Hoe zou dat dan gaan voor mensen die net corona hebben gehad maar nog positief testen? Gevalletje jammer maar helaas?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef alpeko het volgende:
Poesmelding... 1G nu alleen nog voor grote binnen evenementen?
Ook kansloos maar iig minder kansloos dan voor buiten. Dat worden dus nog altijd geen concertzalen in NL.
En dat komt natuurlijk voort vanuit voetbalstadions. Dat het daarom niet te doen is. Daar profiteren de festivals dan van. Maar geen grote concerten de komende tijd, blijft bizar. Gelukkig zijn de paar grote die ik de komende maanden heb staan in het Sportpaleis. Geen last van 1G gelukkig. Daarom nog krommer dat het hier wel is. Denk dat veel artiesten dan weer af gaan zeggen voor NL.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef alpeko het volgende:
Poesmelding... 1G nu alleen nog voor grote binnen evenementen?
Ook kansloos maar iig minder kansloos dan voor buiten. Dat worden dus nog altijd geen concertzalen in NL.
Net als in Griekenland afgelopen najaarquote:
Vol niet te vaccineren risicogroepenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? Er zijn echt legio locaties waar je met +500 binnen kunt zijn.
Zo stom dat mensen dit soort vragen altijd gaan stellen. Lekker drempels op werpen, en beren op de weg leggen. Een buitenfestival is buiten. Ook als het in een tent is.quote:
Die hebben toch geen fut daarvoor met hun long Covidquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zou dat dan gaan voor mensen die net corona hebben gehad maar nog positief testen? Gevalletje jammer maar helaas?
Staan met meer dan 500? Dat zijn er niet heel veel hoor, veel is geplaceerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? Er zijn echt legio locaties waar je met +500 binnen kunt zijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Net als in Griekenland afgelopen najaar
Onder een parasol je mondmasker op moeten want binnen/overdekt
Ernaast niet onder de parasol was prima zonder
Top top top
Ik vind het voor grootschalige evenementen die zich binnen afspelen niet zo raar om een test te vragen aan de bezoekers, eigenlijk. Dingen als de Ziggo Dome enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dan hou je maar een handje vol locaties over waar dat voor gaat gelden.
Geef het gewoon op. Simpeler voor iedereen, scheelt ook vooral een hoop ergernis en geld.
450, dat is echt fantastischquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:19 schreef Haags het volgende:
De Arena en het Gelredome tellen ook als binnen toch?
Al zit er bij dat laatste luciferdoosje toch nooit meer dan 500 man.
Die concerten kunnen dan toch doorgaan, maar wel met 1G.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dat komt natuurlijk voort vanuit voetbalstadions. Dat het daarom niet te doen is. Daar profiteren de festivals dan van. Maar geen grote concerten de komende tijd, blijft bizar. Gelukkig zijn de paar grote die ik de komende maanden heb staan in het Sportpaleis. Geen last van 1G gelukkig. Daarom nog krommer dat het hier wel is. Denk dat veel artiesten dan weer af gaan zeggen voor NL.
Nou ja, zalen als Effenaar, 013 (waar ik dan veel kom want in de buurt) zijn wel boven 1.000 man. En bij de concerten die daar komen ga je niet zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Staan met meer dan 500? Dat zijn er niet heel veel hoor, veel is geplaceerd.
Denk als je nu een zaal hebt met iets meer dan 500 de capaciteit gewoon op 499 instelt.
Wat is de toegevoegde waarde daarvan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het voor grootschalige evenementen die zich binnen afspelen niet zo raar om een test te vragen aan de bezoekers, eigenlijk. Dingen als de Ziggo Dome enzo.
Ik wel. Niet als onderdeel van een pakket. Wel als enige maatregel. Dat is gewoon symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het voor grootschalige evenementen die zich binnen afspelen niet zo raar om een test te vragen aan de bezoekers, eigenlijk. Dingen als de Ziggo Dome enzo.
Ik hoop het niet. Ik zeg dit voor mezelfquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe zou dat dan gaan voor mensen die net corona hebben gehad maar nog positief testen? Gevalletje jammer maar helaas?
In de huidige context en situatie zoals die verder is vind ik dat wel. En denk dat veel mensen niet gaan testen en dus hun kaartje inleveren. Of dat (vooral buitenlandse) artiesten bij voorbaat al niet gaan komen dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus niet gebeuren. Of de artiesten zeggen zelf af, of veel mensen gaan niet testen en leveren hun kaartje in. Dus nog steeds strop voor de culturele sector.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die concerten kunnen dan toch doorgaan, maar wel met 1G.
Ik gok dat ze daarom nu ook de vlucht naar voren nemen, om die potentiële shitstorm te voorkomenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor de carnaval is dit een verademing want er zijn maar weinig tenten waar je met meer dan 500 man binnen staat (veelal kleinere tenten en kroegen van 100-300 man).
Ik denk juist dat dat voor de grote evenementen wel meevalt. Als je ergens een pizza gaat eten ga je daar niet voor testen, maar als je grote idool eindelijk een keer naar Nederland komt hebben mensen daar alles wel voor over, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In de huidige context en situatie zoals die verder is vind ik dat wel. En denk dat veel mensen niet gaan testen en dus hun kaartje inleveren. Of dat (vooral buitenlandse) artiesten bij voorbaat al niet gaan komen dan.
Ik denk serieus dat er genoeg mensen te porren zijn voor zo'n test, de meesten gaan ook niet 3 keer per week naar zo'n concertquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus niet gebeuren. Of de artiesten zeggen zelf af, of veel mensen gaan niet testen en leveren hun kaartje in. Dus nog steeds strop voor de culturele sector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |