SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE TIJDPERK COR
CORRED![]()
Gewoon genoemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
Hoezo is heel het vaccineren / boosten trouwens niet genoemd deze persco? Niet meer nodig?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Het zegt alles over Baudet die met zijn boevenbende gewoon maar wat roept.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Toen was er nog veel onbekend over het virus. Hoe meer er bekend werd (en hoe meer het mee bleek te vallen) hoe erger de drang van het kabinet om onze vrijheden in te perken en zelfs die misdadige avondklok in te voeren. Baudet en Wilders zijn juist met de goede wind meegedraaid.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Heb je niets aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ik ga binnenkort naar een evenement binnen, met meer dan 500 mensen.
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Slechtste TT uit de reeksBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.
@Lenny_Leonard'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik heb tot nu toe bijna altijd braaf m'n mondkap gedragen in winkels, niet dat ik er zelf nu zo achter sta, maar meer dat ik het personeel geen problemen/last wil bezorgen. Maar als ik bij de plaatselijke Appie zie dat het personeel ze niet draagt, zettte ik hem ook niet op. Met mij meer mensen want vorige week droeg de ruime meerderheid geen mondkap meer. Ik gok dat ze morgen hier weg zijn.![]()
Beetje wazig, legt het niet supergoed uit, je merkt dat als hij iets niet zeker weet, sneller gaat praten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.
Maar kan verder niet klagen gezien de omstandigheden.![]()
Hij doet het gewoon primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Prima, behalve bij het punt van 1G die onderbouwing was zwak, weer verwijzen naar het TU Delft onderzoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gisteren ook mee gestopt. Het is 1 mei 1945, tijd om bij het verzet te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna altijd braaf m'n mondkap gedragen in winkels, niet dat ik er zelf nu zo achter sta, maar meer dat ik het personeel geen problemen/last wil bezorgen. Maar als ik bij de plaatselijke Appie zie dat het personeel ze niet draagt, zettte ik hem ook niet op. Met mij meer mensen want vorige week droeg de ruime meerderheid geen mondkap meer. Ik gok dat ze morgen hier weg zijn.![]()
![]()
Kuipers blijkt bij te snabbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel fijn dat de stadions in Nederland nu weer voor de helft vol kunnen zitten op eigen kracht en niet vanwege de regeltjes omtrent corona.![]()
Kuipers deed dit toch gewoon prima hoor.
Alleen dat stukje over carnaval was wel even_!
Zonder wrijving geen glans![]()
Nieuwe doelpaal gehoord : uitval van personeelwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Geen klachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wel idioot om nog steeds dat mondkapje op te doen in het OV. Wat is daar de meerwaarde van ten opzichte van het totale geheel van versoepelingen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Wat is dat voor domme logica. CTB kan terugkomen als we een hoog aantal besmettingen hebben - omdat er anders een tekort is aan personeel. Ook als de zorg er niet onder lijdt.![]()
Jij bent voor Vitessequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef Questular het volgende:
Wel fijn dat de stadions in Nederland nu weer voor de helft vol kunnen zitten op eigen kracht en niet vanwege de regeltjes omtrent corona.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik mag met dan wel eens als debiel gedragen hier, maar zo erg is het nu ook weer niet met mij gesteld.quote:![]()
Wat een totale onzin trouwens om het in drie stappen te doen. Eigenlijk is het gewoon wachten op 25 feb, dat weekje daartussen (ook nog met 3G) stelt geen klap voor.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat is waar mensen wappie voor genoemd worden, als ze een kleine slag om de arm willen houden om deze mensen op hun blauwe ogen te geloven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat is dat voor domme logica. CTB kan terugkomen als we een hoog aantal besmettingen hebben - omdat er anders een tekort is aan personeel. Ook als de zorg er niet onder lijdt.
Ze blijven 'wappies" redenen genoeg geven om te blijven twijfelen, waarom in godsnaam, neem dan alle redenen gewoon weg, ben je er vanaf toch?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nieuwe variantquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Bij griep waren er ook kwetsbaren... zullen er altijd zijn lijkt mij...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wat is daar de logica van?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter 2G van maken. Niet gevaccineerd of hersteld, maar getest of hersteld.
Als je hersteld bent kan je het toch net zo goed nog een keer krijgen?![]()
Ook niet meer op de A-lijst bedoel je?quote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heel blij dat ze niet hun oren naar wappies laten hangen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is waar mensen wappie voor genoemd worden, als ze een kleine slag om de arm willen houden om deze mensen op hun blauwe ogen te geloven.
Ze blijven 'wappies" redenen genoeg geven om te blijven twijfelen, waarom in godsnaam, neem dan alle redenen gewoon weg, ben je er vanaf toch?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!![]()
Zijn er überhaupt nog mods?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.![]()
![]()
We zijn nog lang niet van deze waanzin af, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat is dat voor domme logica. CTB kan terugkomen als we een hoog aantal besmettingen hebben - omdat er anders een tekort is aan personeel. Ook als de zorg er niet onder lijdt.
Waarom gaat VWS zich bemoeien met de bedrijfsvoering van het bedrijfsleven?Stop met testen en met de quarantaine, dit is weer een probleem die alleen op papier bestaat.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
nopequote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
WEFquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef KINGIEE het volgende:
Voor FVD toch wel een donkere dag. Waar moeten ze nu de wappies als stemvee vandaan halen?
Great Reset
Agendaxxxx
Klimaatcomplot
enz.
Nog zat complotten, anders bedenken ze wel weer wat nieuws.![]()
Prima, maar ze blijven wappies "gelijk"geven, want het is nog steeds met voorwaarden en "dreiging" met herinvoering etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel blij dat ze niet hun oren naar wappies laten hangen.
Dat snap ik niet, maar goed.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
FakeNews. Corona is over. Announce nieuwe servers. @Lenny_Leonard @Cocoquote:FOK! heeft het in deze tijden van Corona een beetje moeilijk. We hebben hele oude servers die het een voor een begeven en Corona heeft ook de inkomstenstroom flink aangetast. Het betert, maar we hebben wel hulp nodig om in de lucht te kunnen blijven. Vandaar dat we in overleg met de users deze donatiepagina hebben opgezet. Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware. Het doel hieronder wordt realtime bijgehouden en heeft betrekking op losse donaties (niet op abonnementen of andere aankopen).![]()
Mensen moeten gewoon stoppen met testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar goed, ik hoop dat over 1,5 week de meeste maatregelen weg zijn. Tijd om weer extra te genieten van het leven.![]()
TT anagepassetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Niet binnen 6 maanden in de meeste gevallen. Ja in heel zeldzame gevallen misschien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:38 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Wat is daar de logica van?
Als je hersteld bent kan je het toch net zo goed nog een keer krijgen?
Het is niet zozeer dat ik er voor ben, maar het is beter dan 1G ivm mensen die maar positief blijven testen terwijl ze niet meer besmettelijk zijn.![]()
Ik tel sowieso nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BB
Maar jij bent geen COR-mod dus dat telt niet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Klap in het gezicht van Het Legioen.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik snap echt niet dat we zo bang zijn voor een nieuwe variant. Omikron is al mega efficiënt. Dit is precies hoe evolutie werkt: het gaat richting een verkoudheid. En alsnog doen alsof er een ebola delta variant kan opduiken.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Nu kan ik morgen de straat niet meer op...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Het Legioen.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Toch positief, denk dat niemand had verwacht dat we de 25e van zo goed als alle shit af waren.
Omicron is onze redding!![]()
Heb jij een Afrikaanse persconferentie gekeken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap echt niet dat we zo bang zijn voor een nieuwe variant. Omikron is al mega efficiënt. Dit is precies hoe evolutie werkt: het gaat richting een verkoudheid. En alsnog doen alsof er een ebola delta variant kan opduiken.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Voorlopig dus rust in de tent. Het najaar komt vroeg genoeg!NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Eigenlijk is het gewoon van "jongens, het heeft wel lang genoeg geduurd, laten we er maar mee ophouden en accepteren dat je ziek kan worden en mensen overlijden" We doen net alsof dit allemaal heel gerechtvaardigd is, zie weer die schijn van maakbaarheid, maar puntje bij paaltje is het gewoon we zijn er klaar mee.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Doen ze natuurlijk bewust, we moeten natuurlijk nog wel wat vermaak hebben als de "Veteranen", Kikker, Onrecht-TV en al die verenigingen weer de hort op gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, maar ze blijven wappies "gelijk"geven, want het is nog steeds met voorwaarden en "dreiging" met herinvoering etc.
Dat snap ik niet, maar goed.![]()
Er kan morgen ook een ebola-griep variant ontstaan, worden daar ook proefbalonnetjes over het verbouwen van onze samenleving voor opgelaten of de noodzaak om allerlei tools in de gereedschapskist te houden? Nee dus opdonderen met die constante controledrang uit de overheid om die staat van waakzaamheid maar te kunnen blijven behouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap echt niet dat we zo bang zijn voor een nieuwe variant. Omikron is al mega efficiënt. Dit is precies hoe evolutie werkt: het gaat richting een verkoudheid. En alsnog doen alsof er een ebola delta variant kan opduiken.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Daar is een speciaal idioten topic voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doen ze natuurlijk bewust, we moeten natuurlijk nog wel wat vermaak hebben als de "Veteranen", Kikker, Onrecht-TV en al die verenigingen weer de hort op gaan.![]()
H1N1NCOV19MarburgEbolaM13sHIVLentivirus_versie_1bquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er kan morgen ook een ebola-griep variant ontstaan, worden daar ook proefbalonnetjes over het verbouwen van onze samenleving voor opgelaten of de noodzaak om allerlei tools in de gereedschapskist te houden? Nee dus opdonderen met die constante controledrang uit de overheid om die staat van waakzaamheid maar te kunnen blijven behouden.
Staat vast nog wel een epje van in een verstoft lab.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Misschien weer een winkeluurtje voor de kwetsbaren?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Testen voor toegang test je ook negatief als je positief bent, dus het werkt toch niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Niet binnen 6 maanden in de meeste gevallen. Ja in heel zeldzame gevallen misschien.
Het is niet zozeer dat ik er voor ben, maar het is beter dan 1G ivm mensen die maar positief blijven testen terwijl ze niet meer besmettelijk zijn.![]()
Corvee forumquote:
over 10 jaar doen we COR weer open als nostagie forum...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Corona gaat niet meer weg...quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Er komt nog wel een parlementaire enquete. Sommige users hebben een pittige mening over het beleid dat was gevoerd.quote:Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik wil mijn kerstpakket dan nog wel.quote:quote:Op woensdag 25 november 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en een kerstpakket mee na afloop.![]()
Je vond die onderbouwing over waarom in 2 stappen zo dicht op elkaar wel sterk?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Prima, behalve bij het punt van 1G die onderbouwing was zwak, weer verwijzen naar het TU Delft onderzoek.![]()
Gisteren een uitstekend artikel in de Volkskrant hierover: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=freequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er kan morgen ook een ebola-griep variant ontstaan, worden daar ook proefbalonnetjes over het verbouwen van onze samenleving voor opgelaten of de noodzaak om allerlei tools in de gereedschapskist te houden? Nee dus opdonderen met die constante controledrang uit de overheid om die staat van waakzaamheid maar te kunnen blijven behouden.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik verwacht ook wel dat daar nog veel discussie over gaat zijn. Zou Teflon Mark dit weer overleven als MP?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er komt nog wel een parlementaire enquete. Sommige users hebben een pittige mening over het beleid dat was gevoerd.![]()
Dan gaat de ouderenbond weer lopen blaten dat dat discriminatie is, en lastig want steunkousen aantrekken duurt al twee uur. Kortom, lastig lastig. Ben het met je eens hoor, voer een uur in voor oud en kwetsbaar, dan hebben ze de keus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Misschien weer een winkeluurtje voor de kwetsbaren?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Er is al nieuwe hardware, nou ja, nieuwere. Ik kan het weten, ik heb ze er zelf opgehangenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil mijn kerstpakket dan nog wel.
[..].
Get woke, go broke!![]()
Antonie ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is al nieuwe hardware, nou ja, nieuwere. Ik kan het weten, ik heb ze er zelf opgehangen.
What can change the nature of a man?![]()
Tijd voor een stresstest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is al nieuwe hardware, nou ja, nieuwere. Ik kan het weten, ik heb ze er zelf opgehangen.
![]()
Die is nog wel te begrijpen, ze kunnen 1G niet in 2quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je vond die onderbouwing over waarom in 2 stappen zo dicht op elkaar wel sterk?
dagen invoerenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hallo!!quote:
Ben een beetje mosterd na de maaltijd. Maar hier, non the less.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
"Nee, ik ga het morgen niet onderbouwen met cijfers waarom 1G moet"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Die lap heeft inderdaad zo z'n voordelen. Ongegeneerd gapen in de trein bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel een enorme puist opkomen op m'n kin, dus ik blijf dat kapje nog even dragen.![]()
![]()
Is er toegelicht wat het praktisch nut is van de tussenstapjes? Verder prima, gas op die lolly. Valt me alleszins mee. Ga op een regenachtige avond nog wel eens genieten van de feeds van Marion, Chantal en het andere gespuis en verder doorrrrr. Wel nog een COR-bbq graag met bloedend vlees, wijn en andere uitspattingen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo!!
Ben een beetje mosterd na de maaltijd. Maar hier, non the less.![]()
![]()
Het OMT is onafhankelijk volgens Kuipers. Ik moest lachen.
Verder wel opvallend; geen vragen over die beerput van de afgelopen dagen.![]()
Ik ga dat wapvoer noemen ofzo, ze doen het er gewoon omquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
"Nee, ik ga het morgen niet onderbouwen met cijfers waarom 1G moet"
.
Get woke, go broke!![]()
yesssquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we hier @:Za wel wat credits mogen geven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Capricia is de gehaktbal. @Lenny_Leonard @Cocoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Hallo!!
Ben een beetje mosterd na de maaltijd. Maar hier, non the less.![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
What can change the nature of a man?![]()
Wanneer gaat COR dicht?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Wist je dat er users zijn die mayo bij de gehaktbal doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Capricia is de gehaktbal. @:lenny_leonard @:cocoWhat can change the nature of a man?![]()
De laatste vragenstelster bleef maar doorzeuren over cijfers. En wilde het liefst overal 1g geloof ik. Sommige mensen dat testen wel erg leuk.![]()
@Van_Poppel is een rare.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er users zijn die mayo bij de gehaktbal doen?![]()
![]()
Daar kwam Voldemort niet echt uit toen er naar werd gevraagd. Alle stappen worden sowieso genomen. Waarom dan wachten? Ja uh we hopen dat er dan nog betere cijfers te zien zijn. Maar ook als die er niet zijn gaat de 3de stap op 25 feb door? Ja dat wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef nostra het volgende:
Is er toegelicht wat het praktisch nut is van de tussenstapjes?![]()
Nou dat was COR wel zo'n beetjeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En niks over die catastrofale piek die er onverbiddelijk aan zou komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verder wel opvallend; geen vragen over die beerput van de afgelopen dagen.![]()
Ben ik de enige die in het logo van geen vaste zitplaats een hont zie?quote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Zure graag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er users zijn die mayo bij de gehaktbal doen?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Lijkt de AA wel met die verplichte stappen. Maar ze doen maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar kwam Voldemort niet echt uit toen er naar werd gevraagd. Alle stappen worden sowieso genomen. Waarom dan wachten? Ja uh we hopen dat er dan nog betere cijfers te zien zijn. Maar ook als die er niet zijn gaat de 3de stap op 25 feb door? Ja dat wel.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
We zijn allemaal corred.
Teh end.
Tijd voor de film van het FOK!OMT na deze barre tijden.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Capricia is de gehaktbal. @:lenny_leonard @:coco
Isn't it ironic, don't you think
Nee nou zie ik het ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ben ik de enige die in het logo van geen vaste zitplaats een hont zie?![]()
![]()
Precies deze nonsens duurt nog maar 1,5 week. Hier tijd en energie aan besteden is echt zonde.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt de AA wel met die verplichte stappen. Maar ze doen maar.![]()
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
25 februari pas.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer kan de muilkorf af in de supermarkt??
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Wel terecht dat het bij de tijdelijke fora staat.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Succes-supporter!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef GGMM het volgende:
In het kader van de festiviteiten maak ik ook weer eens een uitstapje naar COR
[ afbeelding ]![]()
Als ik iets geleerd heb van de afgelopen 2 jaar aan persco's is het dat ze in Den Haag geen flauw idee hebben hoe Carnaval werkt![]()
![]()
Je doet het voor een ander bahalve als je gaat drinken want dan heb je dorstquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
Wel idioot om nog steeds dat mondkapje op te doen in het OV. Wat is daar de meerwaarde van ten opzichte van het totale geheel van versoepelingen?Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.![]()
Nou van pandemiebestrijden hebben ze ook maar weinig kaas gegetenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Mallerd01 het volgende:
Als ik iets geleerd heb van de afgelopen 2 jaar aan persco's is het dat ze in Den Haag geen flauw idee hebben hoe Carnaval werkt.
Wat kunnen ze eigenlijk wel?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Mijn dochter van 10 vraagt wanneer de mondkapjes in de bovenbouw op de basisschool weg zijn.
Iemand?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik vind dat 1g voor binnenevenementen vanaf 500 personen, nog steeds wel een zware maatregel. Maar goed, verder ziet het er wel goed uit en zal ik maar niet te sceptisch zijn.٩๏̯͡๏)۶![]()
Mondkapjesplicht vervalt de 25e, dus zal dan zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef capricia het volgende:
Mijn dochter van 10 vraagt wanneer de mondkapjes in de bovenbouw op de basis school weg zijn.
Iemand?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wel jammer van de 1G, maar toch een enorme opluchting dat het binnenkort grotendeels voorbij is (lijkt te zijn)Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
JaJa. Alleen als we winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef GGMM het volgende:
In het kader van de festiviteiten maak ik ook weer eens een uitstapje naar COR
[ afbeelding ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mondkapjesplicht vervalt de 25e, dus zal dan zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Volgens mij na de 25e, want dan zijn ze overal weg, toch? Behalve OV en vliegtuigen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef capricia het volgende:
Mijn dochter van 10 vraagt wanneer de mondkapjes in de bovenbouw op de basisschool weg zijn.
Iemand?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
25 februari alleen in ov en vliegtuig mondkapjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef capricia het volgende:
Iemand?Isn't it ironic, don't you think
Dagjesvolk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:04 schreef capricia het volgende:
[..]
JaJa. Alleen als we winnen natuurlijk.![]()
Dit ja.quote:
Niet hardcore COR zijn.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Geen verklaarbare reden dus waarom de mondkapjes enzo pas 25 februari weg kunnen in plaats van, nou, morgen misschien? Lijkt me die ene week ook niet meer te handhaven.
Maar goed, eindelijk uit de paniekstand dus. Hoezee.![]()
Er zijn 1 miljoen reacties in COR geplaatst, nog best weinigquote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
En handen-schudden, is dat ook weer okay?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Alleen met de hand waar je de bips mee afveegt en daarna niet wast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef capricia het volgende:
En handen-schudden, is dat ook weer okay?Lach met een schone bips![]()
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef capricia het volgende:
En handen-schudden, is dat ook weer okay?
Basisregel.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Elke dag dat de versoepelingen later plaatsvinden is winst. Dat is volgens mij de simpele verklaringquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Geen verklaarbare reden dus waarom de mondkapjes enzo pas 25 februari weg kunnen in plaats van, nou, morgen misschien? Lijkt me die ene week ook niet meer te handhaven.
Maar goed, eindelijk uit de paniekstand dus. Hoezee.![]()
Wel, iedereen doet het weer. Of krijg je een bekeuring als een handhaver je handen ziet schuddenquote:![]()
![]()
Heb de persconferentie niet kunnen zien, net even de besluiten teruggelezen.
Hoe deed Kuipers het? Hield ie zich een beetje staande?Alius aliud dicit![]()
Dat bepaal je zelf gewoon toch? Gewoon doet wat fijn voelt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef capricia het volgende:
Wij kregen vorige week bezoek en uit automatisme zowaar een hand gegeven. Voelde toch wel raar![]()
![]()
Lijkt me wel, gezien de vorige keer dat we zo'n versoepeling hadden ook alleen nog in het OV het was en verder niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:07 schreef THEFXR het volgende:
vervallen de mondkapjes ook in de zorgberoepen? aangezien je in het OV ze nog wel op moetTwiddel![]()
Ik vind het wel interessante argumentatie dat we mondkapjes op moeten in het ov, want daar moeten de kwetsbaren gebruik van kunnen blijven maken (fair point op zich) maar niet meer in de supermarkt, op scholen of in de ziekenhuizen. Wat is het dan dat de trein zoveel besmettelijker maakt dan die andere locaties? En zeg niet dat het aan de afstand ligt die je kunt houden want als ik hier de bejaarden op zaterdag als groepsuitje de bananen zie molesteren om te zien welke nog net-niet rijp zijn, dan is afstand houden net zo goed in de supermarkt niet van toepassing als dat het in de veewagon op dinsdagochtend om 06:30 tussen Den Bosch en Utrecht is.![]()
Daar wil ik voor altijd wel mee stoppenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:08 schreef capricia het volgende:
Twiddel![]()
Is het kiezen van die 5.000 op de y-as een bewussie richting @JanKluytmans?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Liever vandaag dan morgen weer normaal. Gelukkig is dat het weer aan het wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar wil ik voor altijd wel mee stoppen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: