En wie gaat dat dan opruimen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer @:AgnesGru, ik wilde net een koffie verkeerd voor je posten, maar ineens gooide @:GeorgeM het topic dicht en toen ging alles over de vloer.
Jammerquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer @:AgnesGru, ik wilde net een koffie verkeerd voor je posten, maar ineens gooide @:GeorgeM het topic dicht en toen ging alles over de vloer.
Ik zou het best willen doen, maar ik kan het vorige topic niet meer in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie gaat dat dan opruimen?
Ik ben gewoon bang dat het echt fout gaat voor de dames door de TTquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laten we hopen dat het goed gaat dan. Ik heb nog steeds het idee dat de vorige TT wel eens een anti-jinx kon zijn geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat het echt fout gaat voor de dames door de TT![]()
Bij mij zijn ze nu terug in de studio.quote:
Ze staan nu 1-2-3 maar het lijkt er niet op dat dat zo blijftquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik heb Jutta helemaal gemist.
Hoe staat het nu voor de Nederlanders?
1, 2 en 3quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik heb Jutta helemaal gemist.
Hoe staat het nu voor de Nederlanders?
Ja, en dan nog zoveel sneller dan de rest die gereden heeft.quote:
Die tijd had ze zonder de misser ook niet gehaald vrees ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:33 schreef Arizona het volgende:
Precies wat Jutta had willen en kunnen rijden
2. Dit is de laatste rit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel moeten er nog rijden?
Mwa, ze zei vooraf 13-laag. Zonder die kruising en die misser had het er misschien nog wel om kunnen spannen....quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die tijd had ze zonder de misser ook niet gehaald vrees ik.
Had gekund, maar we hebben nu ook een mooie winnaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mwa, ze zei vooraf 13-laag. Zonder die kruising en die misser had het er misschien nog wel om kunnen spannen....
Een betere loting had ook nog wel kunnen helpen. Ze had de laatste buitenbocht terwijl Takagi een slipstream naar de laatste binnenbocht had.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mwa, ze zei vooraf 13-laag. Zonder die kruising en die misser had het er misschien nog wel om kunnen spannen....
Allemaal dingen die kunnen helpen ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een betere loting had ook nog wel kunnen helpen. Ze had de laatste buitenbocht terwijl Takagi een slipstream naar de laatste binnenbocht had.
En ook niet onbelangrijk: Anti-jinx FTW!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Allemaal dingen die kunnen helpen ja.
En ze had dus geen zilveren nagellak op moeten doen
We zouden dit nog kunnen testen trouwens, maar dan moeten we wel binnen vijf minuten dit topic vullen en de volgende "Kunstschaatsen wordt helemaal ruk" oid maken. Als we daar dan een medaille winnen dan is het duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ook niet onbelangrijk: Anti-jinx FTW!
Immers de enige Nederlandse die nog op het podium staat reed onder de "Waar het allemaal fout gaat" TT.![]()
Toeval? I tink not.
Ja nu weet ik het wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ook niet onbelangrijk: Anti-jinx FTW!
Immers de enige Nederlandse die nog op het podium staat reed onder de "Waar het allemaal fout gaat" TT.![]()
Toeval? I tink not.
Je bent iets op het spoor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Sinds dat gedoe over de ijsmeester en de 10 km hebben we geen goud meer gewonnen op de langebaan.
Ik sluit ook niet uit dat het best effect heeft gehad, het zal toch wel bij schaatsers in het achterhoofd zijn gaan zitten. Mede daarom was het ook gewoon een rotstreek van die Zweed om er zulke grote woorden aan vast te plakken. Zeker omdat je weet dat alle Nederlandse schaatsers dat mee gaan krijgen en er steeds over bevraagd gaan worden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Sinds dat gedoe over de ijsmeester en de 10 km hebben we geen goud meer gewonnen op de langebaan.
Ja we staan daar 24e? ofzo? Daar moet met een anti-jinx nog wel iets van te maken zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zouden dit nog kunnen testen trouwens, maar dan moeten we wel binnen vijf minuten dit topic vullen en de volgende "Kunstschaatsen wordt helemaal ruk" oid maken. Als we daar dan een medaille winnen dan is het duidelijk.
Laat Nils van der Poel maar op een gans naar de zon vliegen, zoals zijn wél sympathieke naamsgenoot Holgersson.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat het best effect heeft gehad, het zal toch wel bij schaatsers in het achterhoofd zijn gaan zitten. Mede daarom was het ook gewoon een rotstreek van die Zweed om er zulke grote woorden aan vast te plakken. Zeker omdat je weet dat alle Nederlandse schaatsers dat mee gaan krijgen en er steeds over bevraagd gaan worden.
Daarom, de enige die imo de boel onsportief beïnvloed heeft is die Zweed zelf.
Ja het is echt een onsympathiek persoon. Zo komt hij in ieder geval over. Ik vond het ook een heel oneerlijke uitspraak. Vond het ook een beetje een wappie uitspraak, de OS vergelijken met Nazi-Duitslandquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat Nils van der Poel maar op een gans naar de zon vliegen, zoals zijn wél sympathieke naamsgenoot Holgersson.
Nu ook weer flink afgeven op de OS in China nu hij weer veilig thuis in Zweden is.
Eerst vond ik hem wel cool met zijn gefilosofeer. Daarna vond ik hem weirder worden in zijn uitspraken. En nu ronduit een giftige plantquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het is echt een onsympathiek persoon. Zo komt hij in ieder geval over. Ik vond het ook een heel oneerlijke uitspraak. Vond het ook een beetje een wappie uitspraak, de OS vergelijken met Nazi-Duitsland![]()
En als hij dan op die gans vliegt gaan wij er als Nederlanders meteen naar wijzen en roepen "Kijk eens wat een heksenwerk, dus zo is hij aan die gouden tijd gekomen! Dit is nog erger dan doping! Dsq plz!"quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat Nils van der Poel maar op een gans naar de zon vliegen, zoals zijn wél sympathieke naamsgenoot Holgersson.
Nu ook weer flink afgeven op de OS in China nu hij weer veilig thuis in Zweden is.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb trouwens die Zweed verder genegeerd, dus ik heb geen idee wat hij verder nog allemaal gezegd heeft.
Schijnbaar niet zó onverantwoord om dan maar niet mee te doen.quote:,,Ik vind het volstrekt onverantwoord om het evenement te geven aan een land dat de mensenrechten zo schaamteloos schendt als het Chinese regime doet.”
quote:,,De Olympische Spelen zijn een fantastisch sportevenement waar je de wereld verenigt en naties elkaar ontmoeten. Maar dat deed Hitler ook voordat hij Polen binnenviel en dat deed Rusland voordat het Oekraïne binnenviel.”
Dit kan een storm voor in de geschiedenisboekjes wordenquote:
Hier tussen de 110-120. Komt praktisch niet voor bij ons.quote:
Na mijn post nog maar 1 geel vakje en verder alleen groenquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:32 schreef Arizona het volgende:
OMG nu gaat Lindsay vallenDalende lijn
Dat heet stilte voor de stormquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:35 schreef Fred_B het volgende:
Hier lijkt het geleidelijk wat minder winderig te worden.
Dit is nog nietsquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar het waait een beetje.
Ik lees het nu net ja, dacht het toch even op te zoeken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar niet zó onverantwoord om dan maar niet mee te doen.
[..]
Ik ben op een eiland opgegroeid, daar waait het altijd hard. Ik vind het heerlijk.quote:
Echt?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar het waait een beetje.
Jep, ben er geboren en heb er zo'n 10 jaar gewoond.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Echt?
Zal wel van korte duur zijn, het lijkt me niet dat er nog een storm aan zit te komen de komende tijd.
Ik heb het idee dat je denkt dat ik op de post direct boven me reageerde.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jep, ben er geboren en heb er zo'n 10 jaar gewoond.
Dit was een veel leukere post om op te reageren, dus ik heb je maar even in de goede richting begeleid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je denkt dat ik op de post direct boven me reageerde.![]()
Dat deed ik niet, maar ik wil best op deze lijn doorgaan.![]()
Op welk van de eilanden ben je opgegroeid?
Het kan mij niet vaak genoeg gebeuren want ze heeft het super goed gedaan tot nu toequote:Op donderdag 17 februari 2022 12:00 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe vaak noemt die commentator nog de naam van Lindsay van Zundert
Ze werd vorig jaar op het WK zestiende dus het kan nog wel wat beterquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het kan mij niet vaak genoeg gebeuren want ze heeft het super goed gedaan tot nu toeHoe knap dat ze nu al minimaal 20e is
Jaaaa maar dit is wel de Olympische Spelenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze werd vorig jaar op het WK zestiende dus het kan nog wel wat beter
Ok, daar heb je geen ongelijk in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit was een veel leukere post om op te reageren, dus ik heb je maar even in de goede richting begeleid.
Terschelling
Dat is het ‘m een beetje he, losgaan als je eenmaal thuis bent.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en als het dan nog over dingen gaat die hij daar heeft meegemaakt was het nog wat anders geweest. Maar dit zijn gewoon se standaard zaken die hij vooraf ook al dacht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is het ‘m een beetje he, losgaan als je eenmaal thuis bent.
Hij heeft zich er amper voor in het Zweed voor hoeven werken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat het best effect heeft gehad, het zal toch wel bij schaatsers in het achterhoofd zijn gaan zitten. Mede daarom was het ook gewoon een rotstreek van die Zweed om er zulke grote woorden aan vast te plakken. Zeker omdat je weet dat alle Nederlandse schaatsers dat mee gaan krijgen en er steeds over bevraagd gaan worden.
Daarom, de enige die imo de boel onsportief beïnvloed heeft is die Zweed zelf.
Deze grap gaat niet genoeg zijn voor een medaille.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:16 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hij heeft zich er amper voor in het Zweed voor hoeven werken.
Ja nou, ik vond ‘m wel goud.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze grap gaat niet genoeg zijn voor een medaille.
Hooguit een diploma met een gouden randjequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:18 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja nou, ik vond ‘m wel goud.
Meedoen is belangrijker dan Finnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hooguit een diploma met een gouden randje
Dat is inderdaad wel de Olympische Sprite.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan Finnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij houdt van alle sporten zolang er maar Nederlanders meedoen toch?
Laat S10 nou net in Hamburg zijnquote:
Ik vind het toch wel sneu voor dat meisje zelf. De verantwoordelijkheden zitten in mijn ogen naast haar. Ik kan me voorstellen dat de druk die op haar wordt gelegd met pas 15 jaar enorm is. Ze denken er nu aan om de minimumleeftijd op 17 te leggen, en ik denk dat dat misschien alleen maar beter is want volgens mij zit er tussen 15 en 17 qua volwassenheid en emotionele weerbaarheid ook best een hoop.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef Em31 het volgende:
Nou komt goed uit, die Russische die betrapt was op doping wordt vierde. Probleem opgelost.
Ja ergens vind ik het inderdaad ook gewoon sneu. Lijkt me sterk dat het haar idee was. En doping op je vijftiende en volwassenen die dat nog accepteren ook, is ook wel behoorlijk ziek.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel sneu voor dat meisje zelf. De verantwoordelijkheden zitten in mijn ogen naast haar. Ik kan me voorstellen dat de druk die op haar wordt gelegd met pas 15 jaar enorm is. Ze denken er nu aan om de minimumleeftijd op 17 te leggen, en ik denk dat dat misschien alleen maar beter is want volgens mij zit er tussen 15 en 17 qua volwassenheid en emotionele weerbaarheid ook best een hoop.
Ja, ze slikte blijkbaar ook 2 toegestane hartmedicatiemiddelen. Dat lijkt me niet gezond voor een volwassene, laat staan voor een 15-jarige.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ergens vind ik het inderdaad ook gewoon sneu. Lijkt me sterk dat het haar idee was. En doping op je vijftiende en volwassenen die dat nog accepteren ook, is ook wel behoorlijk ziek.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier tussen de 110-120. Komt praktisch niet voor bij ons.
Bij ons is vorige week een nieuwe eettafel met stoelen in het karton bezorgd, dus onze papierbak is zo zwaar dat alleen een orkaan hem kan verplaatsen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:47 schreef Dave het volgende:
Vandaag was het voor wat betreft de afval-ophaal-kalender de beurt aan oud-papier. Ook niet echt een goede combinatie met dit briesje. Hele wijk ligt vol.
Heb je de eetkamer met stoelen in karton in z'n geheel in de papierbak gemieterd of zo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons is vorige week een nieuwe eettafel met stoelen in het karton bezorgd, dus onze papierbak is zo zwaar dat alleen een orkaan hem kan verplaatsen.
(Ja, hoe betrek ik dit op mezelf enzo. Maar goed, dan ben ik dit spannende verhaal in elk geval kwijt).
Handigquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:47 schreef Dave het volgende:
Vandaag was het voor wat betreft de afval-ophaal-kalender de beurt aan oud-papier. Ook niet echt een goede combinatie met dit briesje. Hele wijk ligt vol.
Wij hebben een container, beetje lastig neerleggen. Al waren sommige in de straat wel omgewaaid. We hadden 'm tegen een lantaarnpaal geparkeerd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handigbij ons ook, maar man had daarom de papierbak expres neergelegd. Ik moest de lege bak wel snel weghalen want leeg wilde hij zelf de straat oversteken
Verschrikkelijke situatie en er is hier door zo veel mensen dubieus gehandeld. Niemand heeft haar in bescherming genomen en ze kan het zelf ook niet. De andere twee Russinnen komen ook uit dat kamp, dus die hebben ook de schijn tegen. Ik lees ook diverse berichten over eetstoornissen, blessures voor het leven en met pensioen gaan op je 18e.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:59 schreef Em31 het volgende:
Nou komt goed uit, die Russische die betrapt was op doping wordt vierde. Probleem opgelost.
Nee, ze komen maar eens in de maand om hem op te halen (volgende week), dus dat ding zat al aardig vol.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je de eetkamer met stoelen in karton in z'n geheel in de papierbak gemieterd of zo?
Als ze de finale winnen hebben de Britten gewonnen. Als ze verliezen hebben de Schotten verloren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:36 schreef sportfreak het volgende:
De Britten (eigenlijk de Schotten) hebben de finale bereikt van het curling.
Geen herhaling va het Songfestival dus.
Nee johquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef Nexum het volgende:
Ben net bekogeld met een ei op de fietskwam ook keihard tegen m'n harses aan. Kutkinderen
Ik zat maar te wachten waar ze zich voor schaamde en niet voor uit wilde komen. Ik plaats het even in een spoiler om het niet te verklappen voor de anderen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:23 schreef AgnesGru het volgende:
Voor wie zich wil ergeren/kapot wil lachen/whatever:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen, ik begrijp haar wel. Ik voel haar pijn en vind het heel knap dat ze hiervoor uit durft te komen. Wij zijn allen helaas niet zo dapper
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nou ja, belachelijk!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef Nexum het volgende:
Ben net bekogeld met een ei op de fietskwam ook keihard tegen m'n harses aan. Kutkinderen
Kloteblagenquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef Nexum het volgende:
Kutkinderenquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef Nexum het volgende:
Gelukkig maar. Als ze geen medailles hadden gehaald, hadden ze erg veel pech gehad. Bij het songfestival hadden ze die 0 punten verdiend. Nu niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:36 schreef sportfreak het volgende:
De Britten (eigenlijk de Schotten) hebben de finale bereikt van het curling.
Geen herhaling va het Songfestival dus.
Auw :/ Wat een domme grappen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:21 schreef Nexum het volgende:
Normaal reageer ik niet 4x achter elkaar, maar ach, ik wil je toch beterschap wensen. Lekker op tijd naar bed en morgen weer fitquote:
Na expeditie robison douchen en slapenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet 4x achter elkaar, maar ach, ik wil je toch beterschap wensen. Lekker op tijd naar bed en morgen weer fit
Ik heb je onderbrokenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
nr 5. Ik heb de smaak te pakken. (maar nu ga ik afwassen, dus er komt vast geen nr 6 achter elkaar)
Begint dat ook weer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Na expeditie robison douchen en slapen
quote:
Dus een week niet douchen..quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Het zou videoland only seizoen worden, maar door het gedoe rond The Voice zijn wat programma's heen en weer geschoven.
Ik zie dat volgende week donderdag start
Het Beruchte Etentje wat al maanden uitgesteld is was morgen, whehehe.quote:
Ik moest nog aan je denken toen ik het NOS pushbericht kreeg van geen treinen na 14:00 uurquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het Beruchte Etentje wat al maanden uitgesteld is was morgen, whehehe.
Nu is het zondag, maar toch.
Maakte me al zorgen over met Code Oranje naar Amsterdam gaan.
Sorry, ik was bezig met een Siëstaquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
Zo Luctor staat eindelijk op gelijke hoogte met me dus ik kan langzaam aan weer gewoon mee gaan posten. Wat posten jullie trouwens belachelijk weinig als ik even niet oplet.
Omgewaaide tuinstoelen alles.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef Arizona het volgende:
Ik knijp hem echt een beetje voor de storm morgen.
Ja sorry had levenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:04 schreef Strani het volgende:
Zo Luctor staat eindelijk op gelijke hoogte met me dus ik kan langzaam aan weer gewoon mee gaan posten. Wat posten jullie trouwens belachelijk weinig als ik even niet oplet.
Ik niet echt, maar ik denk wel dat ik straks even een stukje ga wandelen ipv morgenavond.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:19 schreef Arizona het volgende:
Ik knijp hem echt een beetje voor de storm morgen.
Ah. Morgen maar misschien niet op de fiets naar werk gaan.quote:
Gewoon een paraplu meenemen om de wind mee tegen te houden, ik zie geen probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah. Morgen maar misschien niet op de fiets naar werk gaan.
Briljant ideequote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon een paraplu meenemen om de wind mee tegen te houden, ik zie geen probleem.
Dacht ik ook. Ik ga het nu meteen uittesten tijdens mijn wandeling.quote:
Of in het kader van OWS:quote:
Beetje goed richten dat je wind opvangt en je gaat als een speer op de fiets!quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon een paraplu meenemen om de wind mee tegen te houden, ik zie geen probleem.
Oude UI weer tevoorschijn gehaaldquote:
Deed me denken aanquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of in het kader van OWS:
[ afbeelding ]
Wij gaan morgen heel grootmoedig zelf koken in plaats van wat laten bezorgenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet echt, maar ik denk wel dat ik straks even een stukje ga wandelen ipv morgenavond.![]()
(zal je zien dat die storm zich verslaapt en pas overmorgen aan komt kakken)
Heldenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan morgen heel grootmoedig zelf koken in plaats van wat laten bezorgen
Ik moet nog bepalen of ik deze week op vrijdagavond of zaterdag ga vrijwilligen. Ik wacht maar even het weer af voor ik een keuze maakquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben zondag de beruchte verjaardagquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het Beruchte Etentje wat al maanden uitgesteld is was morgen, whehehe.
Nu is het zondag, maar toch.
Maakte me al zorgen over met Code Oranje naar Amsterdam gaan.
Of hij klapt omquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje goed richten dat je wind opvangt en je gaat als een speer op de fiets!
Dan was het toch al een prutspluquote:
En waar was jij zelf dan, als je niet hier aan het posten was?quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet doen BeertjeEcht niet hoor.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
En waar was jij zelf dan, als je niet hier aan het posten was?
Hopende daarmee een sollicitatiebrief te hebben geschreven, verblijf ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]Da's een hele goede vraag, een terechte vraag ook. Mag ik je complimenteren met je vraag en daar middels dit schrijven concluderende en bevestigende er antwoord op hebbende gegeven?
Ah, een klassiekerquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Hopende daarmee een sollicitatiebrief te hebben geschreven, verblijf ik.
Ok helder, je hebt de afgelopen dagen de stoomcursus 'Hoe word ik politicus' gevolgd.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]Da's een hele goede vraag, een terechte vraag ook. Mag ik je complimenteren met je vraag en daar middels dit schrijven concluderende en bevestigende er antwoord op hebbende gegeven?
Nou - en begrijp me niet verkeerd, ik snáp je zorg - ik zou juist zo graag zien dat we ons richten op wat we samen allemaal kunnen bereiken. En dat is zo mooi om te zien hè, dat als je samen je schouders eronder zet, wat er dan allemaal mogelijk isquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok helder, je hebt de afgelopen dagen de stoomcursus 'Hoe word ik politicus' gevolgd.
Hahaha, gaaf land!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou - en begrijp me niet verkeerd, ik snáp je zorg - ik zou juist zo graag zien dat we ons richten op wat we samen allemaal kunnen bereiken. En dat is zo mooi om te zien hè, dat als je samen je schouders eronder zet, wat er dan allemaal mogelijk is
Ondanks dat het bijna niet waaide en ik zelf geen paraplu heb kan ik zeggen dat het experiment geslaagd is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ik ga het nu meteen uittesten tijdens mijn wandeling.
Ik ook, maar dat is niet bijzonder.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is allesbehalve onjuist dat jij tegengesproken hebt dat jij geen ontkennend noch bevestigend antwoord hebt ontweken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:10 schreef Strani het volgende:
quote:Ik werd overgeplaatst naar de kledingafdeling
"Goedemiddag. Waarmee kan ik u van dienst zijn."
"Nou, ik zoek niets speciaals, hoor"
"Dan bent u aan het goede adres. Welke maat heeft u?"
"32"
"Komt u maar mee. Hier heb ik een leuke broek voor u"
"Ik vind het een zeikerige broek"
"Ja, 't is echt iets voor u"
"Nou vooruit, dan pas ik hem even"
"Hoe zit hij"
"Ik krijg hem niet dicht"
"Dat is het model hoor. Hoe vindt u hem?"
"Lijzig"
"U moet het ook zien met zo'n lullig shirtje erboven"
"Heeft u dat?"
"Ja hoor, alstublieft. Hoe zit het"
"Het zit wel goed, maar het staat als een idioot"
"Tja, het komt weer terug, he. Tommy Cooper had ook al zoiets. Het haalt op
als u er wat bij goochelt. U moet het een paar keer wassen, dan krimpt het
wat en dan kleedt het u nog slanker af"
"KRIMPT HET OOK NOG?"
"Nou, als u het liever niet heeft, dan krimpt het niet, hoor"
En hoe staat het met je actieve herinneringen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou - en begrijp me niet verkeerd, ik snáp je zorg - ik zou juist zo graag zien dat we ons richten op wat we samen allemaal kunnen bereiken. En dat is zo mooi om te zien hè, dat als je samen je schouders eronder zet, wat er dan allemaal mogelijk is
Nou ja, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar verkoopt u ook kussentjes?
Wij bestellen meestal op vrijdag dus voor ons vergt deze storm echt haast onmenselijke aanpassingen in ons bestaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is niet bijzonder.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ondanks dat het bijna niet waaide en ik zelf geen paraplu heb kan ik zeggen dat het experiment geslaagd is.
Echt sielugquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij bestellen meestal op vrijdag dus voor ons vergt deze storm echt haast onmenselijke aanpassingen in ons bestaan
Het is pertinent twijfelachtig en enigszins drastisch om met bovenstaande te beweren dat er binnen de kaders van mijn schrijven een dergelijke omstandigheid is gecreëerd danwel gesuggereerd!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is allesbehalve onjuist dat jij tegengesproken hebt dat jij geen ontkennend noch bevestigend antwoord hebt ontweken.
Ik vind het wel leuk je oude UI weer eens te zienquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij bestellen meestal op vrijdag dus voor ons vergt deze storm echt haast onmenselijke aanpassingen in ons bestaan
Oh, dat klinkt wel bijna net zo erg als wanneer ik op zondag geen pizza zou maken of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit.
Die staan momenteel onder toezicht van het ministerie van algemene zaken en ik kan daar verder zodoende ook geen uitspraak over doen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoe staat het met je actieve herinneringen?
Twijfel of dit een stukje Finkers is...quote:
Ja, hoe komt dat dan... we hebben keus uit maar liefst twee verschillende kleuren! Maar ja, de Bijenkorf heeft tien verschillende kleurenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Twijfel of dit een stukje Finkers is...
Oh ja? Is dat hier ver vandaan de Bijenkorf?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, hoe komt dat dan... we hebben keus uit maar liefst twee verschillende kleuren! Maar ja, de Bijenkorf heeft tien verschillende kleuren
Veel zwartgemaakte pagina’s zekerquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Die staan momenteel onder toezicht van het ministerie van algemene zaken en ik kan daar verder zodoende ook geen uitspraak over doen.
Ja, maar wel gewoon weer op mij stemmen hè!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel zwartgemaakte pagina’s zeker
Totally isquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Twijfel of dit een stukje Finkers is...
Nee hoor, dat is hier recht tegenover!quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh ja? Is dat hier ver vandaan de Bijenkorf?
Start netjes op 4:31quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Totally is
(vanaf 4:31 als mijn linkje het niet goed doet. Er wordt wel een andere maat genoemd)
Afhaalpunt bij de Poeiszszszszszsz. IK wist niet eens dat we die hadden hier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch bij de buren of alsnog gelevert?
En dat stond niet op de track en trace? Ik heb daar nog nooit van gehoord ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij de Poeiszszszszszsz. IK wist niet eens dat we die hadden hier.
Friese supermarkt, dus niet heel gek dat ze bij jou in de buurt niet te vinden zijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
En dat stond niet op de track en trace? Ik heb daar nog nooit van gehoord ook
Op de tracker stond alleen dat het bezorgd was, maar dus niet waar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
En dat stond niet op de track en trace? Ik heb daar nog nooit van gehoord ook
Ik zei toch al dat ná levering opblazen veel handiger is?quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef H_T het volgende:
Bij mij is vandaag een pakketje bezorgd door gewoon in de brievenbus te proppen, precies zoals de bedoeling was
Och, half de wereld heeft ook gehoord van een kruidenierszaak uit Oostzaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Friese supermarkt, dus niet heel gek dat ze bij jou in de buurt niet te vinden zijn
Moet je aan de leveranciers vertellen, niet aan mijquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ná levering opblazen veel handiger is?
Big pimpin' bij Poiesz.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de goede orde, het is Poiesz. Wie die naam ooit bedacht heeft..
Was blijkbaar de achternaam van Lodewijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Geschiedenis
Op 19 april in 1923 openden Lodewijk Poiesz en zijn vrouw Wietske een groentezaak aan de Havenstraat in Sneek.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Poiesz_Supermarkten
Verre voorouders van de oprichter. Grote delen van het noorden spreken het uit als Pois, maar in Sneek is het Puis. Waarom zou ik echt niet wetenquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:39 schreef Cyan9 het volgende:
Kwam doordat de Friezen te ver doorliepen, verdwaald raakten, dachten dat ze nog in Friesland waren. Terwijl ze bezig waren met de opbouw van een klein winkeltje waar ze hun waar konden verkopen, stormden wat Brabantse boeren op ze af die luidkeels riepen “EY, DAH IS NIE DE BEDOELING!” En toen namen ze de boel over en noemden het EY DAH, later afgekort tot Edah, gaven de Friezen nog wel wat credits maar uiteindelijk strijken de Brabanders graag met de eer zoals het ons zuiderlingen betaamt en aldus geschiedde.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:46 schreef H_T het volgende:
Edah is ooit in Brabant opgericht, maar wel door vier Friezen. Vind ik ook raar
Het onlangs genoemde Doetinchem is een Brabantse uitvindingquote:Op donderdag 17 februari 2022 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Kwam doordat de Friezen te ver doorliepen, verdwaald raakten, dachten dat ze nog in Friesland waren. Terwijl ze bezig waren met de opbouw van een klein winkeltje waar ze hun waar konden verkopen, stormden wat Brabantse boeren op ze af die luidkeels riepen “EY, DAH IS NIE DE BEDOELING!” En toen namen ze de boel over en noemden het EY DAH, later afgekort tot Edah, gaven de Friezen nog wel wat credits maar uiteindelijk strijken de Brabanders graag met de eer zoals het ons zuiderlingen betaamt en aldus geschiedde.
Gezien die lettercombi zou het me ook niets verbazen als het in het Pools gewoon een woord was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat Poiesz een Poolse supermarkt was
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het onlangs genoemde Doetinchem is een Brabantse uitvinding
Misschien was de oprichter van origine Pools of z’n ouders?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien die lettercombi zou het me ook niets verbazen als het in het Pools gewoon een woord was.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien was de oprichter van origine Pools of z’n ouders?
Huhquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt van 'Doet 'e chem de groete van mij of wa?'
@:Guanabana kan deze theorie bevestigen
Hahaha iddquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gezien die lettercombi zou het me ook niets verbazen als het in het Pools gewoon een woord was.
Met de Lego?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lekker gespeeld. Nu tijd voor bed.
Stukje Ronald Goedemondt wat ik helaas nu niet kan vinden. Catamaran was ook Brabants, want als je met zo'n ding de zee over wil jakkeren is de reactie waarschijnlijk 'Zo, gaat er maar aan staan!' (maar dan sneller en minder verstaanbaar uitgesproken)quote:
Van welke cabaretier was dat ook alweer?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het onlangs genoemde Doetinchem is een Brabantse uitvinding
Oh ja Ronald Goedemondtquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Stukje Ronald Goedemondt wat ik helaas nu niet kan vinden. Catamaran was ook Brabants, want als je met zo'n ding de zee over wil jakkeren is de reactie waarschijnlijk 'Zo, gaat er maar aan staan!' (maar dan sneller en minder verstaanbaar uitgesproken)
Edit: als je Spotify hebt is het het einde van de track Gezien worden van het album Binnen de lijntjes
Beetje doorlezen Luc, het antwoord staat er alquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van welke cabaretier was dat ook alweer?
Oh leuk! Wat voor taarten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
Heb vandaag 2 taarten gemaakt voor mijn nichtje en nu ben ik echt gesloopt.Ze had me half Pinterest toegestuurd dus wilde ik de hoge verwachtingen waarmaken ook
![]()
![]()
Was nog best goed gelukt, maar meedoen aan HHB zal ik maar skippen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
Heb vandaag 2 taarten gemaakt voor mijn nichtje en nu ben ik echt gesloopt.Ze had me half Pinterest toegestuurd dus wilde ik de hoge verwachtingen waarmaken ook
![]()
![]()
Zo ver was ik nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje doorlezen Luc, het antwoord staat er al
[..]
We willen pics, recepten, alles!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
Matig weerquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
Paar seizoenen terug had een HHB-kandidaat voor de selectie een enorme taart gebakken in thema en met een werkende fontein erin
Ze werd vervolgens niet uitgenodigd
Ze staan (nog) niet in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #37quote:
Geeft niks, kan gebeurenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet.
Nee fondant enzo begin ik niet aanquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje doorlezen Luc, het antwoord staat er al
[..]
Oh leuk! Wat voor taarten?
Ik vind af en toe bakken best geinig, maar dat geneuzel met fondant en marsepein zit ik niet op te wachten
quote:
Deel ik morgen (denk ik) evenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We willen pics, recepten, alles!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt van 'Doet 'e chem de groete van mij of wa?'
@:Guanabana kan deze theorie bevestigen
Zo'n blokjestaart is ook een hoop werkquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee fondant enzo begin ik niet aanmaar heb ongeveer dit gemaakt, maar dan met wit/roze blokjes en bovenkant helemaal versierd met snoep en van alles en nog wat
[ afbeelding ]
En een cijfertaart, die heb ik wat simpeler gehouden.
Ja ik had biscuit cake en dat snijden ging niet heel lekker, had al snel spijt dat ik niet gewoon lagen had gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n blokjestaart is ook een hoop werkOok wel eens gemaakt, met een speciale ring daarvoor. Voor een zebracheesecake hoeft het allemaal wat minder strak en kon het prima zonder, maar alsnog wel wat gedoe
En was het nog voor een speciale gelegenheid of was je nichtje er gewoon in geslaagd de druk zo hoog op te voeren dat je er niet meer onderuit kon?quote:
Verste mannetje?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
De Noorse film Verdens Verste Menneske is dan wel weer een aanrader.
Ja ze is erg angstaanjagendquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
En was het nog voor een speciale gelegenheid of was je nichtje er gewoon in geslaagd de druk zo hoog op te voeren dat je er niet meer onderuit kon?
Ik heb een keer zo'n soort set aangeschaft. Ring in de vorm zetten, kleuren afwisselen, ring eruit en bakken, en dat dan herhalen. Ik hoefde daardoor niet ingewikkeld te snijden of zagen toen het eenmaal uit de oven kwamquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik had biscuit cake en dat snijden ging niet heel lekker, had al snel spijt dat ik niet gewoon lagen had gedaan.
Jeetje, klinkt als een MiniEmquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ze is erg angstaanjagend![]()
Nee trakteren op school, blijkbaar mag snoep en alles ineens weer.
Voor nu heb je er niets aan, maar je kan er dit weekend wel een zelf bakkenquote:
Ik heb van de week twee stukken gehad. Nieuwe eigenaar van m'n stamcafé had opeens zin in taart en besloot vier stukken te kopen voor hemzelf, mij en de serveerster. Maar die laatste had geen zin in zo veel zoets dus hadden we vier stukken voor met z'n tweeënquote:
Dat klinkt handig, link werkt alleen nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n soort set aangeschaft. Ring in de vorm zetten, kleuren afwisselen, ring eruit en bakken, en dat dan herhalen. Ik hoefde daardoor niet ingewikkeld te snijden of zagen toen het eenmaal uit de oven kwam
Nee maar nou heeft 'ie wel je IP, je browser settings én je browsergeschiedenisquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat klinkt handig, link werkt alleen niet
Wat stom! Dan krijgen ze maar geen klandiziequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat klinkt handig, link werkt alleen niet
Oh Wow dat is handigquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat stom! Dan krijgen ze maar geen klandizie
[ afbeelding ]
Werkt dit wel?
Edit: als link werkt het niet, maar als je bij de foutmelding in de adresbalk klikt en opnieuw op enter drukt werkt het wel. Bij mij althans. Alsnog raar, maar goed
Neequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh Wow dat is handigloopt het dan niet meteen in elkaar over?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef Em31 het volgende:
Niet quoten aubNetjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Oh wauw @:Em31, ziet er verdomd goed uit
Waar kan ik ook zo'n taart bestellen?
Ja, laat je nichtje nou maar eens iets voor jou makenquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]ik neem na deze zware dag even een pauze helaas
Kom kom, niet zo calvinistisch denken!quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:53 schreef Guanabana het volgende:
Ziet er goed uit @:Em31
Nu zin inMaar ben al viesdik
Heb chips gegeten en 2 bonbons.
Oooooh Ronaldquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Stukje Ronald Goedemondt wat ik helaas nu niet kan vinden. Catamaran was ook Brabants, want als je met zo'n ding de zee over wil jakkeren is de reactie waarschijnlijk 'Zo, gaat er maar aan staan!' (maar dan sneller en minder verstaanbaar uitgesproken)
Edit: als je Spotify hebt is het het einde van de track Gezien worden van het album Binnen de lijntjes
Hmm en weet je man hier van?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oooooh Ronald![]()
Ik zal morgen ‘ns kijken of ik dat kan vinden.
Maar nu lekker slapie doen. Druk geweest en morgen komt meneer de elekriesjen
Heb je een sexy vonkentrekker?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oooooh Ronald![]()
Ik zal morgen ‘ns kijken of ik dat kan vinden.
Maar nu lekker slapie doen. Druk geweest en morgen komt meneer de elekriesjen
Nicequote:Op donderdag 17 februari 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb van de week twee stukken gehad. Nieuwe eigenaar van m'n stamcafé had opeens zin in taart en besloot vier stukken te kopen voor hemzelf, mij en de serveerster. Maar die laatste had geen zin in zo veel zoets dus hadden we vier stukken voor met z'n tweeën
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:14 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen![]()
Voelt wel heel erg als stilte voor de storm nu
Mogge! Als het erna ook maar weer kalm wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:14 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb dit ook gedaan en ben nu pas weer wakker, ik zal het nodig hebben gehadquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:16 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat ik alvast in bed ga liggen.
Neequote:
quote:
Het is echt superrustig nu buiten jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:14 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier geen goud zou wel écht een teleurstelling zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef GeorgeM het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor goud![]()
Maar het gaat natuurlijk helemaal fout
Even topic volpostenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef GeorgeM het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor goud![]()
Maar het gaat natuurlijk helemaal fout
Ja, in niets lijkt het erop dat het over een paar uur helemaal los zal gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is echt superrustig nu buiten ja![]()
Geen wind, fluitende vogeltjes
Hopelijk eindigt ie voor de schaatsers ook zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:44 schreef Meridiaan het volgende:
Zo, eerste rondje van de dag alweer gewandeld. Het rondje begon droog
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier begint het al een beetje te waaien.
Voor de storm.quote:
Maar dat doe jij toch elke dag?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:21 schreef Strani het volgende:
Code Rood, Code Rood!!
* Rent in paniek door dit topic
Hopelijk is het genoeg.quote:
Belachelijk, neem die man zijn Nederlanderschap af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |