abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203708216
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!






[ Bericht 99% gewijzigd door miss_sly op 17-02-2022 19:44:51 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203708274
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:41 schreef Ali_boo het volgende:
Watskebeurt?
Weet ik ook niet lol
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203708310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:43 schreef Tingo het volgende:

[..]
Weet ik ook niet lol
Heb al een bericht in de fb topic geplaatst . Geen idee hoe je zoiets terugzet :@
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:44:58 #4
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203708317
waar heb je de OP???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:45:05 #5
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203708321
_O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203708331
@ludovico nog bedankt he
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:46:15 #7
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203708344
heee daar issie *O*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203708347
quote:
8s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:45 schreef Ali_boo het volgende:
@:ludovico nog bedankt he
Ja, die lul heeft echt een rommeltje van gemaakt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:49:04 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203708430
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef _I het volgende: [..] Die waar Ernst 29 mln voor nodig heeft.
Welke specifiek? Die van de QR? Daar is in elk geval weinig surveillance aan, aangezien er niks wordt geregistreerd.
Huilen dan.
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:50:21 #10
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203708456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja, die lul heeft echt een rommeltje van gemaakt.
hoe kan ludo dit hebben veroorzaakt?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203708516
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe kan ludo dit hebben veroorzaakt?
Die heeft de eerste kloon geopend.
Superhartje heeft vervolgens het origineel gesloten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203708536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:46 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja, die lul heeft echt een rommeltje van gemaakt.
Zeer zeker, hij heeft wat goed te maken wanneer die weer online komt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203708602
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke specifiek? Die van de QR? Daar is in elk geval weinig surveillance aan, aangezien er niks wordt geregistreerd.
Jij vind het normaal om aan je werkgever of een medeburger een indicatie van gezondheid te moeten laten zien? Dat vind ik redelijk surveillance.

En die coronamelder app moet wel gegevens opslaan, anders zou het systeem niet werken.
pi_203708829
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef _I het volgende:

[..]
Jij vind het normaal om aan je werkgever of een medeburger een indicatie van gezondheid te moeten laten zien? Dat vind ik redelijk surveillance.

En die coronamelder app moet wel gegevens opslaan, anders zou het systeem niet werken.
Ook een enorme mislukking in de UK was.
Tja...miljoenen uit gegeven aan crappy systemen en circus/eventenmenten tenten enz. die nooit in gebruik waren.
All part of the shitshow. Fucking tragic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203709124
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ook een enorme mislukking in de UK was.
Tja...miljoenen uit gegeven aan crappy systemen en circus/eventenmenten tenten enz. die nooit in gebruik waren.
All part of the shitshow. Fucking tragic.
Niet als het doel was om op te warmen voor een EU digid, dan is het ‘money well spent’ geweest, want in de krant stond al dat het “enorm ingeburgerd” was. En zo wordt je er gewoon ingeluld. :P
pi_203709307
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:13 schreef _I het volgende:

[..]
Niet als het doel was om op te warmen voor een EU digid, dan is het ‘money well spent’ geweest, want in de krant stond al dat het “enorm ingeburgerd” was. En zo wordt je er gewoon ingeluld. :P
Die er gaat komen en het grootste gedeelte van de mensen zonder morren zal nemen. :{ dat heeft deze corona crisis me wel laten zien :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203709534
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef _I het volgende:

[..]
Jij vind het normaal om aan je werkgever of een medeburger een indicatie van gezondheid te moeten laten zien? Dat vind ik redelijk surveillance.

En die coronamelder app moet wel gegevens opslaan, anders zou het systeem niet werken.
Ik was vandaag in UZ Leuven in het kader van mijn opvolging en moest QR voorleggen om een koffie te drinken in de cafetaria.
Heb ze es vriendelijk uitgelachen...
Triestig toch. Terwijl iedereen in de cafetaria gewoon in de open inkomhal zit.
De logica van de prikschapen ontgaat mij compleet :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203709582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die er gaat komen en het grootste gedeelte van de mensen zonder morren zal nemen. :{ dat heeft deze corona crisis me wel laten zien :{
Ja en ze gaan er nog om juichen...sterker nog ... ze gaan de meute zo bespelen dat ze er zelf om vragen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 17 februari 2022 @ 20:33:19 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203709654
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef _I het volgende:

[..]
Jij vind het normaal om aan je werkgever of een medeburger een indicatie van gezondheid te moeten laten zien? Dat vind ik redelijk surveillance.
Oh dat vind ik absoluut niet normaal, maar dat wist jij al :P .
quote:
En die coronamelder app moet wel gegevens opslaan, anders zou het systeem niet werken.
Daarom vroeg ik ook over welke app je het had.
Huilen dan.
pi_203709691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik was vandaag in UZ Leuven in het kader van mijn opvolging en moest QR voorleggen om een koffie te drinken in de cafetaria.
Heb ze es vriendelijk uitgelachen...
Triestig toch. Terwijl iedereen in de cafetaria gewoon in de open inkomhal zit.
De logica van de prikschapen ontgaat mij compleet :+
Exact de reden dat ik er niet aan mee wil doen. De logica ontbreekt vaak.

En alle fotos van hoger geplaatsten zonder mondkapje, terwijl het gepeupel wel zich mag onderwerpen. Nahh
pi_203709717
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh dat vind ik absoluut niet normaal, maar dat wist jij al :P .
[..]
Daarom vroeg ik ook over welke app je het had.
Zeker, en jij wist al dat er van de checkapp geen data spoor was, dus je vroeg best wel naar de bekende weg.

En toch denk ik dat ik me best een avond met je kan vermaken. B:)B
pi_203709803
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:55 schreef _I het volgende:

[..]
Jij vind het normaal om aan je werkgever of een medeburger een indicatie van gezondheid te moeten laten zien? Dat vind ik redelijk surveillance.

En die coronamelder app moet wel gegevens opslaan, anders zou het systeem niet werken.
Euh ... het is totaal geen indicatie van je gezondheid...enkel een bewijs van het aantal prikken je gehad hebt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203709812
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik was vandaag in UZ Leuven in het kader van mijn opvolging en moest QR voorleggen om een koffie te drinken in de cafetaria.
Heb ze es vriendelijk uitgelachen...
Triestig toch. Terwijl iedereen in de cafetaria gewoon in de open inkomhal zit.
De logica van de prikschapen ontgaat mij compleet :+
Tja, logica die door de overheid wordt opgelegd, en daar ga je anderen voor uitschelden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203709818
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker, en jij wist al dat er van de checkapp geen data spoor was, dus je vroeg best wel naar de bekende weg.

En toch denk ik dat ik me best een avond met je kan vermaken. B:)B
Met een biertje ? Zonder QR ? ...nahh
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203709838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Euh ... het is totaal geen indicatie van je gezondheid...enkel een bewijs van het aantal prikken je gehad hebt.
Nee, de coronamelder app kijkt via bluetooth of je in de buurt van iemand bent geweest met dezelfde app waarin staat dat hij besmet is
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203710059
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203710091
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, logica die door de overheid wordt opgelegd, en daar ga je anderen voor uitschelden...
Boehoehoe ... ga jij maar mee schelden en spotten in het COR topic :W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203710137
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Boehoehoe ... ga jij maar mee schelden en spotten in het COR topic :W
Tja, daar kun je dus niet tegen.
Jouw probleem, niet het mijne. :W :W
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203710182
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, daar kun je dus niet tegen.
Jouw probleem, niet het mijne. :W :W
Toont aan dat prikschapen beter zijn in het gebruik van hun QR dan hun IQ
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203710572
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Toont aan dat prikschapen beter zijn in het gebruik van hun QR dan hun IQ
Nee, het laat zien hoe diep je frustratie zit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203710629
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het laat zien hoe diep je frustratie zit...
QR > IQ wederom
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203710663
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
QR > IQ wederom
Nope, je raakt gefrustreerd over een horeca locatie die gewoon de voorschriften volgt, ten straffe van hoge boetes tot sluiting, en reageert dat vervolgens af op mensen die je prikschapen noemt.
En ondertussen voel je je onheus bejegend door een topic op COR...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 17 februari 2022 @ 21:33:31 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203710692
quote:
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203710781
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, je raakt gefrustreerd over een horeca locatie die gewoon de voorschriften volgt, ten straffe van hoge boetes tot sluiting, en reageert dat vervolgens af op mensen die je prikschapen noemt.
En ondertussen voel je je onheus bejegend door een topic op COR...
Tja vind je het raar ?
Ik sta in de inkomhal op 1m van iemand die aan een cafetaria tafeltje zit, maar ik mag niet aan een tafeltje gaan zitten omdat ik geen domme prik gehad heb.
Ja dat frustreert mij dat onze wereld zo veranderd is en dat prikschapen dit nog toejuichen ook en anderen hierom bespotten.
En dat dat tweedracht zaaien hier op Fok probleemloos toegelaten wordt...meer nog ....mods doen er lekker aan mee.
Van mij geen respect meer @mods
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203710841
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tja vind je het raar ?
Ik sta in de inkomhal op 1m van iemand die aan een cafetaria tafeltje zit, maar ik mag niet aan een tafeltje gaan zitten omdat ik geen domme prik gehad heb.
Ja dat frustreert mij dat onze wereld zo veranderd is en dat prikschapen dit nog toejuichen ook en anderen hierom bespotten.
En dat dat tweedracht zaaien hier op Fok probleemloos toegelaten wordt...meer nog ....mods doen er lekker aan mee.
Van mij geen respect meer @:mods
Ja, da's inderdaad krom.
Maar dat ligt bij de overheid die met dat soort kromme regels komt.
En anderen dan uit frustratie prikschapen noemen is nu niet echt motiverend om achter je te gaan staan.
Overigens werk ik zelf bij een horecabedrijf, en wij doen niets met de QR code of mondkapjes. Maar we zitten ook in een omgeving waar we dat onder de radar kunnen doen. Niet elk horecabedrijf heeft die luxe.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203710903
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, da's inderdaad krom.
Maar dat ligt bij de overheid die met dat soort kromme regels komt.
En anderen dan uit frustratie prikschapen noemen is nu niet echt motiverend om achter je te gaan staan.
Overigens werk ik zelf bij een horecabedrijf, en wij doen niets met de QR code of mondkapjes. Maar we zitten ook in een omgeving waar we dat onder de radar kunnen doen. Niet elk horecabedrijf heeft die luxe.
Ja ik zeg prikschapen om uit te dagen diegene die continu wappie willen zeggen en bespotten.
Wat gaat er gebeuren ?
Mij weeral een note geven ? Boehoehoe

En btw die notes gebeurt zo altijd stiekem achter de rug achter de schermen.
Wat is het nut dan als de user niet eens gewezen wordt op zijn “fout” ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203710967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ik zeg prikschapen om uit te dagen diegene die continu wappie willen zeggen en bespotten.
Wat gaat er gebeuren ?
Mij weeral een note geven ? Boehoehoe

En btw die notes gebeurt zo altijd stiekem achter de rug achter de schermen.
Wat is het nut dan als de user niet eens gewezen wordt op zijn “fout” ?
Notes heb ik geen kijk verder op.
Geen idee hoe dat verder werkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 22:40:38 #38
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203711754
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja ik zeg prikschapen om uit te dagen diegene die continu wappie willen zeggen en bespotten.
Wat gaat er gebeuren ?
Mij weeral een note geven ? Boehoehoe

En btw die notes gebeurt zo altijd stiekem achter de rug achter de schermen.
Wat is het nut dan als de user niet eens gewezen wordt op zijn “fout” ?
Kun je eigenlijk zien of je notes hebt? Is weer wat nieuws voor me namelijk :)
Lach met een schone bips
pi_203711865
twitter


Wow, en dan zou Canada geen dictatuur zijn? Bankrekeningen blokkeren???
pi_203711920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kun je eigenlijk zien of je notes hebt? Is weer wat nieuws voor me namelijk :)
Ja, dat is wel ergens boven water te halen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203711921
twitter


En dit is het ware fascisme, mensen buiten de samenleving plaatsen alsof het niets is.
pi_203711952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kun je eigenlijk zien of je notes hebt? Is weer wat nieuws voor me namelijk :)
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php

Ik heb er 69 O+ :9
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203711981
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:48 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Wow, en dan zou Canada geen dictatuur zijn? Bankrekeningen blokkeren???
Mooie reactie daarop:
quote:
Als je in Canada woont kun je bijna anderhalve week door protesterende truckers in je eigen woonwijken gegijzeld worden en kunnen zij anderhalve week lang de economie ongestraft kapot maken. Heeft Raisa zich daar al over uitgesproken? De vraag stellen is hem beantwoorden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203711992
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En dit is het ware fascisme, mensen buiten de samenleving plaatsen alsof het niets is.
En je mag ze publiekelijk bespotten ook hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203712002
quote:
103! :9
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203712011
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mooie reactie daarop:
[..]

Anderhalve week >< 2 jaar lang. :{w
Peanuts
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203712018
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
103! :9
^O^ Top user jij ^O^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203712023
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mooie reactie daarop:
[..]

Als ze dan eens zouden stoppen met die vaccins mandaten. Het straffen van de ongevaccineerde mens. Door het vaccin ben je nog steeds net zo besmettelijk, dus daar neem je hem niet voor.
pi_203712034
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En dit is het ware fascisme, mensen buiten de samenleving plaatsen alsof het niets is.
Deze is al langs gekomen.
Ze zijn inderdaad helemaal gek geworden in Italië.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203712037
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
^O^ Top user jij ^O^
Allemaal terecht natuurlijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203712047
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Anderhalve week >< 2 jaar lang. :{w
Peanuts
Wie heeft 2 jaar lang opgesloten gezeten?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203712090
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie heeft 2 jaar lang opgesloten gezeten?
QR ... IQ ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:04:17 #53
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712095
quote:
13 :) Ben schijnbaar best een brave boy :)

En om er nog 1 te krijgen, meesten waren onterecht :6
Lach met een schone bips
pi_203712112
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze is al langs gekomen.
Ze zijn inderdaad helemaal gek geworden in Italië.
En toch staat de EU niet op. Ze staan het toe.
pi_203712120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
13 :) Ben schijnbaar best een brave boy :)

En om er nog 1 te krijgen, meesten waren onterecht :6
Ohh ik heb er 79.
pi_203712128
Meestal lach ik nog een keer om mijn eigen grappen als ik ze lees. :@
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:07:15 #57
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:05 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ohh ik heb er 79.
Ja maar ik ben dan ook altijd relevant en respectvol O-)
Lach met een schone bips
pi_203712150
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja maar ik ben dan ook altijd relevant en respectvol O-)
ik post te vaak in COR :P Ook al zijn sommige zaken echt wel waarheid geworden.
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:10:08 #59
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712166
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
ik post te vaak in COR :P Ook al zijn sommige zaken echt wel waarheid geworden.
Zie dat ik ze allemaal hier heb gekregen zo'n beetje... Sinds 1 user hier niet meer komt ook niet veel bijgekomen. Degene die raad welke user stuur ik een krat bier :D
Lach met een schone bips
pi_203712233
quote:
479 _O_
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:15:10 #61
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712234
Krat bier al vergeven... Ging snel
Lach met een schone bips
pi_203712383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
ik post te vaak in COR :P Ook al zijn sommige zaken echt wel waarheid geworden.
Zoals?
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:32:56 #63
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712431
Mir1986 heeft een krat hoegaarden Rose onderweg :)
Lach met een schone bips
pi_203712436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:29 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Zoals?

^O^
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:36:57 #65
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712471
quote:
Van wijk tot wijk, van deur tot deur en van arm tot arm :o
Lach met een schone bips
pi_203712477
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
Krat bier al vergeven... Ging snel
Tof, dank je wel! *O*
  Moderator donderdag 17 februari 2022 @ 23:38:36 #67
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712485
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Tof, dank je wel! *O*
Nou ja de DM met de juiste naam was er ook al binnen 30 seconden. Geloof dat verder nog niemand de post gelezen had _O-
Lach met een schone bips
pi_203712707
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
103! :9
130 :Y)

70 tot 80% van de notes slaan nergens op

Mijn unieke vorm van humor is hier ondergewaardeerd -O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 18-02-2022 00:31:13 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203712813
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:05 schreef mir1986 het volgende:

[..]
En toch staat de EU niet op. Ze staan het toe.
Elke keer dat de EU in het verleden wel op stond werd er moord en brand geschreeuwd dat ze zich bemoeiden met een interne aangelegenheid binnen een democratisch soeverein land.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 00:25:28 #70
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712843
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 00:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
130 :Y)

70 tot 80% van de notes slaat nergers op

Mijn unieke vorm van humor is hier ondergewaardeerd -O- .
Nou ja, als 70 tot 80% van je notes op nergers slaat ;)

Maar ik waardeer je wel hoor.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 00:31:31 #71
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712872
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 00:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Elke keer dat de EU in het verleden wel op stond werd er moord en brand geschreeuwd dat ze zich bemoeiden met een interne aangelegenheid binnen een democratisch soeverein land.
Meh, ik ben altijd al tegen de EU geweest en zeker tegen het gedrocht tot wat het inmiddels geworden is. Ooit opgericht als handelsblok (als ze ons deden geloven) en nu proberend een globale superpower te worden waarin landen hun grondwetten moeten aanpassen naar een Europese grondwet. Waar gekozen regeringen geleid gaan worden door een ongekozen macht in Brussel.

Hiervan gaan mijn haren overeind staan, en als jij dit prachtig vind dan is dat prima. Maar er zijn veel mensen die hier een slecht gevoel bij hebben.
Lach met een schone bips
pi_203712974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meh, ik ben altijd al tegen de EU geweest en zeker tegen het gedrocht tot wat het inmiddels geworden is. Ooit opgericht als handelsblok (als ze ons deden geloven) en nu proberend een globale superpower te worden waarin landen hun grondwetten moeten aanpassen naar een Europese grondwet. Waar gekozen regeringen geleid gaan worden door een ongekozen macht in Brussel.

Hiervan gaan mijn haren overeind staan, en als jij dit prachtig vind dan is dat prima. Maar er zijn veel mensen die hier een slecht gevoel bij hebben.
mijn nekharen gaat ook overeind staan bij de EU.De EU vind ik veranderen in een draak met hun digi ID plannen :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 01:37:13 #73
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203712985
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 01:21 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
mijn nekharen gaat ook overeind staan bij de EU.De EU vind ik veranderen in een draak met hun digi ID plannen :r
EU ID is maar een klein deel van de plannen, dat zou zelfs wanneer de Europese Commissie gekozen vertegenwoordigers zou hebben voordelen kunnen brengen. Maar aangezien het een ongekozen macht is die zich over alle EU burgers wil uitspreken zijn wij een speelbal van wie? Dat weet niemand precies.. Zijn het de globalisten die het in de EU voor het zeggen hebben? Spelen er nog hogere machten? Who knows... Ik begrijp i.i.g. wel dat meer Oost Europese landen zich aan het verzetten zijn, zij hebben een totalitair systeem meegemaakt en zien dit nu weer opgetuigd worden.
Lach met een schone bips
pi_203713022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 23:15 schreef Grems het volgende:

[..]
479 _O_
Impressive!

Ik heb 742!
I'm so terribly misunderstood. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 02:58:12 #75
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203713032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 02:35 schreef Tingo het volgende:

[..]
Impressive!

Ik heb 742!
I'm so terribly misunderstood. :)
Wat doen jullie allemaal om zoveel notes te verzamelen?? Wel knap hoor ^O^

Zou ook wel leuk zijn de notes van de oppositie hier te leren kennen :D
Lach met een schone bips
pi_203713170
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meh, ik ben altijd al tegen de EU geweest en zeker tegen het gedrocht tot wat het inmiddels geworden is. Ooit opgericht als handelsblok (als ze ons deden geloven) en nu proberend een globale superpower te worden waarin landen hun grondwetten moeten aanpassen naar een Europese grondwet. Waar gekozen regeringen geleid gaan worden door een ongekozen macht in Brussel.

Hiervan gaan mijn haren overeind staan, en als jij dit prachtig vind dan is dat prima. Maar er zijn veel mensen die hier een slecht gevoel bij hebben.
Ik vind die aanname dat de ander dat prachtig moet vinden best bijzonder...

Maar terug bij het onderwerp, je vindt dus niet dat de EU zich moet bemoeien met interne zaken in Italië, zoals eerder werd gesuggereerd in de discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 februari 2022 @ 08:38:33 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203713684
Wetenschappers slaan alarm: er is een nieuw virus ontdekt, gevaarlijker dan Omicron

quote:
Net toen de angsten rond de Covid-pandemie begonnen af te nemen, heeft alarmerend nieuw onderzoek verontrustend licht geworpen op een subvariant.

De nieuwe Covid-subvariant – bijgenaamd de “Zoon van Omicron” – verspreidt zich snel en kan ernstiger ziekten veroorzaken dan zijn voorganger.Dat blijkt uit verontrustend nieuw onderzoek uit Japan, dat woensdag werd gepubliceerd als een preprint-onderzoek op de bioRxiv-server.

Volgens de nieuwe laboratoriumexperimenten uit Japan verspreidt “Son of Omicron” zich sneller dan Omicron, veroorzaakt het mogelijk een ernstiger ziekte dan eerdere stammen en leek het ook in staat om de immuniteit van Covid-vaccins te omzeilen, hoewel boosters de bescherming bleken te versterken.
Groundhog Day :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203713819
quote:
En daar gaan we weer, iedereen aan prik 4! *O*
  vrijdag 18 februari 2022 @ 08:57:31 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203713907
quote:
Hey kijk een stukje angstporno gebaseerd op een preprint op een clickbait-roddelblogje. De BA.2 subvariant is al dominant in Nederland en daar maken we ons weinig zorgen om: https://www.rivm.nl/nieuw(...)ng-ziekenhuisopnames
Huilen dan.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:01:41 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203713960
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:36 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker, en jij wist al dat er van de checkapp geen data spoor was, dus je vroeg best wel naar de bekende weg.
Klein beetje :+
quote:
En toch denk ik dat ik me best een avond met je kan vermaken. B:)B
Dat idee heb ik ook.
Huilen dan.
pi_203713970
quote:
531 hier :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203713975
quote:
Mja, een of andere obscure website waar niemand van heeft gehoord loopt wat angst te zaaien.
Ondertussen is deze nieuwe variant volgens het RIVM dominant in Nederland, en zijn er geen aanwijzingen dat deze meer ziekmakend is.

Oftewel, bij het opstellen van de versoepelingen was deze variant bekend en kennelijk geen reden om niet te gaan versoepelen.

https://www.rivm.nl/nieuw(...)ng-ziekenhuisopnames
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203714253
quote:
Er is geen vaccinatieplicht. Ook is die er niet geweest. Wel een soort van bijna, maar dat ligt nu in de prullenbak.
pi_203714340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:22 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Er is geen vaccinatieplicht. Ook is die er niet geweest. Wel een soort van bijna, maar dat ligt nu in de prullenbak.
Nee hoor, behalve dat ongevaccineerde mensen zich een half jaar lang mochten testen om nog ergens binnen te komen.

twitter
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:33:50 #85
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203714409
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:02 schreef vosss het volgende:

[..]
531 hier :)
Wat betekend dit?
Klikte de link aan en zag 14 posts vanmij staan.
Nooit geweten dat zoiets bestaat.
Maar waar is het voor?
To BG or not to BG!
pi_203714494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:33 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat betekend dit?
Klikte de link aan en zag 14 posts vanmij staan.
Nooit geweten dat zoiets bestaat.
Maar waar is het voor?
Ik denk een persoonlijk dossier van elke user, dat mods kunnen raadplegen om te zien hoe irritant jij bent en of een ban nodig is ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203714503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:33 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Wat betekend dit?
Klikte de link aan en zag 14 posts vanmij staan.
Nooit geweten dat zoiets bestaat.
Maar waar is het voor?
14?
Jij bent een brave meid ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 09:39:50 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203714506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Nee hoor, behalve dat ongevaccineerde mensen zich een half jaar lang mochten testen om nog ergens binnen te komen.

[ twitter ]
omdat zij niet willen voldoen aan verzoek van autoriteiten voor aanleveren van bewijs dat het vaccin veilig is en de beloofde immuunrespons opwekt

Dat volgt helemaal niet uit het artikel waarnaar gelinkt wordt.
Huilen dan.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 10:04:49 #89
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203714976
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
14?
Jij bent een brave meid ;)
En dat zijn ook nog eens 14 posts waar niet echt wat schokkends in staat hoor. Over het algemeen ben ik vrij netjes. Heb enkele keren het woord prikjosti en priknazi gebruikt tegen die paar grootste fascisten hier. (bij deze nr 15?)
To BG or not to BG!
pi_203715143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Nee hoor, behalve dat ongevaccineerde mensen zich een half jaar lang mochten testen om nog ergens binnen te komen.
Of gewoon hun herstelbewijs tonen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 februari 2022 @ 10:14:28 #91
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203715177
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:04 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En dat zijn ook nog eens 14 posts waar niet echt wat schokkends in staat hoor. Over het algemeen ben ik vrij netjes. Heb enkele keren het woord prikjosti en priknazi gebruikt tegen die paar grootste fascisten hier. (bij deze nr 15?)
Ik zit nu op rond de 600. Voor elke scheet waar een tr voor wordt gezet volgt automatisch een note, voor de meest onbenullige zaakjes, het is ook een tactiek om je een ban aan te smeren. Al moet ik zeggen dat het vanuit mijn kant goed gaat ik ga niet meer op deze mensen in zeker nu ik de meeste van hun op negeer heb staan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203715226
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
omdat zij niet willen voldoen aan verzoek van autoriteiten voor aanleveren van bewijs dat het vaccin veilig is en de beloofde immuunrespons opwekt

Dat volgt helemaal niet uit het artikel waarnaar gelinkt wordt.
Zo werkt Twitter hé 😉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 februari 2022 @ 10:18:39 #93
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203715270
twitter


Ach meiske toch met een toffe pappa O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203715560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Ach meiske toch met een toffe pappa O+
Waaruit maar weer blijkt dat mensen niet meer weten welke verschrikkingen de Nazis op hun geweten hebben...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203715695
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 08:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hey kijk een stukje angstporno gebaseerd op een preprint op een clickbait-roddelblogje. De BA.2 subvariant is al dominant in Nederland en daar maken we ons weinig zorgen om: https://www.rivm.nl/nieuw(...)ng-ziekenhuisopnames
De advertenties zijn wel fantastisch :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 februari 2022 @ 10:36:51 #96
451005 Grems
Clown World
pi_203715829
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waaruit maar weer blijkt dat mensen niet meer weten welke verschrikkingen de Nazis op hun geweten hebben...
De Nazis begonnen immers met kampen, daar zat geen enkele aanloop aan verbonden.
pi_203716204
quote:
"Oh Hans, daar hebben we weer een gevaarlijk virus"

Hebben ze gelijk weer een reden om alles weer uit de ijskast te trekken...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203716439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:36 schreef Grems het volgende:

[..]
De Nazis begonnen immers met kampen, daar zat geen enkele aanloop aan verbonden.
Nee, de Engelsen hadden al veel eerder kampen.

Verder beetje rare stelling.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203716463
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
"Oh Hans, daar hebben we weer een gevaarlijk virus"

Hebben ze gelijk weer een reden om alles weer uit de ijskast te trekken...
Nee, want deze variant is dominant in Nederland, en ondertussen wordt alles versoepeld.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:07:44 #100
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203716773
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:20:12 #101
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203717048
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203717085
quote:
Ik las in de zomer 2020 al over die paspoorten. Wat toen als wappie praat gezien werd, is nu werkelijkheid helaas. :{
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203717092
Een kerona tribunaal lijkt me echt nog de enige optie om deze scam tot de bodem uit te mesten.
pi_203717300
quote:
Het kan best dat massaal "de verkeerde antistoffen opwekken" een comparative advantage oplevert voor het virus als die die immuun reactie weet te gebruiken in zijn eigen voordeel..

Ik zeg niet dat je niet moet vaccineren, tis alleen de vraag hoe heilzaam het allemaal is.. Misschien hadden we het echt véél vrijer moeten laten en pas moeten adviseren boven de 35-40 of "Als je denkt dat je het nodig hebt" dan waren die mutaties allicht wat minder geweest.

Hoewel ik ook nog wel begrip heb voor mensen die denken dat die mutaties niks te maken hebben met vaccineren. In de zin van dat die mutaties op beide populaties besmettelijker zijn en niet alleen op de gevaccineerde populatie...

Waar de grootste onderzoeksvraag in schuilt waar je geen fuck van hoort - omdat de nep wetenschappers uit het OMT hele matige wetenschappers zin -

Is hoe een nieuwe mutant de bestaande mutanten zo effectief uit de weg ruimt. Hoe kan dat? Hoe zitten ze elkaar zo in de weg?

Als een ander virus sneller in de host cel komt is de cel dan vervolgens niet meer te besmetten door een ander virus?

Er is ook al eerder eens een paper gedeeld waarin gesteld werd dat de normale verkoudheid helpt tegen ernstige Covid.... Lijkt me lastig om daar een grote sample van te krijgen.....

Maar dit is wetenschappelijk volstrekt onderbelicht, denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 18 februari 2022 @ 11:59:29 #105
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203717812
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:04:00 #106
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203717885
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het kan best dat massaal "de verkeerde antistoffen opwekken" een comparative advantage oplevert voor het virus als die die immuun reactie weet te gebruiken in zijn eigen voordeel..

Ik zeg niet dat je niet moet vaccineren, tis alleen de vraag hoe heilzaam het allemaal is.. Misschien hadden we het echt véél vrijer moeten laten en pas moeten adviseren boven de 35-40 of "Als je denkt dat je het nodig hebt" dan waren die mutaties allicht wat minder geweest.

Hoewel ik ook nog wel begrip heb voor mensen die denken dat die mutaties niks te maken hebben met vaccineren. In de zin van dat die mutaties op beide populaties besmettelijker zijn en niet alleen op de gevaccineerde populatie...

Waar de grootste onderzoeksvraag in schuilt waar je geen fuck van hoort - omdat de nep wetenschappers uit het OMT hele matige wetenschappers zin -

Is hoe een nieuwe mutant de bestaande mutanten zo effectief uit de weg ruimt. Hoe kan dat? Hoe zitten ze elkaar zo in de weg?

Als een ander virus sneller in de host cel komt is de cel dan vervolgens niet meer te besmetten door een ander virus?

Er is ook al eerder eens een paper gedeeld waarin gesteld werd dat de normale verkoudheid helpt tegen ernstige Covid.... Lijkt me lastig om daar een grote sample van te krijgen.....

Maar dit is wetenschappelijk volstrekt onderbelicht, denk ik.
er komt steeds meer boven water dat cijfers niet blijken te kloppen
hoe moet je nog enig geloof hebben in iets
als contant blijkt dat het gemanipuleerd is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 12:09:13 #107
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203717963
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203717980
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het kan best dat massaal "de verkeerde antistoffen opwekken" een comparative advantage oplevert voor het virus als die die immuun reactie weet te gebruiken in zijn eigen voordeel..
Hoe kan een virus een immuunreactie in zijn eigen voordeel omzetten?
Ik ken wel ADE, maar dan blijft juist een immuunreactie uit omdat het virus de antistoffen gebruikt om zich te verhullen en om gemakkelijker in cellen binnen te dringen.
Bij Covid is vooralsnog geen sprake van ADE.


quote:
Ik zeg niet dat je niet moet vaccineren, tis alleen de vraag hoe heilzaam het allemaal is.. Misschien hadden we het echt véél vrijer moeten laten en pas moeten adviseren boven de 35-40 of "Als je denkt dat je het nodig hebt" dan waren die mutaties allicht wat minder geweest.
Nee, het virus muteert, ongeacht vaccinaties.
Je hebt hooguit meer kans dat de nieuwe variant gevoelig blijkt voor het vaccin, en bij alleen kwetsbaren vaccineren het vaccin beter beschermt. Maar in de praktijk zijn de dominante mutaties juist ontstaan in gebieden met lage vaccinatiegraad.


quote:
Hoewel ik ook nog wel begrip heb voor mensen die denken dat die mutaties niks te maken hebben met vaccineren. In de zin van dat die mutaties op beide populaties besmettelijker zijn en niet alleen op de gevaccineerde populatie...
Klopt.

quote:
Waar de grootste onderzoeksvraag in schuilt waar je geen fuck van hoort - omdat de nep wetenschappers uit het OMT hele matige wetenschappers zin -

Is hoe een nieuwe mutant de bestaande mutanten zo effectief uit de weg ruimt. Hoe kan dat? Hoe zitten ze elkaar zo in de weg?

Als een ander virus sneller in de host cel komt is de cel dan vervolgens niet meer te besmetten door een ander virus?
Klopt, althans veel moeilijker.
Is ook een van de redenen dat influenza momenteel amper voor komt.

Plus dat iemand die net een besmetting heeft doorlopen enige tijd immuun is voor het virus, en dus niet door het andere, minder besmettelijker virus kan worden besmet.
Samen met andere factoren zie je dat een besmettelijker variant de overhand krijgt.

quote:
Er is ook al eerder eens een paper gedeeld waarin gesteld werd dat de normale verkoudheid helpt tegen ernstige Covid.... Lijkt me lastig om daar een grote sample van te krijgen.....

Maar dit is wetenschappelijk volstrekt onderbelicht, denk ik.
Nou, er zijn studies waarbij gekeken wordt of een pandemie met bijvoorbeeld een gevaarlijk griepvirus kan worden afgewend door bijvoorbeeld een besmettelijker, maar veel onschuldiger verkoudheidsvirus te verspreiden onder de bevolking.
Uit onderzoek is bijvoorbeeld gebleken dat geiepgolven in verschillende gebieden een verschillend verloop hebben, afhankelijk van een golf van een ander virus, bijvoorbeeld een Rhino virus die dan op zijn piek was. De griepgolf kwam dan pas tot stand toen de Rhino golf afnam.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203718005
quote:
Ik noem ze Comic Relief...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203719392
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
er komt steeds meer boven water dat cijfers niet blijken te kloppen
hoe moet je nog enig geloof hebben in iets
als contant blijkt dat het gemanipuleerd is
Mwoah ik denk dat het an sich nog meevalt, maar het gebrek aan openheid "aan de top" spreekt boekdelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203719474
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mwoah ik denk dat het an sich nog meevalt, maar het gebrek aan openheid "aan de top" spreekt boekdelen.
Waarom is openheid nodig? Het gepeupel laat zich gewillig prikken bij het zien van een grafiekje.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203720654
twitter

Is wind al gemeld als oorzaak voor hartklachten?
pi_203720806
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:52 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Is wind al gemeld als oorzaak voor hartklachten?
Nee, dat was flatulent cows ivm climaat change.
Miss greybones al last van 'enthusiastic cows' heeft , ik hoop dat ze niet door een farting cow aangevallen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203720832
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 09:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Nee hoor, behalve dat ongevaccineerde mensen zich een half jaar lang mochten testen om nog ergens binnen te komen.

[ twitter ]
Wat neerkomt op geen plicht. Niet eens drang. Maar je moest nog wel iets doen om ergens binnen te komen.
pi_203720913
quote:
Kuipers neigt naar positief besluit over tweede booster, besluit volgende week
Minister Kuipers weet nog niet zeker of 70-plussers en mensen met een kwetsbare gezondheid een tweede boostervaccinatie krijgen. Hij wil het advies van de Gezondheidsraad eerst goed bestuderen en dan volgende week de knoop doorhakken.

Het lijkt er wel op dat Kuipers het advies zal overnemen. Hij wijst erop dat de kans om besmet te raken nog steeds reëel is en dat het erop lijkt dat de beschermende werking van van de eerste booster na verloop van tijd afneemt.
https://nos.nl/liveblog/2(...)f-mrna-vaccins-maken
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203721126
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:02 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Wat neerkomt op geen plicht. Niet eens drang. Maar je moest nog wel iets doen om ergens binnen te komen.
:')

Hoe kan je iets wat overduidelijk mensen tegenhoudt om sociale activiteiten te begaan - goed meetbaar - nou weer wegzetten alsof het geen drang is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203721931
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij moet mensen een prikabo blijven aanpraten natuurlijk :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203721971


Loool
Voor de liefhebbers de link naar de hele playlist
https://www.youtube.com/p(...)CQ4fR4OUqyJEMik0tHQK
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:27:41 #119
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203722477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:22 schreef Halcon het volgende:
Een kerona tribunaal lijkt me echt nog de enige optie om deze scam tot de bodem uit te mesten.
Wat mij betreft moeten de fanatieke online prikfags dan ook voor dat tribunaal verschijnen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:38:42 #120
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203722731
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Wat mij betreft moeten de fanatieke online prikfags dan ook voor dat tribunaal verschijnen.
Iedereen die het evangelie heeft verkondigd.

Straffen die variëren van uitsluiting van het maatschappelijk verkeer tot bevriezen van bankrekening tot 1200 euro per maand boete.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203723289
twitter


En dit inderdaad, blokkeren van bankrekeningen in Canada, 50+ dat ongevaccineerd niet meer naar het parlement mag in Italië. 50+ wat geen salaris meer ontvangt in Italië als ze niet gevaccineerd zijn. Waar zijn we mee bezig?

[ Bericht 2% gewijzigd door mir1986 op 18-02-2022 17:08:14 ]
pi_203723805
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom is openheid nodig? Het gepeupel laat zich gewillig prikken bij het zien van een grafiekje.
Wie noem je gepeupel?

Tevens zijn de grafieken van het OMT en andere mensen wel wat geloofwaardiger dan de grafieken van de "tegenpartij".. Zoals FvD bewees de afgelopen maanden...
pi_203723853
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En dit inderdaad, blokkeren van bankrekeningen in Canada, 50+ dat ongevaccineerd niet meer naar het parlement mag in Italië. 50+ wat geen salaris meer ontvangt in Italië als ze niet gevaccineerd zijn. Waar zijn we mee bezig?
Have a break, have a kitkat.
pi_203724602
Spirituele oorlog maat
pi_203725097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef PSVCL het volgende:
Spirituele oorlog maat
Neen hoor, maar als mensen lijken te denken dat het virus kan denken en profijt kan trekken van dingen die gebeuren dan is het goed ze op de plek te zetten...

Heeft niks met een spirituele oorlog te maken, niet eens met spiritualiteit. Onzin is onzin.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 19:46:09 #126
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203727093
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203728814
twitter

Klimaat wappies zijn dezelfde als de COVID wappies.
pi_203728829
quote:
Krijg echt warme gevoelens van al dit soort dingen. :')
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:23:45 #129
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203728858
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203730171
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:00 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En dit inderdaad, blokkeren van bankrekeningen in Canada, 50+ dat ongevaccineerd niet meer naar het parlement mag in Italië. 50+ wat geen salaris meer ontvangt in Italië als ze niet gevaccineerd zijn. Waar zijn we mee bezig?
Waarom vallen Canada en Italië onder 'we'?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203730194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het virus treft net zo goed vijfdubbel gevaccineerden. Dus ook in die mensen kan het muteren.
De kwestie was of vaccineren mutaties in de hand werkt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203730243
quote:
Wat is het probleem precies?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203730366
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:23 schreef Wantie het volgende:
Tja, als je naar de cijfers kijkt heeft Covid geen precedent.
En daar gaat het in feite om.
Jaaa de cijfers ... de tv-pandemie :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203730401
quote:
Dat mens moet inderdaad ophoepelen met haar vaxplicht en digi ID plannen :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203730428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jaaa de cijfers ... de tv-pandemie :Y
Nope.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 22:50:04 #137
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203730433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:46 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat mens moet inderdaad ophoepelen met haar vaxplicht en digi ID plannen :r
En dan? Dan krijg je volgende puppet die de plannen verder uit rolt.
Lach met een schone bips
pi_203730464
quote:
De politie heeft vrijdag een man en een vrouw aangehouden die zich op 9 en 10 februari zouden hebben misdragen op prikplekken van de GGD in Heerlen. Ze beschuldigden de medewerkers daarbij van moord en genocide en ook was er volgens de GGD een "klein handgemeen". De verdachten hebben zich volgens de politie schuldig gemaakt aan mishandeling, bedreiging en belediging van GGD-medewerkers.

Het gaat om mensen die het coronavirus in twijfel trekken. Zij drongen eerder deze maand de vaccinatielocaties binnen en vielen volgens de gezondheidsdienst medewerkers en bezoekers lastig. Daarbij beschuldigden de verdachten de medewerkers van "genocide op de Nederlandse bevolking", is te horen in een video die de betogers zelf deelden via sociale media.
https://www.nu.nl/coronav(...)hebben-bedreigd.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 22:56:30 #139
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203730519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen idee waarom dit nieuws is, iedereen die zich misdraagt moet aangepakt worden. En extremisten heb je in alle lagen van de bevolking :)
Lach met een schone bips
pi_203730535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En dan? Dan krijg je volgende puppet die de plannen verder uit rolt.
Dat is ook wel weer zo }:| er is geen manier om aan die belachelijke plannen te ontkomen meer. :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 22:59:27 #141
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203730567
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat is ook wel weer zo }:| er is geen manier om aan die belachelijke plannen te ontkomen meer. :r
Nope, iedereen zo'n beetje die in de positie verkeerd om zulke functies te gaan bekleden voeren hetzelfde programma uit. Welke achtergrond of partij dan ook. Allemaal geregisseerd tot het einde en daar kunnen wij niks aan veranderen...

Maar hey, het bitchen erop geeft ook voldoening toch? *O*
Lach met een schone bips
pi_203730599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nope, iedereen zo'n beetje die in de positie verkeerd om zulke functies te gaan bekleden voeren hetzelfde programma uit. Welke achtergrond of partij dan ook. Allemaal geregisseerd tot het einde en daar kunnen wij niks aan veranderen...

Maar hey, het bitchen erop geeft ook voldoening toch? *O*
Yup en ik blijf QR weigeraar *O* *O*
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:03:59 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203730623
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:57 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat is ook wel weer zo }:| er is geen manier om aan die belachelijke plannen te ontkomen meer. :r
Tuurlijk wel. Altijd in verzet blijven.

Nu met het belachelijke digitale Eur-id, met het vervolg van de clownedemie en met nog meer inflatie, woningnood en staatsleningen. (Leuke spoiler alvast van Hugo voor de woningnood: we kunnen niet bijbouwen want stikstof)

Maar ook straks als Minister van woke-ism 'Rubberen Robbie' Jetten de boeren komt wegmaaien uit de maatschappij en ons CO2 en stikstofbudget vaststelt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203730691
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Altijd in verzet blijven.

Nu met het belachelijke digitale Eur-id, met het vervolg van de clownedemie en met nog meer inflatie, woningnood en staatsleningen. (Leuke spoiler alvast van Hugo voor de woningnood: we kunnen niet bijbouwen want stikstof)

Maar ook straks als Minister van woke-ism 'Rubberen Robbie' Jetten de boeren komt wegmaaien uit de maatschappij en ons CO2 en stikstofbudget vaststelt.
Ze kunnen die eur ID in een plek steken waar de zon niet schijnt en ik hoop dat mensen nadenken er er massaal tegen ingaan.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 23:13:32 #145
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203730751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:01 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Yup en ik blijf QR weigeraar *O* *O*
Oh Ik had al lang een herstelbewijs kunnen hebben in de "app". Punt is, dat gedrocht komt niet op mijn telefoon :)
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 23:15:00 #146
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203730777
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh Ik had al lang een herstelbewijs kunnen hebben in de "app". Punt is, dat gedrocht komt niet op mijn telefoon :)
Tenminste als ze antistoffen test zouden accepteren, te eigenwijs om te laten testen. Wel in bloedtest antistoffen.
Lach met een schone bips
pi_203730868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee waarom dit nieuws is, iedereen die zich misdraagt moet aangepakt worden. En extremisten heb je in alle lagen van de bevolking :)
Dan ben je het er vast ook mee eens dat belangrijke doorgaande wegen of de belangrijkste verbindingsroute tussen Canada en de VS voor dagen blokkeren ook aangepakt moet worden. En dat het massaal oproepen, financieren en mogelijk maken van zulk soort misdragingen harder aangepakt moet worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203730893
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan ben je het er vast ook mee eens dat belangrijke doorgaande wegen of de belangrijkste verbindingsroute tussen Canada en de VS voor dagen blokkeren ook aangepakt moet worden. En dat het massaal oproepen, financieren en mogelijk maken van zulk soort misdragingen harder aangepakt moet worden.
Dat zal, met middelen binnen de wet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203731011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat zal, met middelen binnen de wet.
Maar dat is precies wat er gebeurd is. Sommige hier doen alsof organisatoren opgepakt zijn puur omdat ze de regering irriteren en truckers zijn.
De waarheid is dat ook in Canada je alleen opgepakt kan worden of zwaar beboet kan worden als je overtredingen en misdrijven begaan hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 18 februari 2022 @ 23:35:03 #150
451005 Grems
Clown World
pi_203731070
Het grote voordeel aan het hele gebeuren de afgelopen twee jaar maar vooral nu is dat je in één oogopslag kunt zien wie er op verschillende momenten in de geschiedenis aan de verkeerde kant zouden hebben gestaan.

Jammer dat het er altijd zoveel zijn.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 23:35:16 #151
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203731074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan ben je het er vast ook mee eens dat belangrijke doorgaande wegen of de belangrijkste verbindingsroute tussen Canada en de VS voor dagen blokkeren ook aangepakt moet worden. En dat het massaal oproepen, financieren en mogelijk maken van zulk soort misdragingen harder aangepakt moet worden.
Ik geloof dat het een vreedzaam protest was, dus geen misdragingen. En daarom nee, ik zie daar geen probleem in. Waar ik wel een probleem in zie is dat van vreedzame protestanten bankrekeningen bevroren worden. Dat is machtsmisbruik optima forma door een overheid die zich liberaal en democratisch noemt.
Lach met een schone bips
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 23:45:41 #152
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203731218
Ik volg deze gasten al een hele tijd, als je wil lachen over hoe ze het hele Covid gedoe relativeren is het een aanrader wat meer van ze te kijken :) Ik persoonlijk moet er vaak om lachen.

Lach met een schone bips
pi_203731990
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik volg deze gasten al een hele tijd, als je wil lachen over hoe ze het hele Covid gedoe relativeren is het een aanrader wat meer van ze te kijken :) Ik persoonlijk moet er vaak om lachen.

Goeie tip, die zijn wel tof ja. Ik ken ze van Louder with Crowder, ze zitten daar vaak bij. Is ook aanrader.
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 02:34:25 #154
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203732110
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 01:15 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Goeie tip, die zijn wel tof ja. Ik ken ze van Louder with Crowder, ze zitten daar vaak bij. Is ook aanrader.
Ik vind ze echt goed, gewoon zoals het hoort schijt aan alles :)
Lach met een schone bips
pi_203732292
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:35 schreef Grems het volgende:
Het grote voordeel aan het hele gebeuren de afgelopen twee jaar maar vooral nu is dat je in één oogopslag kunt zien wie er op verschillende momenten in de geschiedenis aan de verkeerde kant zouden hebben gestaan.

Jammer dat het er altijd zoveel zijn.
Je bedoelt dat jij aan de goeie kant staat en iedereen met een andere kijk aan de verkeerde kant...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 februari 2022 @ 06:44:15 #156
451005 Grems
Clown World
pi_203732301
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bedoelt dat jij aan de goeie kant staat en iedereen met een andere kijk aan de verkeerde kant...
Tegenover bijvoorbeeld een Draghi, Macron, Trudeau en iedereen die het wel een goed idee vond om een deel van de bevolking uit te sluiten van het sociale leven, soms hypothetisch tot winkels voor eerste levensbehoeften, medische zorg en in het geval van Canada zelfs betalingsverkeer aan toe durf ik dat wel te stellen ja.
pi_203732322
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:44 schreef Grems het volgende:

[..]
Tegenover bijvoorbeeld een Draghi, Macron, Trudeau en iedereen die het wel een goed idee vond om een deel van de bevolking uit te sluiten van het sociale leven, soms hypothetisch tot winkels voor eerste levensbehoeften, medische zorg en in het geval van Canada zelfs betalingsverkeer aan toe durf ik dat wel te stellen ja.
En hoe sta je tegenover Noord Korea?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 februari 2022 @ 06:58:03 #158
451005 Grems
Clown World
pi_203732326
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
En hoe sta je tegenover Noord Korea?
Als dystopische nachtmerrie voor het volk en een natte droom voor de Trudeau's van de wereld.
pi_203735049
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof dat het een vreedzaam protest was, dus geen misdragingen. En daarom nee, ik zie daar geen probleem in. Waar ik wel een probleem in zie is dat van vreedzame protestanten bankrekeningen bevroren worden. Dat is machtsmisbruik optima forma door een overheid die zich liberaal en democratisch noemt.
Door dezelfde mensen die demonstraties vol geweld, pyromanie en plunderingen aan het toejuichen en steunen waren in 2020. Het is hilarisch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 19 februari 2022 @ 12:27:30 #160
451005 Grems
Clown World
pi_203736324
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 10:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Door dezelfde mensen die demonstraties vol geweld, pyromanie en plunderingen aan het toejuichen en steunen waren in 2020. Het is hilarisch.
Het is allerminst opzienbarend te noemen dat militair achtige voertuigen en wapens alsmede gezichtsbedekking om onherkenbaar te blijven nu ineens geen probleem meer is.
pi_203736444
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bedoelt dat jij aan de goeie kant staat en iedereen met een andere kijk aan de verkeerde kant...
Eigenlijk gewoon hetzelfde als jij dus :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203736619
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Eigenlijk gewoon hetzelfde als jij dus :+
Nee, ik beweer niet dat iemand aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:02:15 #163
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203736771
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:04:36 #164
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203736812
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:06:48 #165
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203736863
twitter


_O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 13:09:21 #166
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203736912
Pieter Omtzigt was dinsdag in vorm tijdens het debat over de financiering van politieke partijen. ‘Als een partij giften accepteert van een miljoen – ik kijk even naar D66 – van 1,2 miljoen – ik kijk even naar het CDA – of businessclubs heeft – ik kijk naar de VVD –, dan kun je de schijn van belangenverstrengeling bijna niet ontlopen, want deze mensen hébben belangen.’ Eindelijk gaat de Kamer iets doen aan de Nederlandse folklore dat politici en bestuurders zonder controle in staat zijn hun eigen integriteit te bewaken.

Giften van gulle geldschieters leiden ook nog eens tot een ongelijk politiek speelveld. Jammer dat in dat verband de olifant in de Kamer niet werd genoemd, te weten het grote geld waarmee de Postcodeloterij aan politieke beïnvloeding doet. Niet direct via de partijkassen, wel via goededoelenorganisaties die allerlei vingers in de pap hebben. Omtzigt noemde als afschrikwekkend lobbyvoorbeeld ING, die zelf de wet schreef waarmee banken honderden miljoenen belastingvoordeel kregen. Maar wat te denken van de Klimaatwet, ingediend door Jesse Klaver en Diederik Samsom, waarvan de eerste versie uit de pen was gevloeid van Milieudefensie en Natuur & Milieu?

Beide clubs ontvangen ruimhartig miljoenen van de Postcodeloterij. Dankzij de steun van de loterij wist Milieudefensie bij de rechter af te dwingen dat Shell in 2030 de eigen CO2-uitstoot moet halveren, plus die van de klanten aan de pomp. Onlangs kregen 29 bedrijven, waaronder Tata Steel, Albert Heijn en KLM, van Milieudefensie dezelfde aanzegging. Afgelopen week schreef Ingrid Thijssen van VNO-NCW hierover een bezorgde brief in het FD. Als niet de politiek maar belangengroepen via de rechter de dienst gaan uitmaken, zijn Nederlandse bedrijven hun leven niet langer zeker, aldus Thijssen.

Milieudefensie, Urgenda of Vluchtelingenwerk combineren een bescheiden achterban met een ruim voorziene kas. Dankzij de Postcodeloterij, zelf bijna een multinational, met een jaaromzet aan loterijen van ruim een miljard. Oprichter Boudewijn Poelmann, nu met retraite, dankt er zijn plek in de Quote 500 aan. Ruim dertig jaar geleden besloot Poelmann het slaperige wereldje van de loterijen op te schudden. Hij was afkomstig van de ontwikkelingsorganisatie Novib, wat de blijvende voorkeur voor linkse liefdadigheid verklaart. Poelmann zocht het in organisaties die spektakel maken, BN’ers op televisie en een drammerige verkoopstijl. Al snel wisten Poelmann en zijn medefirmanten niet hoe ze het geld op kregen. Aanvankelijk was er forse kritiek op de combinatie van een mooi geweten met een bloeiende bankrekening. NRC schamperde over ‘de Bul Super en Hiep Hieper van de liefdadigheid’.

Die kritiek is allang verstomd. Het beginsel van Poelmann was: ‘Iedereen die ertoe doet, krijgt geld.’ Dat is nog altijd de toverformule. Duizelingwekkende dwarsverbanden tussen loterij, goede doelen, koningshuis, bestuurders en BN’ers maakten de Postcodeloterij onaantastbaar. Poelmann betaalde aan de inhuldiging van Willem-Alexander in 2013 meer dan de gemeente Amsterdam of het Rijk. Niet alleen Marjan Minnesma van Urgenda drinkt soms een kopje thee in het Torentje, in Syp Wynia’s internetkrant Wynia’s Week las ik dat ook Poelmann en Joop van den Ende al eens langs kwamen. Dat was in 2011, nadat in de formatie van Rutte I was afgesproken dat zou worden bezuinigd op cultuur en aidsbestrijding, en de vraag was of de Postcodeloterij niet kon bijspringen.

Zo maakt de politiek zich kwetsbaar voor de schijn van belangenverstrengeling. Twintig jaar geleden moest een loterij nog minimaal 60 procent van de inleg afdragen aan goede doelen. Dat percentage is een paar jaar geleden verlaagd naar 40 procent. De Postcodeloterij hield afgelopen jaar 225 miljoen euro over voor ‘de organisatie’. Ooit was er een akkefietje met Justitie over de licentie van de loterij. Poelmann laadde een bus vol prominenten, en toog naar Den Haag, waarop Justitie razendsnel inbond. Dit alles heeft Ineke Holtwijk opgetekend in haar boek De mannen van de droomfabriek (2015). Tegenwoordig is er nauwelijks reuring meer over de Postcodeloterij, domweg omdat iedereen die iets voorstelt, precies zoals Poelmann zei, aan de zegekar is gebonden.

Stichtingen die zeggen het algemeen belang te dienen, kunnen gek genoeg namens u en mij procederen. Dat doen Milieudefensie en Urgenda, momenteel dankzij de Postcodeloterij de machtigste lobby van Nederland. Thijssen van VNO-NCW maakte bezwaar, waarop ze van Donald Pols van Milieudefensie te horen kreeg dat er niets aan de hand is. Als bedrijven zich aan de wet houden, hebben ze geen centje pijn. Maar de rechter heeft zich zowel in de Urgendazaak tegen de staat als die tegen Shell niet op een specifieke wet gebaseerd, maar op de grondrechten die zijn vastgelegd in het Europees Verdrag voor de Mensenrechten (EVRM). De belangrijkste zijn in dit verband het recht op leven en het recht op een ongestoord gezinsleven. Het probleem met grondrechten is dat ze nogal eens botsen. Zo is er ook een grondrecht op arbeid, dat in het gedrang komt als straks de diepste wens van menig activist van Milieudefensie in vervulling gaat en Tata Steel wordt gesloten. Het is om deze reden dat de rechter niet moet doen alsof hij politicus is. Knopen worden doorgehakt met steun van de kiezer, niet door een ongekozen rechter.

Daarom ook had de VVD in het verkiezingsprogramma van vorig jaar aanvankelijk geschreven dat rechters zich niet langer op het EVRM mogen beroepen. Vluchtelingenwerk (ruim voorzien van Postcodeloterij-geld) schoot meteen met scherp. De mensenrechten bruuskeren, het is een schande. De VVD wist niet hoe snel ze de keutel weer moest intrekken.

https://www.volkskrant.nl(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203737121
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 12:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik beweer niet dat iemand aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.
Uiteindelijk wel want jij bent overtuigd dat jij gelijk hebt en aan de goeie kant staat, en alle andersdenken (lees wappies in jouw brainstate) niet.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203737238
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:58 schreef Grems het volgende:

[..]
Als dystopische nachtmerrie voor het volk en een natte droom voor de Trudeau's van de wereld.
Je hebt niet door dat het maar een zeer kleine minderheid was en dat die de gezondheid van veel meer mensen op het spel zetten?
Dus veel te makkelijk om te praten over goed en fout..

Iedereen denkt dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat, ook nsb-ers dachten dit. Dus geen wonder dat jij dit ook denkt...

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 06:44 schreef Grems het volgende:

[..]
Tegenover bijvoorbeeld een Draghi, Macron, Trudeau en iedereen die het wel een goed idee vond om een deel van de bevolking uit te sluiten van het sociale leven, soms hypothetisch tot winkels voor eerste levensbehoeften, medische zorg en in het geval van Canada zelfs betalingsverkeer aan toe durf ik dat wel te stellen ja.
Dit is zo'n groteske leugen he, waar moet ik beginnen?

Waarom werden wappies geweigerd? Omdat ze de gezondheid van een grote groep mensen in gevaar zouden brengen. Veel wappies waren niet gevaccineerd EN weigerden een mondkap op te doen. Ze vonden hun eigen lichamelijke intregiteit belangrijker dan de gezondheid van hun naaste medemensen...

Dus ja, ik weet wel welke mensen er aan de goede kant stonden en welke niet. Welke de egoisten waren die huilden over discriminatie..
Dat ouderen niet naar winkels durfden omdat onverlaten weigerden een mondkap op te doen of zich te laten vaccineren (wat wetenschappelijk heel veel scheelt qua besmettelijkheid ongeacht wat wappies zeggen) ontgaat ze.. Maar o wee als wappies verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun daden/niet daden.
pi_203737261
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel want jij bent overtuigd dat jij gelijk hebt en aan de goeie kant staat, en alle andersdenken (lees wappies in jouw brainstate) niet.
Nee, ik zie geen goede en slechte kant in deze.
Dat soort splitsingen zijn populair op BNW, maar ik doe daar verder niet aan mee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203737271
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
Pieter Omtzigt was dinsdag in vorm tijdens het debat over de financiering van politieke partijen. ‘Als een partij giften accepteert van een miljoen – ik kijk even naar D66 – van 1,2 miljoen – ik kijk even naar het CDA – of businessclubs heeft – ik kijk naar de VVD –, dan kun je de schijn van belangenverstrengeling bijna niet ontlopen, want deze mensen hébben belangen.’ Eindelijk gaat de Kamer iets doen aan de Nederlandse folklore dat politici en bestuurders zonder controle in staat zijn hun eigen integriteit te bewaken.

https://www.volkskrant.nl(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
Hoe gelijk Omtzigt ook heeft, de man spreekt hier natuurlijk wel voor eigen parochie en is niet helemaal objectief.
Hij is zelf ook de dupe (zegt hij) van een geldschieter van het CDA.
pi_203737439
quote:
Het inderdaad interessant dat ook blackbox verdraait wat in het artikel staat.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203737449
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof dat het een vreedzaam protest was, dus geen misdragingen. En daarom nee, ik zie daar geen probleem in. Waar ik wel een probleem in zie is dat van vreedzame protestanten bankrekeningen bevroren worden. Dat is machtsmisbruik optima forma door een overheid die zich liberaal en democratisch noemt.
Het is kennelijk in Canada mogelijk om dat te doen.
Verder kun je het afsluiten van toegangswegen ook zien als machtsmisbruik.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203737531
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het inderdaad interessant dat ook blackbox verdraait wat in het artikel staat.
Waar heb je het idee dat men het verhaal probeert te verdraaien?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:04:41 #174
451005 Grems
Clown World
pi_203737582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:31 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Je hebt niet door dat het maar een zeer kleine minderheid was en dat die de gezondheid van veel meer mensen op het spel zetten?
Dus veel te makkelijk om te praten over goed en fout..

Iedereen denkt dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat, ook nsb-ers dachten dit. Dus geen wonder dat jij dit ook denkt...
[..]
Dit is zo'n groteske leugen he, waar moet ik beginnen?

Waarom werden wappies geweigerd? Omdat ze de gezondheid van een grote groep mensen in gevaar zouden brengen. Veel wappies waren niet gevaccineerd EN weigerden een mondkap op te doen. Ze vonden hun eigen lichamelijke intregiteit belangrijker dan de gezondheid van hun naaste medemensen...

Dus ja, ik weet wel welke mensen er aan de goede kant stonden en welke niet. Welke de egoisten waren die huilden over discriminatie..
Dat ouderen niet naar winkels durfden omdat onverlaten weigerden een mondkap op te doen of zich te laten vaccineren (wat wetenschappelijk heel veel scheelt qua besmettelijkheid ongeacht wat wappies zeggen) ontgaat ze.. Maar o wee als wappies verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun daden/niet daden.
Wel goed dat je uitkomt voor je extremistische sympathieën.

Toch altijd meer respect voor dan mensen die het proberen te verbloemen _O_
pi_203737591
Niet geheel verassend, user in kwestie is radicaal Links. Dan krijg je dat al snel natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203737600
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik zie geen goede en slechte kant in deze.
Dat soort splitsingen zijn populair op BNW, maar ik doe daar verder niet aan mee.
Dus daarom post je ook in het "bespot-hier-wappies" topic in COR...
Klinkt logisch
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203737622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:04 schreef Grems het volgende:

[..]
Wel goed dat je uitkomt voor je extremistische sympathieën.

Toch altijd meer respect voor dan mensen die het proberen te verbloemen _O_
Hoezo extremistisch ideeen?

vind je het normaal dat een klein groepje de gezondheid van anderen in gevaar brengt? en dat dat kleine groepje dan gaat huilen als ze dingen niet mogen?
Dat kleine groepje heeft gewoon heel rare ideeen.

En je word niet gediscrimineerd als jij je niet laat vaccineren en dat je daarom dingen niet mag. Als je geen rijbewijs haalt mag je ook niet autorijden. Word je dan ook gediscrimineerd?
Tevens was het een keuze tussen lichamelijke integriteit en volksgezondheid. Men kiest duidelijk voor volksgezondheid, en dat is bij een pandemie prima te billijken.
pi_203737630
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
Niet geheel verassend, user in kwestie is radicaal Links. Dan krijg je dat al snel natuurlijk.
Hehe, je kent me niet eens...

Ik ben in sommige opzichten links, maar zeker niet radicaal..
En in sommige opzichten rechts, maar ook niet radicaal.. Dus probeer een ander te pesten, iemand die jouw mening nog vind boeien bijvoorbeeld.
pi_203737631
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:31 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Je hebt niet door dat het maar een zeer kleine minderheid was en dat die de gezondheid van veel meer mensen op het spel zetten?
Dus veel te makkelijk om te praten over goed en fout..

Iedereen denkt dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat, ook nsb-ers dachten dit. Dus geen wonder dat jij dit ook denkt...
[..]
Dit is zo'n groteske leugen he, waar moet ik beginnen?

Waarom werden wappies geweigerd? Omdat ze de gezondheid van een grote groep mensen in gevaar zouden brengen. Veel wappies waren niet gevaccineerd EN weigerden een mondkap op te doen. Ze vonden hun eigen lichamelijke intregiteit belangrijker dan de gezondheid van hun naaste medemensen...

Dus ja, ik weet wel welke mensen er aan de goede kant stonden en welke niet. Welke de egoisten waren die huilden over discriminatie..
Dat ouderen niet naar winkels durfden omdat onverlaten weigerden een mondkap op te doen of zich te laten vaccineren (wat wetenschappelijk heel veel scheelt qua besmettelijkheid ongeacht wat wappies zeggen) ontgaat ze.. Maar o wee als wappies verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun daden/niet daden.
We doen het met elkaar, om vervolgens een groot deel van de bevolking uit te sluiten om vaccinatie af te dwingen ondanks het feit dat er van dwang geen sprake zou zijn.
Jij bent een van de vele usefull idiots die zich maar al te graag voor het karretje heeft laten spannen.
En wat heeft het nu allemaal opgeleverd? Studies wijzen uit dat lockdowns nauwelijks effect hebben gehad en dat mondkapjes nauwelijks iets bij hebben gedragen aan de verspreiding van het virus.
Wat we nu wel hebben dankzij mensen zoals jij is een CTB wat nooit meer weggaat en draagvlak voor politiegeweld en het inperken van grondrechten.
pi_203737681
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We doen het met elkaar, om vervolgens een groot deel van de bevolking uit te sluiten om vaccinatie af te dwingen ondanks het feit dat er van dwang geen sprake zou zijn.
Een klein gedeelte maar, niet overdrijven. De meeste mensen gedroegen zich normaal en vaccineerden zichzelf.

quote:
Jij bent een van de vele usefull idiots die zich maar al te graag voor het karretje heeft laten spannen.
En wat heeft het nu allemaal opgeleverd? Studies wijzen uit dat lockdowns nauwelijks effect hebben gehad en dat mondkapjes nauwelijks iets bij hebben gedragen aan de verspreiding van het virus.
Die lockdowns troffen ook de gevaccineerden dus daar gaat het hier niet om. Het ging om landen waar wappies zelfs niet mochten winkelen terwijl gevaccineerden dit wel mochten..
Er zijn talloze studies die juist wel de effectiviteit van mondkapjes hebben aangetoond. Niet dat jezelf niet besmet kon worden, maar vooral dat je anderen niet kon besmetten..

Dit valt me trouwens wel op van wappies, die praten over liefde en dergelijke. In feite zijn al hun beweegredenen egoistisch gebleken. Ze namen geen vaccinatie want "je weet het effect over vijf jaar niet", en ze waren tegen mondkapjes "want je kan erdoor niet ademen en is slecht voor de gezondheid"... Terwijl de gevaccineerden dit deden om het virus uit te roeien, en droegen mondkapjes om anderen niet te besmetten (mochten ze ongemerkt het virus bij zich dragen)..

quote:
Wat we nu wel hebben dankzij mensen zoals jij is een CTB wat nooit meer weggaat en draagvlak voor politiegeweld en het inperken van grondrechten.
Ik weet niet of je het nieuws volgt, waarschijnlijk niet, maar het CTB gaat weg. Tenminste, die stemmen hoor je steeds meer opgaan...

Ik ben zogenaamd radicaal links, maar heb nog nooit mijn CTB gebruikt. En ook geen booster gehad. Dus zo radicaal ben ik niet, en ook geen slaafse volger..
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:23:44 #181
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203737728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Hoezo extremistisch ideeen?

vind je het normaal dat een klein groepje de gezondheid van anderen in gevaar brengt? en dat dat kleine groepje dan gaat huilen als ze dingen niet mogen?
Dat kleine groepje heeft gewoon heel rare ideeen.

En je word niet gediscrimineerd als jij je niet laat vaccineren en dat je daarom dingen niet mag. Als je geen rijbewijs haalt mag je ook niet autorijden. Word je dan ook gediscrimineerd?
Tevens was het een keuze tussen lichamelijke integriteit en volksgezondheid. Men kiest duidelijk voor volksgezondheid, en dat is bij een pandemie prima te billijken.
Altijd weer die onnozele drogreden over het rijbewijs. Het halen van een rijbewijs impliceert een mate van vaardigheid.

Het halen van een groen vinkje veronderstelt een mate van bescherming.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203737730
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:10 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Hehe, je kent me niet eens...

Ik ben in sommige opzichten links, maar zeker niet radicaal..
En in sommige opzichten rechts, maar ook niet radicaal.. Dus probeer een ander te pesten, iemand die jouw mening nog vind boeien bijvoorbeeld.
In een discussie die wij een tijdje terug hadden refereerde je naar jezelf als Links. Niet mijn woorden. En ook zonder dat valt die conclusie wel te trekken, je besteed hier 80% van je posts aan het bashen van andere zijde van het politieke spectrum. Maakt natuurlijk verder totaal niet uit, het wordt slechts benoemd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:25:57 #183
451005 Grems
Clown World
pi_203737745
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Hoezo extremistisch ideeen?

vind je het normaal dat een klein groepje de gezondheid van anderen in gevaar brengt? en dat dat kleine groepje dan gaat huilen als ze dingen niet mogen?
Dat kleine groepje heeft gewoon heel rare ideeen.

En je word niet gediscrimineerd als jij je niet laat vaccineren en dat je daarom dingen niet mag. Als je geen rijbewijs haalt mag je ook niet autorijden. Word je dan ook gediscrimineerd?
Tevens was het een keuze tussen lichamelijke integriteit en volksgezondheid. Men kiest duidelijk voor volksgezondheid, en dat is bij een pandemie prima te billijken.
Ik blijf geen complimenten uitdelen voor je openlijke extremisme natuurlijk, respect hebben voor je openheid wil niet zeggen dat ik het wil aanmoedigen!
pi_203737756
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In een discussie die wij een tijdje terug hadden refereerde je naar jezelf als Links. Niet mijn woorden. En ook zonder dat valt die conclusie wel te trekken, je besteed hier 80% van je posts aan het bashen van andere zijde van het politieke spectrum. Maakt natuurlijk verder totaal niet uit, het wordt slechts benoemd.
Bewijs, anders is het maar een veronderstelling...

en inderdaad, in bepaalde opzichten ben ik links. Maar zeker niet radicaal..
De rechterzijde kan je ook makkelijk bashen, aangezien de meningen van rechts vaak niet juist blijken.
En aangezien ik wel radicaal lui ben is dat makkelijker dan links te bashen.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:27:48 #185
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203737759
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:31 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Je hebt niet door dat het maar een zeer kleine minderheid was en dat die de gezondheid van veel meer mensen op het spel zetten?
Dus veel te makkelijk om te praten over goed en fout..

Iedereen denkt dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat, ook nsb-ers dachten dit. Dus geen wonder dat jij dit ook denkt...
[..]
Dit is zo'n groteske leugen he, waar moet ik beginnen?

Waarom werden wappies geweigerd? Omdat ze de gezondheid van een grote groep mensen in gevaar zouden brengen. Veel wappies waren niet gevaccineerd EN weigerden een mondkap op te doen. Ze vonden hun eigen lichamelijke intregiteit belangrijker dan de gezondheid van hun naaste medemensen...

Dus ja, ik weet wel welke mensen er aan de goede kant stonden en welke niet. Welke de egoisten waren die huilden over discriminatie..
Dat ouderen niet naar winkels durfden omdat onverlaten weigerden een mondkap op te doen of zich te laten vaccineren (wat wetenschappelijk heel veel scheelt qua besmettelijkheid ongeacht wat wappies zeggen) ontgaat ze.. Maar o wee als wappies verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun daden/niet daden.
Dus iemand zegt 'er zijn mensen die wappies graag buitensluiten' dan zeg jij dat dat het een GROTESKE leugen is waarop je gaat uitleggen WAAROM ze worden uitgesloten?
To BG or not to BG!
pi_203737764
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:27 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Bewijs, anders is het maar een veronderstelling...

en inderdaad, in bepaalde opzichten ben ik links. Maar zeker niet radicaal..
De rechterzijde kan je ook makkelijk bashen, aangezien de meningen van rechts vaak niet juist blijken.
En aangezien ik wel radicaal lui ben is dat makkelijker dan links te bashen.
Je draait het om. Rechtsgeoriënteerden hebben het vaak bij het juiste eind, dit frustreert echter het fantasierijke en utopische wereldbeeld van linksgeoriënteerden. Dat blijkt hier ook keer op keer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203737818
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Altijd weer die onnozele drogreden over het rijbewijs. Het halen van een rijbewijs impliceert een mate van vaardigheid.

Het halen van een groen vinkje veronderstelt een mate van bescherming.
Het halen van een rijbewijs veronderstelt ook een mate van vaardigheid.. Dus ik zie het verschil niet zo.

Hoe het CBT eerst was was juist heel goed. Beschermde ook de privacy omdat het bewijs niets zei over waarom men een groen vinkje had (ziek geweest en hersteld, gevaccineerd of getest)..

Met de eerste varianten is gebleken dat een gevaccineerd persoon iets van 80% minder besmettelijk was. Dan is het vrij logisch dat gevaccineerden een bepaalde mate van vrijheid kregen die niet gevaccineerden nog niet kregen. Of men moest negatief getest zijn (nou zijn wappies vrij negatief over het algemeen dus dat scheelt al).
Je moet begrijpen dat we in een totale lockdown zaten en dat de overheid dit niet kon laten voortduren. Dus kregen de gevaccineerden meer vrijheid en niet gevaccineerden moesten nog blijven zoals wij allemaal in 2020 toen niemand gevaccineerd was. Sterker nog, de niet gevaccineerden hoefden enkel even te testen en dan konden ze ook meedoen in de samenleving. Terwijl dit in 2020 niet kon, toen niemand gevaccineerd was.. In plaats van dat de niet gevaccineerden blij waren met de gevaccineerden voelden ze zich gediscrimineerd..
pi_203737833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:25 schreef Grems het volgende:

[..]
Ik blijf geen complimenten uitdelen voor je openlijke extremisme natuurlijk, respect hebben voor je openheid wil niet zeggen dat ik het wil aanmoedigen!
Wat is er extreem aan mijn opvattingen dan? Kun je dat uitleggen, of blijft het bij mensen uitmaken voor extreem zonder reden?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:38:29 #189
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203737870
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:17 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Een klein gedeelte maar, niet overdrijven. De meeste mensen gedroegen zich normaal en vaccineerden zichzelf.
[..]
Die lockdowns troffen ook de gevaccineerden dus daar gaat het hier niet om. Het ging om landen waar wappies zelfs niet mochten winkelen terwijl gevaccineerden dit wel mochten..
Er zijn talloze studies die juist wel de effectiviteit van mondkapjes hebben aangetoond. Niet dat jezelf niet besmet kon worden, maar vooral dat je anderen niet kon besmetten..

Dit valt me trouwens wel op van wappies, die praten over liefde en dergelijke. In feite zijn al hun beweegredenen egoistisch gebleken. Ze namen geen vaccinatie want "je weet het effect over vijf jaar niet", en ze waren tegen mondkapjes "want je kan erdoor niet ademen en is slecht voor de gezondheid"... Terwijl de gevaccineerden dit deden om het virus uit te roeien, en droegen mondkapjes om anderen niet te besmetten (mochten ze ongemerkt het virus bij zich dragen)..
[..]
Ik weet niet of je het nieuws volgt, waarschijnlijk niet, maar het CTB gaat weg. Tenminste, die stemmen hoor je steeds meer opgaan...

Ik ben zogenaamd radicaal links, maar heb nog nooit mijn CTB gebruikt. En ook geen booster gehad. Dus zo radicaal ben ik niet, en ook geen slaafse volger..
Vind het zo vreemd dat je alle 'wappies' over een kam scheert.

Volgens jouw dragen alle ongevaccineerden geen mondkapjes?

En de ongevaccineerden houden zich ook allemaal niet aan de regels?

Waarom denk jij dat?
To BG or not to BG!
pi_203737888
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:35 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Wat is er extreem aan mijn opvattingen dan? Kun je dat uitleggen, of blijft het bij mensen uitmaken voor extreem zonder reden?
Je lijkt te denken dat mensen hun lichamelijke integriteit moeten opgeven voor de massa. En tevens vergelijk je mensen die hier niet in mee wilden gaan met NSB-ers. Dat zijn behoorlijk radicale standpunten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203737925
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:38 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Vind het zo vreemd dat je alle 'wappies' over een kam scheert.

Volgens jouw dragen alle ongevaccineerden geen mondkapjes?

En de ongevaccineerden houden zich ook allemaal niet aan de regels?

Waarom denk jij dat?
Ik scheer niet alle wappies over 1 kam.. Maar de meeste mensen die tegen mondkapjes waren zijn uiteindelijk ook wappie.

Tevens denk ik inderdaad dat er meer ongevaccineerden zijn die zich niet aan de regels houden dan gevaccineerden die zich niet aan de regels houden.. Heus niet allemaal, maar dat heb ik ook nergens beweerd volgens mij.
pi_203737945
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je lijkt te denken dat mensen hun lichamelijke integriteit moeten opgeven voor de massa. En tevens vergelijk je mensen die hier niet in mee wilden gaan met NSB-ers. Dat zijn behoorlijk radicale standpunten.
Dat eerste lijkt me wel, in een pandemie. In een normale situatie niet. Maar een pandemie is niet normaal, die moet je met elkaar bestrijden.

Iemand anders beweerde dat deze pandemie wel heeft uitgewezen wie er uiteindelijk aan de goede en aan de foute kant van de geschiedenis zouden staan. Die persoon vergelijkt de welwillende mens met de foute kant, dus nsb. Daar reageerde ik op..

Maar goed, als je halverwege een discussie invalt heb je die context niet door.
pi_203737971
Pandemie 😂
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:52:10 #194
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203738037
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:33 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Het halen van een rijbewijs veronderstelt ook een mate van vaardigheid.. Dus ik zie het verschil niet zo.

Hoe het CBT eerst was was juist heel goed. Beschermde ook de privacy omdat het bewijs niets zei over waarom men een groen vinkje had (ziek geweest en hersteld, gevaccineerd of getest)..

Met de eerste varianten is gebleken dat een gevaccineerd persoon iets van 80% minder besmettelijk was. Dan is het vrij logisch dat gevaccineerden een bepaalde mate van vrijheid kregen die niet gevaccineerden nog niet kregen. Of men moest negatief getest zijn (nou zijn wappies vrij negatief over het algemeen dus dat scheelt al).
Je moet begrijpen dat we in een totale lockdown zaten en dat de overheid dit niet kon laten voortduren. Dus kregen de gevaccineerden meer vrijheid en niet gevaccineerden moesten nog blijven zoals wij allemaal in 2020 toen niemand gevaccineerd was. Sterker nog, de niet gevaccineerden hoefden enkel even te testen en dan konden ze ook meedoen in de samenleving. Terwijl dit in 2020 niet kon, toen niemand gevaccineerd was.. In plaats van dat de niet gevaccineerden blij waren met de gevaccineerden voelden ze zich gediscrimineerd..
dat hele begrijpend lezen werkt niet echt he
onderstreepte is exact wat er wordt gemeld
En gemanipuleerde cijfers(wat hier vaak is beweerd en nu dus duidelijk naar voren komt kun je van alles mee)

[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 19-02-2022 15:02:19 ]
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 14:54:40 #195
451005 Grems
Clown World
pi_203738067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:35 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Wat is er extreem aan mijn opvattingen dan? Kun je dat uitleggen, of blijft het bij mensen uitmaken voor extreem zonder reden?
De notie dat het individu toebehoort aan de massa en de staat is vrij radicaal.
pi_203738083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:43 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ik scheer niet alle wappies over 1 kam.. Maar de meeste mensen die tegen mondkapjes waren zijn uiteindelijk ook wappie.

Tevens denk ik inderdaad dat er meer ongevaccineerden zijn die zich niet aan de regels houden dan gevaccineerden die zich niet aan de regels houden.. Heus niet allemaal, maar dat heb ik ook nergens beweerd volgens mij.
Kun je 'wappie' überhaupt definiëren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:45 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat eerste lijkt me wel, in een pandemie. In een normale situatie niet. Maar een pandemie is niet normaal, die moet je met elkaar bestrijden.

Iemand anders beweerde dat deze pandemie wel heeft uitgewezen wie er uiteindelijk aan de goede en aan de foute kant van de geschiedenis zouden staan. Die persoon vergelijkt de welwillende mens met de foute kant, dus nsb. Daar reageerde ik op..

Maar goed, als je halverwege een discussie invalt heb je die context niet door.
Nee, individuele vrijheid staat op één. Helemaal bij een pandemie die een virus betreft waarvan het sterftepercentage beneden de 1% ligt. Als individuele vrijheid niet op één staat creëer je een situatie waarin bepalende instanties burgers tot van alles kunnen dwingen. En dat is dus ook wat we hebben gezien, bizarre maatregelen die vaak nergens op sloegen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203738103
Wappies zijn degene die nog steeds in het Corona sprookje geloven , die ratten draaien alles om.


twitter



Goeie vraag
pi_203738187
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:54 schreef Grems het volgende:

[..]
De notie dat het individu toebehoort aan de massa en de staat is vrij radicaal.
Dat heb ik dus nooit gezegd. Wel dat je als individu een beetje vrijheid moet opofferen als dat beter is voor de gezondheid van het algemeen belang.

Als dat radicaal, dan zij het zo.

Ik noem het medemenselijkheid. Als individu kun je ook kiezen om steeds door rood te rijden. En om dan alle slachtoffers voor lief te nemen. Maar uit medemenselijkheid besluiten mensen om te stoppen voor rood, zodat alles vlekkeloos zou kunnen verlopen.

Mensen die denken dat hun individuele vrijheid voorop staat zijn wat mij betreft erg radicaal. In een samenleving moet je samenleven en er het beste van maken.. Rekening houden met de minderen.
Dit doe je door mondkapjes te dragen en je te laten vaccineren.
pi_203738188
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:58 schreef PSVCL het volgende:
Wappies zijn degene die nog steeds in het Corona sprookje geloven , die ratten draaien alles om.

[ twitter ]

Goeie vraag
Dit blijf ik inderdaad ook onbegrijpelijk vinden. Enorme hysterie als Joe Rogan letterlijk artsen en medisch wetenschappers met decennia aan ervaring uitnodigt op zijn podcast. 'Kan niet, dit en dat, misinformatie, disinformatie'. Maar ondertussen moeten we wél de visie van een software entrepreneur omtrent een virus en vaccinaties serieus nemen.

🤡 🤡 🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 19 februari 2022 @ 15:09:40 #200
451005 Grems
Clown World
pi_203738194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:08 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat heb ik dus nooit gezegd. Wel dat je als individu een beetje vrijheid moet opofferen als dat beter is voor de gezondheid van het algemeen belang.

Als dat radicaal, dan zij het zo.

Ik noem het medemenselijkheid. Als individu kun je ook kiezen om steeds door rood te rijden. En om dan alle slachtoffers voor lief te nemen. Maar uit medemenselijkheid besluiten mensen om te stoppen voor rood, zodat alles vlekkeloos zou kunnen verlopen.

Mensen die denken dat hun individuele vrijheid voorop staat zijn wat mij betreft erg radicaal. In een samenleving moet je samenleven en er het beste van maken.. Rekening houden met de minderen.
Dit doe je door mondkapjes te dragen en je te laten vaccineren.
Dat is wel knap, jezelf al in de volgende zin tegenspreken _O_
pi_203738213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:58 schreef PSVCL het volgende:
Wappies zijn degene die nog steeds in het Corona sprookje geloven , die ratten draaien alles om.

Iemand die schrijft "pandemie :') " neem ik al niet serieus, maar als je dan ook nog dit schrijft dan nog minder.
Men noemde de mensen die niet in corona geloofden en het als griepje zagen wappie. Dus niet zeggen dat zij alles omdraaien. Je moet gewoon je fantasie gebruiken en mensen die in corona "geloven" een andere bijnaam geven..Beetje creatief zijn. Jij-bakken kan een kind ook.
pi_203738230
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:09 schreef Grems het volgende:

[..]
Dat is wel knap, jezelf al in de volgende zin tegenspreken _O_
Ik vind het knap hoe jij dingen zegt zonder duidelijk te zijn...

Zal wel wappies eigen zijn?

Met andere woorden "in welke zin spreek ik mijzelf tegen". Want ik zie het niet.
pi_203738285
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:11 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Iemand die schrijft "pandemie :') " neem ik al niet serieus, maar als je dan ook nog dit schrijft dan nog minder.
Men noemde de mensen die niet in corona geloofden en het als griepje zagen wappie. Dus niet zeggen dat zij alles omdraaien. Je moet gewoon je fantasie gebruiken en mensen die in corona "geloven" een andere bijnaam geven..Beetje creatief zijn. Jij-bakken kan een kind ook.
De "pandemie" is een smokescreen
pi_203738475
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:09 schreef KereldeGrote het volgende:
vind je het normaal dat een klein groepje de gezondheid van anderen in gevaar brengt?
Ok dus je geeft toe dat de vaccins niet werkten :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203738499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok dus je geeft toe dat de vaccins niet werkten :+
Dit is al tig keer uitgelegd, je googlet maar een eind...

Een vaccin werkt nooit 100%. Het werkte wel tegen de eerste varianten, je kreeg er minder erge symptonen van en kwam hierdoor niet op de IC. En je was minder besmettelijk voor anderen.
Maar 100% kan nooit.

En als je dan ook nog ongevaccineerden hebt waar het virus welig kan tieren, dan krijg je mutaties waar vaccins niet goed tegen werken...

Echt, heb je geen google of oz?
pi_203738748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:41 schreef KereldeGrote het volgende:
En als je dan ook nog ongevaccineerden hebt waar het virus welig kan tieren, dan krijg je mutaties waar vaccins niet goed tegen werken...
Nounounou de slimme gevaxxten wijzen ons er steeds op dat een virus niet denkt en geen hersenen heeft, en dus geen onderscheid maakt in wie of wat het muteert.

En nu ga jij ff zeggen dat ongevacxten zorgen voor mutaties waar de vaccins niet tegen werken.

Ten eerste bullshit dus
Ten tweede zeg je voor de 2e keer dat vaccins niet werken. Probeer anders es booster te citeren :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203738932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Maar dat is precies wat er gebeurd is. Sommige hier doen alsof organisatoren opgepakt zijn puur omdat ze de regering irriteren en truckers zijn.
De waarheid is dat ook in Canada je alleen opgepakt kan worden of zwaar beboet kan worden als je overtredingen en misdrijven begaan hebt.
Normaliter ja. Maar niet met deze Trudeau. Lees je anders even in over die emergency act die hij uitvoert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203739005
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar heb je het idee dat men het verhaal probeert te verdraaien?
Nou, ben wel benieuwd of je zo scherp bent om dat er uit te pikken. @Isdatzo had het er een week geleden al uit gepikt. Toen kwam deze ook langs via een andere bron.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203739078
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 14:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus daarom post je ook in het "bespot-hier-wappies" topic in COR...
Klinkt logisch
Maar da's wat anders dan 'aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan'
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203739092
Ik heb heel wat TR's geplaatst, dit topic staat vol met bagger van één user die onsmakelijk debiel reageert.

Geen enkele post is weggehaald. Komop zeg..
En ondertussen een droeftoeter in DM die over die TR's aan het zuigen is "agter" geen idee wie die idioot is maar blijf van me weg.

ludovico in BNW / [BNW FB] Aldous Huxley was een visionair

Jullie zijn niet mod loos op Fok ik krijg om de haverklap notes. Laatst nog een ban. En dit gezuig mag blijven??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203739112
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:10 schreef Grems het volgende:

[..]
De notie van individuele vrijheid en zelfbeschikking voor het gewone volk is inderdaad extreem ten opzichte van de menselijke geschiedenis.

Vandaar ook dat we dat pareltje van vooruitgang boven alles moeten verdedigen tegen mensen zoals jij.
Nogmaals, jouw individuele vrijheid gaat nooit op bij een pandemie waar je met veel meer factoren te maken hebt. Zelfs de mensenrechten organisaties hebben aangetoond dat mensenrechten niet geschonden zijn door overheden. Vanwege het feit dat men epidemieen moet zien te voorkomen. En dan geld niet de recht van 1 persoon.

https://mensenrechten.nl/nl/coronavirus-en-mensenrechten

quote:
2. Mag de regering zulke ingrijpende maatregelen treffen?

De mensenrechten laten behoorlijk wat ruimte aan de overheid om maatregelen te treffen ter bescherming van de volksgezondheid, ook als die een beperking van de vrijheid van burgers opleveren. Er zijn zelfs mensenrechtenbepalingen die juist van de overheid verlangen dat ze optreedt. Zo is de Nederlandse overheid verplicht om maatregelen te treffen ter bevordering van de volksgezondheid (art. 22 Grondwet). Zij moet epidemieën zoveel mogelijk voorkomen (art. 11 Europees Sociaal Handvest) en moet het recht op een zo goed mogelijke gezondheid van eenieder garanderen (art. 12 Internationaal Verdrag inzake Economische, Sociale en Culturele Rechten). Om deze opdrachten uit te voeren werkt Nederland samen met de 193 andere lidstaten van de Wereld Gezondheidsorganisatie en sloot zij zich aan bij de Internationale Gezondheidsregeling (2005). Als er echter vrijheidsrechten worden ingeperkt om de gezondheid te beschermen, dan stellen allerlei mensenrechtenbepalingen ook weer grenzen aan die vrijheidsbeperkingen. Belangrijk is echter dat de rechten en vrijheden die in de afgelopen periode ingeperkt werden als gevolg van de coronamaatregelen geen absolute rechten zijn. Inperkingen zijn mogelijk, bijvoorbeeld ook op het recht op lichamelijke integriteit of het huisrecht. Dus een eventuele vaccinatieplicht (die overigens in Nederland niet wordt overwogen) of een verplichting om thuis geen groepen bezoek te ontvangen is niet per definitie in strijd met de mensenrechten.
Dus misschien moet je eens gaan onderzoek wat individuele vrijheden zijn en wat mensenrechten zijn. Dat komt bij veel wappies voor, die denken bijvoorbeeld dat onbeperkt naar het cafe gaan ook een mensenrecht is.

De overheid heeft regels in het leven geroepen die ook ingaan tegen individuele vrijheid. Bijvoorbeeld verkeersregels. als jij zo voor individuele vrijheid bent dan ga je met jouw vrachtauto ook door rood rijden? Want jou kan dan bijna niks gebeuren..

Maar goed, dit negeer je weer want dan blijk je volkomen uitgeluld te zijn..
pi_203739132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:48 schreef ludovico het volgende:
Ik heb heel wat TR's geplaatst, dit topic staat vol met bagger van één user die onsmakelijk debiel reageert.

Geen enkele post is weggehaald. Komop zeg..
En ondertussen een droeftoeter in DM die over die TR's aan het zuigen is "agter" geen idee wie die idioot is maar blijf van me weg.

ludovico in BNW / [BNW FB] Aldous Huxley was een visionair

Jullie zijn niet mod loos op Fok ik krijg om de haverklap notes. Laatst nog een ban. En dit gezuig mag blijven??
Ze zoeken nog een mod :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203739150
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:48 schreef ludovico het volgende:
Ik heb heel wat TR's geplaatst, dit topic staat vol met bagger van één user die onsmakelijk debiel reageert.
ah, je moet mij weer hebben?

Mensen kunnen niet inhoudelijk reageren dan gaan ze het op de verpakking (hoe het geuit wordt) gooien. Kunnen ze het inhoudelijke negeren.

quote:
En ondertussen een droeftoeter in DM die over die TR's aan het zuigen is "agter" geen idee wie die idioot is maar blijf van me weg.
Je hebt over onsmakelijk, maar dan wel iemand idioot noemen?

quote:
Jullie zijn niet mod loos op Fok ik krijg om de haverklap notes. Laatst nog een ban. En dit gezuig mag blijven??
De enige die zuigen zijn die mensen die ik wappie noem. Die niet toegeven dat covid een pandemie is (wat een neutrale term is voor iets dat wereldwijd is en dat kan niemand ontkennen), die denken dat vrijheden onbeperkt zijn, die zogenaamd niet weten wat een vaccin is.
Dat zijn de zuigers, maar die delen jouw mening dus daar ben je niet kritisch op..

Dat valt mij enorm op bij BNW, dat geslijm van "wappies" bij elkaar en kritisch zijn op mensen die er anders in staan.
Zoals Harrie Hol _O_ al zei "wees net zo kritisch op je medestanders als op je tegenstanders"
pi_203739183
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ze zoeken nog een mod :7
pi_203739715
Nounou als wij op zo’n manier topics gaan verkutten in COR liggen we er snel uit :7

Maar hier mag dat natuurlijk weer wel @mods
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203739728
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ze zoeken nog een mod :7
Ja en eindelijk es een BNW gezinde mod die even hard veegt en schopt als de COR modjes
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203739761
Rofl Karel is gewoon Devlin. Met die 2 volgers van Harry kan het haast niet missen.

Nee dit topic raken ze niet aan de modjes. Man...
Moeten we ongerust zijn en de dokter bellen? Weinig response.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203739846
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:37 schreef ludovico het volgende:
Rofl Karel is gewoon Devlin. Met die 2 volgers van Harry kan het haast niet missen
Denk ik niet.
Devlin is meer een poster van irritante uitdagende one liners.
Zo’n lange posts zijn niet aan hem besteed :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 17:55:03 #219
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203739969
Bijpassend liedje, een tip.... don't feed them folks!

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203740018
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Denk ik niet.
Devlin is meer een poster van irritante uitdagende one liners.
Zo’n lange posts zijn niet aan hem besteed :')
Das waar. Manier van posten was idd fatsoenlijker van hem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:05:45 #221
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203740100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:27 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Nogmaals, waar ben ik extreem, en waar spreek ik mijzelf tegen?

Oneliners schijnen nogal een ding te zijn bij wappies.

Als je meent dat "een beetje vrijheid opofferen voor de maatschappij" in tegenspraak is met " Ik heb nooit gezegd dat het individu toebehoort aan de massa en de staat" dan moet jij eens beter begrijpend lezen. Begin eens met het woordje "beetje"...

Ik vind juist dat mensen die menen dat hun individuele vrijheid ALTIJD moet preferen boven de gezondheid van de maatschappij extreem zijn...
Tja, dat mag jij vinden maar ik ben niet van plan mijn lichamelijke integriteit op te geven omdat anderen dat graag willen. Ik wil ten alle tijden zelf beslissen wat er al dan niet in mijn lichaam gespoten wordt.

En dat mag jij egoistisch vinden.
To BG or not to BG!
pi_203740706
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:53 schreef KereldeGrote het volgende:
Ik schreef het alleen om ...
Ok ... vind het alleen sneu dat je persé hier de moraalridder wil komen uithangen ... hoe meer je probeert hoe minder effect ... je krijgt alleen meer tegenwerking.
Ik heb gezien dat je in andere subforums wel deftige praat vertelt (vb jezus topic, dat ik meelees om argumenten te verzamelen om in discussie te gaan met recent bekeerde vriend...), dus vind het spijtig je hier zo tekeer te zien gaan.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203740906
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ok ... vind het alleen sneu dat je persé hier de moraalridder wil komen uithangen ... hoe meer je probeert hoe minder effect ... je krijgt alleen meer tegenwerking.
Ik heb gezien dat je in andere subforums wel deftige praat vertelt (vb jezus topic, dat ik meelees om argumenten te verzamelen om in discussie te gaan met recent bekeerde vriend...), dus vind het spijtig je hier zo tekeer te zien gaan.
Dat laatste komt omdat ik mij opwind over bepaalde personen. Niet over jou trouwens, maar over mensen die erg trollerig zijn. Zoals Ludo, psvcl etc.. Die ken ik al van eerder en blijven maar dingen roepen zonder onderbouwing. En als ze tegengas krijgen dan is het "TR,TR,TR"...

Als mensen fatsoenlijk komen met feiten of dingen waarvan ze menen dat het feiten zijn dan kan ik daar prima tegen. Ook als mensen er een andere mening op nahouden. Maar heel BNW is vergeven van mensen die nalaten echte feiten te geven.
pi_203740983
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tja, dat mag jij vinden maar ik ben niet van plan mijn lichamelijke integriteit op te geven omdat anderen dat graag willen. Ik wil ten alle tijden zelf beslissen wat er al dan niet in mijn lichaam gespoten wordt.

En dat mag jij egoistisch vinden.
Ik vind dat inderdaad egoistisch, maar dat is niet verboden. Iedereen is op zich egoistisch, zo zijn er gevaccineerden die dit deden vanwege op vakantie kunnen gaan.
Maar als je snapt hoe een vaccin werkt dan weet je dat hoe jij denkt niet gaat werken om een virus tegen te gaan. Je hebt zoveel procent nodig die gevaccineerd zijn. En als je weet dat er ook mensen zijn die niet tegen vaccinaties kunnen, dan is iedereen die kan gevaccineerd worden nodig..Die kunnen dan een beschermende cordon rond de kwetsbaren vormen.

Wat ik trouwens weer tegen vaccinatie vind pleiten is dat juist de ouderen minder baat hebben bij vaccinatie, aangezien hun immuunsysteem slechter werkt.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:53:55 #225
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203741777
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:03 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ik vind dat inderdaad egoistisch, maar dat is niet verboden. Iedereen is op zich egoistisch, zo zijn er gevaccineerden die dit deden vanwege op vakantie kunnen gaan.
Maar als je snapt hoe een vaccin werkt dan weet je dat hoe jij denkt niet gaat werken om een virus tegen te gaan. Je hebt zoveel procent nodig die gevaccineerd zijn. En als je weet dat er ook mensen zijn die niet tegen vaccinaties kunnen, dan is iedereen die kan gevaccineerd worden nodig..Die kunnen dan een beschermende cordon rond de kwetsbaren vormen.

Wat ik trouwens weer tegen vaccinatie vind pleiten is dat juist de ouderen minder baat hebben bij vaccinatie, aangezien hun immuunsysteem slechter werkt.
Dat idee, dat er zoveel % moet zijn gevaccineerd om het virus te stoppen is volgens mij gebaseerd op de aanname dat het vaccin de transmissie zou stoppen. Nu dit niet het geval is, telt dat niet meer. Zelfs met 100% vaccinatie is het virus dan dus niet te stoppen.

En het virus muteerd sneller dan vaccins gemaakt kunnen worden dus je holt altijd achter de feiten aan op deze manier. Eigenlijk net als met de griepspuit.

Er is mi geen enkele onderbouwing om de vaccins te kunnen verplichten. Gelukkig.
To BG or not to BG!
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:10:15 #226
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203742200
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:58 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat laatste komt omdat ik mij opwind over bepaalde personen. Niet over jou trouwens, maar over mensen die erg trollerig zijn. Zoals Ludo, psvcl etc.. Die ken ik al van eerder en blijven maar dingen roepen zonder onderbouwing. En als ze tegengas krijgen dan is het "TR,TR,TR"...

Als mensen fatsoenlijk komen met feiten of dingen waarvan ze menen dat het feiten zijn dan kan ik daar prima tegen. Ook als mensen er een andere mening op nahouden. Maar heel BNW is vergeven van mensen die nalaten echte feiten te geven.
Vind wel dat jouw tegengas behoorlijk op de man is en regelmatig alle mensen hier denegrerend (als wappies) beledigd.

Daardoor zijn jouw post aanvallend en onprettig om te lezen.

BNW is er juist om dingen te posten zonder onderbouwing of 'feiten'.

Waarom verzet je je daar zo tegen en zoek je de confrontatie zo op?
To BG or not to BG!
pi_203742294
Moesten we in BNW alle complotten ed. Kunnen aantonen met feiten zijn het geen complotten meer en is BNW=NWS
Maar dat kunnen veel users niet verkroppen...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203742457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tja, dat mag jij vinden maar ik ben niet van plan mijn lichamelijke integriteit op te geven omdat anderen dat graag willen. Ik wil ten alle tijden zelf beslissen wat er al dan niet in mijn lichaam gespoten wordt.

En dat mag jij egoistisch vinden.
Volstrekt krankzinnig om vanwege een virus als dit een fundamenteel iets als lichamelijke integriteit op te offeren.

Dan ook voor de griep en iedere 4 maanden een booster.

Volstrekt buiten alle proporties natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 19 februari 2022 @ 22:25:38 #229
451005 Grems
Clown World
pi_203746171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:49 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Nogmaals, jouw individuele vrijheid gaat nooit op bij een pandemie waar je met veel meer factoren te maken hebt. Zelfs de mensenrechten organisaties hebben aangetoond dat mensenrechten niet geschonden zijn door overheden. Vanwege het feit dat men epidemieen moet zien te voorkomen. En dan geld niet de recht van 1 persoon.

https://mensenrechten.nl/nl/coronavirus-en-mensenrechten
[..]
Dus misschien moet je eens gaan onderzoek wat individuele vrijheden zijn en wat mensenrechten zijn. Dat komt bij veel wappies voor, die denken bijvoorbeeld dat onbeperkt naar het cafe gaan ook een mensenrecht is.

De overheid heeft regels in het leven geroepen die ook ingaan tegen individuele vrijheid. Bijvoorbeeld verkeersregels. als jij zo voor individuele vrijheid bent dan ga je met jouw vrachtauto ook door rood rijden? Want jou kan dan bijna niks gebeuren..

Maar goed, dit negeer je weer want dan blijk je volkomen uitgeluld te zijn..
Je lijkt nog steeds te denken dat mensen eigendom zijn van de staat en/of de bredere maatschappij.

Je morele kompas zal maar afhankelijk zijn van wat de overheid of experts ( zal even WOB'en om te kijken of de ambtenaren die meeschrijven met het OMT hier ook van stal gehaald zijn ) op dat moment hip vinden _O-
pi_203748412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:13 schreef UncleScorp het volgende:
Moesten we in BNW alle complotten ed. Kunnen aantonen met feiten zijn het geen complotten meer en is BNW=NWS
Maar dat kunnen veel users niet verkroppen...
pi_203749721
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203749739
twitter


Interessant om ff te bekijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203749839
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203750190
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F

Dat hele main Stream verhaal zit vol met extremisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203750227
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:58 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat laatste komt omdat ik mij opwind over bepaalde personen. Niet over jou trouwens, maar over mensen die erg trollerig zijn. Zoals Ludo, psvcl etc.. Die ken ik al van eerder en blijven maar dingen roepen zonder onderbouwing. En als ze tegengas krijgen dan is het "TR,TR,TR"...

Als mensen fatsoenlijk komen met feiten of dingen waarvan ze menen dat het feiten zijn dan kan ik daar prima tegen. Ook als mensen er een andere mening op nahouden. Maar heel BNW is vergeven van mensen die nalaten echte feiten te geven.
Dude, haal je oogkleppen weg. Het gaat om de manier waarop je post.

Je verneukt daarmee de sfeer in dit topic. Die posts horen niet op het forum.

En inhoudelijk ben je ook niet. Dat laat je gelijk ziek door dingen te lezen die er niet staan.

Dat laatste is overigens ook strontvervelend.

Ik vind het jammer dat er geen mod is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 20 februari 2022 @ 09:48:50 #236
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203750446
Als je in COR iets post met alleen de woorden 'ze great reset' oid wordt je post verwijderd omdat de inhoud niet in het narratief past.

Hier in BNW mag je gewoon mensen beledigen en op de man spelen?

Waarom is dit? Kan een mod mij dat uitleggen?
To BG or not to BG!
pi_203750506
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:15 schreef ludovico het volgende:

Ik vind het jammer dat er geen mod is.
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je in COR iets post met alleen de woorden 'ze great reset' oid wordt je post verwijderd omdat de inhoud niet in het narratief past.

Hier in BNW mag je gewoon mensen beledigen en op de man spelen?

Waarom is dit? Kan een mod mij dat uitleggen?
Ik stel voor dat wij BNW’ers in konvooi naar het Fok-hoofdkwartier rijden en Yvonne’s deur blokkeren :( :7 :s)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203750507
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je in COR iets post met alleen de woorden 'ze great reset' oid wordt je post verwijderd omdat de inhoud niet in het narratief past.

Hier in BNW mag je gewoon mensen beledigen en op de man spelen?

Waarom is dit? Kan een mod mij dat uitleggen?
Er is geen mod.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203750513
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Ik stel voor dat wij BNW’ers in konvooi naar het Fok-hoofdkwartier rijden en Yvonne’s deur blokkeren :( :7 :s)
Bel liever aan voor een bakkie koffie.

Wel de fakkel thuis laten anders sluiten ze je op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 20 februari 2022 @ 10:08:39 #240
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203750613
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is geen mod.
Is die ermee gestopt dan?

Dan moeten we gewoon massaal die persoon 'blokkeren'. Alhoewel dat soms het verhaal wel stoort heb ik gemerkt en je er soms wel wat van leest als een ander ze quote.
Maar de ergenis is dan voorbij.
To BG or not to BG!
  zondag 20 februari 2022 @ 10:25:47 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203750769
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je in COR iets post met alleen de woorden 'ze great reset' oid wordt je post verwijderd omdat de inhoud niet in het narratief past.

Hier in BNW mag je gewoon mensen beledigen en op de man spelen?

Waarom is dit? Kan een mod mij dat uitleggen?
Omdat BNW een soort van no man's land is hier mogen dingen die ergens anders niet door de beugel kunnen. Het beste is al die agitators te negeren ze komen niet voor de discussie al wordt dit wel steeds beweerd maar om je uit te dagen en te stoken, als je erop ingaat hebben ze hun zin. En dan nog, het blijft een vreemde bezigheid elke dag mensen opzoeken die een totaal andere mening hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203750835
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 10:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Omdat BNW een soort van no man's land is hier mogen dingen die ergens anders niet door de beugel kunnen. Het beste is al die agitators te negeren ze komen niet voor de discussie al wordt dit wel steeds beweerd maar om je uit te dagen en te stoken, als je erop ingaat hebben ze hun zin. En dan nog, het blijft een vreemde bezigheid elke dag mensen opzoeken die een totaal andere mening hebben.
Het blijft vooral vreemd dat mensen elke dag naar een forum gaan om alleen hun eigen mening te horen. Fora zijn juist bedoeld voor discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 10:36:49 #243
5428 crew  miss_sly
pi_203750853
Even een slotje, kan ik even lezen en vegen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 11:01:59 #244
5428 crew  miss_sly
pi_203751066
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:58 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat laatste komt omdat ik mij opwind over bepaalde personen. Niet over jou trouwens, maar over mensen die erg trollerig zijn. Zoals Ludo, psvcl etc.. Die ken ik al van eerder en blijven maar dingen roepen zonder onderbouwing. En als ze tegengas krijgen dan is het "TR,TR,TR"...

Als mensen fatsoenlijk komen met feiten of dingen waarvan ze menen dat het feiten zijn dan kan ik daar prima tegen. Ook als mensen er een andere mening op nahouden. Maar heel BNW is vergeven van mensen die nalaten echte feiten te geven.
Als je dat zou doen, is er niets aan de hand. Maar wanneer je je posts doorspekt met op de persoon opmerkingen, blijft zuigen en mensen aanvallen, valt dat niet onder 'fatsoenlijk'.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 11:06:12 #245
5428 crew  miss_sly
pi_203751111
Ik heb even een en ander geveegd.

Soms hebben mods ook iets anders te doen dan modden. Het zijn net mensen met een stukje leven :)
Heel vervelend dat het net gisteren weer uit de hand liep en er zoveel tr's gezet werden waar niet meteen iets mee gedaan werd.

Misschien heb ik een post te veel of te weinig geveegd, waarvoor al vast sorry :)

Game on!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203751148
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 10:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het blijft vooral vreemd dat mensen elke dag naar een forum gaan om alleen hun eigen mening te horen. Fora zijn juist bedoeld voor discussie.
Ja niets zoveel fun als dagelijks op een religie forum gaan posten dat god niet bestaat of bewijs vragen dat ie wel bestaat.
Lachen toch ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203751444
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 09:08 schreef ludovico het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)%2Fwww.google.com%2F

Dat hele main Stream verhaal zit vol met extremisme.
Over die windmolenrel in Amsterdam schrijf ik al een jaar en dat bericht plaatste ik eergisteren. Alleen vind men het niet zo boeiend want er kwamen geen reacties op:
NWS / Alleen nog maar windmolens bij steun omwonenden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203751960
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja niets zoveel fun als dagelijks op een religie forum gaan posten dat god niet bestaat of bewijs vragen dat ie wel bestaat.
Lachen toch ?
Maar dan impliceer je dus dat alles wat in BNW wordt gepost niets meer is dan een geloof ergens in. En dus niet wat staat omschreven in het BNW-onderwerp.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203752030
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dan impliceer je dus dat alles wat in BNW wordt gepost niets meer is dan een geloof ergens in. En dus niet wat staat omschreven in het BNW-onderwerp.
Jaja ONZ is verderop
Klaar met jou
:W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203752045
Wederom QR>>>IQ
COR loves ye
:W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203752163
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jaja ONZ is verderop
Da's inderdaad mijn punt.
Bij BNW mag je toch wel iets van discussie hebben. Levert vaak ook nieuwe inzichten op.
quote:
Klaar met jou
:W
Fijne dag verder.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203752166
Is deze nog niet besproken?

quote:
'These are serious ethical issues': James O'Keefe demands answers after FDA executive officer is caught on Project Veritas hidden camera admitting Biden will force an ANNUAL Covid shot that would be a 'recurring fountain of revenue' for drug firms
https://www.dailymail.co.(...)NUAL-COVID-shot.html
pi_203752271
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:25 schreef Hieraldo het volgende:
Is deze nog niet besproken?
[..]
https://www.dailymail.co.(...)NUAL-COVID-shot.html
Nog niet nee...bedankt voor de toevoeging.
Maar een jaarlijks verplichte prik?
In de VS misschien...hier staat het gepeupel gedwee vrijwillig in de rij om de paar maanden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203752277
twitter

En achter de schermen word er langzaam gewerkt aan vaccinatiedwang. En wij in Nederland die nog geloven iets in de melk te brokkelen hebben staan compleet machteloos gezien het feit dat EU wetgeving boven nationale wetgeving staat. We zijn een mutatie verwijderd van een vaccinatieplicht.
pi_203752346
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog niet nee...bedankt voor de toevoeging.
Maar een jaarlijks verplichte prik?
In de VS misschien...hier staat het gepeupel gedwee vrijwillig in de rij om de paar maanden.
zou niet de eerste keer zijn dat grote bedrijven overheden in hun broekzak hebben zitten (zo ook in de EU)
pi_203753506
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog niet nee...bedankt voor de toevoeging.
Maar een jaarlijks verplichte prik?
In de VS misschien...hier staat het gepeupel gedwee vrijwillig in de rij om de paar maanden.
Waarom heb je het over gepeupel..

Dat gepeupel is gewoon niet bang voor een prik, in tegenstelling tot jou. En je praat het goed door de normale mensen gepeupel te noemen en te doen alsof de prik iets ergs zou zijn..

Iets niet erg hoor, is psychologisch heel goed te verklaren.. Mensen praten hun eigen fouten altijd goed.
pi_203753599
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef KereldeGrote het volgende:
Iets niet erg hoor, is psychologisch heel goed te verklaren.. Mensen praten hun eigen fouten altijd goed.
Zoals jij nu doet? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203753625
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:45 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Waarom heb je het over gepeupel..
Na 2 jaar denigrerend overal als simpele wappie bestempeld te worden, eigen ik mij nu het gebruik van termen "gepeupel en prikschapen" toe.
Sue me
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 13:56:06 #259
5428 crew  miss_sly
pi_203753689
Zullen we niet opnieuw beginnen met zuigen en op de persoon spelen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203753907
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:32 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En achter de schermen word er langzaam gewerkt aan vaccinatiedwang. En wij in Nederland die nog geloven iets in de melk te brokkelen hebben staan compleet machteloos gezien het feit dat EU wetgeving boven nationale wetgeving staat. We zijn een mutatie verwijderd van een vaccinatieplicht.
Heerlijk he dat corrupte.

Waarom in hemelsnaam zo een extremistische corruptie laten zien voor zo een kut prikje als die van corona.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 20 februari 2022 @ 14:11:49 #261
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203754014
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Zullen we niet opnieuw beginnen met zuigen en op de persoon spelen?
Het is een persoon die het steeds uitlokt, kun je daar niet iets aan doen?
To BG or not to BG!
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 14:18:41 #262
5428 crew  miss_sly
pi_203754102
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:11 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Het is een persoon die het steeds uitlokt, kun je daar niet iets aan doen?
Iemand alleen kan hooguit vervelende posts plaatsen. Als er niet op gereageerd wordt, is er verder geen gedoe. Negeren is ook een optie. Terug zuigen en schelden is eigenlijk géén optie :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 februari 2022 @ 14:32:15 #263
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203754301
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Iemand alleen kan hooguit vervelende posts plaatsen. Als er niet op gereageerd wordt, is er verder geen gedoe. Negeren is ook een optie. Terug zuigen en schelden is eigenlijk géén optie :)
Dus je laat toe dat iemand hier de sfeer komt verzieken terwijl dat in COR absoluut verboden is. Blijf dat toch wel apart vinden. Alsof je het er stiekem mee eens bent.

Net als die terroristen die wekenlang ondergedoken zat in een wijk en de omwonenden zich allemaal stil hielden. (wie zwijgt stemt toe is een gezegde die uit zulke situaties is voortgekomen)

Echt binnen 10 minuten is een normale, niet op de man, post in COR weggehaald terwijl hier na dagen op de man zuigen er plots een mod komt met 'sorry, heb ook nog een leven' en zich er met een grapje vanaf maakt.
To BG or not to BG!
pi_203754401
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.

Straks als het griepseizoen weer aanbreekt mogen we weer, dat QR systeem blijft nadrukkelijk in de gereedschapskist hangen. Iemand elders poste al dat er nog stappen gezet worden Europees gezien dat vaccinatiedwang een okay middel is.

NL investeert nog in de app en de EU is ook gewoon nog door aan het buffelen met digital identity en ook central bank digital currency.

Maar blijf jij lekker slapen.
Nee, niet de doelpalen gaan verschuiven.
De overtuiging onder users hier was dat maatregelen nooit meer terug gedraaid zouden worden en dat de verplichte qr-code altijd vereist zou zijn nadat het ergens was ingevoerd. Beide zijn aantoonbare onzin gebleken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754466
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, niet de doelpalen gaan verschuiven.
De overtuiging onder users hier was dat maatregelen nooit meer terug gedraaid zouden worden en dat de verplichte qr-code altijd vereist zou zijn nadat het ergens was ingevoerd. Beide zijn aantoonbare onzin gebleken.
Ik word een beetje moe van je, wat nou, doelpalen verschuiven? Ik verschuif helemaal nergens doelpalen.

Ieder seizoen zul je weer mogen, vooralsnog wordt die QR poespas gewoon uitgebreid, zeer zeker niet ingetrokken, ik denk dat je een hele gewaagde gok doet als je zou wedden dat we a.s. griepseizoen geen poppenkast zullen zien vanuit de staat.

Bedenk je ook even dat we verder vergrijsd zijn, en minder IC personeel hebben dan willekeurig griepjaar.
Bedenk je ook even dat de EU bezig is met uitbreiden van die systemen.
Bedenk je ook dat de minster van Volksgesundheit in dit land meneer Kuipers wel héél graag vasthoudt aan 2G of weet ik veel wat voorn onzin terwijl de wetenschappelijke basis daarvoor gewoon niet bestaat.

De grote vraag is: Kan jij inhoudelijk reageren, jij denkt met deze feiten echt dat we van alle gekte af zijn?

Terwijl de staat achter de deuren bezig is met uitbreiden van die systemen _O-

Bedenk je ook dat de meest extremistische beleidsmaatregelen in landen zoals Italië en Oostenrijk zijn ingevoerd NA de grote verlossing (vaccins) wat een gigantische grap, maar ongekend dat jij er zo in trapt joh, ik snap het gewoon echt niet, hoe kan je zo zijn? Hoe kan het dat nagenoeg een meerderheid zo lijkt te zijn?

Voor mij is dit bewijs - en dat is opzicht wel een interessante gewaarwording - dat een hele populatie mee kan gaan in gruwelheden zoals gezien in de 2e wereldoorlog.

Het gemak waarmee de grondwet buitenspel gezet kan worden _O- zogezegd vanwege een afweging tussen grondrechten _O-

Tis allemaal maar een berg lucht hè, we laten de staat toe uiterst subjectief te interpreteren en de rechters gaan er in mee.

Ten tijde van de 2e wereldoorlog waren de wetten legaal, na de 2e wereldoorlog zouden die wetten dik illegaal zijn bevonden door dezelfde rechters. Ze praten maar gewoon mee met de huidige consensus lijkt haast.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754496
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dus je laat toe dat iemand hier de sfeer komt verzieken terwijl dat in COR absoluut verboden is. Blijf dat toch wel apart vinden. Alsof je het er stiekem mee eens bent.
Wat een vervelende post...als goede user ga ik die negeren
:(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 14:48:56 #267
5428 crew  miss_sly
pi_203754508
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dus je laat toe dat iemand hier de sfeer komt verzieken terwijl dat in COR absoluut verboden is. Blijf dat toch wel apart vinden. Alsof je het er stiekem mee eens bent.

Net als die terroristen die wekenlang ondergedoken zat in een wijk en de omwonenden zich allemaal stil hielden. (wie zwijgt stemt toe is een gezegde die uit zulke situaties is voortgekomen)

Echt binnen 10 minuten is een normale, niet op de man, post in COR weggehaald terwijl hier na dagen op de man zuigen er plots een mod komt met 'sorry, heb ook nog een leven' en zich er met een grapje vanaf maakt.
Dit topic is niet om dit soort dingen te bespreken. Daarvoor kun je beter naar het Feedback-topic.
COR is een heel ander soort forum dan BNW, en niet echt te vergelijken. Als er op de persoon wordt gespeeld, wordt het verwijderd en genote. Er wordt niet toegestaan dat iemand de sfeer verziekt, daarom is er ook geveegd. Maar als iemand hier op een normale manier tegengas geeft, is dat niet verzieken. Op elkaar reageren kan zonder op de persoon te spelen, en dat gaat beide kanten op.

Op het moment is het in BNW nou eenmaal lastig met mods. Ik doe mijn best, en Superhartje ook, maar ik ga echt niet mijn excuses aanbieden omdat ik een dag geen tijd had om op FOK bezig te zijn. Jammer dat het dan net die dag ontspoort hier, dat vind ik oprecht vervelend.

Mocht je verder nog wat kwijt willen, wil je dat dan in Feedback-topic doen?
Dank.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 februari 2022 @ 14:55:53 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203754598
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dus je laat toe dat iemand hier de sfeer komt verzieken terwijl dat in COR absoluut verboden is. Blijf dat toch wel apart vinden. Alsof je het er stiekem mee eens bent.

Net als die terroristen die wekenlang ondergedoken zat in een wijk en de omwonenden zich allemaal stil hielden. (wie zwijgt stemt toe is een gezegde die uit zulke situaties is voortgekomen)

Echt binnen 10 minuten is een normale, niet op de man, post in COR weggehaald terwijl hier na dagen op de man zuigen er plots een mod komt met 'sorry, heb ook nog een leven' en zich er met een grapje vanaf maakt.
Dat mag toch hier? Elders niet. Het heeft niets meer met een discussie te maken maar hun gelijk willen halen op een forum bij mensen die een heel andere mening hebben en het daar ook over zou moeten gaan. Vaak wordt er op een neerbuigende toon gepost, onrust stoken meer is het niet. Dat die onrust dan ontstaat is je eigen schuld want jij moet er niet op ingaan. Best krom, maar goed ik heb ze op negeer maar dan blijven ze je evengoed quoten, het heeft wat weg van stalken :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203754649
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat mag toch hier? Elders niet. Het heeft niets meer met een discussie te maken maar hun gelijk willen halen op een forum bij mensen die een heel andere mening hebben en het daar ook over zou moeten gaan. Vaak wordt er op een neerbuigende toon gepost, onrust stoken meer is het niet. Dat die onrust dan ontstaat is je eigen schuld want jij moet er niet op ingaan. Best krom, maar goed ik heb ze op negeer maar dan blijven ze je evengoed quoten, het heeft wat weg van stalken :{
Het aantal keer dat ik hele discussies gevoerd zie worden door "spoken" _O-
Allemaal op block.

Niet omdat ik niet hou van tegenspraak maar ik ben dat hele selectief verkeerd interpreteren en suggereren spuug zat, en van de nieuwste troll in dit topic het respectloze er ook nog bovenop.
Lijkt wel een soort van haat, kan niet zijn dat die mensen gegrond zijn met positieve energie _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754651
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vaak wordt er op een neerbuigende toon gepost, onrust stoken meer is het niet. Dat die onrust dan ontstaat is je eigen schuld want jij moet er niet op ingaan.
Heel grappig om dat uit jouw mond te horen. Je hebt er zelf een handje van om anderen te benoemen tot vaccinazi, prikverslaafde en noem maar op.
Ik ben zelf vandaag al een aantal keer prikschaap genoemd, maar over zulk soort dingen hoor ik jou nooit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754666
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik word een beetje moe van je, wat nou, doelpalen verschuiven? Ik verschuif helemaal nergens doelpalen.

Ieder seizoen zul je weer mogen, vooralsnog wordt die QR poespas gewoon uitgebreid, zeer zeker niet ingetrokken, ik denk dat je een hele gewaagde gok doet als je zou wedden dat we a.s. griepseizoen geen poppenkast zullen zien vanuit de staat.

Bedenk je ook even dat we verder vergrijsd zijn, en minder IC personeel hebben dan willekeurig griepjaar.
Bedenk je ook even dat de EU bezig is met uitbreiden van die systemen.
Bedenk je ook dat de minster van Volksgesundheit in dit land meneer Kuipers wel héél graag vasthoudt aan 2G of weet ik veel wat voorn onzin terwijl de wetenschappelijke basis daarvoor gewoon niet bestaat.

De grote vraag is: Kan jij inhoudelijk reageren, jij denkt met deze feiten echt dat we van alle gekte af zijn?

Terwijl de staat achter de deuren bezig is met uitbreiden van die systemen _O-

Bedenk je ook dat de meest extremistische beleidsmaatregelen in landen zoals Italië en Oostenrijk zijn ingevoerd NA de grote verlossing (vaccins) wat een gigantische grap, maar ongekend dat jij er zo in trapt joh, ik snap het gewoon echt niet, hoe kan je zo zijn? Hoe kan het dat nagenoeg een meerderheid zo lijkt te zijn?

Voor mij is dit bewijs - en dat is opzicht wel een interessante gewaarwording - dat een hele populatie mee kan gaan in gruwelheden zoals gezien in de 2e wereldoorlog.

Het gemak waarmee de grondwet buitenspel gezet kan worden _O- zogezegd vanwege een afweging tussen grondrechten _O-

Tis allemaal maar een berg lucht hè, we laten de staat toe uiterst subjectief te interpreteren en de rechters gaan er in mee.

Ten tijde van de 2e wereldoorlog waren de wetten legaal, na de 2e wereldoorlog zouden die wetten dik illegaal zijn bevonden door dezelfde rechters. Ze praten maar gewoon mee met de huidige consensus lijkt haast.
Mooi lang verhaal hoor. Wat heeft dat verder met de beweringen dat maatregelen of het gebruik van qr-codes na invoering nooit meer afgeschaald zouden worden te maken?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754693
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mooi lang verhaal hoor. Wat heeft dat verder met de beweringen dat maatregelen of het gebruik van qr-codes na invoering nooit meer afgeschaald zouden worden te maken?
En dan zeg je tegen mij dat ik doelpalen verschuif.
Discussies voeren gaat niet hier, jij gaat ook op block, voor mij zijn discussies met "jullie" vruchteloos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754711
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heel grappig om dat uit jouw mond te horen. Je hebt er zelf een handje van om anderen te benoemen tot vaccinazi, prikverslaafde en noem maar op.
Ik ben zelf vandaag al een aantal keer prikschaap genoemd, maar over zulk soort dingen hoor ik jou nooit.
Prikschaap ? Ja ik !
Leuk toch...net als "domme wappie"

Ow. Disclaimer : "prikschaap" wordt enkel gebruikt om een groep aan te duiden, niet een bepaalde user. :+

En om @Wantie te citeren: als jij je aangesproken voelt door dat woord is dat jouw probleem, niet het mijne :w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203754723
https://www.nporadio1.nl/(...)p-slot-om-kwetsbaren

Het is zo evident als water is nat, maar wij moeten geloven dat de meerderheid echt zo gek is?

En in de supermarkt anno 25 februari zeker niemand met mondkapjes op? Lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754754
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Prikschaap ? Ja ik !
Leuk toch...net als "domme wappie"
Domme wappie wordt direct verwijderd als het over een medeuser gaat en terecht. Maar de meeste verwensingen naar het andere kamp blijven staan. Heb ik zelf niet heel veel moeite mee, maar het is nogal hypocriet.

Er wordt hier aan de lopende band geklaagd dat BNW niet een soort safe space is voor gelijkgestemden en iedereen met een andere mening gaat hier 'op mute' door het gros van de users.

Lachwekkend voor het grootste en openbare forum van Nederland. Richt dan een facebookclubje op of een WhatsAppgroep. Kan je gelijk donaties vragen voor 'het grote doel'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754779
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Domme wappie wordt direct verwijderd als het over een medeuser gaat en terecht. Maar de meeste verwensingen naar het andere kamp blijven staan. Heb ik zelf niet heel veel moeite mee, maar het is nogal hypocriet.

Er wordt hier aan de lopende band geklaagd dat BNW niet een soort safe space is voor gelijkgestemden en iedereen met een andere mening gaat hier 'op mute' door het gros van de users.

Lachwekkend voor het grootste en openbare forum van Nederland. Richt dan een facebookclubje op of een WhatsAppgroep.
Vanwaar dan jouw masochisme om steeds hier terug te komen?
Fascinerend 🤔
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203754802
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Domme wappie wordt direct verwijderd als het over een medeuser gaat en terecht.
Je hebt me geciteerd voor ik mijn disclaimer had toegevoegd.
Ik noem niemand rechtstreeks zo
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203754806
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:05 schreef ludovico het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)p-slot-om-kwetsbaren

Het is zo evident als water is nat, maar wij moeten geloven dat de meerderheid echt zo gek is?

En in de supermarkt anno 25 februari zeker niemand met mondkapjes op? Lol.
Het is dan niet meer verplicht in winkels. Dat veel mensen er alsnog voor zullen kiezen om in supermarkten een
mondkapje te dragen is hun goed recht.

Dat wordt in de volksmond ook wel vrijheid genoemd, maar ik geloof dat jullie een ander idee van het concept vrijheid hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 20 februari 2022 @ 15:11:37 #279
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203754810
Leuke meta-discussie weer hier
Huilen dan.
pi_203754823
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vanwaar dan jouw masochisme om steeds hier terug te komen?
Fascinerend 🤔
Ik vermaak me hier prima. Jullie amusementswaarde is best hoog, hoewel niet op de manier die jullie proberen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 15:12:47 #281
236264 crew  capricia
pi_203754830
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:32 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En achter de schermen word er langzaam gewerkt aan vaccinatiedwang. En wij in Nederland die nog geloven iets in de melk te brokkelen hebben staan compleet machteloos gezien het feit dat EU wetgeving boven nationale wetgeving staat. We zijn een mutatie verwijderd van een vaccinatieplicht.
De Raad van Europa hoort niet bij de Europese Unie. En is iets anders dan de Europese Raad. Beetje vreemde conclusie dus.
Definitely not CIA
pi_203754900
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:11 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je hebt me geciteerd voor ik mijn disclaimer had toegevoegd.
Ik noem niemand rechtstreeks zo
Je impliceert dat ik beter in een topic in COR kan gaan posten omdat dat 'een ballenbad voor prikschapen' is.
Dat komt toch aardig in de buurt.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nogmaals ... kijk es wat een leuk topic ze hier hebben...een echt ballenbad voor prikschapen...
COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
Go and have some fun !
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754922
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik vermaak me hier prima. Jullie amusementswaarde is best hoog, hoewel niet op de manier die jullie proberen.
Ow je komt hier
dus wel degelijk om te trollen en te lachen.
Dank voor de bevestiging.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203754945
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow je komt hier
dus wel degelijk om te trollen en te lachen.
Dank voor de bevestiging.
Niet trollen dus. Ik zou best weleens hier een serieuze discussie willen voeren. Maar als je een afwijkende mening hebt 'ga je op mute'. Dus dan vermaak ik me maar met de onzin die jullie posten. Daar hoef ik zelf echt niets voor te doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 20 februari 2022 @ 15:23:08 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203754966
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:12 schreef capricia het volgende:

[..]
De Raad van Europa hoort niet bij de Europese Unie. En is iets anders dan de Europese Raad. Beetje vreemde conclusie dus.
Je hoeft verdragen van de Raad van Europa dan ook niet te ondertekenen,dus dat hele "Nederland heeft niks in de melk te brokkelen" slaat nergens op. Verder heb ik even de betreffende (voorlopige) resolutie erbij gepakt: https://pace.coe.int/pdf/(...)esolution%202424.pdf

Nu zie ik nergens iets dat op een vaccinatiedwang lijkt.
Huilen dan.
pi_203755020
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nu zie ik nergens iets dat op een vaccinatiedwang lijkt.
Zullen we het anders "poging tot geforceerde motivering" noemen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 20 februari 2022 @ 15:28:10 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203755041
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zullen we het anders "poging tot geforceerde motivering" noemen?
En concreet houdt dat in dat... ?
Huilen dan.
pi_203755081
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat komt toch aardig in de buurt.
Doe maar een TR. Krijg ik een note
Sta nu op 69 notes...is nogal sexistisch vind ik :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203755107
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En concreet houdt dat in dat... ?
Mensen (lees onverantwoorde egoïstische wappies) al treiterend proberen te overtuigen zich toch te vaccineren.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 20 februari 2022 @ 15:35:14 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203755141
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mensen (lees onverantwoorde egoïstische wappies) al treiterend proberen te overtuigen zich toch te vaccineren.
Daar is geen resolutie voor nodig toch? Maar linksom of rechtsom: dat hele geneuzel over "Europa sorteert voor op vaccinatiedwang" slaat dus nergens op.
Huilen dan.
pi_203755167
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar is geen resolutie voor nodig toch?
Wsl niet nee. Ik reageerde op "vaccinatiedwang" algemeen. Je weet wel...stier ... rode lap ... ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203755214
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar is geen resolutie voor nodig toch? Maar linksom of rechtsom: dat hele geneuzel over "Europa sorteert voor op vaccinatiedwang" slaat dus nergens op.
Dit heeft er wsl niets mee te maken?

Von der Leyen: we moeten praten over vaccinatieplicht
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203755268
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit heeft er wsl niets mee te maken?

Von der Leyen: we moeten praten over vaccinatieplicht
Die discussies worden overal gevoerd en via Twitter heb ik vernomen dat 50+ zonder vaccinatie niet eens meer hun parlementaire taak kunnen vervullen omdat ze niet naar binnen mogen.

Sure, mag het op waarheidsgehalte gaan toetsen, maar we hebben meer extremisme uit Italië zien komen en Frankrijk en Oostenrijk en Griekenland kennen we ook nog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203755278
Hoe willen ze die CARBON CREDITS gaan toetsen eigenlijk, als dat niet per persoon wordt getracked?

Wat wordt dat met contant geld?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 20 februari 2022 @ 15:45:08 #295
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203755291
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit heeft er wsl niets mee te maken?

Von der Leyen: we moeten praten over vaccinatieplicht
Dat is van najaar 2021 toch? Op dit moment helemaal geen serieus discussiepunt, en met die resolutie die expliciet genoemd wordt heeft het ook niks te maken. Al met al zou je dit gewoon verzonnen angstporno kunnen noemen :P .
Huilen dan.
pi_203755297
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:43 schreef ludovico het volgende:
Hoe willen ze die CARBON CREDITS gaan toetsen eigenlijk, als dat niet per persoon wordt getracked?

Wat wordt dat met contant geld?
Gewoon een extra overheidstoeslag op milieuvervuilende producten voor consumenten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203755383
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is van najaar 2021 toch? Op dit moment helemaal geen serieus discussiepunt, en met die resolutie die expliciet genoemd wordt heeft het ook niks te maken. Al met al zou je dit gewoon verzonnen angstporno kunnen noemen :P .
1dec2021 is nou niet bepaald 1 jaar geleden.
En angstporno...vanuit de EU? Neeeee je meent het niet. :+
Zou het niet eerder voor de gezinsinkomsten zijn (lees echtgenoot)?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 20 februari 2022 @ 15:52:31 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203755401
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:43 schreef ludovico het volgende:
Hoe willen ze die CARBON CREDITS gaan toetsen eigenlijk, als dat niet per persoon wordt getracked?

Wat wordt dat met contant geld?
Waarom nou elke keer over windmolens en carbon credits en weet ik het wat allemaal beginnen in dit topic?
Huilen dan.
  zondag 20 februari 2022 @ 15:55:31 #299
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203755435
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
1dec2021 is nou niet bepaald 1 jaar geleden.
Maar de situatie was toen wel compleet anders.
quote:
En angstporno...vanuit de EU? Neeeee je meent het niet. :+
Zou het niet eerder voor de gezinsinkomsten zijn (lees echtgenoot)?
Leuke whataboutism, maar dat neemt niet weg dat die vaccinatieplicht-angstporno hier klakkeloos geslikt werd.
Huilen dan.
pi_203755463
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom nou elke keer over windmolens en carbon credits en weet ik het wat allemaal beginnen in dit topic?
Als het uiteindelijk allemaal gecentraliseerd wordt in éenzelfde app...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203755498
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2022 15:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar de situatie was toen wel compleet anders.
really? Voor hoelang denk je?
quote:
Leuke whataboutism, maar dat neemt niet weg dat die vaccinatieplicht-angstporno hier klakkeloos geslikt werd.
Het begon toch aardig dichtbij te komen, en kan zo heropgenomen worden bij de volgende heropflakkering.
1 grafiekje op tv en we zijn weer vertrokken.
Maar hey...nu schijnt de zon (ook al stormt het buiten) ...lol zo toepasselijk :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')