Allemaal een metooquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:19 schreef Koen66 het volgende:
man man man politievoorzitter ook al #metoo
quote:
Met Dotje is het wel goed. Met jou dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met Dotje vandaag?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan. Maar het kan ook makkelijker.
Fresh!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dees.[ afbeelding ]
Tokkievolk!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Gister bij VI zat iemand die daar in de Jumbo ok boodschappen doet en de zoon stond daar ook zeer bekend vanwege zijn grote bek, goh van wie zou hij dat toch hebben.
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
mooi, die pijlvorm voor de duik
slechtvalk?
Ik ben het net aan het kijken,ze had het ook weleens met die knul gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef Chanel5 het volgende:
Gister bij VI zat iemand die daar in de Jumbo ok boodschappen doet en de zoon stond daar ook zeer bekend vanwege zijn grote bek, goh van wie zou hij dat toch hebben.
ja, slechtvalkquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
klinkt cutequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Hier op 3 hoog hoor ik echt van die spooky "windzwoefjes"
Ja echt van die spookgeluidenquote:
ja logischquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou de veranderingen omtrent corona waren ook bij de dagstart net onderwerp van gesprek. Vooralsnog gaan we gewoon door, maar alles blijft nu onzeker.
Is het ooit wel eens helemaal duidelijk geweestquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nou de veranderingen omtrent corona waren ook bij de dagstart net onderwerp van gesprek. Vooralsnog gaan we gewoon door, maar alles blijft nu onzeker.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel.Ik heb geen idee.
[ afbeelding ]
Jij bent zelluf een windzwoefjequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
sterkte!quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onderzoek om 11u50
Ik ben al in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kom ook heel af en toe bij die Jumboquote:
Er zullen nu wel veel dagjesmensen komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom ook heel af en toe bij die JumboAltijd gezellig daar
Lekker ramptoeristenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zullen nu wel veel dagjesmensen komen
Heel veel buurtbewoners zijn er niet over te spreken wat daar gebeurd is, er werken allemaal jonge mensen zeggen ze. Maar gister hoorde ik een commentator zeggen dat sommige van die mensen nu een beetje bang zijn omdat ze hun mening op tv hebben geventileerd over het gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom ook heel af en toe bij die JumboAltijd gezellig daar
Het is voor mij ook net te ver om er mijn vaste supermarkt van te maken met de Apie aan de overkantquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel veel buurtbewoners zijn er niet over te spreken wat daar gebeurd is, er werken allemaal jonge mensen zeggen ze. Maar gister hoorde ik een commentator zeggen dat sommige van die mensen nu een beetje bang zijn omdat ze hun mening op tv hebben geventileerd over het gebeuren.
Nou dan weet je wel hoe ze bekent staat daar, aso wijf.
Ik heb nu koorts maar ik zou nu zelfs zon zooitje tokkies met een hand op mijn rug gebonden helemaal de Tyfus inslaan !!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel veel buurtbewoners zijn er niet over te spreken wat daar gebeurd is, er werken allemaal jonge mensen zeggen ze. Maar gister hoorde ik een commentator zeggen dat sommige van die mensen nu een beetje bang zijn omdat ze hun mening op tv hebben geventileerd over het gebeuren.
Nou dan weet je wel hoe ze bekent staat daar, aso wijf.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nu koorts maar ik zou nu zelfs zon zooitje tokkies met een hand op mijn rug gebonden helemaal de Tyfus inslaan !!!
"Niet fysiek maar mentaal was ik een marteling. Ik ben de vierde in rij, ik wil de manager zien"quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:52 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2022/02/(...)rktgevecht-in-jumbo/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |