quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:28 schreef humpty het volgende:
Zat vanavond te kijken dat Vera en Nawel aan het opmaken waren
maar niet te geloven hoe vaak die Nawel anderen roept
Nouch Nouch Grace Grace echt een viswijf en ze moeten direct komen
en van iedereen moet ze iets lenen
En dan ook haar portie dagelijkse complimenten die ze blijft vissen bij de groep..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:28 schreef humpty het volgende:
Vindt het wel leuk, niemand durft wat te zeggen ....alleen Salar zei er wat van......quote:
Salar roept Nouch op dezelfde toon als Nawelquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:28 schreef humpty het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Grace vond het niet grappig, is pissed op Toby
Is dat de prank
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Is dat de prank
Beter dan Grace, maar dat is meer omdat hij zo saai isquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Silves het volgende:
en ook nog vanmorgen zeggen ik kan goed acteren( tobias).
Dat meent hij ook echtquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Silves het volgende:
en ook nog vanmorgen zeggen ik kan goed acteren( tobias).
Ja dodelijk saai.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Beter dan Grace, maar dat is meer omdat hij zo saai is
jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:31 schreef Flow3r het volgende:
Is dat de prank
✅✅✅quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dit moment, deze dag of dit hele seizoen
goed idee..slaap ze..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
leuk man
andere mensen ongemakkelijk maken
ik ga![]()
![]()
ze hoeft er niet erg haar best voor te doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
Grace maakt er nog wat van tenminste.
Eens! #teamSalar/Kristofquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Begint echt een trieste vertoning te worden ondertussen. Totaal geen humor allebei.
Ja, die speelt zichzelf maar ook Tobias doet zoals hij het zou doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
Grace maakt er nog wat van tenminste.
zo zal ze ook haar zoon aansprekenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:41 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe Grace ook altijd Tobias zijn naam zegt vind ik al irri. Elke zin moet eindigen met Tobias. Tobias hier Tobias daar rot op man.
Er is geen houden meer aan...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef Keep_on_Track het volgende:
Leroy zit in de loopgraaf. Een tactiek te bedenken om deze oorlog op te lossen.
Leuk , ik dacht het wel want je hoorde de andere niet meer praten....ze zijn er allemaal ingetuind.quote:
Die had even stille hoop op een vrijwillige exit van Grace of Tobias.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:44 schreef Harry het volgende:
Iedereen betrokken en lachen na de prank van Grace en Tobias, behalve.......
Oh, hoe hij vertelde over die "ruzie" en dat hij tot 2 keer toe probeerde te maken dat hij wegkwam was gewoon grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat deed hij, even stukje gemist
Leroy wist het gelijk al weetjewel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ah. Daar istie. Hij overziet het strijdtoneel. Poefpoefpoef, hij doorziet iedereen.
Dat laatste is niet best😉quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
wc expierence kenn ik ook
" daar zit en lul in my way
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not awayquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
wc expierence kenn ik ook
" daar zit en lul in my way
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not away
Hij kan er totaal niet om lachen.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ah. Daar istie. Hij overziet het strijdtoneel. Poefpoefpoef, hij doorziet iedereen.
willt ik selfs plaatsenquote:
Daar zou je een leuke schlager lied van kunnen maken🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not away
Gast...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Daar zou je een leuke schlager lied van kunnen maken🤣
Misschien morgen om love week af te sluitenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef Daana316 het volgende:
Blijf het trouwens wel raar vinden dat Vera de kaart van Dimi nog steeds niet heeft gehad. Zou hij er soms info. in hebben gezet?
Ze had toch een filmpje?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef Daana316 het volgende:
Blijf het trouwens wel raar vinden dat Vera de kaart van Dimi nog steeds niet heeft gehad. Zou hij er soms info. in hebben gezet?
Ja, maar in een interview zei Dimi dat hij een roos en kaart had gestuurd en nog iets ging make, waarschijnlijk de video.quote:
Ok, mischien morgen nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:56 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja, maar in een interview zei Dimi dat hij een roos en kaart had gestuurd en nog iets ging make, waarschijnlijk de video.
Militair weet je wel zit er ook bijquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef jorietje het volgende:
Maar Julio logeert bij goud zo te zien?
Savonds gaan ze vaak wat losser, dan overdagquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:58 schreef jorietje het volgende:
Ik kijk ‘s avonds bijna nooit streams. Maar vind dit vragenvuur wel echt geweldig!
Nooit meer seks of nooit meer kussen Julio? “Vraag namens Hanne”
Julio kiest voor nooit meer kussen
Regie laat ook meer toequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Savonds gaan ze vaak wat losser, dan overdag
Weet zijn insta nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kan iemand dat misschien via insta. aan Dimi vragen. Ben zo benieuwd.Ikzelf heb geen insta.
Julio nog heel subtiel vragenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef rinardo het volgende:
kristof hou jij van flossen of liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |