Dus stoppen met testen als je ziek bent, maar wel testen voor toegang bij evenementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De situatie is natuurlijk niet overal hetzelfde.
Valt wel mee toch? Dat uurtje dat je er max in zit per keer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vliegtuig begrijp ik wel.
Mondkapje OV, mooi kut.
Mondkapje OV is normaal in Japanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vliegtuig begrijp ik wel.
Mondkapje OV, mooi kut.
Het kan een middel zijn om nieuwe varianten niet TE snel te laten verspreiden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dus stoppen met testen als je ziek bent, maar wel testen voor toegang bij evenementen.
Ik vind dat nogal krom.
Gewoon alles per direct stoppen inclusief QR en testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
1 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Perfectquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat je alleen met een paar losse euro's ook al een biertje kunt gaan tanken ergens ipv met je ID en QR code erbij
Wat is er leuk aan elke dag een mondkapje op?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Dat uurtje dat je er max in zit per keer?
Dus stoppen met testen als je ziek bent en thuisblijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:15 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dus stoppen met testen als je ziek bent, maar wel testen voor toegang bij evenementen.
Ik vind dat nogal krom.
Gewoon alles per direct stoppen inclusief QR en testen.
Tja die booster zat er toch al in, maar beter zo geeft weer een beetje vertrouwen voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat vaccinatiestatus er niet meer toe doet. Er zal vrijwel nergens om je groene vinkje worden gevraagd, en op de paar locaties waar dat wel gebeurt, moet je een negatieve test hebben.
Maar je begrijpt het wel voor vliegen, maar niet voor het OV?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan elke dag een mondkapje op?![]()
Dus ik zit nog elke dag met mondkapjes in de tas![]()
Dus nee helaas niet alles voorbij en opgelost. Jammer.
Achterkarspelenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:13 schreef Benny het volgende:
Zeer benieuwd naar welke gemeente vandaag bovenaan staat als het gaat om besmettingen per 100.000 inwoners, gezien over de afgelopen 7 dagen.
Kunnen we van FOK! COR naar WW3quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef OProg het volgende:
Corona is bezig om met de staart tussen de benen te vertrekken.
Heel mooi.
Ik ga ervanuit dat dat testen voor toegang bij evenementen er toch wel af is voor 1 april. Maar blijft in mijn optiek krom.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dus stoppen met testen als je ziek bent en thuisblijven.
Dat laatste laat men vaak weg waardoor het inderdaad zinloos lijkt
Vliegen is ook OV.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Maar je begrijpt het wel voor vliegen, maar niet voor het OV?
Niet officieel. Onofficieel denk ik dat we op het hoogtepunt daar wel boven zaten, wetende dat een groot deel mensen met - of zonder klachten - zich niet laat testen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Toch enigszins teleurgesteld dat we nooit de 100.000 besmettingen op een dag hebben aangetikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |