abonnement Unibet Coolblue
pi_203702365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar heb de statistiek nu 2 keer bekeken. Welk 'sleutelwoord' mis ik dan waaruit blijkt dat de data niet exact zeggen wat er beweerd wordt?
Boven de grafiek staat: nombre cumule de personnes decedees aves diagnostic COVID-19 depuis le 1er mars 2020 -0-9 ans

Cumulatief aantal peronen overleden MET de diagnose COVID-19 vanaf 1e maart 2020 0-9 jaar.

Dat aantal kan alleen maar oplopen, want het is cumulatief. Daarnaast is het aantal doden met corona (niet vanwege!) direct gerelateerd aan het aantal besmettingen. Bij de omicron variant is het aantal besmettingen ongekend hoog, dus ook het aantal doden wat corona had toen ze dood gingen.
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:00:37 #252
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203702737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:31 schreef The_End het volgende:

[..]
Boven de grafiek staat: nombre cumule de personnes decedees aves diagnostic COVID-19 depuis le 1er mars 2020 -0-9 ans

Cumulatief aantal peronen overleden MET de diagnose COVID-19 vanaf 1e maart 2020 0-9 jaar.

Dat aantal kan alleen maar oplopen, want het is cumulatief. Daarnaast is het aantal doden met corona (niet vanwege!) direct gerelateerd aan het aantal besmettingen. Bij de omicron variant is het aantal besmettingen ongekend hoog, dus ook het aantal doden wat corona had toen ze dood gingen.
Aha nu snap ik het. Dat het cumulatief was had ik wel in de gaten, maar de vertaalslag besmettingen/doodsoorzaak ontging me even. Dat is eenvoudig te verklaren a.d.h.v. omikron wat als een malle rondgaat.

Op basis van deze statistiek weet je niets.

Bedankt voor de toelichting.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203703153
AIDS (acquired immune deficiency syndrome) daarom heb je booster nodig voor het leven omdat je immune systeem kapot is.

https://dailyexpose.uk/20(...)vaccines-cause-aids/

Europe’s drug regulator warns excessive COVID boosters could lead to ‘problems with immune response,
https://fortune.com/2022/(...)zer-flu-endemic/amp/

indirect zeggen ze dat je immune systeem kapot gaat, dus AIDS. :M
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:53:17 #254
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203703548
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 17 februari 2022 @ 14:11:56 #255
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203703847
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203704108
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Aha nu snap ik het. Dat het cumulatief was had ik wel in de gaten, maar de vertaalslag besmettingen/doodsoorzaak ontging me even. Dat is eenvoudig te verklaren a.d.h.v. omikron wat als een malle rondgaat.

Op basis van deze statistiek weet je niets.

Bedankt voor de toelichting.
Het aantal mensen met een 2 euro muntstuk op zak gaat ook omhoog als je iedereen een 2 euro geeft.

"2 euro munten zijn dodelijk!"

Maar die hele statistiek is natuurlijk ridicuul.. Dood gaan mét positieve test, als die positieve test niks te maken heeft met je dood valt er nogal wat af te dingen aan de relevantie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203704111
quote:
13s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:30 schreef Mytho het volgende:
AIDS (acquired immune deficiency syndrome) daarom heb je booster nodig voor het leven omdat je immune systeem kapot is.

https://dailyexpose.uk/20(...)vaccines-cause-aids/

Europe’s drug regulator warns excessive COVID boosters could lead to ‘problems with immune response,
https://fortune.com/2022/(...)zer-flu-endemic/amp/

indirect zeggen ze dat je immune systeem kapot gaat, dus AIDS. :M
Het is zeker een interessante en vooral opmerkelijke theorie. Ik geloof er zelf verder niet in om eerlijk te zijn. Al denk ik overigens wel dat het blijven uitdelen van boosters geen handige zet is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 17 februari 2022 @ 15:00:40 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203704571
Mrs. Bucket aan het woord, het experiment is geslaagd zelftesten is ingeburgerd

twitter


vooral vergeten hoe ze de oudjes verstoten hebben :r
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203704638
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Mrs. Bucket aan het woord, het experiment is geslaagd zelftesten is ingeburgerd

[ twitter ]

vooral vergeten hoe ze de oudjes verstoten hebben :r
De 'stille meerderheid' die zich keer op keer voor laten liegen als een stel kleuters in aanloop naar 5 december. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Sandman op 17-02-2022 15:12:45 ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 17 februari 2022 @ 15:25:07 #260
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203704960
maandag een moeder van een kennis overleden
in een verzorgingstehuis
weer in lockdown
ze is overleden aan teveel medicatie om haar rustig te houden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203705099
twitter


Jaarlijks moment waarin we stil staan bij de verschrikkingen die Het Virus aangericht heeft aan onze samenleving.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 17 februari 2022 @ 15:36:57 #262
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203705120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]

Jaarlijks moment waarin we stil staan bij de verschrikkingen die Het Virus aangericht heeft aan onze samenleving.
Het virus heeft heel wat aangericht maar ben benieuwd wat de maatregelen hebben aangericht want die 2 kun je niet op een hoop gooien natuurlijk.
To BG or not to BG!
pi_203705213
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]

Jaarlijks moment waarin we stil staan bij de verschrikkingen die Het Virus aangericht heeft aan onze samenleving.
_O-

Als afsluiter is het prima, groot nationaal feest.

Maar gvd niet jaarlijks een of ander herdenkfeest, hou die mensen nog meer in hun angstpsychose zeg... Manmanman heleemaaaaaal klaar met dit maatregelen festijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203706045
https://nos.nl/artikel/24(...)en-gezondheidsschade
Het gaat ineens niet zo lekker meer met onze toppers.
pi_203706092
Zit alleen niet zo te wachten op al die adviezen om de volgende pandemie door de EU op te laten vangen.
Mag hopen dat we niet mee gaan met het plan in mei om de WHO meer bevoegdheid te geven bij een volgende pandemie. Geheid dat-ie er dan ook komt en niet pas over 100 jaar.
pi_203706100
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef _I het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)en-gezondheidsschade
Het gaat ineens niet zo lekker meer met onze toppers.
Opmerkelijk dat dat hier wordt gepost, aangezien het artikel er op wijst dat landen met strengere regels het beter deden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203706108
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef _I het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)en-gezondheidsschade
Het gaat ineens niet zo lekker meer met onze toppers.
Dat hebben users als Wantie, ik en Isdatzo al die tijd al geroepen hier:

quote:
Doordat het beleid in Nederland werd gemaakt op basis van het aantal ziekenhuisopnames, en niet op basis van het aantal besmettingen, is er vaak te laat actie ondernomen waardoor er meer patiënten overleden, schrijft het adviesbureau. Daarmee deed Nederland het "beduidend minder goed" dan bijvoorbeeld landen als Noorwegen, Denemarken en Finland.

"De Denen bijvoorbeeld stuurden op het laag houden van de besmettingen. Als je pas ingrijpt als de ic's vol liggen, grijp je in op het laatste moment zodat het zorgsysteem niet overstroomt",
Ik ben heel blij dat jij die boodschap nu ook ondersteund. Beter laat dan nooit, zal ik maar zeggen ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203706143
quote:
9s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef _I het volgende:
Zit alleen niet zo te wachten op al die adviezen om de volgende pandemie door de EU op te laten vangen.
Mag hopen dat we niet mee gaan met het plan in mei om de WHO meer bevoegdheid te geven bij een volgende pandemie. Geheid dat-ie er dan ook komt en niet pas over 100 jaar.
WHO was tegen boosteren en vaccinatie van kinderen, vanwege de schaarste van het vaccin. Dus kans is aanwezig dat we een veel gematigder beleid hadden gehad als de WHO aan de knoppen draaide.
Ook meende ik dat het WHO tegen lockdowns was.
Overigens ben ik geen voorstander van het verplaatsen van de macht naar dergelijke organisaties.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203706175
quote:
Minister Kuipers: in maart mogelijk extra booster voor mensen met Janssen
Mensen die het Janssen-vaccin én een booster kregen, kunnen vanaf „medio maart” mogelijk een extra prik krijgen.
Dat zegt zorgminister Ernst Kuipers in een debat met de Tweede Kamer. Woensdag kondigde het Belgische kabinet aan dat Belgen met Janssen en een booster drie maanden na de oppepprik een nieuwe kunnen halen.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220216_96363461
Dansen met Janssen met een dubbele booster
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203706194
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
WHO was tegen boosteren en vaccinatie van kinderen, vanwege de schaarste van het vaccin. Dus kans is aanwezig dat we een veel gematigder beleid hadden gehad als de WHO aan de knoppen draaide.
Ook meende ik dat het WHO tegen lockdowns was.
Overigens ben ik geen voorstander van het verplaatsen van de macht naar dergelijke organisaties.
Ik weet het, was erbij!

Gaat me niet om wat ze gezegd of gedaan hebben in de afgelopen twee jaar, voel weinig voor een machtsoverdracht en een globale/EU aanpak.
pi_203706278
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:10 schreef _I het volgende:

[..]
Ik weet het, was erbij!

Gaat me niet om wat ze gezegd of gedaan hebben in de afgelopen twee jaar, voel weinig voor een machtsoverdracht en een globale/EU aanpak.
Sterker nog, NL grondwet >>>>>>>> EU grondwet.

NL grondwet <<<<<<< Subjectieve interpretatie politiek leiders en rechterlijke macht binnen NL alleen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203706290
Vindt echt 80% het allemaal verstandig wat de staat doet?.. Waaar is de weerstand!? Van invloedrijk NL.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203706308
quote:
81s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sterker nog, NL grondwet >>>>>>>> EU grondwet.

NL grondwet <<<<<<< Subjectieve interpretatie politiek leiders en rechterlijke macht binnen NL alleen.
Alleen al wat er nu allemaal boven komt aangaande dwang die is uitgevoerd op wetenschappers (stuk uit DL van de week), lijkt het me zeer onverstandig om zulke zaken toe te laten.

Gezien alle reuring lijkt het me sowieso beter alles te stoppen en eventueel in september met nieuwe mensen te kijken wat er eventueel nodig is.
We hebben nu 2 jaar kennis, weten dat de meeste maatregelen bijna niets deden en het vertrouwen is volgens mij redelijk op.
pi_203706315
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef ludovico het volgende:
Vindt echt 80% het allemaal verstandig wat de staat doet?.. Waaar is de weerstand!? Van invloedrijk NL.
Nee joh. Even afwachten wat er in Canada gebeurt. :+
pi_203706358
quote:
81s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sterker nog, NL grondwet >>>>>>>> EU grondwet.

NL grondwet <<<<<<< Subjectieve interpretatie politiek leiders en rechterlijke macht binnen NL alleen.
Subjectief, omdat je niet eens bent met de interpretatie van de rechter...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203706607
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef _I het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)en-gezondheidsschade
Het gaat ineens niet zo lekker meer met onze toppers.
Gaan ze nu opeens kritiek leveren??
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203706690
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:23 schreef _I het volgende:
weten dat de meeste maatregelen bijna niets deden en het vertrouwen is volgens mij redelijk op.
Das alles behalve consensus in de politiek / rechterlijke macht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203706734
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef _I het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)en-gezondheidsschade
Het gaat ineens niet zo lekker meer met onze toppers.
Ik begrijp precies hoe dit onderzoek gaat het en is een beetje de veronderstelling dat je maatregelen effectief zijn..... En het niet uitstel van executie is............ Wat je eigenlijk na massaal vaccineren sowieso wel mag stellen vind ik.

Op deze voet hebben we jaarlijks ook doden geaccepteerd van de griep door nooit in te grijpen. Ik ben wel klaar met dat kwetsbaarheidsdenken. Fuck offf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203706737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:58 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gaan ze nu opeens kritiek leveren??
Ja, want véél te laat met rigoureuze vrijheidsinperkingen _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203706852
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:58 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Gaan ze nu opeens kritiek leveren??
Ovv, nieuwsuur, de wob verzoeken, kpmg..
Het komt wel allemaal een beetje tegelijk.
pi_203706905
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik begrijp precies hoe dit onderzoek gaat het en is een beetje de veronderstelling dat je maatregelen effectief zijn..... En het niet uitstel van executie is............ Wat je eigenlijk na massaal vaccineren sowieso wel mag stellen vind ik.

Op deze voet hebben we jaarlijks ook doden geaccepteerd van de griep door nooit in te grijpen. Ik ben wel klaar met dat kwetsbaarheidsdenken. Fuck offf.
Over de inhoud ga in niet eens wat zeggen, beetje open deuren intrappen na 2 jaar.
Vind het meer frappant dat alles in 1 week naar buiten komt en dat er dan vervolgens weken niet over gepraat mag worden. Laten we eerst het andere deel van het ovv rapport afwachten wat voor de zomer komt..

Ben er helemaal wel een beetje klaar mee. Spoedwet eruit, a status eraf en mooi doorleven ‘like it’s 1999’.
pi_203706976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Das alles behalve consensus in de politiek / rechterlijke macht.
Avondklok had geen zin, lockdowns hebben niet voor minder sterfgevallen gezorgd (in tegendeel), de vaccinaties deden niets tegen verspreiding.. het nut van die mondkapjes (niet ffp2) is er niet/nauwelijks.

Betwijfel zelfs of dat handenwassen heeft bijgedragen.

Al die rapporten roepen dat we niet voorbereid waren, maar dat zijn we nog steeds niet. We jagen een systeem na (2g/3g) wat niet werkt, mensen roepen om vaccinatieplicht om anderen te beschermen, hoewel een ieder inmiddels zou moeten weten dat het daar niet aan bijdraagt.
Er is enorm veel uitval door ziekte na vaccinatie en vanwege maatregelen.

Geloof niet dat we nu een strategie hebben waarmee we een volgende keer zouden slagen in onze aanpak. We kutten dan net zo goed weer aan.
pi_203707062
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik begrijp precies hoe dit onderzoek gaat het en is een beetje de veronderstelling dat je maatregelen effectief zijn..... En het niet uitstel van executie is............ Wat je eigenlijk na massaal vaccineren sowieso wel mag stellen vind ik.

Op deze voet hebben we jaarlijks ook doden geaccepteerd van de griep door nooit in te grijpen. Ik ben wel klaar met dat kwetsbaarheidsdenken. Fuck offf.
Men moet gewoon eens accepteren dat de dood bij het leven hoort en weer normaal gaan doen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203707088
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef _I het volgende:

[..]
Avondklok had geen zin, lockdowns hebben niet voor minder sterfgevallen gezorgd (in tegendeel), de vaccinaties deden niets tegen verspreiding.. het nut van die mondkapjes (niet ffp2) is er niet/nauwelijks.

Betwijfel zelfs of dat handenwassen heeft bijgedragen.

Al die rapporten roepen dat we niet voorbereid waren, maar dat zijn we nog steeds niet. We jagen een systeem na (2g/3g) wat niet werkt, mensen roepen om vaccinatieplicht om anderen te beschermen, hoewel een ieder inmiddels zou moeten weten dat het daar niet aan bijdraagt.
Er is enorm veel uitval door ziekte na vaccinatie en vanwege maatregelen.

Geloof niet dat we nu een strategie hebben waarmee we een volgende keer zouden slagen in onze aanpak. We kutten dan net zo goed weer aan.
Tis idd beschamend man de staat van het verstand in dit land.........

Zorgen voor minder brandjes in andere gebieden werkt overigens wel is mijn indruk, carnaval werkte als steekvlam.

Kroegen sluiten = superspread events eraf = werkzaam.

Al het overig is op de marge, mensen blijven wel thuis als ze ziek zijn normaliter. Nou die steken dan 1 persoon aan, schiet niet op.

Het figuur dat in superspread setting net ziek wordt als die aan het feesten is pakt er 100-200.

Het intellect zit bij kamp Maurice de Hond gek genoeg.

Mondkapjes zin = 0.0, laatst uit de VS... Verschillen tussen staten met of zonder draagplicht = 0.0

Laat staan dus dat er significant wat te zien valt.

In laboratorium settings kunnen ze wat vinden misschien, maar dat is NIET extern valide.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203707102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Men moet gewoon eens accepteren dat de dood bij het leven hoort en weer normaal gaan doen
Niks mis mee verder om met Oma erbij, als veel mensen toch wat dragen, ff een raampje open te zetten, maar elkaar niet meer knuffelen en afstand... Dat is inhumaan en sloopt meer dan goed is.

Sowieso vind ik dat je het verder helemaal zelf moet uitzoeken, maar het is dieptriest dat oma knetterbang gemaakt is door die figuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203707130
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8366804/
https://bmcmedicine.biome(...)6/s12916-021-02228-6
Las dat bij long covid men gevonden heeft dat er problemen zijn met de CD4 T cellen.

Maar dat zijn toch ook de cellen die helpen bij kanker. En die ook problematisch zijn bij mensen met HIV?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3729334/

Heb er nog steeds niet een overtuigend gevoel bij.
pi_203707210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis idd beschamend man de staat van het verstand in dit land.........

Zorgen voor minder brandjes in andere gebieden werkt overigens wel is mijn indruk, carnaval werkte als steekvlam.

Kroegen sluiten = superspread events eraf = werkzaam.

Al het overig is op de marge, mensen blijven wel thuis als ze ziek zijn normaliter. Nou die steken dan 1 persoon aan, schiet niet op.

Het figuur dat in superspread setting net ziek wordt als die aan het feesten is pakt er 100-200.

Het intellect zit bij kamp Maurice de Hond gek genoeg.

Mondkapjes zin = 0.0, laatst uit de VS... Verschillen tussen staten met of zonder draagplicht = 0.0

Laat staan dus dat er significant wat te zien valt.

In laboratorium settings kunnen ze wat vinden misschien, maar dat is NIET extern valide.
Maurice hamerde wel op ventilatie vanaf het begin.

Wat mij het meeste stoort is dat er een enorm experiment op de bevolking wordt uitgevoerd (lockdown, vaccinatie, afstand, geen contact) en dat er heel weinig opvolging is van de impact/negatieve effecten. Zoals dat Kuipers gisteren in de kamer ook niet wilde dat er een impactsanalyse bij elke maatregel komt.

Of dat ze zeggen dat iets alleen werkt in een pakket maatregelen (2/3G) en dat het niet om het individuele aspect gaat. Al dat soort dingen zorgen bij mij voor wantrouwen.

Heb ook niet het idee dat er iets gedaan gaat worden om dat vertrouwen (samenleving) terug te winnen. Men ontkent, speelt de emokaart en gaat weer verder met dezelfde route.
pi_203707348
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef _I het volgende:

[..]
Maurice hamerde wel op ventilatie vanaf het begin.

Wat mij het meeste stoort is dat er een enorm experiment op de bevolking wordt uitgevoerd (lockdown, vaccinatie, afstand, geen contact) en dat er heel weinig opvolging is van de impact/negatieve effecten. Zoals dat Kuipers gisteren in de kamer ook niet wilde dat er een impactsanalyse bij elke maatregel komt.

Of dat ze zeggen dat iets alleen werkt in een pakket maatregelen (2/3G) en dat het niet om het individuele aspect gaat. Al dat soort dingen zorgen bij mij voor wantrouwen.

Heb ook niet het idee dat er iets gedaan gaat worden om dat vertrouwen (samenleving) terug te winnen. Men ontkent, speelt de emokaart en gaat weer verder met dezelfde route.
Ze verwachten dat een groot gedeelte toch weer op de kartel partijen gaan stemmen, waarom moeite steken in vertrouwen terug winnen. Ze kunnen nog niet eens vragen beantwoorden in de 2e kamer. 8)7 8)7 8)7 veel lullen met weinig inhoud :O
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203707400
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:55 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ze verwachten dat een groot gedeelte toch weer op de kartel partijen gaan stemmen, waarom moeite steken in vertrouwen terug winnen. Ze kunnen nog niet eens vragen beantwoorden in de 2e kamer. 8)7 8)7 8)7 veel lullen met weinig inhoud :O
Er wordt inderdaad weinig beantwoord.

Toen mochten er geen vragen gesteld worden, want stress. Nu mag er niet meer teruggekeken worden. Wob verzoeken werden maanden genegeerd. Denk ook niet dat het vertrouwen terug te winnen is bij zij die het zien en te breken is bij zij die het niet willen zien. Die laatste groep wil alleen maar meer van hetzelfde.
pi_203707633
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:58 schreef _I het volgende:

[..]
Er wordt inderdaad weinig beantwoord.

Toen mochten er geen vragen gesteld worden, want stress. Nu mag er niet meer teruggekeken worden. Wob verzoeken werden maanden genegeerd. Denk ook niet dat het vertrouwen terug te winnen is bij zij die het zien en te breken is bij zij die het niet willen zien. Die laatste groep wil alleen maar meer van hetzelfde.
Wat ze loskrijgen met de WOB verzoeken is grotendeels zwart gemaakt, dan weet je nog niks 8)7
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203707648
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef _I het volgende:

[..]
Avondklok had geen zin, lockdowns hebben niet voor minder sterfgevallen gezorgd (in tegendeel), de vaccinaties deden niets tegen verspreiding.. het nut van die mondkapjes (niet ffp2) is er niet/nauwelijks.

Betwijfel zelfs of dat handenwassen heeft bijgedragen.

Al die rapporten roepen dat we niet voorbereid waren, maar dat zijn we nog steeds niet. We jagen een systeem na (2g/3g) wat niet werkt, mensen roepen om vaccinatieplicht om anderen te beschermen, hoewel een ieder inmiddels zou moeten weten dat het daar niet aan bijdraagt.
Er is enorm veel uitval door ziekte na vaccinatie en vanwege maatregelen.

Geloof niet dat we nu een strategie hebben waarmee we een volgende keer zouden slagen in onze aanpak. We kutten dan net zo goed weer aan.
Als er maatregelen of niet waren, ik denk niet dat er verschil had gemaakt.

Dat 'aan het kutten' (bvb overgepoelde ziekenhuizen) al een paar decennialang aan de gang is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203707720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Wat ze loskrijgen met de WOB verzoeken is grotendeels zwart gemaakt, dan weet je nog niks 8)7
Nieuwsuur en de ovv had wel volledige inzage. Dus die conclusies zijn wat ze zijn.
Geloof dat de kamer alsnog alle communicatie ongelakt krijgt. Komt eraan (na de verkiezingen).
pi_203707749
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:12 schreef Tingo het volgende:

[..]
Als er maatregelen of niet waren, ik denk niet dat er verschil had gemaakt.

Dat 'aan het kutten' (bvb overgepoelde ziekenhuizen) al een paar decennialang aan de gang is.
Bedoelde meer dat we bij een volgende pandemie niets wijzer zijn.
Geen samenwerking (landelijk ziekenhuis, ic, verzorgings- en bejaardentehuizen etc), werkende systemen, betrouwbare datalevering en verwerking.

Dus mog buiten het reguliere aankutten in de “normale” zorg. :P
pi_203707788
We hebben wel een surveillance app met een hoop data die gemakkelijk voor andere doeleinden te gebruiken is en een leger aan BOA’s.

Jeej. w/
pi_203707920
twitter
  donderdag 17 februari 2022 @ 19:30:40 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203707973
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:20 schreef _I het volgende:
We hebben wel een surveillance app met een hoop data die gemakkelijk voor andere doeleinden te gebruiken is en een leger aan BOA’s.

Jeej. w/
Welke app?
Huilen dan.
pi_203708163
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2022 19:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke app?
Die waar Ernst 29 mln voor nodig heeft.
pi_203708169
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:46 schreef _I het volgende:

[..]
Maurice hamerde wel op ventilatie vanaf het begin.

Wat mij het meeste stoort is dat er een enorm experiment op de bevolking wordt uitgevoerd (lockdown, vaccinatie, afstand, geen contact) en dat er heel weinig opvolging is van de impact/negatieve effecten. Zoals dat Kuipers gisteren in de kamer ook niet wilde dat er een impactsanalyse bij elke maatregel komt.

Of dat ze zeggen dat iets alleen werkt in een pakket maatregelen (2/3G) en dat het niet om het individuele aspect gaat. Al dat soort dingen zorgen bij mij voor wantrouwen.

Heb ook niet het idee dat er iets gedaan gaat worden om dat vertrouwen (samenleving) terug te winnen. Men ontkent, speelt de emokaart en gaat weer verder met dezelfde route.
quote:
[bWat mij het meeste stoort is dat er een enorm experiment op de bevolking wordt uitgevoerd (lockdown, vaccinatie, afstand, geen contact) en dat er heel weinig opvolging is van de impact/negatieve effecten.[/b]
Helemaal met je eens. Dat gevoel vanaf het begin van de hele shitshow had.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203708187
3
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_203708193
2
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')