quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]Ik moet toegeven dat ik niet wist dat het dicht was
![]()
Die schavuiten daar hadden zich zeker weer misdragen....
Dan mag je me weleens bedanken dat ik het je heb laten weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]Ik moet toegeven dat ik niet wist dat het dicht was
![]()
Die schavuiten daar hadden zich zeker weer misdragen....
Daarom juist wel handig om zo'n ding op te hebben vind ik. Toch dicht op elkaar in een kleine ruimte. Ik heb er zelf geen last van dat ik het benauwd vind met zo'n ding op en zit toch aardig wat uren in het OV.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat waar het het meest vervelend is. Je zit lang binnen tussen mensen in een afgesloten ruimte, erg zuurstofbelemmerend.
Mijn dank is bijna eeuwigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag je me weleens bedanken dat ik het je heb laten weten.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ho wacht, iedere mod zoals Dees? De hele forum vol met Cruella DeVille's ?
Neh...
Ik vraag me nog steeds af wie dan wel verantwoordelijk was daarvoor?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn dank is bijna eeuwig
Ik had het kunnen weten of raden wellicht want FF is er weer
Al was hij zo te zien niet verantwoordelijk voor de sluiting
Als Fresh hier is heeft hij inderdaad een ban of is DTS dichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn dank is bijna eeuwig
Ik had het kunnen weten of raden wellicht want FF is er weer
Al was hij zo te zien niet verantwoordelijk voor de sluiting
FF spill the beans....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie dan wel verantwoordelijk was daarvoor?
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Fresh hier is heeft hij inderdaad een ban of is DTS dicht
Maar gezellig dat je er weer bent hoor Fresh
De Rabobank natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die even op vakantie is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer dat het banmeldtopic er niet meer is, dan hadden we even een paar weken terug kunnen lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die even op vakantie is.
Ik heb serieus geen id. Al zeker een paar weken daar niet gepost en ook niet gekeken en toen ging het dichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal wel iemand zijn die even op vakantie is.
quote:
Teveel TR's. Mensen nemen het te serieus en voelen zich al snel aangevallen door bepaalde opmerkingen en gaan TR'en. En ik snap dat de mods daar een beetje tureluurs van worden. En ik geef verder geen oordeel of die opmerkingen allemaal zo aardig zijn, maar vind het vaak wel wat kinderachtig om gelijk de TR-knop te gebruiken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kunnen we jouw naam doorstrepenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen id. Al zeker een paar weken daar niet gepost en ook niet gekeken en toen ging het dicht
Ja jammer is dat idd. Dan kon je nog iets meekrijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat het banmeldtopic er niet meer is, dan hadden we even een paar weken terug kunnen lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |