Lever jij straks ook die 1G codes?quote:
Heb je last?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks andere lensen proberen, kijken hoe die zijn
Nee, die ik nu heb worden straks niet meer geproduceerd/gemaaktquote:
lensen.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Straks andere lensen proberen, kijken hoe die zijn
Voorlopig doen de mijnen het nog primaquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die ik nu heb worden straks niet meer geproduceerd/gemaakt
Dus op zoek naar andere. Vorig week ook nieuwe getest, maar die waren niet fijnb
Waarom worden ze niet meer geproduceerd?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, die ik nu heb worden straks niet meer geproduceerd/gemaakt
Dus op zoek naar andere. Vorig week ook nieuwe getest, maar die waren niet fijnb
Dat is fijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Voorlopig doen de mijnen het nog prima
Materiaal wat ze gebruiken voor de lensen wordt dus niet gemaakt ofzquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom worden ze niet meer geproduceerd?
Ik ga een heel handeltje beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lever jij straks ook die 1G codes?
Kan ik alvast een bestelling doen voor een stuk of 50 van die codes dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga een heel handeltje beginnen
Tuurlijk. Daar doe ik zo'n half dagje over, dat welquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik alvast een bestelling doen voor een stuk of 50 van die codes dan?
Mooi, haal jij meteen makkelijk je targetsquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar doe ik zo'n half dagje over, dat wel
Ik hoef er maar 1. Dat is zo gebeurd toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daar doe ik zo'n half dagje over, dat wel
Succesquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik Dudley overleef
Dat niet echt maar m'n ouders komen boodschappen en avondeten voor de deur zetten. Heb eigenlijk niet gevraagd wat.quote:
Een verrassingspakketquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat niet echt maar m'n ouders komen boodschappen en avondeten voor de deur zetten. Heb eigenlijk niet gevraagd wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |