Zij ,en ja dus datquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de allereerste uit 1999 bedoelt?
sterker nog, ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ook daar waren ze zich zeer bewust van de cameras, je vergeet het alleen snel
dan kunnen die ouders dat kind meteen komen ophalenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef Keep_on_Track het volgende:
Je zal dr zo-een mee op kamp hebben....
Of op missie, de zogenaamde soldaat..daar win je de oorlog niet mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef Keep_on_Track het volgende:
Je zal dr zo-een mee op kamp hebben....
Vandaag in de uitzending was Nawel te zien die gezellig de tafel had gedekt enzo. Ze doet het nooit, die ene keer dat ze helpt dan laten ze dat helaas zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:10 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wie wast er nooit af?
Leroy zelf vermoedelijk?!![]()
Nawellie zal blij zijn met 'm, want nu moet ze verplicht afwassen....
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
pfffffff het het gevonden hoor, dacht dat ik in het linda, libelleweek en youtube forum was gekomen
Ben anti Leroy, maar hier bedoelt hij het wel goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een zeikerd die leroy met zijn schemaatje
wat was je aan het zoeken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef odie22 het volgende:
pfffffff het het gevonden hoor, dacht dat ik in het linda, libelleweek en youtube forum was gekomen
Er zijn daar wel mensen die niet eens weten waar de boel staat in de keuken na zoveel weken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zit Leroy nu weer te zeuren, is hij jaloers dat ze lol hebben met afwassen en dat hij niet mag afwassen?![]()
Weet je wel, ik denk ... laat dat deken nou aan mensen over, die daarvoor de hersenen hebben, weet je wel
Die nemen ze mee als lokaasquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Of op missie, de zogenaamde soldaat..daar win je de oorlog niet mee.
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wie, Engine?
Ik zie alleen 1 iemand duidelijk zeggen: is niet ok, en de rest is te lief om duidelijk te zeggen: niet zijken, Leroy. Niet drammen.
Get a room en flikker op...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je aan het zoeken dan?
viva?![]()
Ik interpreteer dat toch anders....quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.
jeezzzquote:
Kristof is beleefd, en probeert een oplossing te zoeken..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.
Ja dat kanquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat toch anders....
cos, foto's van vera, gifjes, filmpjes enz enz enzquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je aan het zoeken dan?
viva?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |