Dat smerige virus is echt nog niet weg dat denk ik althansquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Moet je zien hoeveel besmettingen er de afgelopen weken waren, maar de ziekenhuiscijfers bleven stabiel. Het zal wel iets stijgen, maar ik verwacht geen vette piek meer
Mooi, tonjaquote:Op woensdag 16 februari 2022 01:23 schreef tonja het volgende:
@:domnivoor
Ik ben er totaal nog niet tevreden over. Ik bedoel het is zo houterig en het schreeuwt: beginner!! Maar oké hier is 'mijn' Greensleeves..
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het kan ook zijn dat er helemaal geen virus is maar mensen die helemaal meegaan in massa hypnose
* Mrsloveable zegt succes met het vinden van de mooie aanwinsten voor in de keukenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
GOED NIEUWS, GROOT NIEUWS!!
Ik heb toch maar die stervensgrote contactgrill gekocht. En ook gelijk een staafmixer en rijstkoker.
Ik ga wat puzzelen in de onder en bovenkasten en vind er heus wel plek voor.![]()
Complimenten en hulde kunnen zowel hier of in DM.
Ook goud en zilver meen ik gehoord te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee die had geloof ik nur 1
olympiamedaille gemakt
Het is onduidelijk wat er nog gaat veranderen binnenkort, dus voor nu houden we gewoon nog aan de oude werkwijze vast.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan nog omdat QR straks gaat verdwijnen? Voor vakantiegangers zeker?
Complimenten en hulde!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:18 schreef SolidasRock het volgende:
GOED NIEUWS, GROOT NIEUWS!!
Ik heb toch maar die stervensgrote contactgrill gekocht. En ook gelijk een staafmixer en rijstkoker.
Ik ga wat puzzelen in de onder en bovenkasten en vind er heus wel plek voor.![]()
Complimenten en hulde kunnen zowel hier of in DM.
Ja daar was ik wel zeer onder de indruk ervan eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is onduidelijk wat er nog gaat veranderen binnenkort, dus voor nu houden we gewoon nog aan de oude werkwijze vast.
En eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon met mijn productiviteit pronken
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:58 schreef Aoibhin het volgende:
40 mensen aan een QR-code geholpen vandaag![]()
Ik probeer vandaag in ieder geval over de 100 te komen
Nee die lijers laten me pas om 17:00 gaan, as usualquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:09 schreef chufi het volgende:
Wel handig als we een keertje een code nodig hebben ... DM naar Jobi en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |