Boehoehoe ... ga jij maar mee schelden en spotten in het COR topicquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, logica die door de overheid wordt opgelegd, en daar ga je anderen voor uitschelden...
Tja, daar kun je dus niet tegen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Boehoehoe ... ga jij maar mee schelden en spotten in het COR topic
Toont aan dat prikschapen beter zijn in het gebruik van hun QR dan hun IQquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, daar kun je dus niet tegen.
Jouw probleem, niet het mijne.![]()
Nee, het laat zien hoe diep je frustratie zit...quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toont aan dat prikschapen beter zijn in het gebruik van hun QR dan hun IQ
QR > IQ wederomquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, het laat zien hoe diep je frustratie zit...
Nope, je raakt gefrustreerd over een horeca locatie die gewoon de voorschriften volgt, ten straffe van hoge boetes tot sluiting, en reageert dat vervolgens af op mensen die je prikschapen noemt.quote:
Tja vind je het raar ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, je raakt gefrustreerd over een horeca locatie die gewoon de voorschriften volgt, ten straffe van hoge boetes tot sluiting, en reageert dat vervolgens af op mensen die je prikschapen noemt.
En ondertussen voel je je onheus bejegend door een topic op COR...
Ja, da's inderdaad krom.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja vind je het raar ?
Ik sta in de inkomhal op 1m van iemand die aan een cafetaria tafeltje zit, maar ik mag niet aan een tafeltje gaan zitten omdat ik geen domme prik gehad heb.
Ja dat frustreert mij dat onze wereld zo veranderd is en dat prikschapen dit nog toejuichen ook en anderen hierom bespotten.
En dat dat tweedracht zaaien hier op Fok probleemloos toegelaten wordt...meer nog ....mods doen er lekker aan mee.
Van mij geen respect meer @:mods
Ja ik zeg prikschapen om uit te dagen diegene die continu wappie willen zeggen en bespotten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, da's inderdaad krom.
Maar dat ligt bij de overheid die met dat soort kromme regels komt.
En anderen dan uit frustratie prikschapen noemen is nu niet echt motiverend om achter je te gaan staan.
Overigens werk ik zelf bij een horecabedrijf, en wij doen niets met de QR code of mondkapjes. Maar we zitten ook in een omgeving waar we dat onder de radar kunnen doen. Niet elk horecabedrijf heeft die luxe.
Notes heb ik geen kijk verder op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ik zeg prikschapen om uit te dagen diegene die continu wappie willen zeggen en bespotten.
Wat gaat er gebeuren ?
Mij weeral een note geven ? Boehoehoe
En btw die notes gebeurt zo altijd stiekem achter de rug achter de schermen.
Wat is het nut dan als de user niet eens gewezen wordt op zijn “fout” ?
Kun je eigenlijk zien of je notes hebt? Is weer wat nieuws voor me namelijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ik zeg prikschapen om uit te dagen diegene die continu wappie willen zeggen en bespotten.
Wat gaat er gebeuren ?
Mij weeral een note geven ? Boehoehoe
En btw die notes gebeurt zo altijd stiekem achter de rug achter de schermen.
Wat is het nut dan als de user niet eens gewezen wordt op zijn “fout” ?
Ja, dat is wel ergens boven water te halen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien of je notes hebt? Is weer wat nieuws voor me namelijk
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk zien of je notes hebt? Is weer wat nieuws voor me namelijk
Mooie reactie daarop:quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:48 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Wow, en dan zou Canada geen dictatuur zijn? Bankrekeningen blokkeren???
quote:Als je in Canada woont kun je bijna anderhalve week door protesterende truckers in je eigen woonwijken gegijzeld worden en kunnen zij anderhalve week lang de economie ongestraft kapot maken. Heeft Raisa zich daar al over uitgesproken? De vraag stellen is hem beantwoorden.
En je mag ze publiekelijk bespotten ook hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En dit is het ware fascisme, mensen buiten de samenleving plaatsen alsof het niets is.
103!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Ik heb er 69![]()
![]()
Anderhalve week >< 2 jaar lang.quote:
Als ze dan eens zouden stoppen met die vaccins mandaten. Het straffen van de ongevaccineerde mens. Door het vaccin ben je nog steeds net zo besmettelijk, dus daar neem je hem niet voor.quote:
Deze is al langs gekomen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En dit is het ware fascisme, mensen buiten de samenleving plaatsen alsof het niets is.
Allemaal terecht natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |