*kuch* Socials *kuch*quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.
Vera op 1 boeit me weinig, de onderste vind ik leuker om te zienquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Allemaal aandacht. Jammer altijd dat als ze op tv zijn geweest God denken te zijn daarna.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Julio is net Barbamama. Ken je dat?
hahahaquote:
Goede vraag..Nextquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:25 schreef GayGuy het volgende:
Tobias, nooit meer klaarkomen, of altijd na 2 sec klaarkomen🤣🤣
Dat doet hij de hele dag door.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
Julio zit lekker in zijn neus te peuteren.
Gaat teveel met ransbak KLIERoy om🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef mangalie het volgende:
Julio zit lekker in zijn neus te peuteren.
Dan gaat het masker opquote:
Ja mooi mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vera op 1 boeit me weinig, de onderste vind ik leuker om te zien
DUdley of loop ik achter?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
BB wil de woonkamer gereedmaken voor de storm, dus de slaapkamerdeuren moeten dicht
Salar in zijn kont knijpen...quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:41 schreef engine het volgende:
Nouchin moet nu nog naar de DBK...geheime opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |