waarschijnlijk om dat zo velle brasilos de donker zijn ze hatenquote:
70 % heeft zij, maar ik heb geen idee , wanneer dequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario dit is geen Brasiliaanse twitter
Wordt vervolgdquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
70 % heeft zij, maar ik heb geen idee , wanneer de
wat de andere vannacht de emmer op de kop geslagen heeft
van produktie eliminiert of dann de bank nog gültigkeit heeft
hele brasil fordert expulsar van dat meisje met de
emmer, maar dat was en spelopdracht van bb
Ik volg het niet Mario... En jij moet je er niet zo druk om maken .. Niet alles is echtquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
dat is maar de hele onzin van BB , bij de spel
jogo de discordia dat met emmern maken laten
is bijna niee
en dat barbara gaan moet weet ik uren als de bank fix was,quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het niet Mario... En jij moet je er niet zo druk om maken .. Niet alles is echt
Ik ben er 1 keer geweest ... Carnaval 2001 maar heb weinig van racisme gemerkt ...quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat barbara gaan moet weet ik uren als de bank fix was,
het is maar wel te huilen
om dat vele kijkers de donker zijn zij haten weg rasisme wat niet
klopt
Dat heb je overal met social media ... daarom doe ik daar ook niet aan meequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar bij deze bb is het elke jaar zo, zo bald
jemand en foute word zegt,is bb twitter voll met
rasicmo,rasicmo kommentaren
Abracadabraquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar bij deze bb is het elke jaar zo, zo bald
jemand en foute word zegt,is bb twitter voll met
rasicmo,rasicmo kommentaren
Het kan beter iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 01:23 schreef tonja het volgende:
@:domnivoor
Ik ben er totaal nog niet tevreden over. Ik bedoel het is zo houterig en het schreeuwt: beginner!! Maar oké hier is 'mijn' Greensleeves..
heb ik vandaag niet metgekregen dequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je overal met social media ... daarom doe ik daar ook niet aan mee
Dus Barbara is er nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik vandaag niet metgekregen de
meisje met de wat emmer geslageen heeft
is echt weg,expulsar
Ga lekker slapen .. dan hoef je je er niet druk om te maken .. Ik kijk niet maar ga wel zo slapenquote:
Ja curling nuquote:Op woensdag 16 februari 2022 02:21 schreef mario390 het volgende:
is toch slalom nog
en misschien is deze bank nu
niet gültig om dat de andere expulsar
is
in ned was laatste jaar ook de bank niet
gültig om dat jemand zo gegangen is
Ook goedemorgen marioquote:Op woensdag 16 februari 2022 04:14 schreef mario390 het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuut verdammteeeeee
kuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DT gemist?quote:Op woensdag 16 februari 2022 04:14 schreef mario390 het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuut verdammteeeeee
kuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast wel een insta.Kan je haar daar toch volgen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:51 schreef mario390 het volgende:
i heb gehuilt![]()
het is vorbij
[ afbeelding ]
Goedemorgen heer pullup.quote:
Ik had ze nog niet gezien,wat een geometrie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:17 schreef pullup het volgende:
Had ik deze schildpadden verzameling al eens gepost?![]()
[ afbeelding ]
Heer Sode.quote:
Hebben meer mensen last lees ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Was wel een kort nachtje zo moet ik zeggen.
Ja inderdaad. Ga ik vanavond maar eens anders doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last lees ik.![]()
ik werd ook om 5 uur wakker.
Miss Wuustwezel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |