Dat is gewoon Kuzuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
En dit? Hoe zien jullie dit?
Christus te paard.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is geen traan, maar een moedervlek.
Alsof ik gezopen heb.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er 3 keer per week. Utrecht dan, bevalt primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.
Dus je zou ook nooit naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Amsterdam en Utrecht ligt elkaar niet zo...
Ik kom meerdere keren per week. Thuis dan, bevalt primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er 3 keer per week. Utrecht dan, bevalt prima
"Ik doe alsof ik boos ben, maar ik ben het niet"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:37 schreef aloa het volgende:
Amsterdam en Utrecht ligt elkaar niet zo...
Ik associeer het meer met evil grins eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik doe alsof ik boos ben, maar ik ben het niet"
Mits ik gekozen word.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doe jij dan mee? Staan we wat sterker.
Als we het over voetballen gaan hebben dan wordt het ineens andersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Als Utrechter ben ik vaak in Amsterdam te vinden. Tot wederzijdse tevredenheid.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je zou ook nooit naar Rotterdam gaan?
Je hebt jeuk aan je oor zo te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
Jullie kunnen geen emojis beoordelen, hou jullie maar bij laarsjes, dat gaat beter vind ik.
Dat is dan ook iets wat niet echt de moeite waard is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Als we het over voetballen gaan hebben dan wordt het ineens anders
Kan ook, hierin ben ik iets toegeeflijker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik associeer het meer met evil grins eigenlijk.
Zo denkt niet iedereen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is dan ook iets wat niet echt de moeite waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |