Ik heb het niet precies gelezen. Maar ik weet niet of een kroeg ook onder de noemer evenement valt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, concertzaal, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?
Dus je zeurt terwijl er in die 1,5 week dezelfde dingen werden gevraagd als de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Geen idee, niet geprobeerd in dat weekje dus ik weet niet of er wordt gehandhaafd. Voor je het weet heb je de belteams van Hugo Ernst op de stoep, toch wel eng.
Allemaal plekken waar al kaartjescontrole of leeftijdcontrole plaatsvindt bij de ingang.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat dacht je van zo'n beetje elke nachtclub, concertzaal, stadionoptreden, poppodium en discotheek van Nederland elk weekend?
Volgens mij is het gewoon elke binnen locatie vanaf 500 mensen, theaters/bioscopen dan ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:37 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ik heb het niet precies gelezen. Maar ik weet niet of een kroeg ook onder de noemer evenement valt?
Ik weet niet of dat een voorwaarde is?
Nee, het geldt alleen voor ongeplaceerde evenementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon elke binnen locatie vanaf 500 mensen, theaters/bioscopen dan ook?
Alleen ongeplaceerde hoogrisico evenementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon elke binnen locatie vanaf 500 mensen, theaters/bioscopen dan ook?
Glitch in the matrix.quote:
Was toch al eerder bekend dat ze zich lieten dicteren?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
OMT neemt gewoon bijna letterlijk over wat het kabinet vraagt. Dat zie je met 1G nu ook weer.
"Kuipers praat met sector of openen met 1G een optie kan zijn"
paar dagen later :
"Het OMT adviseert 1G voor hoog risico evenementen"
Er wordt geen enkele kritische noot bij geplaatst, dat kan toch niet, gezien de ervaringen met Dansen met Janssen?
Beetje BNW maar ik vind het opvallend.
Nee niet dus want er was niet altijd een quarantaineplicht. Die plicht slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je zeurt terwijl er in die 1,5 week dezelfde dingen werden gevraagd als de laatste 2 jaar.![]()
En ook nu verandert dat niet.
Ze zullen en moeten relevant blijven, het OMT. Als blijkt dat dat geklooi met tijden en codes geen ene klote uitmaakt, maar de aard van het virus voor 99% het verloop van de pandemie bepaalt, staan ze voor lul.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alleen ongeplaceerde hoogrisico evenementen.
Ook wel bekend als Ziggo Dome, Ahoy, Tivoli, Melkweg, Paradiso, 013
Sta je dan als branche die 2 jaar praktisch dichtgeweest is, geen kans heeft gehad om zich te bewijzen, 1G als verzwaring er bovenop krijgt.
En de branche waar het CTB nauwelijks gecontroleerd werd, regels met voeten getreden werden, beloof worden met het afschaffen van het CTB
Ik heb daar een mening over.
Dan vergis je je echt. In een kleine club als De Basis in Utrecht kunnen al 600 man. En dan nog eens alles wat daar bovenuit komt: Tivoli (2 of 3 zalen), Paradiso, Melkweg, Marktkantine, Westergas, Now&Wow, Paradigm, Paard, 013, Toffler, Time Out, Doornroosje, Ziggo Dome, Jaarbeurs, Ahoy, De Helling, RAI, Afas Live, Jimmy Woo, Chicago Social Club even zo uit mijn hoofd. En dan vergeet ik vast nog de meerderheid. Een concert in de JC Arena of GelreDome? Nog eens 50.000 testen erbij. Iemand gaat hier heel rijk van worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nachtclubs en discotheken met meer dan 500 bezoekers? Dat zal wel meevallen denk ik.
Mooi.quote:
Dat is om zichtbaar te maken dat er nog een pandemie is. Dat is didactisch. Handig voor een quiz of zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar je mag straks dus zonder regels lekker in de kroeg lopen aerosolen, maar als je rijles hebt moet je een mondmasker op.
@yatsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelredome is altijd <500 dus geen probleem
Ik wacht met smart op de website isdepandemiealvoorbij.nl.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:49 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat is om zichtbaar te maken dat er nog een pandemie is. Dat is didactisch. Handig voor een quiz of zo.
- Is er nog een pandemie?
- Hmm lastig. *loopt naar buiten, er rijdt een bus voorbij met mensen met mondkapjes* Ja, er is nog een pandemie!
- Dingdingding, u gaat door voor de koelkast!
Ja ik voel hier een onderliggend contract issue met Stichting Open Nederland.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan vergis je je echt. In een kleine club als De Basis in Utrecht kunnen al 600 man. En dan nog eens alles wat daar bovenuit komt: Tivoli (2 of 3 zalen), Paradiso, Melkweg, Marktkantine, Westergas, Now&Wow, Paradigm, Paard, 013, Toffler, Time Out, Doornroosje, Ziggo Dome, Jaarbeurs, Ahoy, De Helling, RAI, Afas Live, Jimmy Woo, Chicago Social Club even zo uit mijn hoofd. En dan vergeet ik vast nog de meerderheid. Een concert in de JC Arena of GelreDome? Nog eens 50.000 testen erbij. Iemand gaat hier heel rijk van worden.
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de website isdepandemiealvoorbij.nl.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 15-02-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 53548
Gemeentes met +5 besmettingen:
2364 Amsterdam
1721 Utrecht
1579 Rotterdam
1095 's-Gravenhage
953 Amersfoort
868 Groningen
715 Eindhoven
654 Enschede
619 's-Hertogenbosch
564 Arnhem
559 Apeldoorn
513 Tilburg
496 Zwolle
491 Haarlemmermeer
459 Haarlem
456 Nijmegen
439 Almere
416 Emmen
412 Breda
397 Zoetermeer
395 Zaanstad
373 Deventer
358 Smallingerland
348 Súdwest-Fryslân
334 LeeuwardenDit is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
1 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Is Turkije werkelijk een andere kleur, per wanneer?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:43 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nee niet dus want er was niet altijd een quarantaineplicht. Die plicht slaat gewoon nergens op.
Jij loopt het nu te verdedigen omdat het niet (?) gehandhaafd wordt. Je snapt toch zelf wel hoe dom dat is? Vorige week is er met veel bombarie een lijst landen tot 'zeer hoog risico' gebombardeerd en nu wordt het weer afgeschaft. Had het dan niet ingevoerd.
Is ook goed te zien aan de hoeveelheid testen :quote:
Daarop baseer ik me inderdaad. En www.kanikeenkortebroekaan.nl. Maar die bestaat niet meer zo te zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |