ja beter voor zn dochtertje, zijn verhalen moeten niet uitgezonden worden, en dat snapt BB dus ook na 2 dagen de comments lezen op twitter en instagramquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:09 schreef Tascha071 het volgende:
Duidelijk op de achtergrond van neus ophalende nadeel te horen dat Leroy zijn in streamlock mag delen.
Ze nemen hem in bescherming.
Wel erg fijn voor toekomst dochtertje
Pssssssssst niet verder vertellenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb zon vermoeden dat jij een glazen bol hebt
Ik zie het nu weetjewel, had het ff gemist dat die ene er bij zatquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Militair weet je wel zit er ook bij
Thank you😘quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ben je toch eigenlijk een schatje
Wat raar???quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy ik heb eigenlijk nooit romantische dates
Ze hadden er nog lang voor nodig om tot dat inzicht te komen. Nu gewoon zaterdag met een zachte exit naar huis.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja beter voor zn dochtertje, zijn verhalen moeten niet uitgezonden worden, en dat snapt BB dus ook na 2 dagen de comments lezen op twitter en instagram
Staat buiten beeld op nr. 10.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel staat er niet meer op.......
Hou op… die gast moet eruit!quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel jammer. Denk dat het programma leuker is met Leroy er nog even in.
Je bedoelt uitlachen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef engine het volgende:
Ik vind het wel jammer. Denk dat het programma leuker is met Leroy er nog even in.
Julio en Hanne eerst graagquote:
Dat is ook lachen. Ik hoef er niet mee op vakantie of een relatie mee te beginnen.quote:
ja precies. ze mogen ook niks meer tegenwoordig.. Mensen zijn overgevoelig gewordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:16 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij zorgt wel voor gespreksstof hier in de COS!Of zullen we het weer over de gesprekken van tobi en Grace gaan hebben??
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:08 schreef rinardo het volgende:
Wat zie ik nou? Dimi Vera op 1 ???
[ link | afbeelding ]
Ja dat ken ik zeker. Maar Barbamama is voor mij iets schattigs en Julio vind ik een groot uitgevallen kleuter die constant over zijn kop wrijft met een slap handje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Julio is net Barbamama. Ken je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |