quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef mario390 het volgende:
dat meisje was gisteren de andere met de emmer op de kop
getroffen heeft is gisteren nachmiddag eleminiert worden
nur heb ik dat gisteren op stream gemist als de stem dat zei
is hard maar waarschijnlijk terecht
Niespoeder snoepjes? Dat is een nieuwe voor mequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef mazaru het volgende:
Ik had een nieuwe klamboe besteld bij de Xenos, maar omdat ik net niet aan het bedrag kwam om te bestellen heb ik er van die niespoedersnoepjes bij besteld en een pakje wierook.
Heerlijke wierook, antistress![]()
Beetje jammer dat mijn niespoedersnoepjes nu naar de wierook smaken.
En de mens danquote:
Hahaha van die zwart-wit snoepjes. Ik noem ze altijd niespoedersnoepjes, maar officieel heten ze TV pastillesquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Niespoeder snoepjes? Dat is een nieuwe voor meWaar smaakt dat naar en ga je er erg hard van niezen?
Oh ja diequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha van die zwart-wit snoepjes. Ik noem ze altijd niespoedersnoepjes, maar officieel heten ze TV pastilles
Dat zijn ook echt van die snoepjes dat je ineens een hele zak leeg zit te eten. En als die zak leeg is heb je gelijk weer genoeg van die dingen gehad voor een jaarquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die
Zijn ook erg lekkerheb ze al wel een tijd niet gehad
Wat zijn niespoedersnoepjes?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef mazaru het volgende:
Ik had een nieuwe klamboe besteld bij de Xenos, maar omdat ik net niet aan het bedrag kwam om te bestellen heb ik er van die niespoedersnoepjes bij besteld en een pakje wierook.
Heerlijke wierook, antistress![]()
Beetje jammer dat mijn niespoedersnoepjes nu naar de wierook smaken.
OKquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk de ontbijt show - cafe de eliminado
[ afbeelding ]
Ik vind het knap hoor. Weer een medaille.quote:
Ik ben veel te ongeduldig om eerst alles te lezenquote:
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Moet je zien hoeveel besmettingen er de afgelopen weken waren, maar de ziekenhuiscijfers bleven stabiel. Het zal wel iets stijgen, maar ik verwacht geen vette piek meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het land gaat weer open begrijp ik zeg dan verwacht wel volle ziekenhuizen
Nog niets van gelezen ..quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:34 schreef mario390 het volgende:
ook en ongeluk gebeurd in rio vandaag
en mure ofzo,ook doden
Ja dat zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor. Weer een medaille.
Die Noren winnen echt veelquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
johannes strolz ook zijn 2te nu hebben
we 17
Net zoals zn vaderquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
johannes strolz ook zijn 2te nu hebben
we 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |