quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]Ik moet toegeven dat ik niet wist dat het dicht was
![]()
Die schavuiten daar hadden zich zeker weer misdragen....
Dan mag je me weleens bedanken dat ik het je heb laten weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]Ik moet toegeven dat ik niet wist dat het dicht was
![]()
Die schavuiten daar hadden zich zeker weer misdragen....
Daarom juist wel handig om zo'n ding op te hebben vind ik. Toch dicht op elkaar in een kleine ruimte. Ik heb er zelf geen last van dat ik het benauwd vind met zo'n ding op en zit toch aardig wat uren in het OV.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat waar het het meest vervelend is. Je zit lang binnen tussen mensen in een afgesloten ruimte, erg zuurstofbelemmerend.
Mijn dank is bijna eeuwigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je me weleens bedanken dat ik het je heb laten weten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ho wacht, iedere mod zoals Dees? De hele forum vol met Cruella DeVille's ?
Neh...
Ik vraag me nog steeds af wie dan wel verantwoordelijk was daarvoor?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn dank is bijna eeuwig
Ik had het kunnen weten of raden wellicht want FF is er weer
Al was hij zo te zien niet verantwoordelijk voor de sluiting
Als Fresh hier is heeft hij inderdaad een ban of is DTS dichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn dank is bijna eeuwig
Ik had het kunnen weten of raden wellicht want FF is er weer
Al was hij zo te zien niet verantwoordelijk voor de sluiting
FF spill the beans....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie dan wel verantwoordelijk was daarvoor?
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Fresh hier is heeft hij inderdaad een ban of is DTS dicht
Maar gezellig dat je er weer bent hoor Fresh
De Rabobank natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die even op vakantie is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer dat het banmeldtopic er niet meer is, dan hadden we even een paar weken terug kunnen lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die even op vakantie is.
Ik heb serieus geen id. Al zeker een paar weken daar niet gepost en ook niet gekeken en toen ging het dichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die even op vakantie is.
quote:
Teveel TR's. Mensen nemen het te serieus en voelen zich al snel aangevallen door bepaalde opmerkingen en gaan TR'en. En ik snap dat de mods daar een beetje tureluurs van worden. En ik geef verder geen oordeel of die opmerkingen allemaal zo aardig zijn, maar vind het vaak wel wat kinderachtig om gelijk de TR-knop te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kunnen we jouw naam doorstrepenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen id. Al zeker een paar weken daar niet gepost en ook niet gekeken en toen ging het dicht
Ja jammer is dat idd. Dan kon je nog iets meekrijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat het banmeldtopic er niet meer is, dan hadden we even een paar weken terug kunnen lezen
Wacht, het is dus dichtgegaan omdat jij er niet meer postte of er ook maar in keek?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen id. Al zeker een paar weken daar niet gepost en ook niet gekeken en toen ging het dicht
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we jouw naam doorstrepen
Aloa
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we jouw naam doorstrepen
Aloa
Ik las er altijd even bij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja jammer is dat idd. Dan kon je nog iets meekrijgen.
Sommige genieten van TR zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Teveel TR's. Mensen nemen het te serieus en voelen zich al snel aangevallen door bepaalde opmerkingen en gaan TR'en. En ik snap dat de mods daar een beetje tureluurs van worden. En ik geef verder geen oordeel of die opmerkingen allemaal zo aardig zijn, maar vind het vaak wel wat kinderachtig om gelijk de TR-knop te gebruiken.
Dat doet me serieus weer denken aan mijn Utopia mod avontuurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Teveel TR's. Mensen nemen het te serieus en voelen zich al snel aangevallen door bepaalde opmerkingen en gaan TR'en. En ik snap dat de mods daar een beetje tureluurs van worden. En ik geef verder geen oordeel of die opmerkingen allemaal zo aardig zijn, maar vind het vaak wel wat kinderachtig om gelijk de TR-knop te gebruiken.
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht, het is dus dichtgegaan omdat jij er niet meer postte of er ook maar in keek?
calimero.jpgquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:04 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat ik de schuld weer eens zou krijgen
De lol van DTS is sowieso wel voorbijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Wel ooit DTS op slot gekregen![]()
Maar tegenwoordig is het wel heel makkelijk. De uitdaging is er wel af.
Hier stonden er ook dvd's tussenquote:
6000 TR's en die kutmods daar gooien de boel al dichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Soms ben ik weleens nieuwsgierig hoe het is om als mod al die TR's te zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet me serieus weer denken aan mijn Utopia mod avontuurEven naar de bios en je kon je door een woud TR's heenklikken
Daar kon het flink knallen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet me serieus weer denken aan mijn Utopia mod avontuurEven naar de bios en je kon je door een woud TR's heenklikken
Weet niet of ik er ooit geweest ben zelfsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
TR ingedient, onnodig grievend hard dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
TR ingediend voor spelvout.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingedient, onnodig grievend hard dit.
Niks mis meequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ho wacht, iedere mod zoals Dees? De hele forum vol met Cruella DeVille's ?
Neh...
Tegenwoordig kan elke boerenlul DTS dicht krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Amusant vaak Shii ...amusantquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Soms ben ik weleens nieuwsgierig hoe het is om als mod al die TR's te zien.
Je maakt meer indruk als je DTS weer open krijgtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan elke boerenlul DTS dicht krijgen
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Amusant vaak Shii ...amusantVooral al die kut redenen erbij
Ze vielen gewoon niet meer opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
6000 TR's en die kutmods daar gooien de boel al dicht
Die chick. Ik ga niet terugzoeken maar ik zag een kort filmpje in dat vorige topic al en ze had minimaal 3 paar billen te pakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelte
wie zit an billen?
Dat is maar voor een iemand weggelegd...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je maakt meer indruk als je DTS weer open krijgt
Christus te paard. De een weet niet dat DTS dicht is en de ander heeft niet door dat Soury op vakantie is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee
Je hebt ook draken van vrouwen
Ik begin me ineens af te vragen waar Soury gebleven is
Rozequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Soms ben ik weleens nieuwsgierig hoe het is om als mod al die TR's te zien.
Kijk even in het banmeldtopic.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee
Je hebt ook draken van vrouwen
Ik begin me ineens af te vragen waar Soury gebleven is
en dat is op duits?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die chick. Ik ga niet terugzoeken maar ik zag een kort filmpje in dat vorige topic al en ze had minimaal 3 paar billen te pakken
Maar 1 kontquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat is op duits?
maar zij heeft nur 1 kont
Ik heb me in het begin serieus nog even afgevraagd of ik nu echt serieus op elke melding moest in gaanquote:
Ze pakte ook de anderenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat is op duits?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat is op duits?
quote:
Aha, zo werkt dat dus achter de schermenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me in het begin serieus nog even afgevraagd of ik nu echt serieus op elke melding moest in gaan
En toen ben ik ze maar voornamelijk gaan wegvinken
Er zit inderdaad een stevig slot op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je maakt meer indruk als je DTS weer open krijgt
quote:
Ik maar klikken voor niks dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Aha, zo werkt dat dus achter de schermen
Als ik zou willen heb ik hem zo weer open.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is maar voor een iemand weggelegd...
Mag van mij dichtblijvenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een stevig slot op.
Ken uw usersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Aha, zo werkt dat dus achter de schermen
Blufquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik zou willen heb ik hem zo weer open.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wil je dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was je vast heel dankbaar voor de optie "alles aanvinken"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me in het begin serieus nog even afgevraagd of ik nu echt serieus op elke melding moest in gaan
En toen ben ik ze maar voornamelijk gaan wegvinken
JE WILT HET, KIJK DIEEEEEHIIIEEEEP IN MIJN OOOOOGEN, JE WILT DTS OPENEN!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net wat te nieuwsgierig voorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was je vast heel dankbaar voor de optie "alles aanvinken"
Dat siert dan weer een goede mod.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net wat te nieuwsgierig voor
Het gaat toch niet om wat zij wilt maar wat wij willen. Alsof modjes iets te willen hebben. Tssss....quote:
De users zijn ingedeeld per kleur.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zullen de mannelijke crewleden leuk vinden.![]()
Of is de kleur instelbaar?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De users zijn ingedeeld per kleur.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou wel een mooie optie zijn om de meldingen langzaam van roze naar steeds donker roder te laten verlopen naarmate de user de TR vaker gebruiktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arm paardquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Christus te paard. De een weet niet dat DTS dicht is en de ander heeft niet door dat Soury op vakantie is.
Heel even dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JE WILT HET, KIJK DIEEEEEHIIIEEEEP IN MIJN OOOOOGEN, JE WILT DTS OPENEN!!
[ afbeelding ]
Is er een banmeldtopic?quote:
Eerst even doorheen scrollen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net wat te nieuwsgierig voor
Nee hoor, het is één kleurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ingedeeld van aardig tot irritant en dat op kleur?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst even doorheen scrollen natuurlijk
Net als je hart 🖤quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ik op zwart ben ingedeeld, dat is mijn favo-kleur
Hoe lang is de ban?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor jou ff opgezocht: 40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Inderdaad, ik ga dat in Danny's ideeënbus gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel een mooie optie zijn om de meldingen langzaam van roze naar steeds donker roder te laten verlopen naarmate de user de TR vaker gebruikt
Ik vind dit topic al veel te snel gaan, dan ook nog andere topics erbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor jou ff opgezocht: 40+ / Zwaai hier met smileys, etc. naar Soury
Dat zou Peter ook wel willen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan moet BDS wel eerst zelf van het dak afgaan.
Tot de meet van volgende weekquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang is de ban?
Of is dat niet bekend
Die blonde. Maar maakt verder niet uit als ze foetsie isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap je nog niet?
de blonde of de andere met de
grote kont? de is nieuw uit de glasshuis maar gaat misschien ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is wel een zwaaitopic voor haar in 40+ daar wil je vast wel kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er een banmeldtopic?
En ik heb geen interesse daar te kijken
Zal wel niet meer vragen naar Soury
foutsie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Die blonde. Maar maakt verder niet uit als ze foetsie is
Ze heeft vast een mooi leven
Dat is echt mooi overzichtelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind dit topic al veel te snel gaan, dan ook nog andere topics erbij?
Haeb nog maar 6 dingen in MyAT staan en wil niet meer
Souryquote:
Dan gooi je deze sc toch even uit je Myat, zodat je in het zwaaitopic kan kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind dit topic al veel te snel gaan, dan ook nog andere topics erbij?
Haeb nog maar 6 dingen in MyAT staan en wil niet meer
Pleitosquote:
9 bleek het te zijn, nu snel maar 8 van gemaakt want die ene kijk ik al een tijdje niet meer zoveelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is echt mooi overzichtelijk![]()
Maar 6
Pciesquote:
Nee want ze volgt al 6 dingen en ze wilt niet nog meer. Snap je?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is wel een zwaaitopic voor haar in 40+ daar wil je vast wel kijken.
Even doorlezen dan vind je de oplossing voor de probleem.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee want ze volgt al 6 dingen en ze wilt niet nog meer. Snap je?
Met de noorderzon vertrokkenquote:
Lolquote:
Moet ik je anders begeleiden als je niet durft?quote:
sneuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Wat is volgens jullie de betekenis van deze?
Daar mag ik niet komen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat staat nu in CHO.
Het Chosen forum. Logisch dat niet iedereen daar zomaar in kan.
Ff groter makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
nee is verdrietigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Met de noorderzon vertrokken![]()
Foetsie of pleitos = verdwenen in een of ander Nederlandse bargoenvariant
De gezichtsuitdrukking ergens tussen sarcasme en ongeloofquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Wat is Cho? Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat staat nu in CHO.
Het Chosen forum. Logisch dat niet iedereen daar zomaar in kan.
Ik associeer het zelf met zo hard lachen dat je ervan moet huilen. Ik zie niets sarcastisch of sneu terug in deze smilie.quote:
Zoals een collega van me zou zeggen;quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ligt nogal gevoelig hier op FOKquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je boos gemaakt hebt maar wellicht kan ik een goed woordje voor je doen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
De gezichtsuitdrukking ergens tussen sarcasme en ongeloof
Sarcasme dus @SolidasRockquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zoals een collega van me zou zeggen;
Sommige mensen kun je allen nog maar voor bidden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik associeer het zelf met zo hard lachen dat je ervan moet huilen. Ik zie niets sarcastisch of sneu terug in deze smilie.
En bidden helpt nooit...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zoals een collega van me zou zeggen;
Sommige mensen kun je allen nog maar voor bidden.
Is er dan ook een forum voor hen die niet uitgekozen zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een forum voor uitgekozen mensen. Leuk hoor, heel actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er dan ook een forum voor hen die niet uitgekozen zijn?Ja, alle andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet klagen maar dragen en bidden om kracht.quote:
Ik weet het ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sodeknetters heeft het over Utrecht
Ik kan eens een balletje in CHO op gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sodeknetters heeft het over Utrecht
Maar wel stilletjes graagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet klagen maar dragen en bidden om kracht.
Pertinent oneens. Jullie zien toch een lach en wat getraan. Meer valt er ook niet te zien, jullie vullen de rest zelf aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sarcasme dus @:solidasrock
Maar als jij ermee willen lachhuilen, mag dat ook.
Ik ook 😂 en deze als het echt hilarisch is 🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef -Shii- het volgende:
Die lachhuilen smiley heb je hier niet. Die heb je wel in WA en gebruik ook wel vaak eigenlijk.
Nou ik heb met beide geen problemen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Amsterdam en Utrecht ligt elkaar niet zo...
Graagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kan eens een balletje in CHO op gooien.
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Dat is geen traan, maar een moedervlek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pertinent oneens. Jullie zien toch een lach en wat getraan. Meer valt er ook niet te zien, jullie vullen de rest zelf aan.![]()
Dat is gewoon Kuzuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
En dit? Hoe zien jullie dit?
Christus te paard.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is geen traan, maar een moedervlek.
Alsof ik gezopen heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er 3 keer per week. Utrecht dan, bevalt primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.
Dus je zou ook nooit naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Ik kom meerdere keren per week. Thuis dan, bevalt primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er 3 keer per week. Utrecht dan, bevalt prima
"Ik doe alsof ik boos ben, maar ik ben het niet"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Ik associeer het meer met evil grins eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik doe alsof ik boos ben, maar ik ben het niet"
Mits ik gekozen word.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe jij dan mee? Staan we wat sterker.
Als we het over voetballen gaan hebben dan wordt het ineens andersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je zou ook nooit naar Rotterdam gaan?
Je hebt jeuk aan je oor zo te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie kunnen geen emojis beoordelen, hou jullie maar bij laarsjes, dat gaat beter vind ik.
Dat is dan ook iets wat niet echt de moeite waard is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Als we het over voetballen gaan hebben dan wordt het ineens anders
Kan ook, hierin ben ik iets toegeeflijker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik associeer het meer met evil grins eigenlijk.
Zo denkt niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets wat niet echt de moeite waard is.
Hou jij je maar bij je zeer mooie plaatjes in de ochtend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt jeuk aan je oor zo te zien
Jij bent jaloers op de schoenencollectie van Prisha en mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie kunnen geen emojis beoordelen, hou jullie maar bij laarsjes, dat gaat beter vind ik.
jeeeeeeeuhhhh!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ook, hierin ben ik iets toegeeflijker.
Die is vast Grootquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op de schoenencollectie van Prisha en mij.
Mobiel is niet mijn meest favoriete manier van Fokken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt FOK! niet nodig om hem te gebruiken.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuttuttut.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
NO Dees NO!!
* SolidasRock stormt binnen met een heel team en 2 advocaten
Draagt @SolidasRock ook graag hakken dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee. Maar ze staan vrouwen wel heel goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Draagt @:SolidasRock ook graag hakken dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef pullup het volgende:
Bye mensen![]()
En nee Solidas dat is geen persoon die cocktails shaked
Je hebt ook geen mobiel nodig om emoji’s te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel is niet mijn meest favoriete manier van Fokken.
Laterss.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef pullup het volgende:
Bye mensen![]()
En nee Solidas dat is geen persoon die cocktails shaked
Ik wil sowieso niet afspreken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Noem eens een stad waar je wel zou willen afspreken?
Tijdens de meet nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Draagt @:SolidasRock ook graag hakken dan?
Het kan ook met codes bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt ook geen mobiel nodig om emoji’s te gebruiken.
Dat kanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind jij.![]()
Ik heb daar een andere mening over.
GOA!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aan een brug?
Oh wacht, dat was meer gisteren/
waarschijnlijk om dat zo velle brasilos de donker zijn ze hatenquote:
70 % heeft zij, maar ik heb geen idee , wanneer dequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario dit is geen Brasiliaanse twitter
Wordt vervolgdquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
70 % heeft zij, maar ik heb geen idee , wanneer de
wat de andere vannacht de emmer op de kop geslagen heeft
van produktie eliminiert of dann de bank nog gültigkeit heeft
hele brasil fordert expulsar van dat meisje met de
emmer, maar dat was en spelopdracht van bb
Ik volg het niet Mario... En jij moet je er niet zo druk om maken .. Niet alles is echtquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
dat is maar de hele onzin van BB , bij de spel
jogo de discordia dat met emmern maken laten
is bijna niee
en dat barbara gaan moet weet ik uren als de bank fix was,quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het niet Mario... En jij moet je er niet zo druk om maken .. Niet alles is echt
Ik ben er 1 keer geweest ... Carnaval 2001 maar heb weinig van racisme gemerkt ...quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat barbara gaan moet weet ik uren als de bank fix was,
het is maar wel te huilen
om dat vele kijkers de donker zijn zij haten weg rasisme wat niet
klopt
Dat heb je overal met social media ... daarom doe ik daar ook niet aan meequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar bij deze bb is het elke jaar zo, zo bald
jemand en foute word zegt,is bb twitter voll met
rasicmo,rasicmo kommentaren
Abracadabraquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar bij deze bb is het elke jaar zo, zo bald
jemand en foute word zegt,is bb twitter voll met
rasicmo,rasicmo kommentaren
Het kan beter iddquote:Op woensdag 16 februari 2022 01:23 schreef tonja het volgende:
@:domnivoor
Ik ben er totaal nog niet tevreden over. Ik bedoel het is zo houterig en het schreeuwt: beginner!! Maar oké hier is 'mijn' Greensleeves..
heb ik vandaag niet metgekregen dequote:Op woensdag 16 februari 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je overal met social media ... daarom doe ik daar ook niet aan mee
Dus Barbara is er nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik vandaag niet metgekregen de
meisje met de wat emmer geslageen heeft
is echt weg,expulsar
Ga lekker slapen .. dan hoef je je er niet druk om te maken .. Ik kijk niet maar ga wel zo slapenquote:
Ja curling nuquote:Op woensdag 16 februari 2022 02:21 schreef mario390 het volgende:
is toch slalom nog
en misschien is deze bank nu
niet gültig om dat de andere expulsar
is
in ned was laatste jaar ook de bank niet
gültig om dat jemand zo gegangen is
Ook goedemorgen marioquote:Op woensdag 16 februari 2022 04:14 schreef mario390 het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuut verdammteeeeee
kuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DT gemist?quote:Op woensdag 16 februari 2022 04:14 schreef mario390 het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuut verdammteeeeee
kuuuuuuuuuuuuuuuuuut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft vast wel een insta.Kan je haar daar toch volgen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:51 schreef mario390 het volgende:
i heb gehuilt![]()
het is vorbij
[ afbeelding ]
quote:
Goedemorgen heer pullup.quote:
Lolquote:
Ik had ze nog niet gezien,wat een geometrie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:17 schreef pullup het volgende:
Had ik deze schildpadden verzameling al eens gepost?![]()
[ afbeelding ]
Heer Sode.quote:
Hebben meer mensen last lees ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Was wel een kort nachtje zo moet ik zeggen.
Ja inderdaad. Ga ik vanavond maar eens anders doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last lees ik.![]()
ik werd ook om 5 uur wakker.
Hulloquote:
Miss Wuustwezel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |