Ja? Ik denk het niet. Ik niet in ieder geval. Dan ga ik dat idool wel in België of Duitsland zien. Ligt er misschien ook aan hoe groot de drempel is om te testen. Ik heb dat nog nooit gedaan, dus voor mij is die drempel hoog. En velen die ik ken denken er zo over.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat voor de grote evenementen wel meevalt. Als je ergens een pizza gaat eten ga je daar niet voor testen, maar als je grote idool eindelijk een keer naar Nederland komt hebben mensen daar alles wel voor over, lijkt me.
Mwah... Iedere poptempel. Ook de kleinere. Mezz Breda zit met max capaciteit ook al aan 600 bijv. Daarvoor zou een max van 500 hanteren mss nog wel lonend zijn. Dat wordt gewoon een brakke clubtour dus. Die gaan dat echt wel voelen. Ik ga geen ticket kopen onder deze voorwaarde iig. Mij te onzeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan hou je maar een handje vol locaties over waar dat voor gaat gelden.
Geef het gewoon op. Simpeler voor iedereen, scheelt ook vooral een hoop ergernis en geld.
quote:De verplichting om slechts mensen toe te laten als ze negatief getest zijn op het coronavirus (1G), gaat alleen gelden op plekken binnen met meer dan 500 man publiek. Buitenlocaties zijn uitgezonderd van de verplichting. Daardoor zijn voetbalwedstrijden en evenementen buiten dan vrij toegankelijk. Haagse bronnen melden dat dat een van de coronaversoepelingen vanaf volgende week vrijdag is die het kabinet vanavond wil bekendmaken. Het coronatoegangsbewijs gaat dan in de ijskast.
De meeste andere dingen waren al bekend: de verplichting om anderhalve meter afstand te houden en de mondkapjesplicht vervallen volgende week ook en er zijn vanaf dan ook geen restricties meer in de sluitingstijden.
Ook deze week al versoepelingen
En aanstaande vrijdag gaan ook al versoepelingen in. Restaurants en cafés en de cultuursector mogen dan openblijven tot 01.00 uur. Het thuiswerkadvies vervalt, net als het advies om thuis maar vier bezoekers te ontvangen. De verplichte isolatie na besmetting wordt verkort van zeven naar vijf dagen. Mensen moeten dan wel 24 uur geen klachten meer hebben.
Vanochtend was er weer overleg tussen de meest betrokken bewindslieden en minister Kuipers liet zich positief uit over de ontwikkelingen. Hij zei dat er wel een hoog aantal coronabesmettingen is, maar dat dat heel voorzichtig iets begint te dalen en dat de druk op de zorg naar verhouding laag is.
Vanavond maakt Kuipers de details bekend op een persconferentie. Er liggen voorlopig geen nieuwe persconferenties in het verschiet.
Goede vraag op zich, die lucht na 3 dagen festival is in zo'n tent niet te harden, heb ik in een concertzaal wel minder last van.quote:
Ja, vastquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dat voor de grote evenementen wel meevalt. Als je ergens een pizza gaat eten ga je daar niet voor testen, maar als je grote idool eindelijk een keer naar Nederland komt hebben mensen daar alles wel voor over, lijkt me.
CTB gaat er niet af, zal nu alleen gebruikt worden als je op vakantie gaat in Europa.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar ctb er wel of niet af verder?
Nodig voor het buitenland.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maar ctb er wel of niet af verder?
Voor grote idolen misschien, 500 man is echter een zaal die wij als bandje ook met gemak gevuld krijgen, daar is dat toch even net wat anders.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
maak je niet druk er zijn altijd meer mensen die wel willen gaan, tickets kom je altijd kwijt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of je tickets dan terugbetaald worden als je niet meer gaat om dat je niet wil testen.
Overigens hebben we het hier allemaal over grote idolen zien in Ziggo, maar er zijn natuurlijk ook tig kleine concerten waar dit voor geldt, in Paradiso, 013, ik noem maar wat, waar elke dag wel optredens zijn.
Ik maak me helemaal niet druk. Ik vraag het me alleen af. Denk trouwens niet dat die tickets altijd wel kwijt kunnen, die concerten zijn vaak niet eens uitverkocht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
maak je niet druk er zijn altijd meer mensen die wel willen gaan, tickets kom je altijd kwijt.
laat lekker gaan , hier hebben we iig geen last vanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:29 schreef Johannes788 het volgende:
Het aantal pro corona wappies zijn ook niet normaal he.
Die boos zijn dat bijna alles gaat vervallen.
Voorbeeldje
Sorry maar ik lik nog liever al mijn boodschappen af dan dat ik stop met het dragen van een mondneusmasker #COVIDisAirborne
😂
Bron: https://twitter.com/deech(...)576174802735112?s=21
En dan scrol je er even doorheen en zie je een hele serie tweets van Eric Feigl-Ding gedeeld worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:29 schreef Johannes788 het volgende:
Het aantal pro corona wappies zijn ook niet normaal he.
Die boos zijn dat bijna alles gaat vervallen.
Voorbeeldje
Sorry maar ik lik nog liever al mijn boodschappen af dan dat ik stop met het dragen van een mondneusmasker #COVIDisAirborne
😂
Bron: https://twitter.com/deech(...)576174802735112?s=21
Mezz, Bibelot, Doornroosje, Paradiso, Melkweg, Tivoli, Paard van Troje. (Willem Twee in Den Bosch zit precies op de grens van 500 maar daar staat dan ook net niks, Speakers Delft zit er net onder). En dat is dan nog Randstad en Zuid/Zuidwest.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, zalen als Effenaar, 013 (waar ik dan veel kom want in de buurt) zijn wel boven 1.000 man. En bij de concerten die daar komen ga je niet zitten natuurlijk.
Gelredome is altijd <500 dus geen probleemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zodra in de Arena of Gelredome het dak dicht gaat snel nog even iedereen testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |