Allemaal een metooquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:19 schreef Koen66 het volgende:
man man man politievoorzitter ook al #metoo
quote:
Met Dotje is het wel goed. Met jou dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met Dotje vandaag?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan. Maar het kan ook makkelijker.
Fresh!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dees.[ afbeelding ]
Tokkievolk!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Gister bij VI zat iemand die daar in de Jumbo ok boodschappen doet en de zoon stond daar ook zeer bekend vanwege zijn grote bek, goh van wie zou hij dat toch hebben.
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
mooi, die pijlvorm voor de duik
slechtvalk?
Ik ben het net aan het kijken,ze had het ook weleens met die knul gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Gister bij VI zat iemand die daar in de Jumbo ok boodschappen doet en de zoon stond daar ook zeer bekend vanwege zijn grote bek, goh van wie zou hij dat toch hebben.
ja, slechtvalkquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
klinkt cutequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Hier op 3 hoog hoor ik echt van die spooky "windzwoefjes"
Ja echt van die spookgeluidenquote:
ja logischquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou de veranderingen omtrent corona waren ook bij de dagstart net onderwerp van gesprek. Vooralsnog gaan we gewoon door, maar alles blijft nu onzeker.
Is het ooit wel eens helemaal duidelijk geweestquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou de veranderingen omtrent corona waren ook bij de dagstart net onderwerp van gesprek. Vooralsnog gaan we gewoon door, maar alles blijft nu onzeker.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
Jij bent zelluf een windzwoefjequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
sterkte!quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onderzoek om 11u50
Ik ben al in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom ook heel af en toe bij die Jumboquote:
Er zullen nu wel veel dagjesmensen komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom ook heel af en toe bij die JumboAltijd gezellig daar
Lekker ramptoeristenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zullen nu wel veel dagjesmensen komen
Heel veel buurtbewoners zijn er niet over te spreken wat daar gebeurd is, er werken allemaal jonge mensen zeggen ze. Maar gister hoorde ik een commentator zeggen dat sommige van die mensen nu een beetje bang zijn omdat ze hun mening op tv hebben geventileerd over het gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom ook heel af en toe bij die JumboAltijd gezellig daar
Het is voor mij ook net te ver om er mijn vaste supermarkt van te maken met de Apie aan de overkantquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel veel buurtbewoners zijn er niet over te spreken wat daar gebeurd is, er werken allemaal jonge mensen zeggen ze. Maar gister hoorde ik een commentator zeggen dat sommige van die mensen nu een beetje bang zijn omdat ze hun mening op tv hebben geventileerd over het gebeuren.
Nou dan weet je wel hoe ze bekent staat daar, aso wijf.
Ik heb nu koorts maar ik zou nu zelfs zon zooitje tokkies met een hand op mijn rug gebonden helemaal de Tyfus inslaan !!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel veel buurtbewoners zijn er niet over te spreken wat daar gebeurd is, er werken allemaal jonge mensen zeggen ze. Maar gister hoorde ik een commentator zeggen dat sommige van die mensen nu een beetje bang zijn omdat ze hun mening op tv hebben geventileerd over het gebeuren.
Nou dan weet je wel hoe ze bekent staat daar, aso wijf.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nu koorts maar ik zou nu zelfs zon zooitje tokkies met een hand op mijn rug gebonden helemaal de Tyfus inslaan !!!
"Niet fysiek maar mentaal was ik een marteling. Ik ben de vierde in rij, ik wil de manager zien"quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2022/02/(...)rktgevecht-in-jumbo/
Wat is het nut daarvan nog omdat QR straks gaat verdwijnen? Voor vakantiegangers zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
40 mensen aan een QR-code geholpen vandaag![]()
Ik probeer vandaag in ieder geval over de 100 te komen
Zeker jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan nog omdat QR straks gaat verdwijnen? Voor vakantiegangers zeker?
Heb er net 2 weekjes Spanje op zitten. heb er alleen bij aankomst een laten zien daarna geen enkele keer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang de landen om ons heen blijven vasthouden aan QR code.
quote:Het domste dier: de kakapo
Domheid is natuurlijk moeilijk te vergelijken, maar een van de allerdomste dieren is de kakapo. Van deze papegaai is bekend dat hij regelmatig vergeet hoe zwaar hij is, waardoor hij bij het opstijgen neerploft, hij kan helemaal niet vliegen namelijk.
Ook loopt hij nietsvermoedend op zijn vijanden af, lange tijd kwamen er namelijk geen natuurlijke vijanden voor in Nieuw-Zeeland, waar deze domme vogel leeft.
Het schijnt echt een verschrikkelijk iets te zijn wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
In het zwembad moet ik ook een QR-code laten zien. Het stelt niets voor. En dat heb je idd. zo weer uit je systeem.
Ik heb geen iPad, en dat is natuurlijk de mobiele versie, maar zo'n documentje is inderdaad een idee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op mijn ipad gaat dat zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de imac heb ik een documentje met emoji’s.
Jij ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heel dat covid gezeik gaat nooit meer weg
Hier ook, en Dudley is nog niet eens goed op gang.quote:
Ja, het is vreselijk. Ik doe geen oog meer dichtquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Het schijnt echt een verschrikkelijk iets te zijn wel.
Geen nachtmerries aan overgehouden?
Kapje wat hoger optrekkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk. Ik doe geen oog meer dicht
tv ontbijtshow waar talk metquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:36 schreef engine het volgende:
Velzeboer en Schulting naar de finale
Veertje zat lekker in de hottubquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
tv ontbijtshow waar talk met
mijn favorit barbara is
quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef mario390 het volgende:
dat meisje was gisteren de andere met de emmer op de kop
getroffen heeft is gisteren nachmiddag eleminiert worden
nur heb ik dat gisteren op stream gemist als de stem dat zei
is hard maar waarschijnlijk terecht
Niespoeder snoepjes? Dat is een nieuwe voor mequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef mazaru het volgende:
Ik had een nieuwe klamboe besteld bij de Xenos, maar omdat ik net niet aan het bedrag kwam om te bestellen heb ik er van die niespoedersnoepjes bij besteld en een pakje wierook.
Heerlijke wierook, antistress![]()
Beetje jammer dat mijn niespoedersnoepjes nu naar de wierook smaken.
En de mens danquote:
Hahaha van die zwart-wit snoepjes. Ik noem ze altijd niespoedersnoepjes, maar officieel heten ze TV pastillesquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Niespoeder snoepjes? Dat is een nieuwe voor meWaar smaakt dat naar en ga je er erg hard van niezen?
Oh ja diequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha van die zwart-wit snoepjes. Ik noem ze altijd niespoedersnoepjes, maar officieel heten ze TV pastilles
Dat zijn ook echt van die snoepjes dat je ineens een hele zak leeg zit te eten. En als die zak leeg is heb je gelijk weer genoeg van die dingen gehad voor een jaarquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die
Zijn ook erg lekkerheb ze al wel een tijd niet gehad
Wat zijn niespoedersnoepjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef mazaru het volgende:
Ik had een nieuwe klamboe besteld bij de Xenos, maar omdat ik net niet aan het bedrag kwam om te bestellen heb ik er van die niespoedersnoepjes bij besteld en een pakje wierook.
Heerlijke wierook, antistress![]()
Beetje jammer dat mijn niespoedersnoepjes nu naar de wierook smaken.
OKquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de ontbijt show - cafe de eliminado
[ afbeelding ]
Ik vind het knap hoor. Weer een medaille.quote:
Ik ben veel te ongeduldig om eerst alles te lezenquote:
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Moet je zien hoeveel besmettingen er de afgelopen weken waren, maar de ziekenhuiscijfers bleven stabiel. Het zal wel iets stijgen, maar ik verwacht geen vette piek meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het land gaat weer open begrijp ik zeg dan verwacht wel volle ziekenhuizen
Nog niets van gelezen ..quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:34 schreef mario390 het volgende:
ook en ongeluk gebeurd in rio vandaag
en mure ofzo,ook doden
Ja dat zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor. Weer een medaille.
Die Noren winnen echt veelquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
johannes strolz ook zijn 2te nu hebben
we 17
Net zoals zn vaderquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
johannes strolz ook zijn 2te nu hebben
we 17
Dat smerige virus is echt nog niet weg dat denk ik althansquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Moet je zien hoeveel besmettingen er de afgelopen weken waren, maar de ziekenhuiscijfers bleven stabiel. Het zal wel iets stijgen, maar ik verwacht geen vette piek meer
Mooi, tonjaquote:Op woensdag 16 februari 2022 01:23 schreef tonja het volgende:
@:domnivoor
Ik ben er totaal nog niet tevreden over. Ik bedoel het is zo houterig en het schreeuwt: beginner!! Maar oké hier is 'mijn' Greensleeves..
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het kan ook zijn dat er helemaal geen virus is maar mensen die helemaal meegaan in massa hypnose
* Mrsloveable zegt succes met het vinden van de mooie aanwinsten voor in de keukenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
GOED NIEUWS, GROOT NIEUWS!!
Ik heb toch maar die stervensgrote contactgrill gekocht. En ook gelijk een staafmixer en rijstkoker.
Ik ga wat puzzelen in de onder en bovenkasten en vind er heus wel plek voor.![]()
Complimenten en hulde kunnen zowel hier of in DM.
Ook goud en zilver meen ik gehoord te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee die had geloof ik nur 1
olympiamedaille gemakt
Het is onduidelijk wat er nog gaat veranderen binnenkort, dus voor nu houden we gewoon nog aan de oude werkwijze vast.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan nog omdat QR straks gaat verdwijnen? Voor vakantiegangers zeker?
Complimenten en hulde!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
GOED NIEUWS, GROOT NIEUWS!!
Ik heb toch maar die stervensgrote contactgrill gekocht. En ook gelijk een staafmixer en rijstkoker.
Ik ga wat puzzelen in de onder en bovenkasten en vind er heus wel plek voor.![]()
Complimenten en hulde kunnen zowel hier of in DM.
Ja daar was ik wel zeer onder de indruk ervan eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is onduidelijk wat er nog gaat veranderen binnenkort, dus voor nu houden we gewoon nog aan de oude werkwijze vast.
En eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon met mijn productiviteit pronken
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
40 mensen aan een QR-code geholpen vandaag![]()
Ik probeer vandaag in ieder geval over de 100 te komen
Nee die lijers laten me pas om 17:00 gaan, as usualquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:09 schreef chufi het volgende:
Wel handig als we een keertje een code nodig hebben ... DM naar Jobi en klaar
Heb je last?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks andere lensen proberen, kijken hoe die zijn
Nee, die ik nu heb worden straks niet meer geproduceerd/gemaaktquote:
lensen.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks andere lensen proberen, kijken hoe die zijn
Voorlopig doen de mijnen het nog primaquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die ik nu heb worden straks niet meer geproduceerd/gemaakt
Dus op zoek naar andere. Vorig week ook nieuwe getest, maar die waren niet fijnb
Waarom worden ze niet meer geproduceerd?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die ik nu heb worden straks niet meer geproduceerd/gemaakt
Dus op zoek naar andere. Vorig week ook nieuwe getest, maar die waren niet fijnb
Dat is fijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorlopig doen de mijnen het nog prima
Materiaal wat ze gebruiken voor de lensen wordt dus niet gemaakt ofzquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom worden ze niet meer geproduceerd?
Ik ga een heel handeltje beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lever jij straks ook die 1G codes?
Kan ik alvast een bestelling doen voor een stuk of 50 van die codes dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga een heel handeltje beginnen
Tuurlijk. Daar doe ik zo'n half dagje over, dat welquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik alvast een bestelling doen voor een stuk of 50 van die codes dan?
Mooi, haal jij meteen makkelijk je targetsquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar doe ik zo'n half dagje over, dat wel
Ik hoef er maar 1. Dat is zo gebeurd toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar doe ik zo'n half dagje over, dat wel
Succesquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik Dudley overleef
Dat niet echt maar m'n ouders komen boodschappen en avondeten voor de deur zetten. Heb eigenlijk niet gevraagd wat.quote:
Een verrassingspakketquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat niet echt maar m'n ouders komen boodschappen en avondeten voor de deur zetten. Heb eigenlijk niet gevraagd wat.
Wat lief!quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat niet echt maar m'n ouders komen boodschappen en avondeten voor de deur zetten. Heb eigenlijk niet gevraagd wat.
Vast je lievelingsetenquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
VIa dm had je het net nog over 101quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik hoef er maar 1. Dat is zo gebeurd toch?
Succes!quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik Dudley overleef
Nee dat zou dan nr 101 worden omdat je al 100 had gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VIa dm had je het net nog over 101
Ik heb net de 120 aangetiktquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, haal jij meteen makkelijk je targets
Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
En de verrassing is juist leuk, spannend watje gaat eten vanavond
Ooohhh maar in dat geval word je dan 121quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee dat zou dan nr 101 worden omdat je al 100 had gedaan.
Lief.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
* Aoibhin doet de verwarming aanquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:55 schreef mazaru het volgende:
Doe de verwarming eens aan. Ik heb het koud
Dankjequote:
Dank je welquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin doet de verwarming aan
Dat is niet bestquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Kijk de overstroming bij Rio
https://www.nu.nl/291453/(...)lie.html?jwsource=cl
Toch is het best zacht weer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:55 schreef mazaru het volgende:
Doe de verwarming eens aan. Ik heb het koud
dat bedoelde ik yepquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
@:mario390
Kijk de overstroming bij Rio
https://www.nu.nl/291453/(...)lie.html?jwsource=cl
Ja best wel. Mijn gasrekening is dit jaar een stuk lagerquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn gasrekening is dit jaar een stuk lager
Merk het ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn gasrekening is dit jaar een stuk lager
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:08 schreef Domnivoor het volgende: Wil iemand mijn hont hebben? Heb hem niet meer nodig.
Hoe is het met de hont afgelopen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:26 schreef Domnivoor het volgende:
Een jaar geleden verviel de avondklok.
[..]
Als hij maar niet door de chinezen is opgegetenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe is het met de hont afgelopen?
Wacht maar tot Eunice komt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Nou Dudley is ook keihard over me heen gegaan
Die gaat me van de sokken blazenquote:
Dudley is just warming up, morgen gaat hij echt tekeerquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Dudley gaat de hele nacht door?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dudley is just warming up, morgen gaat hij echt tekeer
Onuitputtelijk gevalletjequote:
Ah dit was nog maar voorspelquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dudley is just warming up, morgen gaat hij echt tekeer
Je bent zelf een Frutselquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
De volgende storm gaat Frutsel heten
Mocht ie willenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
De volgende storm gaat Frutsel heten
Hue huequote:Op woensdag 16 februari 2022 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Hier ook. Is vast een goed teken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
De lucht is hier gewoon roze/paarsig
Heb je last van roze weer dan zie je de zon niet zo snel meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook. Is vast een goed teken.
Dat klopt wel ja. Tegelwaardig ook.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je last van roze weer dan zie je de zon niet zo snel meer
Behalve in de morgen, dan komt voor ons zorgenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joh je zou bijna denken dat we bij elkaar in de buurt wonenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook. Is vast een goed teken.
Wie was hier ook alweer de zonhater?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#Teamzonquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie was hier ook alweer de zonhater?
Ja we hadden iemand hier die een hekel had aan de zon. @BoonDockSaint was jij het?quote:
Dat was niet Koen maar BDSquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie was hier ook alweer de zonhater?
* Domnivoor zwaait naar Aoibhinquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Joh je zou bijna denken dat we bij elkaar in de buurt wonen
* Aoibhin zwaait terugquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
* Domnivoor zwaait naar Aoibhin![]()
Ga je het ook filmen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:19 schreef aloa het volgende:
Gaaf dit. Dit ga ik morgen proberen![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Daar doen we hier niet aanquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Waar is de standaard OP eigenlijk gebleven?
Oh van wie niet?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ooit wel maar dat mocht niet meer
In het verre verledenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:21 schreef Koen66 het volgende:
Waar is de standaard OP eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:48 schreef Karina het volgende:
Klessebes hier over het veertigplus zijn, klaag over je werk, over het eten dat is verbrand, of jubel over je nieuwe liefde.
Pronk met je nieuwe bikeof je nieuwe jurkje
of laat ons leuke muziek uit je jeugd horen.
En ook niet veertigplussers zijn welkom natuurlijk![]()
Ik ga even eten maken en daarna een beetje gamenEn misschien straks nog even een leuk plaatje voor de OP zoeken.
[ afbeelding ]
Dat willen we nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje zonde, straks gaat ie stuk
Wel opnemen hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:19 schreef aloa het volgende:
Gaaf dit. Dit ga ik morgen proberen![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Wat is dat?quote:
Chickies?quote:
Blijft apart wel. Dat hele forum heeft 1 topicquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat een belediging
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users erquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users er
Zal DTS nog open gaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users er
Ik ga eens een beetje lurken daarquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste users van VIV SC.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie het nu pas op mijn werklaptop; ik kreeg een speciale vermelding in de groepschat dat ik het record heb verbroken(stond eerst op 106)
Zal ik doen ter vermelding van pullupquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
mochten er chickies opduiken , stuur ze maar hierheen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik doen ter vermelding van pullup
Oja, dan komt het zeker goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Al besproken gisteren@:Deisyy regelt die shit
Boonie heeft overal een hekel aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we hadden iemand hier die een hekel had aan de zon. @:BoonDockSaint was jij het?
Auquote:
Toch niet aan ons?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boonie heeft overal een hekel aan.
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was datquote:
Waarom is die weg dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was dat![]()
Vraag mij wel af, of het weer druk gaat worden daarquote:
In dts mocht dat niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was dat![]()
Niet iedereen was er even enthousiast over zal ik maar zeggenquote:
Je kunt nooit iedereen tevreden houden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet iedereen was er even enthousiast over zal ik maar zeggen
Zo is dat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt nooit iedereen tevreden houden.
Die hebben we ook ooit nog eens gehadquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
Een OP met Southpark-figuurtjes is ook leuk![]()
[ afbeelding ]
En dan dat alle users er een van hunzelf makenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er was ooit een fokster die had allemaal uis gemaakt voor ons zie mijn huidigequote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hele stripverhalen ook nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er was ooit een fokster die had allemaal uis gemaakt voor ons zie mijn huidige
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind een vaste OP leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik benoem jou tot chef vaste OPquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan dat alle users er een van hunzelf maken
Paar jaar terug ook met de ui van users, maar dat werd oorlogquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar ook een vaste OP was
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook met de ui van users, maar dat werd oorlog
Elke keer weerquote:
Geen actieve herinnering aan. Helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook met de ui van users, maar dat werd oorlog
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Ik herinner me nog in Uto dat iemand het een goed idee vond om een roast topic van elkaar te gaan maken![]()
Dat duurde ook erg kort
oh ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Ik herinner me nog in Uto dat iemand het een goed idee vond om een roast topic van elkaar te gaan maken![]()
Dat duurde ook erg kort
Joezi ik mis die gast nog steedsquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Dat duurde ook erg kort
Joezi was hilarischquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Joezi ik mis die gast nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |