Doen ze natuurlijk bewust, we moeten natuurlijk nog wel wat vermaak hebben als de "Veteranen", Kikker, Onrecht-TV en al die verenigingen weer de hort op gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, maar ze blijven wappies "gelijk"geven, want het is nog steeds met voorwaarden en "dreiging" met herinvoering etc.
Dat snap ik niet, maar goed.
Er kan morgen ook een ebola-griep variant ontstaan, worden daar ook proefbalonnetjes over het verbouwen van onze samenleving voor opgelaten of de noodzaak om allerlei tools in de gereedschapskist te houden? Nee dus opdonderen met die constante controledrang uit de overheid om die staat van waakzaamheid maar te kunnen blijven behouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap echt niet dat we zo bang zijn voor een nieuwe variant. Omikron is al mega efficiënt. Dit is precies hoe evolutie werkt: het gaat richting een verkoudheid. En alsnog doen alsof er een ebola delta variant kan opduiken.
Daar is een speciaal idioten topic voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doen ze natuurlijk bewust, we moeten natuurlijk nog wel wat vermaak hebben als de "Veteranen", Kikker, Onrecht-TV en al die verenigingen weer de hort op gaan.
H1N1NCOV19MarburgEbolaM13sHIVLentivirus_versie_1bquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Er kan morgen ook een ebola-griep variant ontstaan, worden daar ook proefbalonnetjes over het verbouwen van onze samenleving voor opgelaten of de noodzaak om allerlei tools in de gereedschapskist te houden? Nee dus opdonderen met die constante controledrang uit de overheid om die staat van waakzaamheid maar te kunnen blijven behouden.
Testen voor toegang test je ook negatief als je positief bent, dus het werkt toch niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Niet binnen 6 maanden in de meeste gevallen. Ja in heel zeldzame gevallen misschien.
Het is niet zozeer dat ik er voor ben, maar het is beter dan 1G ivm mensen die maar positief blijven testen terwijl ze niet meer besmettelijk zijn.
Corvee forumquote:
Corona gaat niet meer weg...quote:
Er komt nog wel een parlementaire enquete. Sommige users hebben een pittige mening over het beleid dat was gevoerd.quote:
Ik wil mijn kerstpakket dan nog wel.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en een kerstpakket mee na afloop.
Je vond die onderbouwing over waarom in 2 stappen zo dicht op elkaar wel sterk?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Prima, behalve bij het punt van 1G die onderbouwing was zwak, weer verwijzen naar het TU Delft onderzoek.
Gisteren een uitstekend artikel in de Volkskrant hierover: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=freequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er kan morgen ook een ebola-griep variant ontstaan, worden daar ook proefbalonnetjes over het verbouwen van onze samenleving voor opgelaten of de noodzaak om allerlei tools in de gereedschapskist te houden? Nee dus opdonderen met die constante controledrang uit de overheid om die staat van waakzaamheid maar te kunnen blijven behouden.
Ik verwacht ook wel dat daar nog veel discussie over gaat zijn. Zou Teflon Mark dit weer overleven als MP?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er komt nog wel een parlementaire enquete. Sommige users hebben een pittige mening over het beleid dat was gevoerd.
Dan gaat de ouderenbond weer lopen blaten dat dat discriminatie is, en lastig want steunkousen aantrekken duurt al twee uur. Kortom, lastig lastig. Ben het met je eens hoor, voer een uur in voor oud en kwetsbaar, dan hebben ze de keus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Misschien weer een winkeluurtje voor de kwetsbaren?
Er is al nieuwe hardware, nou ja, nieuwere. Ik kan het weten, ik heb ze er zelf opgehangenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil mijn kerstpakket dan nog wel.
[..]
Antonie ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is al nieuwe hardware, nou ja, nieuwere. Ik kan het weten, ik heb ze er zelf opgehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |