Ja dat klopt. Hier kun je het filmpje nog terugkijken trouwens:quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:34 schreef danilel het volgende:
[..]
top, nu zie ik het pas, maar de ondertiteling en het geluid waren nog bij de scene van bij nouchine
even iets meer tekst en uitleg?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:40 schreef C.A.I het volgende:
De bewoners hebben woorddn met de medewerkers van bb ze steken ze nu de gek aan benieuwd welke sanctie eraan komt door bb
Ze hebben het over een spelleider en als ze het erover hebben is het "ZENDERCHECK"quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:36 schreef GayGuy het volgende:
Wat mogen we volgens sallar niet weten?
Thomas?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:43 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze hebben het over een spelleider en als ze het erover hebben is het "ZENDERCHECK"
huh?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Wc experience is echt goud.
Waarom kent niemand dat
46 jaar gerookt en nu 3 jaar er af, cold turkey geen pleisters of kauwgom.en gelijk afgekickt van dequote:
wowquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
46 jaar gerookt en nu 3 jaar er af, cold turkey geen pleisters of kauwgom.en gelijk afgekickt van de
Oxycodon die ik al 5 jaar slikte
De moeder van Mario schijnt het te kennen🤣🤣quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom kent niemand dat
ik ben er inmiddels jaren van af, van kettingroker naar niks, zonder hulpmiddelen, cold turkey gestoptquote:
Dat ken ik wel hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom kent niemand dat
ja is ook de bedoeling hierquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:46 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ben er inmiddels jaren van af, van kettingroker naar niks, zonder hulpmiddelen, cold turkey gestopt
Ik rook zelf en tijdens het BB kijken meer dan normaalquote:
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ken ik wel hoor![]()
Zo vaak gezien![]()
oh nee dat nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik rook zelf en tijdens het BB kijken meer dan normaal
Sucses, de komende dagen🤣 gaat beetje waaien, geloof ik😉quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh nee dat niet
ik rook ook alleen buiten dus dat scheelt
Daar had Leroy het over op de streamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |