Chickies?quote:
Blijft apart wel. Dat hele forum heeft 1 topicquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat een belediging
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users erquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users er
Zal DTS nog open gaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, het was wel eerst daar voor bedoelt, tot dat Viva Forum bleef bestaan.. nu zitten er andere users er
Ik ga eens een beetje lurken daarquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste users van VIV SC.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie het nu pas op mijn werklaptop; ik kreeg een speciale vermelding in de groepschat dat ik het record heb verbroken(stond eerst op 106)
Zal ik doen ter vermelding van pullupquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
mochten er chickies opduiken , stuur ze maar hierheen
quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal ik doen ter vermelding van pullup
Oja, dan komt het zeker goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Al besproken gisteren@:Deisyy regelt die shit
Boonie heeft overal een hekel aan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja we hadden iemand hier die een hekel had aan de zon. @:BoonDockSaint was jij het?
Auquote:
Toch niet aan ons?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boonie heeft overal een hekel aan.
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was datquote:
Waarom is die weg dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was dat![]()
In dts mocht dat niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben ooit ook een OP met de ui's van de users gehad, hilarisch was dat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |