quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
even in tv gevraagd wat ze er van vinden
ze smullen ervan
ja waar die liegt en zegt dat hij niet hetzelfde voelt als gracequote:
mannen zijn er stiekem toch in geintresseerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef GayGuy het volgende:
Nou weer dat ranzige Klierroy textje. Waarom zou een heteroman toch steeds willen zingen dat je je vinger in je reet moet stoppen?🤣🤣
jij denkt dat hij wel verliefd is?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja waar die liegt en zegt dat hij niet hetzelfde voelt als grace
ja duhquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha haha ja je vader was streng en het was M zeker haha
Ja, dit was de mooiste van vanavond.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:27 schreef danilel het volgende:
nu krijg ik continu reclame van on that ass
Dat is het hoofd van Nouchine, Dago had overal in zijn filmpje haar uitgeprinte hoofd verstopt. In de koelkast, in de oven en zo aan tafel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de vader van Kristoff er in geshopped
top, nu zie ik het pas, maar de ondertiteling en het geluid waren nog bij de scene van bij nouchinequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is het hoofd van Nouchine, Dago had overal in zijn filmpje haar uitgeprinte hoofd verstopt. In de koelkast, in de oven en zo aan tafel.
gemist?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:36 schreef GayGuy het volgende:
Wat mogen we volgens sallar niet weten?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:36 schreef Jockari het volgende:
Mijn vrouw kijkt nooit op FOK. Keek naar de TV-uitzending en zei:" Die Leroy heeft blijkbaar altijd het ergste aan de hand. Wat hij toch beweert...".
Ik heb geen glazen bol nodig om te voorspellen wie er deze week uit gaatquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Morgen dus die vuilspuitende leroy in uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |