abonnement Unibet Coolblue
pi_203752669
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan die post?
Alles? Je eigen rijke fantasie is helemaal van jezelf, niet van een ander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203752671
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. Zucht.

Nee dat is wel gebleken he de laatste 2 jaar!!!
Dat blijkt nu. Volgende week is de situatie weer als vanouds.

Volgens bepaalde lieden, ook in deze reeks, zou dat nooit gebeuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203752695
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat blijkt nu. Volgende week is de situatie weer als vanouds.

Volgens bepaalde lieden, ook in deze reeks, zou dat nooit gebeuren.
Die hele QR testcircus wordt nog uitgebreid en ga jij je schamen in oktober als het weer wordt ingevoerd of brand er echt geen lampje in je bovenkamer?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203752716
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verzin eens niet een compleet verhaal met je eigen rijke fantasie terwijl je pretendeert dat het iets te maken heeft met mijn comments!
Een belangenclubje dat tegen een belangrijke politieke maatregel procedeert. Dat is part and parcel voor een premier. Het zou pas nieuws zijn als dat een tijd niet gebeurd.

en jij doet alsof dit de grote ondergang van Trudeau gaat betekenen, terwijl de beste man niet eens zelf ter discussie staat. _O-

Naast dat ik die club weinig kans van slagen geef. dit is wat Willem Engel dagelijks deed bij het ontbijt. En hij verloor ze allemaal op 1 na. Weet jij nog welke hij won?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203752724
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die hele QR testcircus wordt nog uitgebreid en ga jij je schamen in oktober als het weer wordt ingevoerd of brand er echt geen lampje in je bovenkamer?
Prima.

Ga jij je dan schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?

Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 20-02-2022 13:13:05 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203752741
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles? Je eigen rijke fantasie is helemaal van jezelf, niet van een ander.
Goh, je geeft geen antwoord op mijn simpele vraag.
Wat verrassend.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203752860
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Prima.

Ga jij je schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?

Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houdt, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
'Het grote plan van het WEF' was om zoveel mogelijk ondernemers failliet te krijgen volgens de gangbare denkwijze hier. Toen bleek dat er vorig jaar nog nooit zo weinig ondernemers failliet waren gegaan dankzij de overheidssteun bleef het hier ook akelig stil op de vraag waarom dit kon.
Op het gebruikelijke gescheld na dan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203752919
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.

Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203753148
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.

Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW _O-
Nogmaals ... kijk es wat een leuk topic ze hier hebben...een echt ballenbad voor prikschapen...
COR / Het grote wappie-argumenten-verleden-tijd topic
Go and have some fun !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203753263
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 12:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als het WEF aan de touwtjes trekt, waarom schrappen de meeste Europese landen dan (vrijwel) alle maatregelen?

Canada staat inmiddels grotendeels alleen.
We zijn een mutatie verwijderd van herinvoering, niet voor niets investeert de Nederlandse overheid nog miljoenen in de app en zijn ze in de EU nog volop bezig om het CTB om te zetten in een Europese identiteitsbewijs.
Kortom je claimt victorie terwijl de vijand slechts tijdelijk is teruggetrokken.
pi_203753433
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

Ga jij je dan schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?
Schamen niet...maar ik zal geen probleem hebben mijn ongelijk toe te geven.
Wat ik vrees wens ik uberhaupt geen werkelijkheid toe...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203753751
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een belangenclubje dat tegen een belangrijke politieke maatregel procedeert. Dat is part and parcel voor een premier. Het zou pas nieuws zijn als dat een tijd niet gebeurd.

en jij doet alsof dit de grote ondergang van Trudeau gaat betekenen, terwijl de beste man niet eens zelf ter discussie staat. _O-

Naast dat ik die club weinig kans van slagen geef. dit is wat Willem Engel dagelijks deed bij het ontbijt. En hij verloor ze allemaal op 1 na. Weet jij nog welke hij won?
Belangenclubje?

Een gouverneur van een staat!! Lezen!!

Ik doe helemaal niks alsof, jij fantaseert, kap daarmee, hou het bij mijn woorden niet bij jouw fantasieën!

Gouverneur, niet een of ander clubje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203753770
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Prima.

Ga jij je dan schamen als de maatregelen niet meer terugkeren?

Maar leg eens uit: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Nee, dan schaam ik me niet. Better safe than sorry,

Schaam jij je als je je gordel om doet en je niet wordt aangereden? Nou dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203753788
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goh, je geeft geen antwoord op mijn simpele vraag.
Wat verrassend.
Alles is een antwoord. Leer lezen(!!).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203753804
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
'Het grote plan van het WEF' was om zoveel mogelijk ondernemers failliet te krijgen volgens de gangbare denkwijze hier. Toen bleek dat er vorig jaar nog nooit zo weinig ondernemers failliet waren gegaan dankzij de overheidssteun bleef het hier ook akelig stil op de vraag waarom dit kon.
Op het gebruikelijke gescheld na dan.
Kortzichtig ook nog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203753833
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maatregelen zouden, wanneer ooit ingevoerd, nooit meer afgeschaft worden. En de qr-code zou altijd gebruikt moeten worden, ook als daar geen enkele reden meer voor was.

Nu zijn bijna alle maatregelen weer afgeschaft en de qr-code word na 25/2 zo goed als nergens meer voor gebruikt in NL. Maar daar hebben we het niet over in BNW _O-
Hij blijft toch ook "in de gereedschapskist". Hij is niet weg. Alleen inactief.

En met oktober als er een zuchtje griep is mogen we weer gaan zeilen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203753982
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Belangenclubje?

Een gouverneur van een staat!! Lezen!!

Ik doe helemaal niks alsof, jij fantaseert, kap daarmee, hou het bij mijn woorden niet bij jouw fantasieën!

Gouverneur, niet een of ander clubje.
Top hoor knul.
En hoeveel jaar zal Trudeau bij dit tribunaal gaan krijgen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754148
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Top hoor knul.
En hoeveel jaar zal Trudeau bij dit tribunaal gaan krijgen?
Als je zelf dingen fantaseert moet je er ook zelf antwoord op geven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754166
quote:
81s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je zelf dingen fantaseert moet je er ook zelf antwoord op geven.
Ik heb je al een paar keer gezegd dat dit gewoon een zaak is tegen een politiek besluit. Dagelijkse kost voor de belangrijkste politieke leider van een land en met hem heeft het niets te maken.

Jij bent degene die doet alsof Trudeau zelf enorme verantwoording af moet leggen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754189
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb je al een paar keer gezegd dat dit gewoon een zaak is tegen een politiek besluit. Dagelijkse kost voor de belangrijkste politieke leider van een land en met hem heeft het niets te maken.

Jij bent degene die doet alsof Trudeau zelf enorme verantwoording af moet leggen.
:') :') :') :')

Trudeau zal minstens op zijn vingers getikt worden dat wat hij gedaan heeft niet mag van de rechtbank.

Mag je zelf verder mee doen wat je wilt met die info. Lijkt mij tamelijk feitelijk allemaal maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754191
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 13:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We zijn een mutatie verwijderd van herinvoering, niet voor niets investeert de Nederlandse overheid nog miljoenen in de app en zijn ze in de EU nog volop bezig om het CTB om te zetten in een Europese identiteitsbewijs.
Kortom je claimt victorie terwijl de vijand slechts tijdelijk is teruggetrokken.
Jij verkondigde vol overtuiging dat de maatregelen nooit meer zouden worden geschrapt, sowieso zou de QR-code volgens jou een vereiste blijven om ergens binnen te komen.

Maar volgende week zijn alle beperkingen verdwenen. Leg mij eens uit hoe dat past in het diabolische plan van het WEF.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203754213
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, dan schaam ik me niet. Better safe than sorry,

Schaam jij je als je je gordel om doet en je niet wordt aangereden? Nou dan.
Vreemde vergelijking, maar oke.

Nogmaals mijn vraag: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203754348
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vreemde vergelijking, maar oke.

Nogmaals mijn vraag: als regeringen de maatregelen het liefste in stand houden, waarom worden ze nu dan overal geschrapt?
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.

Straks als het griepseizoen weer aanbreekt mogen we weer, dat QR systeem blijft nadrukkelijk in de gereedschapskist hangen. Iemand elders poste al dat er nog stappen gezet worden Europees gezien dat vaccinatiedwang een okay middel is.

NL investeert nog in de app en de EU is ook gewoon nog door aan het buffelen met digital identity en ook central bank digital currency.

Maar blijf jij lekker slapen.

Gek hè dat mijn vertrouwen in dit hele verhaal weg is na 2 jaar lang voortdurende propaganda.

De oversterfte was onder de 50 hoger in Vaccinatiejaar 2021 dan corona jaar 2020. Lekkerrrrrr
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203754357
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
:') :') :') :')

Trudeau zal minstens op zijn vingers getikt worden dat wat hij gedaan heeft niet mag van de rechtbank.

Mag je zelf verder mee doen wat je wilt met die info. Lijkt mij tamelijk feitelijk allemaal maar okay.
Minstens? Welke gevolgen mag Trudeau nog meer verwachten volgens jou?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_203754382
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is totaal onhoudbaar om met lege IC's maatregelen in stand te houden.
Exact. Daarom zijn de maatregelen nooit een blijvertje en zullen ze dat ook nooit zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')