SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE TIJDPERK COR
CORRED![]()
Gewoon genoemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
Hoezo is heel het vaccineren / boosten trouwens niet genoemd deze persco? Niet meer nodig?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Het zegt alles over Baudet die met zijn boevenbende gewoon maar wat roept.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Toen was er nog veel onbekend over het virus. Hoe meer er bekend werd (en hoe meer het mee bleek te vallen) hoe erger de drang van het kabinet om onze vrijheden in te perken en zelfs die misdadige avondklok in te voeren. Baudet en Wilders zijn juist met de goede wind meegedraaid.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Heb je niets aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ik ga binnenkort naar een evenement binnen, met meer dan 500 mensen.
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Slechtste TT uit de reeksBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.
@Lenny_Leonard'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik heb tot nu toe bijna altijd braaf m'n mondkap gedragen in winkels, niet dat ik er zelf nu zo achter sta, maar meer dat ik het personeel geen problemen/last wil bezorgen. Maar als ik bij de plaatselijke Appie zie dat het personeel ze niet draagt, zettte ik hem ook niet op. Met mij meer mensen want vorige week droeg de ruime meerderheid geen mondkap meer. Ik gok dat ze morgen hier weg zijn.![]()
Beetje wazig, legt het niet supergoed uit, je merkt dat als hij iets niet zeker weet, sneller gaat praten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.
Maar kan verder niet klagen gezien de omstandigheden.![]()
Hij doet het gewoon primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Prima, behalve bij het punt van 1G die onderbouwing was zwak, weer verwijzen naar het TU Delft onderzoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gisteren ook mee gestopt. Het is 1 mei 1945, tijd om bij het verzet te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna altijd braaf m'n mondkap gedragen in winkels, niet dat ik er zelf nu zo achter sta, maar meer dat ik het personeel geen problemen/last wil bezorgen. Maar als ik bij de plaatselijke Appie zie dat het personeel ze niet draagt, zettte ik hem ook niet op. Met mij meer mensen want vorige week droeg de ruime meerderheid geen mondkap meer. Ik gok dat ze morgen hier weg zijn.![]()
![]()
Kuipers blijkt bij te snabbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel fijn dat de stadions in Nederland nu weer voor de helft vol kunnen zitten op eigen kracht en niet vanwege de regeltjes omtrent corona.![]()
Kuipers deed dit toch gewoon prima hoor.
Alleen dat stukje over carnaval was wel even_!
Zonder wrijving geen glans![]()
Nieuwe doelpaal gehoord : uitval van personeelwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Geen klachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wel idioot om nog steeds dat mondkapje op te doen in het OV. Wat is daar de meerwaarde van ten opzichte van het totale geheel van versoepelingen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Wat is dat voor domme logica. CTB kan terugkomen als we een hoog aantal besmettingen hebben - omdat er anders een tekort is aan personeel. Ook als de zorg er niet onder lijdt.![]()
Jij bent voor Vitessequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef Questular het volgende:
Wel fijn dat de stadions in Nederland nu weer voor de helft vol kunnen zitten op eigen kracht en niet vanwege de regeltjes omtrent corona.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik mag met dan wel eens als debiel gedragen hier, maar zo erg is het nu ook weer niet met mij gesteld.quote:![]()
Wat een totale onzin trouwens om het in drie stappen te doen. Eigenlijk is het gewoon wachten op 25 feb, dat weekje daartussen (ook nog met 3G) stelt geen klap voor.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat is waar mensen wappie voor genoemd worden, als ze een kleine slag om de arm willen houden om deze mensen op hun blauwe ogen te geloven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat is dat voor domme logica. CTB kan terugkomen als we een hoog aantal besmettingen hebben - omdat er anders een tekort is aan personeel. Ook als de zorg er niet onder lijdt.
Ze blijven 'wappies" redenen genoeg geven om te blijven twijfelen, waarom in godsnaam, neem dan alle redenen gewoon weg, ben je er vanaf toch?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nieuwe variantquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Bij griep waren er ook kwetsbaren... zullen er altijd zijn lijkt mij...NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wat is daar de logica van?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:30 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter 2G van maken. Niet gevaccineerd of hersteld, maar getest of hersteld.
Als je hersteld bent kan je het toch net zo goed nog een keer krijgen?![]()
Ook niet meer op de A-lijst bedoel je?quote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heel blij dat ze niet hun oren naar wappies laten hangen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is waar mensen wappie voor genoemd worden, als ze een kleine slag om de arm willen houden om deze mensen op hun blauwe ogen te geloven.
Ze blijven 'wappies" redenen genoeg geven om te blijven twijfelen, waarom in godsnaam, neem dan alle redenen gewoon weg, ben je er vanaf toch?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!![]()
Zijn er überhaupt nog mods?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.![]()
![]()
We zijn nog lang niet van deze waanzin af, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat is dat voor domme logica. CTB kan terugkomen als we een hoog aantal besmettingen hebben - omdat er anders een tekort is aan personeel. Ook als de zorg er niet onder lijdt.
Waarom gaat VWS zich bemoeien met de bedrijfsvoering van het bedrijfsleven?Stop met testen en met de quarantaine, dit is weer een probleem die alleen op papier bestaat.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
nopequote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
WEFquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef KINGIEE het volgende:
Voor FVD toch wel een donkere dag. Waar moeten ze nu de wappies als stemvee vandaan halen?
Great Reset
Agendaxxxx
Klimaatcomplot
enz.
Nog zat complotten, anders bedenken ze wel weer wat nieuws.![]()
Prima, maar ze blijven wappies "gelijk"geven, want het is nog steeds met voorwaarden en "dreiging" met herinvoering etc.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel blij dat ze niet hun oren naar wappies laten hangen.
Dat snap ik niet, maar goed.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
FakeNews. Corona is over. Announce nieuwe servers. @Lenny_Leonard @Cocoquote:FOK! heeft het in deze tijden van Corona een beetje moeilijk. We hebben hele oude servers die het een voor een begeven en Corona heeft ook de inkomstenstroom flink aangetast. Het betert, maar we hebben wel hulp nodig om in de lucht te kunnen blijven. Vandaar dat we in overleg met de users deze donatiepagina hebben opgezet. Donaties worden volledig gebruikt om FOK! in de lucht te houden, in de breedste zin van het woord. Lopende kosten, openstaande kosten en als het even meezit wat nieuwe (refurbished) servers en hardware. Het doel hieronder wordt realtime bijgehouden en heeft betrekking op losse donaties (niet op abonnementen of andere aankopen).![]()
Mensen moeten gewoon stoppen met testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar goed, ik hoop dat over 1,5 week de meeste maatregelen weg zijn. Tijd om weer extra te genieten van het leven.![]()
TT anagepassetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En niemand die er wat aan doet. COR mods zijn al met vakantie.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: