Allemaal een metooquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:19 schreef Koen66 het volgende:
man man man politievoorzitter ook al #metoo
quote:
Met Dotje is het wel goed. Met jou dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met Dotje vandaag?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan. Maar het kan ook makkelijker.
Fresh!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dees.[ afbeelding ]
Tokkievolk!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Gister bij VI zat iemand die daar in de Jumbo ok boodschappen doet en de zoon stond daar ook zeer bekend vanwege zijn grote bek, goh van wie zou hij dat toch hebben.
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
mooi, die pijlvorm voor de duik
slechtvalk?
Ik ben het net aan het kijken,ze had het ook weleens met die knul gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Gister bij VI zat iemand die daar in de Jumbo ok boodschappen doet en de zoon stond daar ook zeer bekend vanwege zijn grote bek, goh van wie zou hij dat toch hebben.
ja, slechtvalkquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
klinkt cutequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Hier op 3 hoog hoor ik echt van die spooky "windzwoefjes"
Ja echt van die spookgeluidenquote:
ja logischquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou de veranderingen omtrent corona waren ook bij de dagstart net onderwerp van gesprek. Vooralsnog gaan we gewoon door, maar alles blijft nu onzeker.
Is het ooit wel eens helemaal duidelijk geweestquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou de veranderingen omtrent corona waren ook bij de dagstart net onderwerp van gesprek. Vooralsnog gaan we gewoon door, maar alles blijft nu onzeker.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |