In het OV zit ik in m’n eigen land met lage cijfers. De wereld over is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar je begrijpt het wel voor vliegen, maar niet voor het OV?
Duimen voor VK; vooral Engeland.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zou het VK hier ook onder vallen? #dtv
Gewoon een fles zoete witte wijn mee de trein inquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vliegtuig begrijp ik wel.
Mondkapje OV, mooi kut.
Schotland of Ierland aub, wil graag vakantieplannen gaan makenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Duimen voor VK; vooral Engeland.
Van schiphol naar eindhovenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het OV zit ik in m’n eigen land met lage cijfers. De wereld over is iets totaal anders.
Volgende pandemie nieuwe kansenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Toch enigszins teleurgesteld dat we nooit de 100.000 besmettingen op een dag hebben aangetikt
Onmogelijk om te voorspellen, maar ik geef je een goede kans. Dat komt vrijdag wel uit de bus. FFS, ze hebben daar minder besmettingen dan Nederland. En dan niet per hoofd van de bevolking maar in absolute aantallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Zou het VK hier ook onder vallen? #dtv
Dat hebben we vast wel gehaald, alleen niet geregistreerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Toch enigszins teleurgesteld dat we nooit de 100.000 besmettingen op een dag hebben aangetikt
Ah op die manier, ik bekeek het zo:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het OV zit ik in m’n eigen land met lage cijfers. De wereld over is iets totaal anders.
Ik denk dat we er nu nog steeds boven zitten eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Niet officieel. Onofficieel denk ik dat we op het hoogtepunt daar wel boven zaten, wetende dat een groot deel mensen met - of zonder klachten - zich niet laat testen.
Zou gaan om dertig landen buiten Europa. Ben benieuwd of ze het VK hier onder scharen (lol)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Duimen voor VK; vooral Engeland.
Ik denk dat je je in sommige wijken in Nederland in een stadsbus ook in het buitenland waant hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Testen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Gaan we ook krijgen dat mensen zich niet meer gaan laten testen.
Heb vaak meegemaakt dat mensen met griep op het werk kwamen en gewoon door gingen werken.
Las wel dat ze dan nog wel steeds een negatieve test eisen als je terug wil naar NL. Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schotland of Ierland aub, wil graag vakantieplannen gaan maken
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mondkapjes aanhouden in het OV, ja dat gaat echt het verschil nog maken.
Het code oranje reisadvies voor het VK van nu is een politieke beslissing. Puur natrappen vanwege Brexit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Onmogelijk om te voorspellen, maar ik geef je een goede kans. FFS, ze hebben daar minder besmettingen dan Nederland. En dan niet per hoofd van de bevolking maar in absolute aantallen.Zal ook wel minder PCR getest worden trouwens. Maatregelen afgeschaft, geen TvT, geen mensen die op een herstelbewijs azen.
Is er trouwens een lijst van die (nu nog) zeerhoogrisicolanden te vinden? Die was er eerst wel maar kan het nu niet meer vinden. Nu moet je per land het reisadvies doorlezen of de quarantainecheck doen. Vind het altijd wel interessant voor research of om anderen te informeren.
Het ging mij erom dat dus wel degelijk niet alles over en opgelost is. Maar goed. Move along.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in sommige wijken in Nederland in een stadsbus ook in het buitenland waant hoor.
Wellicht mogen we wel naar Ruslandquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het code oranje reisadvies voor het VK van nu is een politieke beslissing. Puur natrappen vanwege Brexit.
Ja dat hebben ze bij ons op het werk ook ineens ingevoerd. Terwijl dit niet zo was bij de strengere lockdown regels.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Man, ik ben vandaag weer een dagje op kantoor. En hier is de regel dat men als men door de gangen loopt een mondkapje op moet![]()
Wij zijn tegen racisme.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in sommige wijken in Nederland in een stadsbus ook in het buitenland waant hoor.
We blijven Nederlanders hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat dus wel degelijk niet alles over en opgelost is. Maar goed. Move along.
Er moet sowieso al iemand bij de deur staan, dit kan de uitsmijter er nog makkelijk bij doen.quote:
Echt, ik vraag me af waarom ik me er nog aan houd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze bij ons op het werk ook ineens ingevoerd. Terwijl dit niet zo was bij de strengere lockdown regels.
Snap jij het nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |