abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 februari 2022 @ 23:54:37 #51
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_203697816
Alle gevaccineerden vallen binnen een jaar dood neer!
Of ze worden massaal onvruchtbaar! Want Brussel wil ons omvolken! Dat heeft zelfs in de Staatscourant gestaan!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_203698117
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
pi_203698215
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Als je echt geen enkel gevoel voor humor hebt dan zou je inderdaad tot deze conclusie kunnen komen.
  donderdag 17 februari 2022 @ 07:10:08 #54
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_203698327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Ooohh NU moeten we het ineens allemaal samen doen.
Twee jaar lang de cynische klootzak uitgehangen. En nu het tóch lijkt goed te komen zonder werelddictatuur ga je de jezus spelen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_203698510
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Dan maar kinderachtig en misselijk als je wappies belachelijk kunt maken moet je het doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203699503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:03 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Het is nog geen 2030, dus wacht nog maar even met deze tekst.
Ironisch dat deze tekst komt gelijk na
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:58 schreef mrevil1337 het volgende:
Leuk dit topic echter veel zaken zijn helemaal niet zo gezegd maar worden nu verdraait, doe er even een bron bij waar men dit gezegt heeft.

Alleen Fok users zelf kwamen ermee als tegenargument om de zogeheten "wappies" in een hoekje te drukken tijdens een argument wat ze niet aan staat.

Ik heb een paar groepen gelezen en ja er zat onzin bij maar niet op deze manier als nu voorgespiegeld wordt.
Maar serieus :') China is een 1 partij systeem waar ze alles wat ze kunnen bedenken gelijk uit kunnen voeren. Er zullen vast politieke partijen zijn die dit zien zitten in de EU, maar ook genoeg die dat niet laten gebeuren. En zeker niet binnen 8 jaar _O-
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_203700020
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Het nut staat beschreven in de edit in mijn OP. Had je dus kunnen lezen, maarja, wappies en (goed kunnen) lezen hea, tsja...... :D

Je voelt je dus aangesproken? Daar ben ik blij mee; kun je zelf ook eens reflecteren op hoe belachelijk het wappiekamp is geweest de afgelopen twee jaar. En extremen heb je natuurlijk in beide kampen, dus voel je vrij om een "schaapies"(zo-wordt-het-andere-kamp-genoemd-toch)-topic te openen. Of doe het hier, mij best. Er zal hierover iig ook vast wel wat satire te schrijven. ;)
pi_203700249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:58 schreef mrevil1337 het volgende:
Leuk dit topic echter veel zaken zijn helemaal niet zo gezegd maar worden nu verdraait, doe er even een bron bij waar men dit gezegt heeft.

Alleen Fok users zelf kwamen ermee als tegenargument om de zogeheten "wappies" in een hoekje te drukken tijdens een argument wat ze niet aan staat.

Ik heb een paar groepen gelezen en ja er zat onzin bij maar niet op deze manier als nu voorgespiegeld wordt.
Nou, vele Telegram groepen zaten echt boordevol met nonsense. Oma vaxxi's wappiehoekje op Twitter post ze veelvuldig. De meest acjterlijke dingen zie je voorbij komen, bijvoorbeeld dat een gevaccineerd iemand's genomen vaccin op een ongevaccineerde zou kunnen overspringen :')
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203700323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:15 schreef summer2bird het volgende:
Over 3 jaar pleuren alle gevaccineerden dood neer!


:')
Ik kreeg in de herfst van een wappie op Twitter te horen dat ik nog maar 3 weken te leven had vanwege het vaccin. Wat een totaalidioot was dat!
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203701462
Ik heb een codicil op zak waarop staat dat ik absoluut geen bloedtransfusie van gevaccineerden wil hebben en als ik dat toch krijg klaag ik ze aan wegens grove mensenrechtschending en genocide!
pi_203702009
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Mensen hebben een oneindige put van frustraties die ze niet kwijt kunnen denk ik.
pi_203702524
Het valt mij op dat wappies nu maar wat graag de overwinning claimen. Door hun acties zijn we straks verlost van het CTB. Dit is natuurlijk de grootste bullshit die je maar kan bedenken; we gaan nu door zonder het CTB omdat het virus geen massaal gevaar meer vormt, een milde vorm heeft aangenomen en het CTB dus niets meer toevoegt.

Ik counter deze wappie-claim graag met de volgende uitspraak: "Oh ja tuurlijk, het hele CTB was een universeel opgezet plan van de kinderbloedrinkende elite, Klaus Schwab en het WEF om een social credit system in te voeren waaraan straks alles gekoppeld is en de Nederlandse regering had simpelweg geen enkele optie dan dit plan uit te voeren, maar omdat er 5000 gekkies boe staan te roepen op het Malieveld heeft Mark Rutte maar besloten om dat allemaal overboord te kieperen."
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203702617
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:15 schreef summer2bird het volgende:
Over 3 jaa
Dat is toch alleen maar juist een reden om het vaccin wel te nemen? Stel je voor dat het echt zo is, dan sterft zo'n beetje 80% van de wereldbevolking. De gehele samenleving zoals we die kennen zal instorten; telecommunicatie zal als een kaartenhuis in elkaar donderen (geen internet, geen Netflix, geef Facebook, geen analoge tv en geen Whatsapp meer), de wereldwijde logistiek zal stil komen te liggen waardoor er geen eten meer in de supermarkt ligt, geen benzine meer te tanken is en er geen spullen meer te bestellen zijn bij Amazon of Bol. Publieke diensten zoals de gezondheidszorg, ouderenzorg, politie, brandweer en nuts-voorzieningen zullen er amper tot niet meer zijn. Chaos zal uitbreken op straat, overal vecht-, steek en -schietpartijen tussen overlevenden om de voorraden die nog wel over zijn. En temidden van deze puinhoop, chaos en wetteloosheid zullen "leiders" als Thierry Baudet, Willem Engel, Lange Frans en Robert Jensen opstaan om het land te gaan herbouwen. No way dat ik in zo'n wereld wil leven. Doe maar dus nog maar zo'n prik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203702673
quote:
Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Bedankt voor deze post...
Toch nog 1 weldenkend mens alhier...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203702842
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat is toch alleen maar juist een reden om het vaccin wel te nemen? Stel je voor dat het echt zo is, dan sterft zo'n beetje 80% van de wereldbevolking. De gehele samenleving zoals we die kennen zal instorten; telecommunicatie zal als een kaartenhuis in elkaar donderen (geen internet, geen Netflix, geef Facebook, geen analoge tv en geen Whatsapp meer), de wereldwijde logistiek zal stil komen te liggen waardoor er geen eten meer in de supermarkt ligt, geen benzine meer te tanken is en er geen spullen meer te bestellen zijn bij Amazon of Bol. Publieke diensten zoals de gezondheidszorg, ouderenzorg, politie, brandweer en nuts-voorzieningen zullen er amper tot niet meer zijn. Chaos zal uitbreken op straat, overal vecht-, steek en -schietpartijen tussen overlevenden om de voorraden die nog wel over zijn. En temidden van deze puinhoop, chaos en wetteloosheid zullen "leiders" als Thierry Baudet, Willem Engel, Lange Frans en Robert Jensen opstaan om het land te gaan herbouwen. No way dat ik in zo'n wereld wil leven. Doe maar dus nog maar zo'n prik.
Laat ik het zo verwoorden, ik zit er ook niet op te wachten om de gevolgen van de klimaatsverandering/neoliberale beleid/verrechtsing van de samenleving/ doorgeslagen kapitalisme aan te schouwen.
Twiddel
pi_203703029
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:43 schreef Nielsch het volgende:
Het valt mij op dat wappies nu maar wat graag de overwinning claimen. Door hun acties zijn we straks verlost van het CTB. Dit is natuurlijk de grootste bullshit die je maar kan bedenken; we gaan nu door zonder het CTB omdat het virus geen massaal gevaar meer vormt, een milde vorm heeft aangenomen en het CTB dus niets meer toevoegt.

Ik counter deze wappie-claim graag met de volgende uitspraak: "Oh ja tuurlijk, het hele CTB was een universeel opgezet plan van de kinderbloedrinkende elite, Klaus Schwab en het WEF om een social credit system in te voeren waaraan straks alles gekoppeld is en de Nederlandse regering had simpelweg geen enkele optie dan dit plan uit te voeren, maar omdat er 5000 gekkies boe staan te roepen op het Malieveld heeft Mark Rutte maar besloten om dat allemaal overboord te kieperen."
1) We zijn niet van het CTB af. Het is nog steeds nodig voor evenementen.
2) De maatregelen staan slechts op pauze, ze kunnen elk moment weer ingezet worden bij door een eng nieuwsberichtje over een nieuwe variant ongeacht of deze schadelijk is (lockdowns voor omicron)
3) Kuipers heeft 29 miljoen euro gevraagt voor de doorontwikkeling van het CTB
4) Er ligt nog steeds een wetsvoorstel voor 3G op de werkvloer

Jij denkt misschien dat het allemaal afgelopen is (net zoals de vorige 2x dat de maatregelen op pauze stonden zeker?) maar Kuipers & vrienden denken dat dus blijkbaar niet.
pi_203703044
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:23 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
1) We zijn niet van het CTB af. Het is nog steeds nodig voor evenementen.
2) De maatregelen staan slechts op pauze, ze kunnen elk moment weer ingezet worden bij door een eng nieuwsberichtje over een nieuwe variant ongeacht of deze schadelijk is (lockdowns voor omicron)
3) Kuipers heeft 29 miljoen euro gevraagt voor de doorontwikkeling van het CTB
4) Er ligt nog steeds een wetsvoorstel voor 3G op de werkvloer

Jij denkt misschien dat het allemaal afgelopen is (net zoals de vorige 2x dat de maatregelen op pauze stonden zeker?) maar Kuipers & vrienden denken dat dus blijkbaar niet.
ja whatever dat is niet mijn punt he
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203704920
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:59 schreef FL_Freak het volgende:

Mensen hebben een oneindige put van frustraties die ze niet kwijt kunnen denk ik.
Daar lijkt het op.
Zelfs de emotie blijdschap en opluchting is sommigen blijkbaar vreemd.
Liever volharden in frustratie, het is triest, deze hele thread. :')
pi_203705091
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 03:01 schreef Za het volgende:
Wat is precies het nut van deze thread?

Er is toch ook geen thread waarin mensen die alles wat de overheid zei geloofden belachelijk worden gemaakt?

Waarom achteraf nog verdeeldheid willen zaaien? Zo intens kinderachtig.

Blij zijn over dat het achter de rug is voor ons allen tesamen, blijven volharden in verdeeldheid misselijkmakend.
Niks tesamen. Wappies hebben twee jaar lang schijt gehad aan de zwakkeren en de overbelaste zorg.
pi_203705126
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:22 schreef Za het volgende:

[..]
Daar lijkt het op.
Zelfs de emotie blijdschap en opluchting is sommigen blijkbaar vreemd.
Liever volharden in frustratie, het is triest, deze hele thread. :')
Pot en ketel....

Het is pas triest dat er een grote groep mensen geweest is die met compleet invalide argumenten en rare verzinsels willens en wetens dikke schijt hebben gehad aan anderen.
pi_203705952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Het virus komt uit een lab. volgens fact checkers in 2021 was dit een complottheorie.
Is het nog steeds.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203706005
Het vaccin bevat HIV, het vaccin veroorzaakt AIDS.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 17 februari 2022 @ 17:09:59 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203706192
Virussen bestaan niet/zijn geen ziekteverwekkers
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203707030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:23 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
1) We zijn niet van het CTB af. Het is nog steeds nodig voor evenementen.
2) De maatregelen staan slechts op pauze, ze kunnen elk moment weer ingezet worden bij door een eng nieuwsberichtje over een nieuwe variant ongeacht of deze schadelijk is (lockdowns voor omicron)
3) Kuipers heeft 29 miljoen euro gevraagt voor de doorontwikkeling van het CTB
4) Er ligt nog steeds een wetsvoorstel voor 3G op de werkvloer

Jij denkt misschien dat het allemaal afgelopen is (net zoals de vorige 2x dat de maatregelen op pauze stonden zeker?) maar Kuipers & vrienden denken dat dus blijkbaar niet.
Jammer dat fok geen remindme heeft, maar !remindme begin volgende winter...
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_203707059
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:31 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:

[..]
Jammer dat fok geen remindme heeft, maar !remindme begin volgende winter...
Yes, ben benieuwd over een half jaar.
pi_203707280
Gevaccineerde mensen shedden eiwitten van het vaccin. Zwemmen in hetzelfde zwembad als waar gevaccineerde mensen hebben gedaan, moet je hier doen!
Ook door dat shedden hebben niet-gevaccineerde vrouwen last van menstruatiestoornissen na contact met gevaccineerde mensen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203707325
Ongevaccineerden die zichzelf pureblood noemen. En die geen bloedtransfusie met gevaccineerd bloed willen.
Definitely not CIA
pi_203713048


[ Bericht 50% gewijzigd door Za op 18-02-2022 04:34:45 ]
pi_203713195
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:31 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:

[..]
Jammer dat fok geen remindme heeft, maar !remindme begin volgende winter...
Elk weldenkend mens weet ook dat de regels terugkomen als het nodig is. En dan begint het riedeltje weer van vooraf aan krijsende wappies die de grootste onzin roepen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203713212
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat is toch alleen maar juist een reden om het vaccin wel te nemen? Stel je voor dat het echt zo is, dan sterft zo'n beetje 80% van de wereldbevolking. De gehele samenleving zoals we die kennen zal instorten; telecommunicatie zal als een kaartenhuis in elkaar donderen (geen internet, geen Netflix, geef Facebook, geen analoge tv en geen Whatsapp meer), de wereldwijde logistiek zal stil komen te liggen waardoor er geen eten meer in de supermarkt ligt, geen benzine meer te tanken is en er geen spullen meer te bestellen zijn bij Amazon of Bol. Publieke diensten zoals de gezondheidszorg, ouderenzorg, politie, brandweer en nuts-voorzieningen zullen er amper tot niet meer zijn. Chaos zal uitbreken op straat, overal vecht-, steek en -schietpartijen tussen overlevenden om de voorraden die nog wel over zijn. En temidden van deze puinhoop, chaos en wetteloosheid zullen "leiders" als Thierry Baudet, Willem Engel, Lange Frans en Robert Jensen opstaan om het land te gaan herbouwen. No way dat ik in zo'n wereld wil leven. Doe maar dus nog maar zo'n prik.
Vergeet de ontploffende kerncentrales niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203713262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Elk weldenkend mens weet ook dat de regels terugkomen als het nodig is. En dan begint het riedeltje weer van vooraf aan krijsende wappies die de grootste onzin roepen.
Yup, die dan de rest weer voor schapen uitmaken terwijl ze victorie roepen dat alleen zij dit hebben voorzien en dus gelijk hadden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203713283
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Virussen bestaan niet/zijn geen ziekteverwekkers
Daar aansluitend: het is nooit wetenschappelijk bewezen dat het virus via besmetting kan worden overgedragen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203713297
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, die dan de rest weer voor schapen uitmaken terwijl ze victorie roepen dat alleen zij dit hebben voorzien en dus gelijk hadden...
Het leukste is als ze dan een Robin Fransman doen. Gillen dat het wel meevalt en dan doodgaan aan een virus wat niet bestaat. Dan ben je in mijn ogen echt een aansteller.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203713319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 16:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Corona is qua sterfte vergelijkbaar met de griep.

Hilarisch.

Ja, echt hilarisch.
En dat gewoon vol blijven houden, ondanks dat in 2020 de oversterfte 5x hoger was dan in 2018, het enige jaar dat de wappies als voorbeeld weten aan te halen (vast niet omdat dat jaar uitzonderlijk veel griepdoden vielen :7 ).
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203713336
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het leukste is als ze dan een Robin Fransman doen. Gillen dat het wel meevalt en dan doodgaan aan een virus wat niet bestaat. Dan ben je in mijn ogen echt een aansteller.
Nou, wat mij opviel is dat de wappies bij zijn dood gewoon hun schouders ophaalden. Is gewoon pech hebben. Of Fransman had een verborgen ziekte, of ziet er toch wat gezet uit op de foto's.
Daarmee impliceren dat kwetsbaren zich wel moeten laten vaccineren, terwijl zelf apetrots zijn dat ze 'schoon' zijn, en gevaccineerden prikschapen noemen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203716987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 07:11 schreef vipergts het volgende:

[..]
Elk weldenkend mens weet ook dat de regels terugkomen als het nodig is. En dan begint het riedeltje weer van vooraf aan krijsende wappies die de grootste onzin roepen.
Ow oke fijn om te weten dat dat geen wappie theorie meer is inmiddels :)
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_203717103
"We komen hier niet uit, we moeten nog 10 jaar rekening houden met maatregelen".

twitter


Wappie-argument van wappie-minister Lauterbach.
pi_203717324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:22 schreef Vasilevski het volgende:
"We komen hier niet uit, we moeten nog 10 jaar rekening houden met maatregelen".

[ twitter ]

Wappie-argument van wappie-minister Lauterbach.
Nee, die laat een realistisch beeld zien. Een wappie zou dit volledig uit zijn verband rukken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203717346
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:22 schreef Za het volgende:

[..]
Daar lijkt het op.
Zelfs de emotie blijdschap en opluchting is sommigen blijkbaar vreemd.
Liever volharden in frustratie, het is triest, deze hele thread. :')
je totale gebrek aan humor is verbazingwekkend.
pi_203717494
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die laat een realistisch beeld zien. Een wappie zou dit volledig uit zijn verband rukken.
Waarop baseer je dat dat realistisch is? Welke griep- of coronavirussen hebben 10 jaar lang een pandemie veroorzaakt die zo erg is dat er 10 jaar niet-farmaceutische interventies tegen nodig waren?
pi_203717783
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:42 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Waarop baseer je dat dat realistisch is? Welke griep- of coronavirussen hebben 10 jaar lang een pandemie veroorzaakt die zo erg is dat er 10 jaar niet-farmaceutische interventies tegen nodig waren?
Wat heeft griep hiermee te maken?
En welk ander coronavirus heeft een pandemie van de huidige omvang veroorzaakt?

Anyway, hij geeft enkel aan dat de pandemie mogelijk tot 10 jaar kan duren, maar dat we in de goede richting zitten qua opbouw van basisimmuniteit tegen het virus. Alleen gaat dat niet bij iedereen even snel, dus is het mogelijk dat in de toekomst weer maatregelen nodig zijn.

Er wordt dus niet gezegd dat er 10 jaar lang maatregelen nodig zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203718240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 18:52 schreef miss_sly het volgende:
Gevaccineerde mensen shedden eiwitten van het vaccin. Zwemmen in hetzelfde zwembad als waar gevaccineerde mensen hebben gedaan, moet je hier doen!
Ook door dat shedden hebben niet-gevaccineerde vrouwen last van menstruatiestoornissen na contact met gevaccineerde mensen.
Ehm, je weet dat dit verhaal over shedden bij pfyser zelf vandaan kwam? https://cdn.pfizer.com/pf(...)Protocol_Nov2020.pdf
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_203718300
Pas over een jaar of 5 kan men een analyse doen van wat nu uiteindelijk wel/niet 'wappie' was.
Maar deze uit het begin van de hele ellende vind ik wel geinig:
pi_203718364
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 11:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat heeft griep hiermee te maken?
En welk ander coronavirus heeft een pandemie van de huidige omvang veroorzaakt?

Anyway, hij geeft enkel aan dat de pandemie mogelijk tot 10 jaar kan duren, maar dat we in de goede richting zitten qua opbouw van basisimmuniteit tegen het virus. Alleen gaat dat niet bij iedereen even snel, dus is het mogelijk dat in de toekomst weer maatregelen nodig zijn.

Er wordt dus niet gezegd dat er 10 jaar lang maatregelen nodig zijn.
Wat dacht je van de griepgolf van 2015? Ziekenhuizen lagen overvol, het was code zwart en operaties werden uitgesteld. Maar vreemd genoeg hadden we toen geen lock down of vaccinatie voor iedereen.

Kan je nagaan wat de woorden "we doen het voor het ziekenhuis" betekent hebben. Whahahaha! Maar goed dat mensen zo slecht van geheugen zijn anders had niemand daarin getrapt.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_203718469
Straks moet je bij de grens of bij de deur van de horeca laten zien dat je gevaccineerd bent.
pi_203718905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Wat dacht je van de griepgolf van 2015? Ziekenhuizen lagen overvol, het was code zwart en operaties werden uitgesteld. Maar vreemd genoeg hadden we toen geen lock down of vaccinatie voor iedereen.

Kan je nagaan wat de woorden "we doen het voor het ziekenhuis" betekent hebben. Whahahaha! Maar goed dat mensen zo slecht van geheugen zijn anders had niemand daarin getrapt.
Griepgolf van 21 weken vergelijken met een pandemie van bijna 3 jaar _O-
pi_203730088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Wat dacht je van de griepgolf van 2015? Ziekenhuizen lagen overvol, het was code zwart en operaties werden uitgesteld. Maar vreemd genoeg hadden we toen geen lock down of vaccinatie voor iedereen.
Die golf duurde toen ook maanden?


quote:
Kan je nagaan wat de woorden "we doen het voor het ziekenhuis" betekent hebben. Whahahaha! Maar goed dat mensen zo slecht van geheugen zijn anders had niemand daarin getrapt.
Tja, als je naar de cijfers kijkt heeft Covid geen precedent.
En daar gaat het in feite om.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203730110
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 13:05 schreef Questular het volgende:

[..]
Griepgolf van 21 weken vergelijken met een pandemie van bijna 3 jaar _O-
Was die toen 21 weken?
Meestal is er. Griepgolf 9-11 weken en de piek waarin de ziekenhuizen vol stromen nog korter.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203730352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 12:28 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Ehm, je weet dat dit verhaal over shedden bij pfyser zelf vandaan kwam? https://cdn.pfizer.com/pf(...)Protocol_Nov2020.pdf
Het hele woord Shedden staat niet in dat verslag, en hoezo zou een ongevaccineerde vrouw menstruatieklachten krijgen na contact met een gevacccineerd persoon?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203730949
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het hele woord Shedden staat niet in dat verslag, en hoezo zou een ongevaccineerde vrouw menstruatieklachten krijgen na contact met een gevacccineerd persoon?
Dacht je dat ze dat woord letterlijk zouden gebruiken dan? Tuurlijk wordt dat verbasterd in een zo'n onderzoek. Maar ik snap de kritiek. Ik heb hier nog een bron ervan die het wel letterlijk meld: https://archive.md/IDFUs

Dat verhaal van die vrouwen die elkaar besmetten herken ik niet.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')