Wist je dat er users zijn die mayo bij de gehaktbal doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Capricia is de gehaktbal. @:lenny_leonard @:coco
@Van_Poppel is een rare.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er users zijn die mayo bij de gehaktbal doen?
Daar kwam Voldemort niet echt uit toen er naar werd gevraagd. Alle stappen worden sowieso genomen. Waarom dan wachten? Ja uh we hopen dat er dan nog betere cijfers te zien zijn. Maar ook als die er niet zijn gaat de 3de stap op 25 feb door? Ja dat wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef nostra het volgende:
Is er toegelicht wat het praktisch nut is van de tussenstapjes?
En niks over die catastrofale piek die er onverbiddelijk aan zou komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het OMT is onafhankelijk volgens Kuipers. Ik moest lachen.
Verder wel opvallend; geen vragen over die beerput van de afgelopen dagen.
Ben ik de enige die in het logo van geen vaste zitplaats een hont zie?quote:
Zure graag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er users zijn die mayo bij de gehaktbal doen?
Lijkt de AA wel met die verplichte stappen. Maar ze doen maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar kwam Voldemort niet echt uit toen er naar werd gevraagd. Alle stappen worden sowieso genomen. Waarom dan wachten? Ja uh we hopen dat er dan nog betere cijfers te zien zijn. Maar ook als die er niet zijn gaat de 3de stap op 25 feb door? Ja dat wel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Capricia is de gehaktbal. @:lenny_leonard @:coco
Nee nou zie ik het ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ben ik de enige die in het logo van geen vaste zitplaats een hont zie?
Precies deze nonsens duurt nog maar 1,5 week. Hier tijd en energie aan besteden is echt zonde.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt de AA wel met die verplichte stappen. Maar ze doen maar.
25 februari pas.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer kan de muilkorf af in de supermarkt??
Wel terecht dat het bij de tijdelijke fora staat.quote:
Succes-supporter!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef GGMM het volgende:
In het kader van de festiviteiten maak ik ook weer eens een uitstapje naar COR
[ afbeelding ]
Je doet het voor een ander bahalve als je gaat drinken want dan heb je dorstquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
Wel idioot om nog steeds dat mondkapje op te doen in het OV. Wat is daar de meerwaarde van ten opzichte van het totale geheel van versoepelingen?
Nou van pandemiebestrijden hebben ze ook maar weinig kaas gegetenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Mallerd01 het volgende:
Als ik iets geleerd heb van de afgelopen 2 jaar aan persco's is het dat ze in Den Haag geen flauw idee hebben hoe Carnaval werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |