Limburgse kippen.... snappen er niks van.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De kippetjes liggen hier gewoon in de zon in de ren. Gekke beesten. Waait wel hoor, maar niet echt storm.
Ja hoe is de situatie nu? Zal intussen wel meer weg zijn? Zodra er zo'n gat zit heeft de wind natuurlijk een lekker 'houvast punt.'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Haags het volgende:
Positief iets is wel dat het dak eraf is bij het ado stadion. Laat dat gedrocht maar helemaal de klote in gaan
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Het begint hier GRUWELIJK hard te waaien. Ook bij forum admin @:ggmm waait het.
Eergisteren is hier de trampoline tegen een boom gewaaid waardoor mijn boom is omgevallen. Wat gaan we vandaag krijgen???
[ afbeelding ]
@:zipportal
@bloodymary1quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
Dawas 'm weer? Of krijgen we nog een:
Had er niet een pas corona gehad? Dan is het wel goed om even een frisse neus te halen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:29 schreef Mammietje het volgende:
Moet nog eten hebben...![]()
Es ff kijken wie ik daarvoor de deur uit ga sturen.
That's what she said.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm, hier (midden NL) was het best wel heftig een uur geleden, en nu lijkt het alweer wat afgezwakt met de wind.
Dawas 'm weer? Of krijgen we nog een:
[ afbeelding ]
Geen idee.hopelijk pleurt het stadion in elkaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja hoe is de situatie nu? Zal intussen wel meer weg zijn? Zodra er zo'n gat zit heeft de wind natuurlijk een lekker 'houvast punt.'
Die moet nog thuiskomen helaas...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had er niet een pas corona gehad? Dan is het wel goed om even een frisse neus te halen!
Nou, Pjotr had zeker vroeg zijn kratje leeg?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee.hopelijk pleurt het stadion in elkaar.
Precies, dacht ik ook toen ik vanmorgen wakker werd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:32 schreef Revanches het volgende:
Vind het tot nu toe nog wel meevallen. Harde wind ja maar niet harder dan gisteren.
Het zijn maar M6 boutjes hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
installateurs van zonnepanelen zouden zware boetes en sancties moeten krijgen als een zonnepaneel eraf gaat bij een wind.
en ze willen goedkoper en sneller werken.... maar de kwaliteit van het vastmaken vergeten ze soms. Ze zouden het moeten bestand maken bij een 200km/u wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |