Ja kloptquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Ik vind eigenlijk alleen uit eten gaan, naar de bios, een weekendje weg en lunchen/shoppen met vriendinnen leuk![]()
‘Nooduitgang’ van Het Goede Doel is wel een beetje mijn lijflied![]()
Ga je Carnaval vieren?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:33 schreef Greys het volgende:
ESF / [2022] Eurovision in Concert 9 april AFAS
IT GIET OAN
Zoek je oude kaarten!
Het viel niet op, omdat er door het slotje is gepostquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Want waarom zou je ook opletten of het topic niet al dicht is?
Beter om gewoon drie kwartier in een dicht topic te blijven hangen.
Denk dat het heel apart is ja tussen al die mensen en vooral met Carnaval, zo dicht op elkaar. Huuuuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Misschien, een heel klein beetje. Moet sowieso gewoon maandag/dinsdag werken, dus dan blijft alleen zaterdagavond als reëele optie over hè.en voelt ook raar volledig in het gedruis te belanden nu.
![]()
Dat zou idd heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het viel niet op, omdat er door het slotje is gepost
FF of Pentatonix?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier. Ik ga een paar dagen later een ander concert bezoeken in dezelfde concertzaal
Franz Ferdinandquote:
Leuk vooruitzicht!quote:
Keith Bakker?quote:
In je mail even zoeken op Eurovision in Concert en dan poppen ze up, al kuchend van de stofwolken op de plank waar ze lagen!quote:
Zijn die kaarten niet al verkleurd na 2 jaar, dat ze barcode al niet meer kunnen scannenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In je mail even zoeken op Eurovision in Concert en dan poppen ze up, al kuchend van de stofwolken op de plank waar ze lagen!
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
Zal wel gesmolten sneeuw zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:07 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig is het hier volgens de Buienradar droog. Dat natte op de ramen en de grond buiten zal wel iets anders dan regen zijn dan.
Sterktequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Ik had weer veel pijn en ben ook misselijk. Ik heb de huisarts weer gebeld, maar ik moet gewoon wachten op de echoZe gaan wel kijken voor andere pijnstilling, daar moet ik aan het eind van de ochtend voor terugbellen.
Dank je! Ik baal wel dat er niet meer kan gebeuren nu. Maar ik rol niet over de grond van de pijn en ik heb geen koorts en dan moet je gewoon wachten tot je aan de beurt bent voor verder onderzoekquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen. Ik had weer veel pijn en ben ook misselijk. Ik heb de huisarts weer gebeld, maar ik moet gewoon wachten op de echoZe gaan wel kijken voor andere pijnstilling, daar moet ik aan het eind van de ochtend voor terugbellen.
Ik wacht nog op een oproepquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:34 schreef H_T het volgende:
[..]Balen zeg! Wanneer staat die echo gepland?
Sterkte
Dus dat hoor ik steedsquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In je mail even zoeken op Eurovision in Concert en dan poppen ze up, al kuchend van de stofwolken op de plank waar ze lagen!
Mehquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een oproepen dat kon 1 a 2 weken duren
Bedankt, lief konijntje!quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:45 schreef H_T het volgende:
[..]
MehDit konijntje steunt je!
[ afbeelding ]
Bahquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:18 schreef Arizona het volgende:
Wat een gedoe zeg. En al die tijd zit je toch in de onzekerheid (en pijn). Heel veel sterkte en beterschapquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je! Ik baal wel dat er niet meer kan gebeuren nu. Maar ik rol niet over de grond van de pijn en ik heb geen koorts en dan moet je gewoon wachten tot je aan de beurt bent voor verder onderzoekDat ik niet normaal dagelijks kan functioneren is niet erg genoeg
Nee joh wat een gedoequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over gedoe gesproken...
Wij hebben een thuiswerkregeling nu ingevoerd en daarvoor moet je een thuiswerkrooster doorgeven. Echter wanneer je van het vast rooster afwijkt, moet je dat weer een nieuw rooster indienen.
Aangezien het pas net vorige week is ingevoerd, kan januari nu pas ingediend worden. Toen heb ik iedere week zo'n beetje op andere dagen thuisgewerkt, dus moet ik voor iedere week een nieuw thuiswerkrooster indienen. Echter kan ik dat niet gelijk voor de hele maand doen, maar moet dat per week gebeuren en ik kan de nieuwe week pas indienen, op het moment dat de vorige is goedgekeurd.
We hebben ook een afdelingsagenda en daar houden we het voor de afdeling al bij wie wanneer op kantoor is, zodat je ook kan zien dat je niet in je eentje naar kantoor gaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee joh wat een gedoeAl moeten wij elke dag dat we op kantoor werken registreren maar wij hebben sowieso een uren registratiesysteem (voor onze afdeling niet van toepassing dus elke dag registreer ik gewoon 9 uur op "Afdelingswerkzaamheden"
) en kunnen dus daarin aangeven of we op kantoor hebben gewerkt.
Serieusquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Over gedoe gesproken...
Wij hebben een thuiswerkregeling nu ingevoerd en daarvoor moet je een thuiswerkrooster doorgeven. Echter wanneer je van het vast rooster afwijkt, moet je dat weer een nieuw rooster indienen.
Aangezien het pas net vorige week is ingevoerd, kan januari nu pas ingediend worden. Toen heb ik iedere week zo'n beetje op andere dagen thuisgewerkt, dus moet ik voor iedere week een nieuw thuiswerkrooster indienen. Echter kan ik dat niet gelijk voor de hele maand doen, maar moet dat per week gebeuren en ik kan de nieuwe week pas indienen, op het moment dat de vorige is goedgekeurd.
Dank je! Inderdaad veel gedoe. Ik kan bijvoorbeeld geen hele dagen werken momenteel. Door de pijn en door de daardoor ontstane vermoeidheidquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg. En al die tijd zit je toch in de onzekerheid (en pijn). Heel veel sterkte en beterschap
Ja, ik denk dat ze er vanuit gingen dat iedereen gewoon alleen maar op dezelfde dagen thuiswerkt en dat daar geen wijzigingen per week in zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ook leuk voor de goedkeurders
Dat inderdaad ook. Maar dat geeft wel een grotere kans dat het snel afgeschaft wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ook leuk voor de goedkeurders
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je! Inderdaad veel gedoe. Ik kan bijvoorbeeld geen hele dagen werken momenteel. Door de pijn en door de daardoor ontstane vermoeidheid![]()
Ik kan niet alle huishoudklusjes. Bed verschonen geeft pijnaanval![]()
Sportschool: nope. Ik probeer wel iedere dag te wandelen.
Ik ga zo maar even koffiedrinken bij mijn ouders. Hopelijk leidt dat wat af.
Heel goed verzonnen ditquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het is ook zo, dat wanneer ik een bepaald rooster heb en ik wijk daar in een bepaalde week vanaf, maar de week erop ga ik weer naar het voorgaande rooster, dan moet ik dus voor beide weken een roosterwijziging doorvoeren.
Het is goed dat er over is nagedacht. Het is alleen jammer dat dit het resultaat is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook. Maar dat geeft wel een grotere kans dat het snel afgeschaft wordt
[..]Je zou toch denken als het zo'n invloed heeft op je leven voorrang op z'n plaats is.
[..]
Heel goed verzonnen ditWij gaan binnenkort beginnen met hybride werken. Maar men heeft nog geen idee hoe ze het moeten inrichten
Dus dat wordt gewoon uitproberen. Op zich ook wel weer goed, dat we niet in een soort vooraf bedacht concept geduwd moeten worden maar ik ben erg benieuwd of dit niet enorme verschillen in de organisatie gaat opleveren (verschil in leidinggevende gaat straks doorslaggevend zijn).
Ik heb het aangegeven, dat ik niet volledig kan werken en mijn dagelijks functioneren eronder lijdt. Maar dat is dus schijnbaar niet voldoende om naar voren gehaald te worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat inderdaad ook. Maar dat geeft wel een grotere kans dat het snel afgeschaft wordt
[..]Je zou toch denken als het zo'n invloed heeft op je leven voorrang op z'n plaats is.
[..]
Heel goed verzonnen ditWij gaan binnenkort beginnen met hybride werken. Maar men heeft nog geen idee hoe ze het moeten inrichten
Dus dat wordt gewoon uitproberen. Op zich ook wel weer goed, dat we niet in een soort vooraf bedacht concept geduwd moeten worden maar ik ben erg benieuwd of dit niet enorme verschillen in de organisatie gaat opleveren (verschil in leidinggevende gaat straks doorslaggevend zijn).
Dat zal hier ook zo zijn. Sommige managers willen niets liever dan iedereen zoveel mogelijk op kantoor, terwijl andere managers 1 dag in de week op kantoor prima vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hopen op een snelle doorloop bij echografiequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het aangegeven, dat ik niet volledig kan werken en mijn dagelijks functioneren eronder lijdt. Maar dat is dus schijnbaar niet voldoende om naar voren gehaald te worden.
Maar er zijn dus mensen met wie het nog kutter gaaten ik snap wel dat die eerst geholpen moeten worden.
Ik heb een mega pro-kantoor leidinggevende. Maar ook wel weer één die inziet dat sommige mensen het thuis fijner vinden werken dan zijquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zal hier ook zo zijn. Sommige managers willen niets liever dan iedereen zoveel mogelijk op kantoor, terwijl andere managers 1 dag in de week op kantoor prima vinden.
Mijn manager behoort tot de laatste categorie gelukkig
Helaas is dat idd niet erg genoeg, daar kan ik helaas over meepraten. Sterkte voorlopig, het komt goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je! Ik baal wel dat er niet meer kan gebeuren nu. Maar ik rol niet over de grond van de pijn en ik heb geen koorts en dan moet je gewoon wachten tot je aan de beurt bent voor verder onderzoekDat ik niet normaal dagelijks kan functioneren is niet erg genoeg
quote:
Dank jequote:Op woensdag 16 februari 2022 10:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas is dat idd niet erg genoeg, daar kan ik helaas over meepraten. Sterkte voorlopig, het komt goed.
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je je misschien ook gesteund willen voelen door een lekkere stoofschotel, ik weet zeker dat het konijntje je daar ook wel mee kan/wil helpen.
Ok, wat jij wil. Mocht je je bedenken dan roep je maar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je
En nee dank je, ik denk dat het konijntje mij levend meer troost biedt
Wat een line-upquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:30 schreef Momo het volgende:
[ instagram ]
Voor je naar een festival wil met Nanowar of Steel, Trollfest en Bonnie St. Clair in Nederland
WAT. Goed dat je hebt gebeldquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
Ik was nog niet besproken bij de huisarts, ze bellen me straks terug.
Beterschap Arizona. Inderdaad goed dat je gebeld hebt, zij kunnen je pijn niet voelen. Jij kan dat wel, dus jij weet dat een beetje snelheid handig is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:46 schreef Arizona het volgende:
Ik was nog niet besproken bij de huisarts, ze bellen me straks terug.
De assistente zou bespreken of ik andere medicatie kon krijgen. Of dat de huisarts nog andere ideeën had. En ik moest om 11:45 bellen. Dan is het toch wel een teleurstelling dat er nog geen nieuws isquote:
Ja, ik was ook bijna te laat.quote:
Ik snap het niet, mag je een keer meedoenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heeft het niet gehaald
Ik was nog niet op de hoogte van de laatste info![]()
Zeker met zo'n opmerking als net 'Desmet doet even net of ze net zo goed is als Schulting'.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
Ben wel een beetje bang voor die Desmet hoor.
Ik begrijp die opmerkingen ook gewoon niet, want dit wordt niet op de Belg uitgezonden. Al die Belgen worden nu bevestigd in hun vooroordeel dat Nederlanders arrogant zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker met zo'n opmerking als net 'Desmet doet even net of ze net zo goed is als Schulting'.
Ja, maar ze is toch ook gewoon best goed? Als alles goed valt en ze heeft wat geluk zie ik haar zomaar oversteken.
Ja, echt een rare opmerking.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker met zo'n opmerking als net 'Desmet doet even net of ze net zo goed is als Schulting'.
Ja, maar ze is toch ook gewoon best goed? Als alles goed valt en ze heeft wat geluk zie ik haar zomaar oversteken.
Nee, die ging door samen met de beste nrs 4quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:33 schreef GeorgeM het volgende:
Huh, Rianne de Vries? Ze was toch uitgeschakeld?
Er gingen toch maar 2 nummers 4 door en daar zat zij toch niet bij?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, die ging door samen met de beste nrs 4
De tijdwaarneming werkte niet goed in haar race. Na protest van Otter is ze toegevoegd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er gingen toch maar 2 nummers 4 door en daar zat zij toch niet bij?
Ah dankjewel, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De tijdwaarneming werkte niet goed in haar race. Na protest van Otter is ze toegevoegd.
Precies, ook dat nog.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp die opmerkingen ook gewoon niet, want dit wordt niet op de Belg uitgezonden. Al die Belgen worden nu bevestigd in hun vooroordeel dat Nederlanders arrogant zijn.
Desmet doet het superslim, lekker achter Suzanne hangen en zoveel mogelijk sparen voor de finale dusquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |