Wat niet is, kan nog komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef Drass het volgende:
Had bijna nieuwe tuinmeubels.. Helaas gingen ze niet over de schutting van de buren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Buurvrouw heeft het fantastische idee om nu het hok van het buitenkonijn te verschonen.
Overal ligt nu hooi![]()
Wat zijn dit voor mensen?
Epic.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier toch leuker hahah
Heb je Britten wel eens zien uitgaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Epic.
Wel grappig dat velen in voetbalshirt en korte mouwen rondlopen.![]()
Maar toch leuk bedacht en gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nijmegen beetje winderigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef RipCity het volgende:
Dus momenteel alleen in randstad beetje wind? Den Haag/Amsterdam? Verder overal rustig?
En heel de Belgische kust in vernielingquote:
Damnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Studiotje het volgende:
[ twitter ]
Steigers goed vastzetten is een kunst.
De kippetjes liggen hier gewoon in de zon in de ren. Gekke beesten. Waait wel hoor, maar niet echt storm.quote:
Praat toch eens normaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |