gewoonzijn reactie erop dusquote:
nee been ookquote:
ja leukquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef GayGuy het volgende:
Leuk dat deze groep graag gospel nummers zingt
nou met zulke dingen zou ik het echt niet vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Na een tijdje vergeet je dat die camera's continue drapaien, lijkt me
Hahaha haha ja je vader was streng en het was M zeker hahaquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou dat mocht van mijn vader zeker niet, weet nog dat ik 1 nacht bij me eerste liefde bleef slapen, ik was te laat dus dacht of ik krijg straf omdat ik te laat ben of straf of ik blijf slapen straf zoiezo haha maar dat heb ik wel geweten hahahhaha ( en ik had nog wel gebeld maar ze sliepen al haha)
en weet je nu nog het leukste zijn moeder had haar eigen bed gedekt voor mijn dus sliep nog niet bij hem hahahhah
ik hou wel van gospelquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik houd er wel van
Hij had wel de putjes in het vlees zitte hé weetjewelquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef JDB94 het volgende:
'Ik voel m nog die schok!!!' - LeGoRoy
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hij zegt: Vrede op aarde. Zegt de ondertiteling: Gele paarden
staat daar links van de bloemkool nou een schoen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Nouchine's hoofd in de koelkast![]()
![]()
Ach, ze maken er wel een leukere sfeer dan Hottub Els, en Natte Ali vorig jaar🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou wel van gospel
maar niet van die zingende bewoners![]()
jepquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
staat daar links van de bloemkool nou een schoen?
Wie weet is het 'n natte droom van Leroy en is het 'n uitnodigingquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef GayGuy het volgende:
Nou weer dat ranzige Klierroy textje. Waarom zou een heteroman toch steeds willen zingen dat je je vinger in je reet moet stoppen?🤣🤣
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou dat mocht van mijn vader zeker niet, weet nog dat ik 1 nacht bij me eerste liefde bleef slapen, ik was te laat dus dacht of ik krijg straf omdat ik te laat ben of straf of ik blijf slapen straf zoiezo haha maar dat heb ik wel geweten hahahhaha ( en ik had nog wel gebeld maar ze sliepen al haha)
en weet je nu nog het leukste zijn moeder had haar eigen bed gedekt voor mijn dus sliep nog niet bij hem hahahhah
challenge acceptedquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet is het 'n natte droom van Leroy en is het 'n uitnodiging
dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
1 ding kunnen ze wel bij BB, van een saai kort gesprekje een love story maken.
Wat een klucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |