Er is geen houden meer aan...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef Keep_on_Track het volgende:
Leroy zit in de loopgraaf. Een tactiek te bedenken om deze oorlog op te lossen.

Leuk , ik dacht het wel want je hoorde de andere niet meer praten....ze zijn er allemaal ingetuind.quote:

Die had even stille hoop op een vrijwillige exit van Grace of Tobias.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:44 schreef Harry het volgende:
Iedereen betrokken en lachen na de prank van Grace en Tobias, behalve.......

Oh, hoe hij vertelde over die "ruzie" en dat hij tot 2 keer toe probeerde te maken dat hij wegkwam was gewoon grappig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat deed hij, even stukje gemist

Leroy wist het gelijk al weetjewel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ah. Daar istie. Hij overziet het strijdtoneel. Poefpoefpoef, hij doorziet iedereen.

Dat laatste is niet best😉quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
wc expierence kenn ik ook
" daar zit en lul in my way

Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not awayquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef mario390 het volgende:
wc expierence kenn ik ook
" daar zit en lul in my way

quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Daar lauft ein Deutsche Lul in my way, I pushed him opzij but he gehts not away

Hij kan er totaal niet om lachen.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ah. Daar istie. Hij overziet het strijdtoneel. Poefpoefpoef, hij doorziet iedereen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |