Wacht, het is dus dichtgegaan omdat jij er niet meer postte of er ook maar in keek?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen id. Al zeker een paar weken daar niet gepost en ook niet gekeken en toen ging het dicht
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we jouw naam doorstrepen
Aloa
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we jouw naam doorstrepen
Aloa
Ik las er altijd even bij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja jammer is dat idd. Dan kon je nog iets meekrijgen.
Sommige genieten van TR zetten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Teveel TR's. Mensen nemen het te serieus en voelen zich al snel aangevallen door bepaalde opmerkingen en gaan TR'en. En ik snap dat de mods daar een beetje tureluurs van worden. En ik geef verder geen oordeel of die opmerkingen allemaal zo aardig zijn, maar vind het vaak wel wat kinderachtig om gelijk de TR-knop te gebruiken.
Dat doet me serieus weer denken aan mijn Utopia mod avontuurquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Teveel TR's. Mensen nemen het te serieus en voelen zich al snel aangevallen door bepaalde opmerkingen en gaan TR'en. En ik snap dat de mods daar een beetje tureluurs van worden. En ik geef verder geen oordeel of die opmerkingen allemaal zo aardig zijn, maar vind het vaak wel wat kinderachtig om gelijk de TR-knop te gebruiken.
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht, het is dus dichtgegaan omdat jij er niet meer postte of er ook maar in keek?
calimero.jpgquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:04 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat ik de schuld weer eens zou krijgen
De lol van DTS is sowieso wel voorbijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Wel ooit DTS op slot gekregen![]()
Maar tegenwoordig is het wel heel makkelijk. De uitdaging is er wel af.
Hier stonden er ook dvd's tussenquote:
6000 TR's en die kutmods daar gooien de boel al dichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Soms ben ik weleens nieuwsgierig hoe het is om als mod al die TR's te zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet me serieus weer denken aan mijn Utopia mod avontuurEven naar de bios en je kon je door een woud TR's heenklikken
Daar kon het flink knallen jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet me serieus weer denken aan mijn Utopia mod avontuurEven naar de bios en je kon je door een woud TR's heenklikken
Weet niet of ik er ooit geweest ben zelfsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
TR ingedient, onnodig grievend hard dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
TR ingediend voor spelvout.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingedient, onnodig grievend hard dit.
Niks mis meequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ho wacht, iedere mod zoals Dees? De hele forum vol met Cruella DeVille's ?
Neh...
Tegenwoordig kan elke boerenlul DTS dicht krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Amusant vaak Shii ...amusantquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Soms ben ik weleens nieuwsgierig hoe het is om als mod al die TR's te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |