Dus stoppen met testen als je ziek bent, maar wel testen voor toegang bij evenementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De situatie is natuurlijk niet overal hetzelfde.
Valt wel mee toch? Dat uurtje dat je er max in zit per keer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vliegtuig begrijp ik wel.
Mondkapje OV, mooi kut.
Mondkapje OV is normaal in Japanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mondkapje OV, mooi kut.
Het kan een middel zijn om nieuwe varianten niet TE snel te laten verspreiden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dus stoppen met testen als je ziek bent, maar wel testen voor toegang bij evenementen.
Ik vind dat nogal krom.
Gewoon alles per direct stoppen inclusief QR en testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
1 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Perfectquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je alleen met een paar losse euro's ook al een biertje kunt gaan tanken ergens ipv met je ID en QR code erbij
Wat is er leuk aan elke dag een mondkapje op?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dat uurtje dat je er max in zit per keer?
Dus stoppen met testen als je ziek bent en thuisblijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dus stoppen met testen als je ziek bent, maar wel testen voor toegang bij evenementen.
Ik vind dat nogal krom.
Gewoon alles per direct stoppen inclusief QR en testen.
Tja die booster zat er toch al in, maar beter zo geeft weer een beetje vertrouwen voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat vaccinatiestatus er niet meer toe doet. Er zal vrijwel nergens om je groene vinkje worden gevraagd, en op de paar locaties waar dat wel gebeurt, moet je een negatieve test hebben.
Maar je begrijpt het wel voor vliegen, maar niet voor het OV?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan elke dag een mondkapje op?![]()
Dus ik zit nog elke dag met mondkapjes in de tas![]()
Dus nee helaas niet alles voorbij en opgelost. Jammer.
Achterkarspelenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
Zeer benieuwd naar welke gemeente vandaag bovenaan staat als het gaat om besmettingen per 100.000 inwoners, gezien over de afgelopen 7 dagen.
Kunnen we van FOK! COR naar WW3quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef OProg het volgende:
Corona is bezig om met de staart tussen de benen te vertrekken.
Heel mooi.
Ik ga ervanuit dat dat testen voor toegang bij evenementen er toch wel af is voor 1 april. Maar blijft in mijn optiek krom.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dus stoppen met testen als je ziek bent en thuisblijven.
Dat laatste laat men vaak weg waardoor het inderdaad zinloos lijkt
Vliegen is ook OV.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar je begrijpt het wel voor vliegen, maar niet voor het OV?
Niet officieel. Onofficieel denk ik dat we op het hoogtepunt daar wel boven zaten, wetende dat een groot deel mensen met - of zonder klachten - zich niet laat testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Toch enigszins teleurgesteld dat we nooit de 100.000 besmettingen op een dag hebben aangetikt
In het OV zit ik in m’n eigen land met lage cijfers. De wereld over is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar je begrijpt het wel voor vliegen, maar niet voor het OV?
Duimen voor VK; vooral Engeland.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zou het VK hier ook onder vallen? #dtv
Gewoon een fles zoete witte wijn mee de trein inquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mondkapje OV, mooi kut.
Schotland of Ierland aub, wil graag vakantieplannen gaan makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Duimen voor VK; vooral Engeland.
Van schiphol naar eindhovenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het OV zit ik in m’n eigen land met lage cijfers. De wereld over is iets totaal anders.
Volgende pandemie nieuwe kansenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Toch enigszins teleurgesteld dat we nooit de 100.000 besmettingen op een dag hebben aangetikt
Onmogelijk om te voorspellen, maar ik geef je een goede kans. Dat komt vrijdag wel uit de bus. FFS, ze hebben daar minder besmettingen dan Nederland. En dan niet per hoofd van de bevolking maar in absolute aantallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zou het VK hier ook onder vallen? #dtv
Dat hebben we vast wel gehaald, alleen niet geregistreerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Ah op die manier, ik bekeek het zo:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het OV zit ik in m’n eigen land met lage cijfers. De wereld over is iets totaal anders.
Ik denk dat we er nu nog steeds boven zitten eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet officieel. Onofficieel denk ik dat we op het hoogtepunt daar wel boven zaten, wetende dat een groot deel mensen met - of zonder klachten - zich niet laat testen.
Zou gaan om dertig landen buiten Europa. Ben benieuwd of ze het VK hier onder scharen (lol)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Duimen voor VK; vooral Engeland.
Ik denk dat je je in sommige wijken in Nederland in een stadsbus ook in het buitenland waant hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Testen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Gaan we ook krijgen dat mensen zich niet meer gaan laten testen.
Heb vaak meegemaakt dat mensen met griep op het werk kwamen en gewoon door gingen werken.
Las wel dat ze dan nog wel steeds een negatieve test eisen als je terug wil naar NL. Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schotland of Ierland aub, wil graag vakantieplannen gaan maken
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mondkapjes aanhouden in het OV, ja dat gaat echt het verschil nog maken.
Het code oranje reisadvies voor het VK van nu is een politieke beslissing. Puur natrappen vanwege Brexit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Onmogelijk om te voorspellen, maar ik geef je een goede kans. FFS, ze hebben daar minder besmettingen dan Nederland. En dan niet per hoofd van de bevolking maar in absolute aantallen.Zal ook wel minder PCR getest worden trouwens. Maatregelen afgeschaft, geen TvT, geen mensen die op een herstelbewijs azen.
Is er trouwens een lijst van die (nu nog) zeerhoogrisicolanden te vinden? Die was er eerst wel maar kan het nu niet meer vinden. Nu moet je per land het reisadvies doorlezen of de quarantainecheck doen. Vind het altijd wel interessant voor research of om anderen te informeren.
Het ging mij erom dat dus wel degelijk niet alles over en opgelost is. Maar goed. Move along.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in sommige wijken in Nederland in een stadsbus ook in het buitenland waant hoor.
Wellicht mogen we wel naar Ruslandquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het code oranje reisadvies voor het VK van nu is een politieke beslissing. Puur natrappen vanwege Brexit.
Ja dat hebben ze bij ons op het werk ook ineens ingevoerd. Terwijl dit niet zo was bij de strengere lockdown regels.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moet![]()
Wij zijn tegen racisme.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in sommige wijken in Nederland in een stadsbus ook in het buitenland waant hoor.
We blijven Nederlanders hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat dus wel degelijk niet alles over en opgelost is. Maar goed. Move along.
Er moet sowieso al iemand bij de deur staan, dit kan de uitsmijter er nog makkelijk bij doen.quote:
Echt, ik vraag me af waarom ik me er nog aan houd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze bij ons op het werk ook ineens ingevoerd. Terwijl dit niet zo was bij de strengere lockdown regels.
Snap jij het nog?
Of naar TRIquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moet(hogeschool) Om vervolgens met zijn twintigen tegelijk aan een tafel te gaan zitten, druk kletsend, geen afstand houdend.
Hou. Toch. Op.![]()
Trump was je al voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]Vanaf 2020 was dit wel mijn basis emotie/ lookje in het openbaar maar niemand die het zag dankzij het mondkapje.
Zelfs Alberto tastte in het duister wb mijn emoties.
Ja eens, maar het is nog erger. Er zijn eigenlijk twee dingen (het is voor de reiziger haast niet te doen om dat uit elkaar te houden):quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het code oranje reisadvies voor het VK van nu is een politieke beslissing. Puur natrappen vanwege Brexit.
Die grens van 500 mensen maakt natuurlijk dat er relatief gezien weinig evenemenen overblijven die testen verlangen, toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:31 schreef _serial_ het volgende:
Ben benieuwd hoe ze denken 1G uit te gaan voeren.
Ik voorzie een handel in QR codes.
Kan iemand 112 bellen voor Eric Feigl-Ding?quote:
Echt? Bij mij ging de poort niet open.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt gewoon buiten je gereserveerde tijd naar binnen.
Je kon naar Turkije met een negatieve PCR en terug wordt quarantaine nooit gecontroleerd? Wat verandert er in werkelijkheid dan nu?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:30 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja eens, maar het is nog erger. Er zijn eigenlijk twee dingen (het is voor de reiziger haast niet te doen om dat uit elkaar te houden):
- De kleurcode geel of oranje.
- Of een land met kleurcode oranje daarnaast ook nog eens zeerhoogrisicogebied is.
In dat tweede geval moet iedereen zonder booster in quarantaine. En nog maar een weekje geleden hebben ze een hele rits landen waaronder Turkije en Suriname als zeerhoogrisicogebied benoemd. Leuk voor onze medelanders die wel eens naar die landen reizen en die lang niet altijd een booster hebben (of überhaupt een prik).
En nu vrijdag gaat dat hele systeem er weer af. Zo heb je het even anderhalve week ontzettend moeilijk gemaakt voor een klein groepje. Dat is wel een beetje de Nederlandse ambtenarij in een notendop tijdens deze pandemie. Niet snel kunnen schakelen, ijzerenheinig doorgaan met uitvoeren van beleid dat al een maand geen basis meer heeft.
Heb trouwens de lijst gevonden voor de liefhebbers: https://www.government.nl(...)/from-outside-the-eu
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, concertzaal, stadionoptreden, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die grens van 500 mensen maakt natuurlijk dat er relatief gezien weinig evenemenen overblijven die testen verlangen, toch?
Nachtclubs en discotheken met meer dan 500 bezoekers? Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?
Zal ook een hoop geld schelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)k-omikron-voorbij-is
[..]
Geen idee, niet geprobeerd in dat weekje dus ik weet niet of er wordt gehandhaafd. Voor je het weet heb je de belteams van Hugo Ernst op de stoep, toch wel eng.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kon naar Turkije met een negatieve PCR en terug wordt quarantaine nooit gecontroleerd? Wat verandert er in werkelijkheid dan nu?
Weet ik dus oprecht niet hoe dat in verhouding staat tot de vele kroegen waar je met max 100-300 mensen binnen kunt. In mijn beleving zijn er die vele malen meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?
Ik heb het niet precies gelezen. Maar ik weet niet of een kroeg ook onder de noemer evenement valt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, concertzaal, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?
Dus je zeurt terwijl er in die 1,5 week dezelfde dingen werden gevraagd als de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen idee, niet geprobeerd in dat weekje dus ik weet niet of er wordt gehandhaafd. Voor je het weet heb je de belteams van Hugo Ernst op de stoep, toch wel eng.
Allemaal plekken waar al kaartjescontrole of leeftijdcontrole plaatsvindt bij de ingang.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, concertzaal, stadionoptreden, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?
Volgens mij is het gewoon elke binnen locatie vanaf 500 mensen, theaters/bioscopen dan ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies gelezen. Maar ik weet niet of een kroeg ook onder de noemer evenement valt?
Ik weet niet of dat een voorwaarde is?
Nee, het geldt alleen voor ongeplaceerde evenementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon elke binnen locatie vanaf 500 mensen, theaters/bioscopen dan ook?
Alleen ongeplaceerde hoogrisico evenementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon elke binnen locatie vanaf 500 mensen, theaters/bioscopen dan ook?
Glitch in the matrix.quote:
Was toch al eerder bekend dat ze zich lieten dicteren?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
OMT neemt gewoon bijna letterlijk over wat het kabinet vraagt. Dat zie je met 1G nu ook weer.
"Kuipers praat met sector of openen met 1G een optie kan zijn"
paar dagen later :
"Het OMT adviseert 1G voor hoog risico evenementen"
Er wordt geen enkele kritische noot bij geplaatst, dat kan toch niet, gezien de ervaringen met Dansen met Janssen?
Beetje BNW maar ik vind het opvallend.
Nee niet dus want er was niet altijd een quarantaineplicht. Die plicht slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je zeurt terwijl er in die 1,5 week dezelfde dingen werden gevraagd als de laatste 2 jaar.![]()
En ook nu verandert dat niet.
Ze zullen en moeten relevant blijven, het OMT. Als blijkt dat dat geklooi met tijden en codes geen ene klote uitmaakt, maar de aard van het virus voor 99% het verloop van de pandemie bepaalt, staan ze voor lul.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alleen ongeplaceerde hoogrisico evenementen.
Ook wel bekend als Ziggo Dome, Ahoy, Tivoli, Melkweg, Paradiso, 013
Sta je dan als branche die 2 jaar praktisch dichtgeweest is, geen kans heeft gehad om zich te bewijzen, 1G als verzwaring er bovenop krijgt.
En de branche waar het CTB nauwelijks gecontroleerd werd, regels met voeten getreden werden, beloof worden met het afschaffen van het CTB
Ik heb daar een mening over.
Dan vergis je je echt. In een kleine club als De Basis in Utrecht kunnen al 600 man. En dan nog eens alles wat daar bovenuit komt: Tivoli (2 of 3 zalen), Paradiso, Melkweg, Marktkantine, Westergas, Now&Wow, Paradigm, Paard, 013, Toffler, Time Out, Doornroosje, Ziggo Dome, Jaarbeurs, Ahoy, De Helling, RAI, Afas Live, Jimmy Woo, Chicago Social Club even zo uit mijn hoofd. En dan vergeet ik vast nog de meerderheid. Een concert in de JC Arena of GelreDome? Nog eens 50.000 testen erbij. Iemand gaat hier heel rijk van worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken met meer dan 500 bezoekers? Dat zal wel meevallen denk ik.
Mooi.quote:
Dat is om zichtbaar te maken dat er nog een pandemie is. Dat is didactisch. Handig voor een quiz of zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar je mag straks dus zonder regels lekker in de kroeg lopen aerosolen, maar als je rijles hebt moet je een mondmasker op.
@yatsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelredome is altijd <500 dus geen probleem
Ik wacht met smart op de website isdepandemiealvoorbij.nl.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:49 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat is om zichtbaar te maken dat er nog een pandemie is. Dat is didactisch. Handig voor een quiz of zo.
- Is er nog een pandemie?
- Hmm lastig. *loopt naar buiten, er rijdt een bus voorbij met mensen met mondkapjes* Ja, er is nog een pandemie!
- Dingdingding, u gaat door voor de koelkast!
Ja ik voel hier een onderliggend contract issue met Stichting Open Nederland.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan vergis je je echt. In een kleine club als De Basis in Utrecht kunnen al 600 man. En dan nog eens alles wat daar bovenuit komt: Tivoli (2 of 3 zalen), Paradiso, Melkweg, Marktkantine, Westergas, Now&Wow, Paradigm, Paard, 013, Toffler, Time Out, Doornroosje, Ziggo Dome, Jaarbeurs, Ahoy, De Helling, RAI, Afas Live, Jimmy Woo, Chicago Social Club even zo uit mijn hoofd. En dan vergeet ik vast nog de meerderheid. Een concert in de JC Arena of GelreDome? Nog eens 50.000 testen erbij. Iemand gaat hier heel rijk van worden.
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de website isdepandemiealvoorbij.nl.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 15-02-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 53548
Gemeentes met +5 besmettingen:
2364 Amsterdam
1721 Utrecht
1579 Rotterdam
1095 's-Gravenhage
953 Amersfoort
868 Groningen
715 Eindhoven
654 Enschede
619 's-Hertogenbosch
564 Arnhem
559 Apeldoorn
513 Tilburg
496 Zwolle
491 Haarlemmermeer
459 Haarlem
456 Nijmegen
439 Almere
416 Emmen
412 Breda
397 Zoetermeer
395 Zaanstad
373 Deventer
358 Smallingerland
348 Súdwest-Fryslân
334 LeeuwardenDit is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
1 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Is Turkije werkelijk een andere kleur, per wanneer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:43 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nee niet dus want er was niet altijd een quarantaineplicht. Die plicht slaat gewoon nergens op.
Jij loopt het nu te verdedigen omdat het niet (?) gehandhaafd wordt. Je snapt toch zelf wel hoe dom dat is? Vorige week is er met veel bombarie een lijst landen tot 'zeer hoog risico' gebombardeerd en nu wordt het weer afgeschaft. Had het dan niet ingevoerd.
Is ook goed te zien aan de hoeveelheid testen :quote:
Daarop baseer ik me inderdaad. En www.kanikeenkortebroekaan.nl. Maar die bestaat niet meer zo te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |