SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik woon alleen dus niemand heeft er "last" vanquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh nee dat niet
ik rook ook alleen buiten dus dat scheelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat is een band. Een helden band.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon alleen dus niemand heeft er "last" vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is een band. Een helden band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog steeds aan de afwasThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]Wiskunde helaas een 4,2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog steeds aan de afwasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Dit is mijn favoriete nummerquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is een band. Een helden band.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon alleen dus niemand heeft er "last" vanBij mij ook niet ben alleen , Ik rook vanaf me 13e dus nu 54 jaar eb wil er echt niet vanaf ben vreselijke zenuwweefsel en gestrest en heb en zeg nog steeds ik stop nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkansing in april.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dichterbij een 5
wel kut snap ik
echt welquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Herkansing in april.
En die ga ik gewoon nailen of zo
Je moet/kunt alleen stoppen als je er klaar voor bentquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet ben alleen , Ik rook vanaf me 13e dus nu 54 jaar eb wil er echt niet vanaf ben vreselijke zenuwweefsel en gestrest en heb en zeg nog steeds ik stop niet
ja er moet echt wel iets bij hem spelen want dit is veel moeite voor alleen lustquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat hij wel verliefd is?
ik denk van niet
hooguit lust
Ja net als lijnen dat is me dan 9 jaar terug wel gelukt 40 kilo eraf helaas weer terug bij af nuquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet/kunt alleen stoppen als je er klaar voor bent
40 kg eraf is wel super knap! Wie weet gaat het nog 'n keer lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja net als lijnen dat is me dan 9 jaar terug wel gelukt 40 kilo eraf helaas weer terug bij af nu
Jager als ie geweest is is het gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja er moet echt wel iets bij hem spelen want dit is veel moeite voor alleen lust
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jager als ie geweest is is het gedaan
Misschien denk het nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
40 kg eraf is wel super knap! Wie weet gaat het nog 'n keer lukken
Nope, soms het Vera topicquote:
maar viva is ook heel gezelligquote:
ik heb zo het idee dat het niets voor mij isquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar viva is ook heel gezellig
gezellig met zijn allen op 5m2 in de keuken
is niet meer viva zoals het eerst wasquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb zo het idee dat het niets voor mij is
Huh ??? Ben je vergeten dat ze in de slaapkamer gesprekken hadden met de cameras, ze hadden zelfs namen, en in de keuken Nick met Rudyquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind het jammer dat ze tegenwoordig, o bezig zijn met de camera's dat Vin ik zo mooi van de 1e BB dat ze daar totaal niet mee bezig waren ,en dan vooral die julio nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh ??? Ben je vergeten dat ze in de slaapkamer gesprekken hadden met de cameras, ze hadden zelfs namen, en in de keuken Nick met Rudy
zie printscreen vorig jaarIk denk dat hij de allereerste uit 1999 bedoelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ook daar waren ze zich zeer bewust van de cameras, je vergeet het alleen snelquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de allereerste uit 1999 bedoelt?
Zij ,en ja dus datquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de allereerste uit 1999 bedoelt?
sterker nog, ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ook daar waren ze zich zeer bewust van de cameras, je vergeet het alleen snel
dan kunnen die ouders dat kind meteen komen ophalenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef Keep_on_Track het volgende:
Je zal dr zo-een mee op kamp hebben....
Of op missie, de zogenaamde soldaat..daar win je de oorlog niet mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef Keep_on_Track het volgende:
Je zal dr zo-een mee op kamp hebben....
Vandaag in de uitzending was Nawel te zien die gezellig de tafel had gedekt enzo. Ze doet het nooit, die ene keer dat ze helpt dan laten ze dat helaas zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:10 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wie wast er nooit af?
Leroy zelf vermoedelijk?!![]()
Nawellie zal blij zijn met 'm, want nu moet ze verplicht afwassen....
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
pfffffff het het gevonden hoor, dacht dat ik in het linda, libelleweek en youtube forum was gekomen
Ben anti Leroy, maar hier bedoelt hij het wel goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een zeikerd die leroy met zijn schemaatje
wat was je aan het zoeken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
pfffffff het het gevonden hoor, dacht dat ik in het linda, libelleweek en youtube forum was gekomen
Er zijn daar wel mensen die niet eens weten waar de boel staat in de keuken na zoveel weken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zit Leroy nu weer te zeuren, is hij jaloers dat ze lol hebben met afwassen en dat hij niet mag afwassen?![]()
Weet je wel, ik denk ... laat dat deken nou aan mensen over, die daarvoor de hersenen hebben, weet je wel
Die nemen ze mee als lokaasquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Of op missie, de zogenaamde soldaat..daar win je de oorlog niet mee.
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wie, Engine?
Ik zie alleen 1 iemand duidelijk zeggen: is niet ok, en de rest is te lief om duidelijk te zeggen: niet zijken, Leroy. Niet drammen.
Get a room en flikker op...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je aan het zoeken dan?
viva?![]()
Ik interpreteer dat toch anders....quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.
Kristof is beleefd, en probeert een oplossing te zoeken..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.
Ja dat kanquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat toch anders....
cos, foto's van vera, gifjes, filmpjes enz enz enzquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je aan het zoeken dan?
viva?![]()
ik heb meer het idee dat Kristof en wat meer mensen het ermee eens zijn maar dat het rustig gebracht moet wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Volgens mij proberen ze hem op een subtiele manier duidelijk te maken dat het toch niet zo goed idee is haha
het was saaaaaaaiiii vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
cos, foto's van vera, gifjes, filmpjes enz enz enz
ik was er al bang voor, ik ga de tv uitzending maar even kijken danquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik was er al bang voor, ik ga de tv uitzending maar even kijken dan
niet spoileren aub
VIVA streamsquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet welke stream jij kijkt?
Echt he ... had minder tijd om te kijken vandaag, maar heb niet echt het gevoel dat ik iets gemist hebquote:
Ik vind ze voortaan echt irritantquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
oh jeuhhh![]()
tobi en grace gaan weer een poging doen
Was melkquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denken ook dat ze geweldig zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:22 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias gaan zo nog hun act opvoeren volgens mij
quote:
wederom Leroyquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:26 schreef Silves het volgende:
wie wint de Veer in je reet Award vandaag?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begint echt een trieste vertoning te worden ondertussen. Totaal geen humor allebei.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Denken ook dat ze geweldig zijn
quote:
Oke niks gemist dan...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom Leroy![]()
veer in je eigen reet
eensquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Begint echt een trieste vertoning te worden ondertussen. Totaal geen humor allebei.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:28 schreef humpty het volgende:
Zat vanavond te kijken dat Vera en Nawel aan het opmaken waren
maar niet te geloven hoe vaak die Nawel anderen roept
Nouch Nouch Grace Grace echt een viswijf en ze moeten direct komen
en van iedereen moet ze iets lenen
En dan ook haar portie dagelijkse complimenten die ze blijft vissen bij de groep..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:28 schreef humpty het volgende:
Vindt het wel leuk, niemand durft wat te zeggen ....alleen Salar zei er wat van......quote:
Salar roept Nouch op dezelfde toon als Nawelquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:28 schreef humpty het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Grace vond het niet grappig, is pissed op Toby
Is dat de prank
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Is dat de prank
Beter dan Grace, maar dat is meer omdat hij zo saai isquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Silves het volgende:
en ook nog vanmorgen zeggen ik kan goed acteren( tobias).
Dat meent hij ook echtquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Silves het volgende:
en ook nog vanmorgen zeggen ik kan goed acteren( tobias).
Ja dodelijk saai.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Beter dan Grace, maar dat is meer omdat hij zo saai is
jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Is dat de prank
✅✅✅quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dit moment, deze dag of dit hele seizoen
goed idee..slaap ze..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
leuk man
andere mensen ongemakkelijk maken
ik ga![]()
![]()
ze hoeft er niet erg haar best voor te doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
Grace maakt er nog wat van tenminste.
Eens! #teamSalar/Kristofquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Begint echt een trieste vertoning te worden ondertussen. Totaal geen humor allebei.
Ja, die speelt zichzelf maar ook Tobias doet zoals hij het zou doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
Grace maakt er nog wat van tenminste.
zo zal ze ook haar zoon aansprekenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:41 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe Grace ook altijd Tobias zijn naam zegt vind ik al irri. Elke zin moet eindigen met Tobias. Tobias hier Tobias daar rot op man.
Er is geen houden meer aan...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef Keep_on_Track het volgende:
Leroy zit in de loopgraaf. Een tactiek te bedenken om deze oorlog op te lossen.
Leuk , ik dacht het wel want je hoorde de andere niet meer praten....ze zijn er allemaal ingetuind.quote:
Die had even stille hoop op een vrijwillige exit van Grace of Tobias.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:44 schreef Harry het volgende:
Iedereen betrokken en lachen na de prank van Grace en Tobias, behalve.......
Oh, hoe hij vertelde over die "ruzie" en dat hij tot 2 keer toe probeerde te maken dat hij wegkwam was gewoon grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat deed hij, even stukje gemist
Leroy wist het gelijk al weetjewel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ah. Daar istie. Hij overziet het strijdtoneel. Poefpoefpoef, hij doorziet iedereen.
Dat laatste is niet best😉quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
wc expierence kenn ik ook
" daar zit en lul in my way
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not awayquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
wc expierence kenn ik ook
" daar zit en lul in my way
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not away
Hij kan er totaal niet om lachen.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ah. Daar istie. Hij overziet het strijdtoneel. Poefpoefpoef, hij doorziet iedereen.
willt ik selfs plaatsenquote:
Daar zou je een leuke schlager lied van kunnen maken🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not away
Gast...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Daar zou je een leuke schlager lied van kunnen maken🤣
Misschien morgen om love week af te sluitenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef Daana316 het volgende:
Blijf het trouwens wel raar vinden dat Vera de kaart van Dimi nog steeds niet heeft gehad. Zou hij er soms info. in hebben gezet?
Ze had toch een filmpje?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef Daana316 het volgende:
Blijf het trouwens wel raar vinden dat Vera de kaart van Dimi nog steeds niet heeft gehad. Zou hij er soms info. in hebben gezet?
Ja, maar in een interview zei Dimi dat hij een roos en kaart had gestuurd en nog iets ging make, waarschijnlijk de video.quote:
Ok, mischien morgen nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, maar in een interview zei Dimi dat hij een roos en kaart had gestuurd en nog iets ging make, waarschijnlijk de video.
Militair weet je wel zit er ook bijquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef jorietje het volgende:
Maar Julio logeert bij goud zo te zien?
Savonds gaan ze vaak wat losser, dan overdagquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:58 schreef jorietje het volgende:
Ik kijk ‘s avonds bijna nooit streams. Maar vind dit vragenvuur wel echt geweldig!
Nooit meer seks of nooit meer kussen Julio? “Vraag namens Hanne”
Julio kiest voor nooit meer kussen
Regie laat ook meer toequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Savonds gaan ze vaak wat losser, dan overdag
Weet zijn insta nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kan iemand dat misschien via insta. aan Dimi vragen. Ben zo benieuwd.Ikzelf heb geen insta.
Julio nog heel subtiel vragenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef rinardo het volgende:
kristof hou jij van flossen of liever niet
Is iemand bereid om aan Dimi te vragen of hij weet waarom zij de kaart nog niet heeft gehad?quote:
Gevraagdquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kan iemand dat misschien via insta. aan Dimi vragen. Ben zo benieuwd.Ikzelf heb geen insta.
Ja onbegrijpelijk. Echt een puinhoop deze week.quote:
Thanks, als hé antwoord krijgt, wil je dit dan hierop plaatsen of onder hoofdstukje van Vera.quote:
Ja, zal ik doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Thanks, als hé antwoord krijgt, wil je dit dan hierop plaatsen of onder hoofdstukje van Vera.
Nogmaals bedankt.
Ik heb zon vermoeden dat jij een glazen bol hebtquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:07 schreef C.A.I het volgende:
Ik heb zon vermoeden dat zijn familie niet meer wil dat hij zich er nog slechter opzet en ze leroy nu tegen hun beschermen tot de exit zaterdag
Nawel staat er niet meer op.......quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:08 schreef rinardo het volgende:
Wat zie ik nou? Dimi Vera op 1 ???
[ link | afbeelding ]
ja beter voor zn dochtertje, zijn verhalen moeten niet uitgezonden worden, en dat snapt BB dus ook na 2 dagen de comments lezen op twitter en instagramquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:09 schreef Tascha071 het volgende:
Duidelijk op de achtergrond van neus ophalende nadeel te horen dat Leroy zijn in streamlock mag delen.
Ze nemen hem in bescherming.
Wel erg fijn voor toekomst dochtertje
Pssssssssst niet verder vertellenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb zon vermoeden dat jij een glazen bol hebt
Ik zie het nu weetjewel, had het ff gemist dat die ene er bij zatquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Militair weet je wel zit er ook bij
Thank you😘quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ben je toch eigenlijk een schatje
Wat raar???quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy ik heb eigenlijk nooit romantische dates
Ze hadden er nog lang voor nodig om tot dat inzicht te komen. Nu gewoon zaterdag met een zachte exit naar huis.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja beter voor zn dochtertje, zijn verhalen moeten niet uitgezonden worden, en dat snapt BB dus ook na 2 dagen de comments lezen op twitter en instagram
Staat buiten beeld op nr. 10.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel staat er niet meer op.......
Hou op… die gast moet eruit!quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel jammer. Denk dat het programma leuker is met Leroy er nog even in.
Je bedoelt uitlachen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel jammer. Denk dat het programma leuker is met Leroy er nog even in.
Julio en Hanne eerst graagquote:
Dat is ook lachen. Ik hoef er niet mee op vakantie of een relatie mee te beginnen.quote:
ja precies. ze mogen ook niks meer tegenwoordig.. Mensen zijn overgevoelig gewordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:16 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij zorgt wel voor gespreksstof hier in de COS!Of zullen we het weer over de gesprekken van tobi en Grace gaan hebben??
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:08 schreef rinardo het volgende:
Wat zie ik nou? Dimi Vera op 1 ???
[ link | afbeelding ]
Ja dat ken ik zeker. Maar Barbamama is voor mij iets schattigs en Julio vind ik een groot uitgevallen kleuter die constant over zijn kop wrijft met een slap handje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Julio is net Barbamama. Ken je dat?
*kuch* Socials *kuch*quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.
Vera op 1 boeit me weinig, de onderste vind ik leuker om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Julio is net Barbamama. Ken je dat?
hahahaquote:
Goede vraag..Nextquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:25 schreef GayGuy het volgende:
Tobias, nooit meer klaarkomen, of altijd na 2 sec klaarkomen🤣🤣
Dat doet hij de hele dag door.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
Julio zit lekker in zijn neus te peuteren.
Gaat teveel met ransbak KLIERoy om🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
Julio zit lekker in zijn neus te peuteren.
Dan gaat het masker opquote:
Ja mooi mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera op 1 boeit me weinig, de onderste vind ik leuker om te zien
DUdley of loop ik achter?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB wil de woonkamer gereedmaken voor de storm, dus de slaapkamerdeuren moeten dicht
Salar in zijn kont knijpen...quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:41 schreef engine het volgende:
Nouchin moet nu nog naar de DBK...geheime opdracht
Dat zou te makkelijk zijnquote:
Dat gaat Nouch niet lukken vrees ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kee dan...1 dag geen scheten laten
Hangt er vanaf wanneer het ingaat. Deze dag duurt nog maar 10 minuten, moet vol te houden zijn🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat Nouch niet lukken vrees ik
Ik ga ook off, al mag ik morgen uitslapen. Iedereen een mooie nacht gewenstquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, om 5:15 uur gaat de wekker, dus snel naar bed. Nachtbrakers veel COS plezier!
Morguh,quote:Op donderdag 17 februari 2022 05:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS veel COS plezier vandaag.
Btw leuk zo’n nachtelijke troll.
GM.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh,
Benieuwd wie er genomineerd zijn, zullen ze vandaag wel te horen krijgen.
Wil zij die er nu uit hebben?quote:
Dan is het helemaal drama daar in huis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM.
Zou leuk zijn als er een stuk of 5 genomineerd zijn.
De dames hadden zich voor de braadworsten met patat netjes omgekleed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:32 schreef rinardo het volgende:
GM, Geen streamverslag , dus niets spannends te vermelden denk ik dan maar .
Het was gisteren een hele saaie dag. Dat merkte je ook aan de COS, was rustig hier.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:32 schreef rinardo het volgende:
GM, Geen streamverslag , dus niets spannends te vermelden denk ik dan maar .
Het gaat lekker zeg.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:36 schreef Angelflush het volgende:
Goedemorgen.
Er zal denk ik wel een Nederlander uit gaan want die zijn met meer nu.
Er gaan nu ook berichten rond op social media over grensoverschrijdend gedrag van Grace die zowel Nawel als Vera bij de pussy greep, volgens shownieuws komt RTL weer met een statement later.
Leuk tentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |