Markerwaarddijk, niet de Houtribdijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoek van Holland 141
Vlissingen 134
Houtribdijk 131
IJmuiden 130
Schiphol 126
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Glas dat ding is maar een jaar oud ofzo
Er zijn 7 ramen eruit gevlogen.
het ijzeren gestel staat er nog maar we hebben een grote tuin maar er vliegt steeds glas eruit. Dat wordt opruimen morgenochtendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar het ding zelf staat nog?
Wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wel een kakkersstem
"Heb je het gefeauteaugrafeurt?
Ze kunnen beter het dak maken ipv een plan van aanpakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stadion van niks @:Haags
Gewoon voetballen vanavond in de KKD
[ twitter ]
Thee vind ik op de 1 of andere manier wel bij storm passen.quote:
Dat glas is makkelijker te vervangen dan het ijzeren gestel. Maar alsnog heel rot natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het ijzeren gestel staat er nog maar we hebben een grote tuin maar er vliegt steeds glas eruit. Dat wordt opruimen morgenochtend
Als het rot is kun je maar beter alles meteen vervangenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat glas is makkelijker te vervangen dan het ijzeren gestel. Maar alsnog heel rot natuurlijk
Echt? Ik had dat meer met herone.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Thee vind ik op de 1 of andere manier wel bij storm passen.
Ik doe een Westmalle mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Gunner het volgende:
Borreltje helpt wel tegen stormstress. Proost.
Goed puntquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het rot is kun je maar beter alles meteen vervangen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef RipCity het volgende:
EERSTE DODE!
Amsterdam heeft de primeur.
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg
Ik moet de hond straks nog even uitlaten, maar ik mijd bomenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers uberhaupt ooit buiten komen.
@maxi-mus nu is het dus een storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef RipCity het volgende:
EERSTE DODE!
Amsterdam heeft de primeur.
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg
RIPquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Dode in Amsterdam door de storm
[ twitter ]
"Zaal"quote:
Lekker op tijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Die achterlijke buren van mij zijn ook maar eens het terras op gekomen om de boel vast te zetten
Hoe is het in Limboland?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb net een pizza besteld, gelukkig komen ze hier nog wel bezorgen.
Tripeltje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Salina het volgende:
[..]
That's what she said @:bloodymary1
[..]
Lekker. Welke?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier toch leuker hahah
Neem snel het konijn mee voordat hij wegwaait.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Buurvrouw heeft het fantastische idee om nu het hok van het buitenkonijn te verschonen.
Overal ligt nu hooi![]()
Wat zijn dit voor mensen?
Het zijn hoarders, dus het verbaasd me berhaupt dat ze door kregen dat hun terras zooi niet goed stonden.quote:
Ik heb er wel eens overna gedacht om het konijn te jatten ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Neem snel het konijn mee voordat hij wegwaait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |