"Niet fysiek maar mentaal was ik een marteling. Ik ben de vierde in rij, ik wil de manager zien"quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2022/02/(...)rktgevecht-in-jumbo/
Wat is het nut daarvan nog omdat QR straks gaat verdwijnen? Voor vakantiegangers zeker?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
40 mensen aan een QR-code geholpen vandaag![]()
Ik probeer vandaag in ieder geval over de 100 te komen
Zeker jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan nog omdat QR straks gaat verdwijnen? Voor vakantiegangers zeker?
Heb er net 2 weekjes Spanje op zitten. heb er alleen bij aankomst een laten zien daarna geen enkele keer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang de landen om ons heen blijven vasthouden aan QR code.
quote:Het domste dier: de kakapo
Domheid is natuurlijk moeilijk te vergelijken, maar een van de allerdomste dieren is de kakapo. Van deze papegaai is bekend dat hij regelmatig vergeet hoe zwaar hij is, waardoor hij bij het opstijgen neerploft, hij kan helemaal niet vliegen namelijk.
Ook loopt hij nietsvermoedend op zijn vijanden af, lange tijd kwamen er namelijk geen natuurlijke vijanden voor in Nieuw-Zeeland, waar deze domme vogel leeft.
Het schijnt echt een verschrikkelijk iets te zijn wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:28 schreef Domnivoor het volgende:
In het zwembad moet ik ook een QR-code laten zien. Het stelt niets voor. En dat heb je idd. zo weer uit je systeem.
Ik heb geen iPad, en dat is natuurlijk de mobiele versie, maar zo'n documentje is inderdaad een idee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op mijn ipad gaat dat zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de imac heb ik een documentje met emoji’s.
Jij ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heel dat covid gezeik gaat nooit meer weg
Hier ook, en Dudley is nog niet eens goed op gang.quote:
Ja, het is vreselijk. Ik doe geen oog meer dichtquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Het schijnt echt een verschrikkelijk iets te zijn wel.
Geen nachtmerries aan overgehouden?
Kapje wat hoger optrekkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk. Ik doe geen oog meer dicht
tv ontbijtshow waar talk metquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:36 schreef engine het volgende:
Velzeboer en Schulting naar de finale
Veertje zat lekker in de hottubquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
tv ontbijtshow waar talk met
mijn favorit barbara is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |