quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
De gezichtsuitdrukking ergens tussen sarcasme en ongeloof
Sarcasme dus @SolidasRockquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zoals een collega van me zou zeggen;
Sommige mensen kun je allen nog maar voor bidden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik associeer het zelf met zo hard lachen dat je ervan moet huilen. Ik zie niets sarcastisch of sneu terug in deze smilie.
En bidden helpt nooit...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zoals een collega van me zou zeggen;
Sommige mensen kun je allen nog maar voor bidden.
Is er dan ook een forum voor hen die niet uitgekozen zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een forum voor uitgekozen mensen. Leuk hoor, heel actief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er dan ook een forum voor hen die niet uitgekozen zijn?Ja, alle andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet klagen maar dragen en bidden om kracht.quote:
Ik weet het ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sodeknetters heeft het over Utrecht
Ik kan eens een balletje in CHO op gooien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sodeknetters heeft het over Utrecht
Maar wel stilletjes graagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet klagen maar dragen en bidden om kracht.
Pertinent oneens. Jullie zien toch een lach en wat getraan. Meer valt er ook niet te zien, jullie vullen de rest zelf aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sarcasme dus @:solidasrock
Maar als jij ermee willen lachhuilen, mag dat ook.
Ik ook 😂 en deze als het echt hilarisch is 🤣quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef -Shii- het volgende:
Die lachhuilen smiley heb je hier niet. Die heb je wel in WA en gebruik ook wel vaak eigenlijk.
Nou ik heb met beide geen problemen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Amsterdam en Utrecht ligt elkaar niet zo...
Graagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kan eens een balletje in CHO op gooien.
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Dat is geen traan, maar een moedervlek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pertinent oneens. Jullie zien toch een lach en wat getraan. Meer valt er ook niet te zien, jullie vullen de rest zelf aan.![]()
Dat is gewoon Kuzuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
En dit? Hoe zien jullie dit?
Christus te paard.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is geen traan, maar een moedervlek.
Alsof ik gezopen heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er 3 keer per week. Utrecht dan, bevalt primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.
Dus je zou ook nooit naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Ik kom meerdere keren per week. Thuis dan, bevalt primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er 3 keer per week. Utrecht dan, bevalt prima
"Ik doe alsof ik boos ben, maar ik ben het niet"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Ik associeer het meer met evil grins eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik doe alsof ik boos ben, maar ik ben het niet"
Mits ik gekozen word.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe jij dan mee? Staan we wat sterker.
Als we het over voetballen gaan hebben dan wordt het ineens andersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je zou ook nooit naar Rotterdam gaan?
Je hebt jeuk aan je oor zo te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie kunnen geen emojis beoordelen, hou jullie maar bij laarsjes, dat gaat beter vind ik.
Dat is dan ook iets wat niet echt de moeite waard is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Als we het over voetballen gaan hebben dan wordt het ineens anders
Kan ook, hierin ben ik iets toegeeflijker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik associeer het meer met evil grins eigenlijk.
Zo denkt niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets wat niet echt de moeite waard is.
Hou jij je maar bij je zeer mooie plaatjes in de ochtend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt jeuk aan je oor zo te zien
Jij bent jaloers op de schoenencollectie van Prisha en mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie kunnen geen emojis beoordelen, hou jullie maar bij laarsjes, dat gaat beter vind ik.
jeeeeeeeuhhhh!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ook, hierin ben ik iets toegeeflijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |