Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Amusant vaak Shii ...amusantVooral al die kut redenen erbij
Ze vielen gewoon niet meer opquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
6000 TR's en die kutmods daar gooien de boel al dicht
Die chick. Ik ga niet terugzoeken maar ik zag een kort filmpje in dat vorige topic al en ze had minimaal 3 paar billen te pakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelte
wie zit an billen?
Dat is maar voor een iemand weggelegd...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je maakt meer indruk als je DTS weer open krijgt
Christus te paard. De een weet niet dat DTS dicht is en de ander heeft niet door dat Soury op vakantie is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee
Je hebt ook draken van vrouwen
Ik begin me ineens af te vragen waar Soury gebleven is
Rozequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Soms ben ik weleens nieuwsgierig hoe het is om als mod al die TR's te zien.
Kijk even in het banmeldtopic.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis mee
Je hebt ook draken van vrouwen
Ik begin me ineens af te vragen waar Soury gebleven is
en dat is op duits?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die chick. Ik ga niet terugzoeken maar ik zag een kort filmpje in dat vorige topic al en ze had minimaal 3 paar billen te pakken
Maar 1 kontquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat is op duits?
maar zij heeft nur 1 kont
Ik heb me in het begin serieus nog even afgevraagd of ik nu echt serieus op elke melding moest in gaanquote:
Ze pakte ook de anderenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat is op duits?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat is op duits?
quote:
Aha, zo werkt dat dus achter de schermenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me in het begin serieus nog even afgevraagd of ik nu echt serieus op elke melding moest in gaan
En toen ben ik ze maar voornamelijk gaan wegvinken
Er zit inderdaad een stevig slot op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je maakt meer indruk als je DTS weer open krijgt
Is dat niet al 100 jaar weg?quote:
quote:
Ik maar klikken voor niks dusquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Aha, zo werkt dat dus achter de schermen
Als ik zou willen heb ik hem zo weer open.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is maar voor een iemand weggelegd...
Mag van mij dichtblijvenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een stevig slot op.
Ken uw usersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Aha, zo werkt dat dus achter de schermen
Blufquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik zou willen heb ik hem zo weer open.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wil je dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was je vast heel dankbaar voor de optie "alles aanvinken"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb me in het begin serieus nog even afgevraagd of ik nu echt serieus op elke melding moest in gaan
En toen ben ik ze maar voornamelijk gaan wegvinken
JE WILT HET, KIJK DIEEEEEHIIIEEEEP IN MIJN OOOOOGEN, JE WILT DTS OPENEN!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net wat te nieuwsgierig voorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was je vast heel dankbaar voor de optie "alles aanvinken"
Dat siert dan weer een goede mod.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net wat te nieuwsgierig voor
Het gaat toch niet om wat zij wilt maar wat wij willen. Alsof modjes iets te willen hebben. Tssss....quote:
Lang wel hoorquote:
De users zijn ingedeeld per kleur.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zullen de mannelijke crewleden leuk vinden.![]()
Of is de kleur instelbaar?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De users zijn ingedeeld per kleur.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou wel een mooie optie zijn om de meldingen langzaam van roze naar steeds donker roder te laten verlopen naarmate de user de TR vaker gebruiktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arm paardquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Christus te paard. De een weet niet dat DTS dicht is en de ander heeft niet door dat Soury op vakantie is.
Heel even dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JE WILT HET, KIJK DIEEEEEHIIIEEEEP IN MIJN OOOOOGEN, JE WILT DTS OPENEN!!
[ afbeelding ]
Is er een banmeldtopic?quote:
Eerst even doorheen scrollen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer net wat te nieuwsgierig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |