En wie gaat dat dan opruimen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer @:AgnesGru, ik wilde net een koffie verkeerd voor je posten, maar ineens gooide @:GeorgeM het topic dicht en toen ging alles over de vloer.
Jammerquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jammer @:AgnesGru, ik wilde net een koffie verkeerd voor je posten, maar ineens gooide @:GeorgeM het topic dicht en toen ging alles over de vloer.
Ik zou het best willen doen, maar ik kan het vorige topic niet meer in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wie gaat dat dan opruimen?
Ik ben gewoon bang dat het echt fout gaat voor de dames door de TTquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Laten we hopen dat het goed gaat dan. Ik heb nog steeds het idee dat de vorige TT wel eens een anti-jinx kon zijn geweest.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat het echt fout gaat voor de dames door de TT![]()
Bij mij zijn ze nu terug in de studio.quote:
Ze staan nu 1-2-3 maar het lijkt er niet op dat dat zo blijftquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik heb Jutta helemaal gemist.
Hoe staat het nu voor de Nederlanders?
1, 2 en 3quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, ik heb Jutta helemaal gemist.
Hoe staat het nu voor de Nederlanders?
Ja, en dan nog zoveel sneller dan de rest die gereden heeft.quote:
Die tijd had ze zonder de misser ook niet gehaald vrees ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:33 schreef Arizona het volgende:
Precies wat Jutta had willen en kunnen rijden
2. Dit is de laatste rit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoeveel moeten er nog rijden?
Mwa, ze zei vooraf 13-laag. Zonder die kruising en die misser had het er misschien nog wel om kunnen spannen....quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die tijd had ze zonder de misser ook niet gehaald vrees ik.
Had gekund, maar we hebben nu ook een mooie winnaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mwa, ze zei vooraf 13-laag. Zonder die kruising en die misser had het er misschien nog wel om kunnen spannen....
Een betere loting had ook nog wel kunnen helpen. Ze had de laatste buitenbocht terwijl Takagi een slipstream naar de laatste binnenbocht had.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mwa, ze zei vooraf 13-laag. Zonder die kruising en die misser had het er misschien nog wel om kunnen spannen....
Allemaal dingen die kunnen helpen ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een betere loting had ook nog wel kunnen helpen. Ze had de laatste buitenbocht terwijl Takagi een slipstream naar de laatste binnenbocht had.
En ook niet onbelangrijk: Anti-jinx FTW!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Allemaal dingen die kunnen helpen ja.
En ze had dus geen zilveren nagellak op moeten doen
We zouden dit nog kunnen testen trouwens, maar dan moeten we wel binnen vijf minuten dit topic vullen en de volgende "Kunstschaatsen wordt helemaal ruk" oid maken. Als we daar dan een medaille winnen dan is het duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ook niet onbelangrijk: Anti-jinx FTW!
Immers de enige Nederlandse die nog op het podium staat reed onder de "Waar het allemaal fout gaat" TT.![]()
Toeval? I tink not.
Ja nu weet ik het wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ook niet onbelangrijk: Anti-jinx FTW!
Immers de enige Nederlandse die nog op het podium staat reed onder de "Waar het allemaal fout gaat" TT.![]()
Toeval? I tink not.
Je bent iets op het spoor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Sinds dat gedoe over de ijsmeester en de 10 km hebben we geen goud meer gewonnen op de langebaan.
Ik sluit ook niet uit dat het best effect heeft gehad, het zal toch wel bij schaatsers in het achterhoofd zijn gaan zitten. Mede daarom was het ook gewoon een rotstreek van die Zweed om er zulke grote woorden aan vast te plakken. Zeker omdat je weet dat alle Nederlandse schaatsers dat mee gaan krijgen en er steeds over bevraagd gaan worden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Sinds dat gedoe over de ijsmeester en de 10 km hebben we geen goud meer gewonnen op de langebaan.
Ja we staan daar 24e? ofzo? Daar moet met een anti-jinx nog wel iets van te maken zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zouden dit nog kunnen testen trouwens, maar dan moeten we wel binnen vijf minuten dit topic vullen en de volgende "Kunstschaatsen wordt helemaal ruk" oid maken. Als we daar dan een medaille winnen dan is het duidelijk.
Laat Nils van der Poel maar op een gans naar de zon vliegen, zoals zijn wél sympathieke naamsgenoot Holgersson.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik sluit ook niet uit dat het best effect heeft gehad, het zal toch wel bij schaatsers in het achterhoofd zijn gaan zitten. Mede daarom was het ook gewoon een rotstreek van die Zweed om er zulke grote woorden aan vast te plakken. Zeker omdat je weet dat alle Nederlandse schaatsers dat mee gaan krijgen en er steeds over bevraagd gaan worden.
Daarom, de enige die imo de boel onsportief beïnvloed heeft is die Zweed zelf.
Ja het is echt een onsympathiek persoon. Zo komt hij in ieder geval over. Ik vond het ook een heel oneerlijke uitspraak. Vond het ook een beetje een wappie uitspraak, de OS vergelijken met Nazi-Duitslandquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat Nils van der Poel maar op een gans naar de zon vliegen, zoals zijn wél sympathieke naamsgenoot Holgersson.
Nu ook weer flink afgeven op de OS in China nu hij weer veilig thuis in Zweden is.
Eerst vond ik hem wel cool met zijn gefilosofeer. Daarna vond ik hem weirder worden in zijn uitspraken. En nu ronduit een giftige plantquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het is echt een onsympathiek persoon. Zo komt hij in ieder geval over. Ik vond het ook een heel oneerlijke uitspraak. Vond het ook een beetje een wappie uitspraak, de OS vergelijken met Nazi-Duitsland![]()
En als hij dan op die gans vliegt gaan wij er als Nederlanders meteen naar wijzen en roepen "Kijk eens wat een heksenwerk, dus zo is hij aan die gouden tijd gekomen! Dit is nog erger dan doping! Dsq plz!"quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat Nils van der Poel maar op een gans naar de zon vliegen, zoals zijn wél sympathieke naamsgenoot Holgersson.
Nu ook weer flink afgeven op de OS in China nu hij weer veilig thuis in Zweden is.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb trouwens die Zweed verder genegeerd, dus ik heb geen idee wat hij verder nog allemaal gezegd heeft.
Schijnbaar niet zó onverantwoord om dan maar niet mee te doen.quote:,,Ik vind het volstrekt onverantwoord om het evenement te geven aan een land dat de mensenrechten zo schaamteloos schendt als het Chinese regime doet.”
quote:,,De Olympische Spelen zijn een fantastisch sportevenement waar je de wereld verenigt en naties elkaar ontmoeten. Maar dat deed Hitler ook voordat hij Polen binnenviel en dat deed Rusland voordat het Oekraïne binnenviel.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |