Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users erquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users er
Zal DTS nog open gaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users er
Ik ga eens een beetje lurken daarquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste users van VIV SC.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie het nu pas op mijn werklaptop; ik kreeg een speciale vermelding in de groepschat dat ik het record heb verbroken(stond eerst op 106)
Zal ik doen ter vermelding van pullupquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
mochten er chickies opduiken , stuur ze maar hierheen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik doen ter vermelding van pullup
Oja, dan komt het zeker goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Al besproken gisteren@:Deisyy regelt die shit
Boonie heeft overal een hekel aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we hadden iemand hier die een hekel had aan de zon. @:BoonDockSaint was jij het?
Auquote:
Toch niet aan ons?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boonie heeft overal een hekel aan.
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was datquote:
Waarom is die weg dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was dat![]()
In dts mocht dat niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was dat![]()
Niet iedereen was er even enthousiast over zal ik maar zeggenquote:
Je kunt nooit iedereen tevreden houden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet iedereen was er even enthousiast over zal ik maar zeggen
Zo is dat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kunt nooit iedereen tevreden houden.
Die hebben we ook ooit nog eens gehadquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
Een OP met Southpark-figuurtjes is ook leuk![]()
[ afbeelding ]
En dan dat alle users er een van hunzelf makenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Er was ooit een fokster die had allemaal uis gemaakt voor ons zie mijn huidigequote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hele stripverhalen ook nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er was ooit een fokster die had allemaal uis gemaakt voor ons zie mijn huidige
Dat is duidelijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind een vaste OP leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik benoem jou tot chef vaste OPquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan dat alle users er een van hunzelf maken
Paar jaar terug ook met de ui van users, maar dat werd oorlogquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar ook een vaste OP was
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook met de ui van users, maar dat werd oorlog
Elke keer weerquote:
Geen actieve herinnering aan. Helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook met de ui van users, maar dat werd oorlog
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Ik herinner me nog in Uto dat iemand het een goed idee vond om een roast topic van elkaar te gaan maken![]()
Dat duurde ook erg kort
oh ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Ik herinner me nog in Uto dat iemand het een goed idee vond om een roast topic van elkaar te gaan maken![]()
Dat duurde ook erg kort
Joezi ik mis die gast nog steedsquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Dat duurde ook erg kort
Joezi was hilarischquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Joezi ik mis die gast nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |