Ja kloptquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Ik vind eigenlijk alleen uit eten gaan, naar de bios, een weekendje weg en lunchen/shoppen met vriendinnen leuk![]()
‘Nooduitgang’ van Het Goede Doel is wel een beetje mijn lijflied![]()
Ga je Carnaval vieren?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:33 schreef Greys het volgende:
ESF / [2022] Eurovision in Concert 9 april AFAS
IT GIET OAN
Zoek je oude kaarten!
Het viel niet op, omdat er door het slotje is gepostquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Want waarom zou je ook opletten of het topic niet al dicht is?
Beter om gewoon drie kwartier in een dicht topic te blijven hangen.
Denk dat het heel apart is ja tussen al die mensen en vooral met Carnaval, zo dicht op elkaar. Huuuuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Misschien, een heel klein beetje. Moet sowieso gewoon maandag/dinsdag werken, dus dan blijft alleen zaterdagavond als reëele optie over hè.en voelt ook raar volledig in het gedruis te belanden nu.
![]()
Dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het viel niet op, omdat er door het slotje is gepost
FF of Pentatonix?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier. Ik ga een paar dagen later een ander concert bezoeken in dezelfde concertzaal
Franz Ferdinandquote:
Leuk vooruitzicht!quote:
Keith Bakker?quote:
In je mail even zoeken op Eurovision in Concert en dan poppen ze up, al kuchend van de stofwolken op de plank waar ze lagen!quote:
Zijn die kaarten niet al verkleurd na 2 jaar, dat ze barcode al niet meer kunnen scannenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In je mail even zoeken op Eurovision in Concert en dan poppen ze up, al kuchend van de stofwolken op de plank waar ze lagen!
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
Zal wel gesmolten sneeuw zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:07 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig is het hier volgens de Buienradar droog. Dat natte op de ramen en de grond buiten zal wel iets anders dan regen zijn dan.
Sterktequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Ik had weer veel pijn en ben ook misselijk. Ik heb de huisarts weer gebeld, maar ik moet gewoon wachten op de echoZe gaan wel kijken voor andere pijnstilling, daar moet ik aan het eind van de ochtend voor terugbellen.
Dank je! Ik baal wel dat er niet meer kan gebeuren nu. Maar ik rol niet over de grond van de pijn en ik heb geen koorts en dan moet je gewoon wachten tot je aan de beurt bent voor verder onderzoekquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Ik had weer veel pijn en ben ook misselijk. Ik heb de huisarts weer gebeld, maar ik moet gewoon wachten op de echoZe gaan wel kijken voor andere pijnstilling, daar moet ik aan het eind van de ochtend voor terugbellen.
Ik wacht nog op een oproepquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:34 schreef H_T het volgende:
[..]Balen zeg! Wanneer staat die echo gepland?
Sterkte
Dus dat hoor ik steedsquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In je mail even zoeken op Eurovision in Concert en dan poppen ze up, al kuchend van de stofwolken op de plank waar ze lagen!
Mehquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een oproepen dat kon 1 a 2 weken duren
Bedankt, lief konijntje!quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:45 schreef H_T het volgende:
[..]
MehDit konijntje steunt je!
[ afbeelding ]
Bahquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Arizona het volgende:
Wat een gedoe zeg. En al die tijd zit je toch in de onzekerheid (en pijn). Heel veel sterkte en beterschapquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je! Ik baal wel dat er niet meer kan gebeuren nu. Maar ik rol niet over de grond van de pijn en ik heb geen koorts en dan moet je gewoon wachten tot je aan de beurt bent voor verder onderzoekDat ik niet normaal dagelijks kan functioneren is niet erg genoeg
Nee joh wat een gedoequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over gedoe gesproken...
Wij hebben een thuiswerkregeling nu ingevoerd en daarvoor moet je een thuiswerkrooster doorgeven. Echter wanneer je van het vast rooster afwijkt, moet je dat weer een nieuw rooster indienen.
Aangezien het pas net vorige week is ingevoerd, kan januari nu pas ingediend worden. Toen heb ik iedere week zo'n beetje op andere dagen thuisgewerkt, dus moet ik voor iedere week een nieuw thuiswerkrooster indienen. Echter kan ik dat niet gelijk voor de hele maand doen, maar moet dat per week gebeuren en ik kan de nieuwe week pas indienen, op het moment dat de vorige is goedgekeurd.
We hebben ook een afdelingsagenda en daar houden we het voor de afdeling al bij wie wanneer op kantoor is, zodat je ook kan zien dat je niet in je eentje naar kantoor gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee joh wat een gedoeAl moeten wij elke dag dat we op kantoor werken registreren maar wij hebben sowieso een uren registratiesysteem (voor onze afdeling niet van toepassing dus elke dag registreer ik gewoon 9 uur op "Afdelingswerkzaamheden"
) en kunnen dus daarin aangeven of we op kantoor hebben gewerkt.
Serieusquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over gedoe gesproken...
Wij hebben een thuiswerkregeling nu ingevoerd en daarvoor moet je een thuiswerkrooster doorgeven. Echter wanneer je van het vast rooster afwijkt, moet je dat weer een nieuw rooster indienen.
Aangezien het pas net vorige week is ingevoerd, kan januari nu pas ingediend worden. Toen heb ik iedere week zo'n beetje op andere dagen thuisgewerkt, dus moet ik voor iedere week een nieuw thuiswerkrooster indienen. Echter kan ik dat niet gelijk voor de hele maand doen, maar moet dat per week gebeuren en ik kan de nieuwe week pas indienen, op het moment dat de vorige is goedgekeurd.
Dank je! Inderdaad veel gedoe. Ik kan bijvoorbeeld geen hele dagen werken momenteel. Door de pijn en door de daardoor ontstane vermoeidheidquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg. En al die tijd zit je toch in de onzekerheid (en pijn). Heel veel sterkte en beterschap
Ja, ik denk dat ze er vanuit gingen dat iedereen gewoon alleen maar op dezelfde dagen thuiswerkt en dat daar geen wijzigingen per week in zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ook leuk voor de goedkeurders
Dat inderdaad ook. Maar dat geeft wel een grotere kans dat het snel afgeschaft wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ook leuk voor de goedkeurders
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je! Inderdaad veel gedoe. Ik kan bijvoorbeeld geen hele dagen werken momenteel. Door de pijn en door de daardoor ontstane vermoeidheid![]()
Ik kan niet alle huishoudklusjes. Bed verschonen geeft pijnaanval![]()
Sportschool: nope. Ik probeer wel iedere dag te wandelen.
Ik ga zo maar even koffiedrinken bij mijn ouders. Hopelijk leidt dat wat af.
Heel goed verzonnen ditquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het is ook zo, dat wanneer ik een bepaald rooster heb en ik wijk daar in een bepaalde week vanaf, maar de week erop ga ik weer naar het voorgaande rooster, dan moet ik dus voor beide weken een roosterwijziging doorvoeren.
Het is goed dat er over is nagedacht. Het is alleen jammer dat dit het resultaat is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook. Maar dat geeft wel een grotere kans dat het snel afgeschaft wordt
[..]Je zou toch denken als het zo'n invloed heeft op je leven voorrang op z'n plaats is.
[..]
Heel goed verzonnen ditWij gaan binnenkort beginnen met hybride werken. Maar men heeft nog geen idee hoe ze het moeten inrichten
Dus dat wordt gewoon uitproberen. Op zich ook wel weer goed, dat we niet in een soort vooraf bedacht concept geduwd moeten worden maar ik ben erg benieuwd of dit niet enorme verschillen in de organisatie gaat opleveren (verschil in leidinggevende gaat straks doorslaggevend zijn).
Ik heb het aangegeven, dat ik niet volledig kan werken en mijn dagelijks functioneren eronder lijdt. Maar dat is dus schijnbaar niet voldoende om naar voren gehaald te worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook. Maar dat geeft wel een grotere kans dat het snel afgeschaft wordt
[..]Je zou toch denken als het zo'n invloed heeft op je leven voorrang op z'n plaats is.
[..]
Heel goed verzonnen ditWij gaan binnenkort beginnen met hybride werken. Maar men heeft nog geen idee hoe ze het moeten inrichten
Dus dat wordt gewoon uitproberen. Op zich ook wel weer goed, dat we niet in een soort vooraf bedacht concept geduwd moeten worden maar ik ben erg benieuwd of dit niet enorme verschillen in de organisatie gaat opleveren (verschil in leidinggevende gaat straks doorslaggevend zijn).
Dat zal hier ook zo zijn. Sommige managers willen niets liever dan iedereen zoveel mogelijk op kantoor, terwijl andere managers 1 dag in de week op kantoor prima vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hopen op een snelle doorloop bij echografiequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het aangegeven, dat ik niet volledig kan werken en mijn dagelijks functioneren eronder lijdt. Maar dat is dus schijnbaar niet voldoende om naar voren gehaald te worden.
Maar er zijn dus mensen met wie het nog kutter gaaten ik snap wel dat die eerst geholpen moeten worden.
Ik heb een mega pro-kantoor leidinggevende. Maar ook wel weer één die inziet dat sommige mensen het thuis fijner vinden werken dan zijquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zal hier ook zo zijn. Sommige managers willen niets liever dan iedereen zoveel mogelijk op kantoor, terwijl andere managers 1 dag in de week op kantoor prima vinden.
Mijn manager behoort tot de laatste categorie gelukkig
Helaas is dat idd niet erg genoeg, daar kan ik helaas over meepraten. Sterkte voorlopig, het komt goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je! Ik baal wel dat er niet meer kan gebeuren nu. Maar ik rol niet over de grond van de pijn en ik heb geen koorts en dan moet je gewoon wachten tot je aan de beurt bent voor verder onderzoekDat ik niet normaal dagelijks kan functioneren is niet erg genoeg
quote:
Dank jequote:Op woensdag 16 februari 2022 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas is dat idd niet erg genoeg, daar kan ik helaas over meepraten. Sterkte voorlopig, het komt goed.
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je je misschien ook gesteund willen voelen door een lekkere stoofschotel, ik weet zeker dat het konijntje je daar ook wel mee kan/wil helpen.
Ok, wat jij wil. Mocht je je bedenken dan roep je maar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je
En nee dank je, ik denk dat het konijntje mij levend meer troost biedt
Wat een line-upquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:30 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Voor je naar een festival wil met Nanowar of Steel, Trollfest en Bonnie St. Clair in Nederland
WAT. Goed dat je hebt gebeldquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
Ik was nog niet besproken bij de huisarts, ze bellen me straks terug.
Beterschap Arizona. Inderdaad goed dat je gebeld hebt, zij kunnen je pijn niet voelen. Jij kan dat wel, dus jij weet dat een beetje snelheid handig is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
Ik was nog niet besproken bij de huisarts, ze bellen me straks terug.
De assistente zou bespreken of ik andere medicatie kon krijgen. Of dat de huisarts nog andere ideeën had. En ik moest om 11:45 bellen. Dan is het toch wel een teleurstelling dat er nog geen nieuws isquote:
Ja, ik was ook bijna te laat.quote:
Ik snap het niet, mag je een keer meedoenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heeft het niet gehaald
Ik was nog niet op de hoogte van de laatste info![]()
Zeker met zo'n opmerking als net 'Desmet doet even net of ze net zo goed is als Schulting'.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
Ben wel een beetje bang voor die Desmet hoor.
Ik begrijp die opmerkingen ook gewoon niet, want dit wordt niet op de Belg uitgezonden. Al die Belgen worden nu bevestigd in hun vooroordeel dat Nederlanders arrogant zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker met zo'n opmerking als net 'Desmet doet even net of ze net zo goed is als Schulting'.
Ja, maar ze is toch ook gewoon best goed? Als alles goed valt en ze heeft wat geluk zie ik haar zomaar oversteken.
Ja, echt een rare opmerking.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker met zo'n opmerking als net 'Desmet doet even net of ze net zo goed is als Schulting'.
Ja, maar ze is toch ook gewoon best goed? Als alles goed valt en ze heeft wat geluk zie ik haar zomaar oversteken.
Nee, die ging door samen met de beste nrs 4quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:33 schreef GeorgeM het volgende:
Huh, Rianne de Vries? Ze was toch uitgeschakeld?
Er gingen toch maar 2 nummers 4 door en daar zat zij toch niet bij?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die ging door samen met de beste nrs 4
De tijdwaarneming werkte niet goed in haar race. Na protest van Otter is ze toegevoegd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er gingen toch maar 2 nummers 4 door en daar zat zij toch niet bij?
Ah dankjewel, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De tijdwaarneming werkte niet goed in haar race. Na protest van Otter is ze toegevoegd.
Precies, ook dat nog.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp die opmerkingen ook gewoon niet, want dit wordt niet op de Belg uitgezonden. Al die Belgen worden nu bevestigd in hun vooroordeel dat Nederlanders arrogant zijn.
Desmet doet het superslim, lekker achter Suzanne hangen en zoveel mogelijk sparen voor de finale dusquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zouden ze een Olympische sport van moeten maken. Nederlandse commentatoren zouden alle medailles winnen.quote:
Ongetwijfeld, en deze shorttrack-commentator zou de meeste medailles binnenslepenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zouden ze een Olympische sport van moeten maken. Nederlandse commentatoren zouden alle medailles winnen.
Of het is een hele sterke anti-jinx, als tegenwicht voor onze commentatoren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop niet dat de TT een voorspelling wordt voor de finale van de 1500 meter.
Ja of die reed in een scheur ofzo denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zag zo snel even niet wat er gebeurde met die Chinees, raakte die nu gewoon zelf het evenwicht kwijt?
Ja, al dat gepraat vooraf.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zullen we anders gewoon beginnen?
Ik moet zo nog even weg en we lopen uit.
Haha dat dacht ik ook te zienquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk toch zilver en niet brons. Maar dat zal wel de wens zijn
Dat is toch standaard bij Oekraïne?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
ESF / [2022] Oekraïne: Kalush Orchestra - Stefania? #2
Trouwens Alina heeft zich terug getrokken
En Schouten 4quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schulting zou toch 5 keer goud halen deze Spelen?
Dat is de wens, maar dan moet het wel in het echt gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schulting zou toch 5 keer goud halen deze Spelen?
Wat jammer. Ik vond het lied beter dan die van Kalush Orchestra.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
ESF / [2022] Oekraïne: Kalush Orchestra - Stefania? #2
Trouwens Alina heeft zich terug getrokken
Volgens mij is deze sport ook echt geen doen als je je hier niet heel snel overheen kan zetten. Ook met vallen enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:34 schreef Yesse het volgende:
Het mooie aan Schulting vind ik dat ik echt het idee heb dat ze iemand anders het nooit misgunt. Ze is ook zonder gouden medaille al heel snel weer blij.
Het is ook teveel Russisch roulette soms. Je moet soms accepteren dat je helemaal niks wint.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij is deze sport ook echt geen doen als je je hier niet heel snel overheen kan zetten. Ook met vallen enzo.
Ja precies, anders gaat dat je mentaal echt tegenwerken. Wel knap want ik zou lang zuur blijven geloof ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook teveel Russisch roulette soms. Je moet soms accepteren dat je helemaal niks wint.
En Velzeboer gewoon keurig 5e, binnen een seconde van de nummer 1quote:
Boycotten die handel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Em31 het volgende:
Heb de pindakaaspaaseitjes van de Hema weer
Zijn nog steeds niet zo lekker als 2 jaar geleden dus ze hebben ze echt veranderd.
Schandalig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
Voor het eerst in de pandemie staat mijn woonplaats in de top 10 gemeentes met de meeste besmettingen in de afgelopen week per 100.000 inwoners.
In de supermarkt loopt zelfs het personeel niet meer met een mondkapje. Enerzijds vind ik er iets van, maar anderzijds probeer ik me er nu, met die omikronvariant, ook niet te druk om te maken. Ik houd vooral afstand waar het kan.Personeel van de Lidl hier doet het ook steeds minder, klanten ook, helpt daarin ook niet dat een van de managers niet van de mondkapjes is en er dus zelf al maanden vrijwel nooit een opheeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Als je Doetinchem bedoelt, want zo te lezen is het daar, dan is dat al sinds ergens begin 13de eeuw een stad (Inclusief officiële stadsrechten en stadsmuur en alles) Ik zou dat iig geen durp meer willen noemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:10 schreef GeorgeM het volgende:
Gut, ik hoorde dat the Passion in mijn durp is dit jaar.
Er zijn toch wel mooiere durpen?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Personeel van de Lidl hier doet het ook steeds minder, klanten ook, helpt daarin ook niet dat een van de managers niet van de mondkapjes is en er dus zelf al maanden vrijwel nooit een opheeft.Ik denk dat het de komende week steeds minder wordt met de mondkapjes. Ach ja, ik ben ook wel blij als het niet meer hoeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, dat is hier nog niet eens te bestellen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef H_T het volgende:
Belangrijk pizzanieuws!
[ twitter ]
De pizza Kapitein Iglo-vissticks is in aantocht
He jammer nouquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow, dat is hier nog niet eens te bestellen.
Het lijkt mij inderdaad nogal een slappe hapquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe walgelijk het dus is!
In Duitsland heeft het ook de opvallende releasedatum van 1 april mee gekregen, maar ze zweren dat het geen grap is. Wel bedanken ze even de internationale gemeenschap voor de vele bedreigingenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow, dat is hier nog niet eens te bestellen.
Hopelijk helpt dit de vriendin van de pauperkabouter ook.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Lekker random, maar ik heb voor het eerst in jaren weer eens een Nederlandstalig nummer aan m'n playlist toegevoegd. Ik vind haar ook wel wat voor het songfestival volgend jaar (indien goed nummer etc etc). Nummer kent iedereen wel waarschijnlijk, maar ik heb wel een remix gekozen, die pakt me net wat beter dan het origineel.
quote:In 2020 volgde een eerste single, anderhalf jaar later kan ze de vraag naar optredens en interviews amper bijhouden. “Ik krijg ook elke dag berichtjes van fans die zich herkennen in ‘Dat heb jij gedaan’”, vertelt de zangeres. “Van mensen die ook in zo’n giftige relatie zitten, of van kinderen die gepest worden of zwaar ziek zijn... Een vrouw, die het slachtoffer is geworden van seksueel geweld, stuurde dat ze een stukje van mijn liedje zou voorlezen tijdens haar rechtszaak. Zoiets komt natuurlijk binnen. Helaas kan ik niet op elke getuigenis reageren. Fans lijken dat trouwens ook niet te verwachten, ze willen gewoon hun verhaal kwijt.”
Intussen heeft MEAU op privévlak eveneens haar draai gevonden, met dank aan haar nieuwe vriend Jesper. “Het gaat ontzettend goed. We werken zelfs samen”, lacht ze. “Hij mixt mijn liedjes en begeleidt me af en toe op akoestische gitaar. Jesper begreep bovendien dat ik de nood had om die vorige relatie van me af te schrijven. Meer nog, hij was degene die me aangemoedigd heeft om het als single uit te brengen. Heerlijk om te ontdekken dat relaties ook gewoon leuk kunnen zijn.”
https://www.hln.be/muziek(...)chtbank-br~a5da185b/
Ja, ik hoorde het van Piet. Die had het over windkracht 9 met windstoten 10, 11, mogelijk 12.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
Vanavond waait het behoorlijk, maar vrijdag krijgen we echt een grote woei
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
Vanavond waait het behoorlijk, maar vrijdag krijgen we echt een grote woei
Ik weet het, maar het voelt gewoon niet als een stadquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je Doetinchem bedoelt, want zo te lezen is het daar, dan is dat al sinds ergens begin 13de eeuw een stad (Inclusief officiële stadsrechten en stadsmuur en alles) Ik zou dat iig geen durp meer willen noemen.
Eunice toch?quote:
Dudley ofzoquote:
Ah ja, zij was hetquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eunice toch?
Maar eerst Dudley nog even doorstaan.
Als je eenmaal een pizza van New York Pizza hebt gehad, hoef je niks anders meerquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:54 schreef H_T het volgende:
Belangrijk pizzanieuws!
[ twitter ]
De pizza Kapitein Iglo-vissticks is in aantocht
Ik zie Helga nu heel blij en handenwrijvend voor me.quote:
quote:Schrijf!
Ja: schrijf! We nodigen iedereen – behalve onze vaste medewerkers – uit om mee te doen aan onze Grote Eurostory Schrijfwedstrijd 2022.
Hiervoor vragen we je om:
een stuk te schrijven dat voor jou een Eurovisieverhaal is. Dat kan dus over
een jaar
een land
een artiest
een liedje
een niet-Eurovisie-liedje van een Eurovisie-artiest
een puntentelling
een voorrondeliedje
een presentator of commentator (m/v/x)
gaan
OF
het gaat juist over wat *iets-met-Eurovisie* ooit persoonlijk voor jou betekend heeft.
Nooit bestellen dus, dat voorkomt toekomstige teleurstellingquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als je eenmaal een pizza van New York Pizza hebt gehad, hoef je niks anders meer
Nee, dan zijn die van Domino's nog beter, maar nog beter van een echte Italiaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als je eenmaal een pizza van New York Pizza hebt gehad, hoef je niks anders meer
Rustig.quote:
Misschien word ik wel rustig in mijn hoofd van stormachtig weer.quote:
Ah ja daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien word ik wel rustig in mijn hoofd van stormachtig weer.
Of het is de kalmte na de storm. Zouden ze een leuk liedje over kunnen makenquote:
Ik vind die van NYP lekkerder, maar dat kan ook komen omdat mevrouw Sjors junior er werktquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn die van Domino's nog beter, maar nog beter van een echte Italiaan.
Kijk, mooi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen
Ik ook! Heerlijk dat geluid van Dudley buitenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien word ik wel rustig in mijn hoofd van stormachtig weer.
Ik denk dat er bij mij in de buurt geen Sjorsjina bij NYP werkt, en Domino's is dichterbij. Al bestel ik daar voornamelijk als ze weer eens een kortingsweek hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind die van NYP lekkerder, maar dat kan ook komen omdat mevrouw Sjors junior er werkt
Koffie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, mooi.
Dan is dat ook weer opgelost.![]()
Zijn er nog meer moeilijke problemen die wij even op kunnen lossen, nu we toch bezig zijn?
Netjes!quote:
Is koffie zo'n moeilijk probleem dat wij daar onze tijd aan moeten besteden?quote:
Ik heb wel het idee dat dit, iig deels, computerwerk is.quote:
Ook dan is het knap gemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat dit, iig deels, computerwerk is.
Net als dit van hem.
[ twitter ]
Oh, zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Is dit een aanval op @:koffieleuk?!
Zeker.quote:
Ik stam af van een eigenzinnig en in natuur gelovende volk afquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was weer een interessante aflevering.
Japanners?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stam af van een eigenzinnig en in natuur gelovende volk af
Praat ik Japans?quote:
En merk je dat ook nog in jezelf?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sjorsjinaquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij mij in de buurt geen Sjorsjina bij NYP werkt, en Domino's is dichterbij. Al bestel ik daar voornamelijk als ze weer eens een kortingsweek hebben
De eigenzinnige dat nog welquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En merk je dat ook nog in jezelf?
Je hoeft natuurlijk geen Japans te spreken om van Japanners af te stammen, maar eigenzinnig en in natuur gelovend waren ze absoluut, vandaar.quote:
Grutte Pier ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ook team Dominos, (geen sorry) @georgem.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dan zijn die van Domino's nog beter, maar nog beter van een echte Italiaan.
Geen probleemquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook team Dominos, (geen sorry) @:georgem.
Het deeg van NYP vond ik heel zout.
Oja ik heb het origineel ook al op m'n playlist, vind ik mooiquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Lekker random, maar ik heb voor het eerst in jaren weer eens een Nederlandstalig nummer aan m'n playlist toegevoegd. Ik vind haar ook wel wat voor het songfestival volgend jaar (indien goed nummer etc etc). Nummer kent iedereen wel waarschijnlijk, maar ik heb wel een remix gekozen, die pakt me net wat beter dan het origineel.
Leukquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:24 schreef usagi414 het volgende:
Eurostory gaat een schrijfwedstrijd houden.
En er zijn hier best wel wat mensen die dit kunnen.
[..]
HADJEWATquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geen probleem
Zeker in Almeloooooo![]()
![]()
Sorry in deze geen #teammean @Cyan9, het origineel vind ik toch mooierquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik heb het origineel ook al op m'n playlist, vind ik mooi
Gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
Zo ik ben er ook weer, was jullie misschien nog niet opgevallen, probeerde subtiel me een beetje in de gaande gesprekken te mengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik had stiekem vandaag tussendoor al een beetje bijgelezen dus nu hoefde ik niet zoveel meerquote:
Dat scheeltquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had stiekem vandaag tussendoor al een beetje bijgelezen dus nu hoefde ik niet zoveel meer
Oepsquote:
Nee daar scroll ik sowieso overheenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat scheeltVolgens mij is er vandaag overdag ook niet zo veel gepost als je de sportberichten niet meetelt
Je kan ook een ontmoeting hebben gehad met de mensen uit de boeken van Edward.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk![]()
Maar wel non-fictie zo te lezen?
Ik ben echt genânt fan van Edward van de VendelDus dat voelt dan ook weer als een drempel :$
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef Meke het volgende:
En even een werkupdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja nou denk ik niet dat ik dat hebquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan ook een ontmoeting hebben gehad met de mensen uit de boeken van Edward.![]()
Dit klinkt raar als je de boeken niet hebt gelezen
HADJEWATquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee daar scroll ik sowieso overheen
Nee eerder iets NIET, namelijk een interesse in sportquote:
Eind van de week zijn de winterspelen voorbij, dan denk ik dat het weer wat minder over sport zal gaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee daar scroll ik sowieso overheen
O ik klaag ook niet hoor, ik lees het gewoon halfquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Eind van de week zijn de winterspelen voorbij, dan denk ik dat het weer wat minder over sport zal gaanOf op z'n minst minder over schaatsen
Heb je nog avonturen beleefd met moeilijke recepten de laatste tijd?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:22 schreef Meke het volgende:
[..]
O ik klaag ook niet hoor, ik lees het gewoon half
Nee volgens mij nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog avonturen beleefd met moeilijke recepten de laatste tijd?
Bayern staat met 1-0 achter Meekquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee eerder iets NIET, namelijk een interesse in sport
Wat maakte het recept zo duur dan? Ik zie niet direct iets ertussen waarvan ik denkquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet![]()
Ik heb laatst wel dit gemaakt, wat op zich lekker was maar wel heeeel duur en daardoor het niet waard![]()
En ik heb weer eens twee nieuwe kookboeken![]()
Deze
Ik heb nu drie Joods/Israelische kookboeken, waarvan twee vega(n), ik zit in een niche
![]()
![]()
En deze
Die Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak ziet er wel erg goed uit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel dit gemaakt, wat op zich lekker was maar wel heeeel duur en daardoor het niet waard![]()
Deze
Ik heb nu drie Joods/Israelische kookboeken, waarvan twee vega(n), ik zit in een niche
![]()
![]()
En deze
In geen enkele sport?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee eerder iets NIET, namelijk een interesse in sport
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Alles bij elkaar denk ik, maar volgens mij vooral alle verschillende paddenstoelen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat maakte het recept zo duur dan? Ik zie niet direct iets ertussen waarvan ik denkda's prijzig!
Ik had zondag stoofvlees gemaakt. Die is ook voor verbetering vatbaarMaar voorlopig ga ik dat niet proberen, omdat ik er zoveel van had dat ik drie dagen dat heb gegeten en er voorlopig geen behoefte aan heb.
Maak je ook echt veel uit de kookboeken of vind je het vooral leuk om ze te hebben? Ik heb ook wel wat boeken in de kast staan, maar ik kijk er bijna nooit in
Nee ik heb geen slowcookertquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die Stoof met donker bier, paddenstoelen en pastinaak ziet er wel erg goed uit.
Als je nog tips heb met iets van bloemkool in de slowcooker ?
Ah ja, dan heb je ineens drie kruiden nodig die je niet in huis hebt en die je alleen per veel meer kan kopen dan wat je echt nodig hebt! Op zich geen probleem als die kruiden later wel op komen, maar het voelt wel extra duur danquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Alles bij elkaar denk ik, maar volgens mij vooral alle verschillende paddenstoelen.
Het feit dat ik per ongeluk de hoeveelheden verdubbelde zal ook niet meehelpen![]()
En allebei! Wel ook heel leuk om te hebben maar ik maak er ook wel veel uit. Alleen soms heb je weer allemaal nieuwe kruiden nodig en dat tikt ook aan![]()
Niet om te kijken en echt te volgenquote:
Nou dat heb je daar ook niet echt voor nodig geloof ik. Eerder een goede planningquote:
heb er geen ervaring meequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou dat heb je daar ook niet echt voor nodig geloof ik. Eerder een goede planning
Ja precies dat, en net weer een azijn dat je niet al hebtquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb je ineens drie kruiden nodig die je niet in huis hebt en die je alleen per veel meer kan kopen dan wat je echt nodig hebt! Op zich geen probleem als die kruiden later wel op komen, maar het voelt wel extra duur dan
Nee je moet hem gewoon 's ochtends al aanzettenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er geen ervaring mee
Slow cooker klinkt alsof je hongerig staat te wachten op je voer
Ik tot vandaag ook nietquote:
Straks is ie te snelquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik tot vandaag ook niet![]()
Maar ik hoorde er goede verhalen over en deze zag ik staan.
Zal je zien dat deze niet zo goed is.
ahhhhh achso, weer iets geleerdquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee je moet hem gewoon 's ochtends al aanzetten
Die paddenstoelenstoof ziet er wel interessant uit, al zou ik zelf wel de pastinaak door iets anders vervangen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze
![]()
![]()
En deze
Ik geloof dat Hans Teeuwen je voor wasquote:
Vlees?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die paddenstoelenstoof ziet er wel interessant uit, al zou ik zelf wel de pastinaak door iets anders vervangen.
Nee, een andere knol (nee, geen paardquote:
damn weer niet origineel, the story of my lifequote:Op woensdag 16 februari 2022 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik geloof dat Hans Teeuwen je voor was
Niks van gemerktquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:01 schreef Fascination het volgende:
Mijn God, wat een lawaai vannacht met de wind. Zelden zo meegemaakt.
Hier ook ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:01 schreef Fascination het volgende:
En het wordt morgen nog erger.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:01 schreef Fascination het volgende:
Lekker tochquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen de deur uit liep, waaide het nog best stevig, maar op de snelweg helemaal niks van gemerkt.
Deze kunnen mijn ouders en ik dus al jááááren niet zonderquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
De FlavorWave Turbo bestaat al jaren!
[ afbeelding ]
Als het komende nacht maar te doen is ben ik tevreden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het wordt morgen nog erger.
Neequote:
Ik vind het juist heerlijk als het 's nachts stormt, liefst met onweer erbij.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het komende nacht maar te doen is ben ik tevreden.
kun je daar doorheen slapen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk als het 's nachts stormt, liefst met onweer erbij.
Ik welquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
kun je daar doorheen slapen dan?
Ja, heerlijk. Ik heb zelfs het gevoel dat ik beter slaap, ik vind het ook heerlijk om naar te luisteren net voor ik inslaap.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
kun je daar doorheen slapen dan?
Echt? Ik kan wel goed omgaan met onweer, want dat is vaak na een korte periode wel weer weg en geeft me een huiselijk gevoel. Maar die wind maakt me onrustig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik heb zelfs het gevoel dat ik beter slaap, ik vind het ook heerlijk om naar te luisteren net voor ik inslaap.
Ideaal is als het begint te stormen en onweren een uurtje voor ik naar bed ga ongeveer en dan de hele nacht door.
Storm doet dat ook voor mij, lekker ook om in te wandelen (helemaal langs de zee).quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt? Ik kan wel goed omgaan met onweer, want dat is vaak na een korte periode wel weer weg en geeft me een huiselijk gevoel. Maar die wind maakt me onrustig.
Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden ook weer een goede nacht gehad. Ik wijt dat ook aan de windquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Ik heb zelfs het gevoel dat ik beter slaap, ik vind het ook heerlijk om naar te luisteren net voor ik inslaap.
Ideaal is als het begint te stormen en onweren een uurtje voor ik naar bed ga ongeveer en dan de hele nacht door.
Hoe gaat het met de pijn? Heb je pijnstillers gekregen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden ook weer een goede nacht gehad. Ik wijt dat ook aan de wind
Ik heb nu andere pijnstillers gekregen, kon ik gisteren aan het eind van de dag ophalen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pijn? Heb je pijnstillers gekregen?
Dat zou ik niet netjes vinden nee. Ik heb dat ook al ‘ns gehad, toen ik daarover belde, werd het later teruggestort. Het gaat me dan niet eens zozeer om het geld, maar om het principe.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had laatst iets besteld bij een webshop, maar verkeerd item ontvangen. Dus ik naar de klantenservice gemaild, kreeg geen antwoord, maar wel een automatisch mailtje voor een retourlabel. Als je een artikel retour stuurt moet je ¤3,50 betalen. Ben benieuwd of ze dat ook doen als ze zelf een verkeerd item hebben opgestuurd, dat zou ik namelijk niet zo heel klantvriendelijk vinden.
Heb je een afspraak voor een echo staan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu andere pijnstillers gekregen, kon ik gisteren aan het eind van de dag ophalen.
Deze lijken iets beter te helpen maar ik juich nog niet te hard, want de pijn wisselt gedurende de dag door. Dus even kijken wat vandaag brengt
Ik wacht nog op de oproep, dat kon 1-2 weken duren...quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een afspraak voor een echo staan?
WOESTquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had laatst iets besteld bij een webshop, maar verkeerd item ontvangen. Dus ik naar de klantenservice gemaild, kreeg geen antwoord, maar wel een automatisch mailtje voor een retourlabel. Als je een artikel retour stuurt moet je ¤3,50 betalen. Ben benieuwd of ze dat ook doen als ze zelf een verkeerd item hebben opgestuurd, dat zou ik namelijk niet zo heel klantvriendelijk vinden.
-Koffie-quote:
Graagquote:
Daar zou ik wel even over bellen ja, dat klopt nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:47 schreef AgnesGru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |