Er zijn daar wel mensen die niet eens weten waar de boel staat in de keuken na zoveel weken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zit Leroy nu weer te zeuren, is hij jaloers dat ze lol hebben met afwassen en dat hij niet mag afwassen?![]()
Weet je wel, ik denk ... laat dat deken nou aan mensen over, die daarvoor de hersenen hebben, weet je wel
Die nemen ze mee als lokaasquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Of op missie, de zogenaamde soldaat..daar win je de oorlog niet mee.
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Wie, Engine?
Ik zie alleen 1 iemand duidelijk zeggen: is niet ok, en de rest is te lief om duidelijk te zeggen: niet zijken, Leroy. Niet drammen.
Get a room en flikker op...quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je aan het zoeken dan?
viva?![]()
Ik interpreteer dat toch anders....quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.
jeezzzquote:
Kristof is beleefd, en probeert een oplossing te zoeken..quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Kristof vooral in dit geval. Maar de rest die er bij staat is het er ook mee eens.
Ja dat kanquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:17 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik interpreteer dat toch anders....
cos, foto's van vera, gifjes, filmpjes enz enz enzquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je aan het zoeken dan?
viva?![]()
ik heb meer het idee dat Kristof en wat meer mensen het ermee eens zijn maar dat het rustig gebracht moet wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Volgens mij proberen ze hem op een subtiele manier duidelijk te maken dat het toch niet zo goed idee is haha
het was saaaaaaaiiii vandaagquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
cos, foto's van vera, gifjes, filmpjes enz enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |