quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op deze manier valt het wel heel erg op dat jij een kloon van FANNN bent.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem er ook wel voor aan om hier op te oefenen de hele dag
[ afbeelding ]
Kan dit in een spoiler of zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem er ook wel voor aan om hier op te oefenen de hele dag
xxxxxxx
Precies het geschikte topic hiervoorquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik weet amper wat ik gisteren gegeten heb, laat staan, dat ik weet wat er voor de oorlog hier getypt werd
![]()
![]()
Ten tweede lijk ik daar in de verste verte niet op.
Ten derde: KUT TT
Lekker dan, hopelijk kan hij wat voor je doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
De huisarts wist niet eens dat ik gedotterd ben. Schandalig. Vond het al zo vreemd dat ze geen contact met me zocht. Doen ze gewoonlijk wel. De assistente neemt vandaag contact op met de cardioloog in Den Bosch.
Daar ga ik nog eens over denkenquote:
Met SF gaat het best oké. Overdag slikt hij bijna geen pijnstilling meer... Hij heeft de pijn onder controle...quote:
Gelukkig iedereen aan de beterende hand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met SF gaat het best oké. Overdag slikt hij bijna geen pijnstilling meer... Hij heeft de pijn onder controle...
Verder natuurlijk afwachten met de 3 afspraken wat daar allemaal uit komt.
Kleinzoon begint weer op te knappen van zijn corona. Dochter heeft 2 dagen liggen janken van de pijn in haar lichaam, maar dat ging vanmorgen ook wat beter. Wel nog knallende koppijn en weinig smaak.
Ja, gelukkig wel. ik hoop, dat de jongste van nog geen 2 bespaard blijft van die ellende. Enrico ( de oudste) had ook zo'n pijn aan zijn benen/hele lijf en kreeg amper een glas omhoog.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig iedereen aan de beterende hand.
Gelukkig gaat het de goede kant weer op met de coronazieken. Koppijn hoor je vaak als klacht bij corona.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met SF gaat het best oké. Overdag slikt hij bijna geen pijnstilling meer... Hij heeft de pijn onder controle...
Verder natuurlijk afwachten met de 3 afspraken wat daar allemaal uit komt.
Kleinzoon begint weer op te knappen van zijn corona. Dochter heeft 2 dagen liggen janken van de pijn in haar lichaam, maar dat ging vanmorgen ook wat beter. Wel nog knallende koppijn en weinig smaak.
Het is een zij. Hopen dat het iets wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, hopelijk kan hij wat voor je doen
Sterkte tongquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een zij. Hopen dat het iets wordt.
vast welquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:58 schreef chufi het volgende:
Vanavond speelt Ajax met @:Prisha op de tribune tegen Vitesse... ben benieuwd of er daar ook gezongen gaat worden
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou @:Prisha, je kent de tekst nu! Zet hem in
Ik ga over een half uurtje wegquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers op Prisha
Tenzij ze voor Vitesse is
Lekker genieten. Nergens aan denken alleen aan het spelletje. Veel plezierquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Ik ga over een half uurtje wegVeel zin in, ondanks al dat gedoe van de laatste dagen
Geniet er lekker van!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Ik ga over een half uurtje wegVeel zin in, ondanks al dat gedoe van de laatste dagen
Veel plezier Prishaquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Veel plezier.. Ik kijk wel op TV... welk vak zit je ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Ik had een mooie vrouw gevonden die ook Romano heet, maar leek het mij niet verstandig die foto te gebruikenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
Giulio Romano, de beroemde Italiaanse schilder
[ afbeelding ]
Portret gemaakt door Tiziano
Je mag bijna naar huis toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
Er is iets vast blijven zitten in mijn keel en nu zit ik hier een beetje mijn keel te schrapen met een verontschuldige "ik-heb-echt-geen-corona-hoor" uitdrukking
Vak 422. Aan de kant van de warming up, tweede ringquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier.. Ik kijk wel op TV... welk vak zit je ?
Veel plezier Prisha.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Om 17:00 gaat mijn vrijheid officieel inquote:
Wel effe zwaaienquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vak 422. Aan de kant van de warming up, tweede ring
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om 17:00 gaat mijn vrijheid officieel in
Ik heb een echte 9/5 baanquote:
Das voor het uitpubliek als dat binnen mag komenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ga maar niet dat liedje van Mazaru oefenen
Ja joh! Dat brengt vast de sfeer erinquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ga maar niet dat liedje van Mazaru oefenen
Na een paar maandjes durft Solidas er voor uit te komen dat hij eigenlijk stiekem MCH .quote:
Dus tochquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Na een paar maandjes durft Solidas er voor uit te komen dat hij eigenlijk stiekem MCH .
Ik weet het nog nietquote:
Spaghetti Bolognesequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Zal iets heel makkelijks worden.
Jij?
Huh, waarom nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bolognese mag niet bij spaghetti
Was ik ook van plan vandaag te eten maar helaas geen saus of tomaten in huis. Morgen dan maar.quote:
Moet tagliatelle zijn, en omdat italianen soms wat raar.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ik ook van plan vandaag te eten maar helaas geen saus of tomaten in huis. Morgen dan maar.
Ah, ach ja als het maar smaaktquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet tagliatelle zijn, en omdat italianen soms wat raar.
De tweede helft van mijn hutspot stampquote:
quote:
Opgebakken is vaak wel lekker iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De tweede helft van mijn hutspot stamp![]()
Opgebakken is dat extra lekker begreep ik dus dat ga ik eens proberen
Quequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bolognese mag niet bij spaghetti
Owquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet tagliatelle zijn, en omdat italianen soms wat raar.
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De tweede helft van mijn hutspot stamp![]()
Opgebakken is dat extra lekker begreep ik dus dat ga ik eens proberen
Het was geloof ik Sodeknetters die me dit aanraaddequote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?
Bij heel veel wel. Goed opbakkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken dat alleen van zuurkoolstampot en dat is idd wel lekkerder. Wist niet dat dit ook zo smakelijk zou zijn bij hutspot?
Even de review van Pullup afwachten dan maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zit het te verorberen as we speak.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even de review van Pullup afwachten dan maar
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit het te verorberen as we speak.
Heel lekker-- geef 5 sterren
Ach ja....nooit te oud hequote:
Die variant kende ik nog nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
Opgebakken stamppot![]()
Doe ik ook wel eens op brood
Ik had dat ooit van iemand gehoord, ben het gaan proberen en stelde niet teleurquote:
Ik ken wel het broodje worst met zuurkoolquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had dat ooit van iemand gehoord, ben het gaan proberen en stelde niet teleur
Ja daar kun je overgebleven zuurkool ook goed voor gebruiken!quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken wel het broodje worst met zuurkool
Ken ik ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja daar kun je overgebleven zuurkool ook goed voor gebruiken!![]()
Bubble and squeak is ook lekker; stamppot zo opgebakken dat het een soort burgertjes worden
Zit je nou vooraan of hoe kijk je eigenlijk langs iedereen heen? Of heb je zo een verhoginkje meegenomen? #durftevragenquote:
Als we jou niet hadden om de onzinnigheid eruit te filterenquote:
Ik bespaar jullie een hoop onzinnigheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden om de onzinnigheid eruit te filteren
Je voelt je wel aangesprokenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock fluit een beetje en doet alsof hij nergens schuld aan heeft
Kan gebeuren.. heb dat ook wel eens dat per ongeluk op rappoteer klik, maar ik zie het vaak wel op tijdquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het serieus een keer voor elkaar gekregen om onbedoeld een TR te plaatsen bij iemand, terwijl ik mobiel aan het FOK!en was in de trein en voorover boog om iets uit mijn tas te pakken en mijn tiet leunde toen op mijn mobiel en dat werd een TR
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh hoi Dees! Had je niet gezien! Alles flex met je?![]()
Dat is niet zo mooi dat je chaggie bent hoe komt dat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik ben chagrijnig en heb zin om ruzie te zoeken, dus ik ga weer uitloggen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het serieus een keer voor elkaar gekregen om onbedoeld een TR te plaatsen bij iemand, terwijl ik mobiel aan het FOK!en was in de trein en voorover boog om iets uit mijn tas te pakken en mijn tiet leunde toen op mijn mobiel en dat werd een TR
Een TR knopje dat reageert op tieten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ja bij het quoten gaat het soms bijna mis, die knopjes zitten naast elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. heb dat ook wel eens dat per ongeluk op rappoteer klik, maar ik zie het vaak wel op tijd
Een Tiet Reportquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een TR knopje dat reageert op tieten.
Nou dan hoop ik dat het zo meteen er wat vrolijker uitzietquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
* Domnivoor kijkt even of dat op een tegeltje past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Net als t duimpje zit er ook vlakbij, verander dan wel eens tekst grootte op mijn mobielquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja bij het quoten gaat het soms bijna mis, die knopjes zitten naast elkaarMaar inderdaad, dan krijg je eerst een ander schermpje voor het echt een TR wordt
Daar heb ik dan weer nooit last vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Ja maar je moet een TR ook nog een keer enteren...quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja bij het quoten gaat het soms bijna mis, die knopjes zitten naast elkaarMaar inderdaad, dan krijg je eerst een ander schermpje voor het echt een TR wordt
Haar andere tiet doet enter aantikkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je moet een TF ook nog een keer enteren...
Per ongeluk is me ook nog wel eens gelukt. alleen niet met een tietquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Oké @Domnivoor kan dit ook op een tegeltje?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een TR knopje dat reageert op tieten.
* SolidasRock wrijft met zijn manboobs tegen het hele scherm maar niks hoor![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Per ongeluk is me ook nog wel eens gelukt. alleen niet met een tiet
Gewoon nog 1 er achteraan met daarin foutje gestuurd toen.
Deze naar Deisy vandaag was gewoon omdat ik me onnodig gegriefd voelde door een afbeelding die werd geplaatst. Oogaids was wel een overweging daarbij
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké @:Domnivoor kan dit ook op een tegeltje?
Jaaaaaaaquote:
Staat er nog iets leuks op?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Prisha het volgende:
Er komen allemaal spandoeken binnen. Beetje vreemd
Ik voel me nu écht ingeburgerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock had nooit gedacht dat we plots publiekelijk over aoibhin tieten zouden gaan praten
Beter dan trekkersquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:19 schreef Prisha het volgende:
Er komen allemaal spandoeken binnen. Beetje vreemd
Kijk jij hebt er verdstand vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Even snel door posten en de TT is weer weg
Welke nonsport is dat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Nederland staat ondertussen met 1-0 achter
quote:
Volgende TT wordt: waar we Aoibhin tieten besproken hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Even snel door posten en de TT is weer weg
Huh? Doen ze nu F1 in Amsterdam ja?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
![]()
DE enige sport die telt in dit land ja
Jij bedoel jequote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgende TT wordt: waar we Aoibhin tieten besproken hebben.
Dan moet je wel de lapo hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgende TT wordt: waar we Aoibhin tieten besproken hebben.
quote:
F1 is een hotelketenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Huh? Doen ze nu F1 in Amsterdam ja?
Ik moet niksquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je wel de lapo hebben
Dat zou zo bij mario om de hoek kunnen wezenquote:
Toch welquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wordt dat ook niet de volgende TT
Lol Prish heeft een goede avondquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké @:Domnivoor kan dit ook op een tegeltje?
Helemaal niet aanstellerquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd want onnodig grievend dit.
Hulloquote:
Jawel hoor mag niet klagenquote:
Mooizo! Lekker koffie of een biertje?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor mag niet klagen
Denk dat ik eens een lekkere ga pakken
Typo hersteldquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooizo! Lekker koffie of een biertje?
Die eerdere melding was sappigerquote:
Jij bent wel een echte sport fanaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:44 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat Nederland inmiddels gelijk staat
Een beetje maarquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte sport fanaat
Ben je al verder met Bones and shadows?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte sport fanaat
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De tieten pasten het tegeltje toch niet op?
Nee straks wel verder kijken denk ik..quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben je al verder met Bones and shadows?
Goede vraag. Wat is jouw maat?quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
De tieten pasten het tegeltje toch niet op?
* SolidasRock leest even zeer geïnteresseerd meequote:
Ze passen niet tussen haar lichaam en haar telefoon en ook niet op een tegeltje , zoveel weten wequote:
Heb ooit een liedje van Gorillaz laten horen aan een vriendin omdat ik gezegd had dat het een briljante tekst had.quote:
Kijk uit voor haar tieten, ze zwaaien alle kanten op en drukken per ongeluk knopjes in en erger.quote:
Ok, mijn interesse is nu gewekt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk uit voor haar tieten, ze zwaaien alle kanten op en drukken per ongeluk knopjes in en erger.
Mooiquote:
Denk dat het over iets anders gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog een interesse gewekt zo te zien.
Passen perfect op het tegeltje zie ik!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze passen niet tussen haar lichaam en haar telefoon en ook niet op een tegeltje , zoveel weten we
Altijd leuk om jou weer even te zien!quote:
Ouchquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, hete soep over je hand gooien is niet lekker
Marc zit hockey te kijken, Prish zit op tribune en chuuf thuis naar Ajax-Vitesse te kijken. En Aoi drukt per ongeluk TR knopje in met haar ene tiet (onduidelijk of het om de linker of rechtertiet gaat).quote:
U is een heer!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Chuuf en marc zitten hockey te kijken, Prish zit op tribune naar Ajax-Vitesse te kijken. En Aoi drukt per ongeluk TR knopje in met haar ene tiet (onduidelijk of het om de linker of rechtertiet gaat).
Hoop dat je wat hebt aan de samenvatting.
quote:
Bijna, Chuuf kijkt voetbal, ik hockey, de rest kloptquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Chuuf en marc zitten hockey te kijken, Prish zit op tribune naar Ajax-Vitesse te kijken. En Aoi drukt per ongeluk TR knopje in met haar ene tiet (onduidelijk of het om de linker of rechtertiet gaat).
Hoop dat je wat hebt aan de samenvatting.
Pciesquote:
Had nog soep genoeg gelukkig en was niet kokend maar heet. Dit is binnenkort weer goed. Heeft ook onder de lauwe kraan gehangenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OuchNu wil ik open deuren intrappen met een koude kraan enzo, maar dat heb je vast al geprobeerd. Hopelijk trekt het gauw snel weg!
Heb je nog wat soep over?
Sodequote:
Ze beginnen zich te roeren in het café onder mequote:
Kan ik me voorstellen... Vitesse krijgt ze om de orenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze beginnen zich te roeren in het café onder me
Geen idee...quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
Hmm, wilde zo de samenvatting bekijken maar ik geloof dat er geen voetbaluitzending meer is vanavond
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk om jou weer even te zien!
Ho ho, ik heb meer dan 70 mensen vandaag aan herstelbewijsjes geholpenquote:
en nog een kwootfeel ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan 70 mensen vandaag aan herstelbewijsjes geholpen
Fraude heet datquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb meer dan 70 mensen vandaag aan herstelbewijsjes geholpen
Jaquote:
'snel' als er haast niemand post is wat lastigquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
Verder oninteressant
Even snel volposten
Ok ik zet er wat vaart achter danquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'snel' als er haast niemand post is wat lastig
is ze jarig?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of we Dees wat kunnen opvrolijken met een feestelijke TT
Nee dat soort lui voelen zich onaantastbaar tot het te laat isquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
zou Overmars tijdens de hele The Voice gate al de bui voelen naderen?
Ze was hier heel even dankzij een TR en was rap sjaggie weer foetsiequote:
klopt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat soort lui voelen zich onaantastbaar tot het te laat is
Je faalt ook al in het levend houden van dit topicquote:
Ik weet niet of je MCH kent? Die postte graag en vaak over een Duitse rapper met vlechtjes in zijn haar en had tig TT en OP met Romano erin. Als je pullup postje ff opzoekt (stukje teruglezen) zie je een foto van Romano.quote:
een TRquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was hier heel even dankzij een TR en was rap sjaggie weer foetsie
ligt er aan wat kennen is, heb hem als aardige gast en als irritante zuiger meegemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet niet of je MCH kent? Die postte graag en vaak over een Duitse rapper met vlechtjes in zijn haar en had tig TT en OP met Romano erin. Als je pullup postje ff opzoekt (stukje teruglezen) zie je een foto van Romano.
Dat was de toon waarop Dees kwam binnen zeilenquote:
ik ben 1 grote faalquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je faalt ook al in het levend houden van dit topic
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef Koen66 het volgende:
wat een treurneus is die Zweedse Van der Poel.
Winnen en dan gaan lopen zeiken
"Dees, het absolute zonnetje in 40+SC, altijd!!" ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of we Dees wat kunnen opvrolijken met een feestelijke TT
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een speciale TR in ieder geval.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
hij heeft het echt niet begrepenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]ik moest er stiekem een beetje om lachen
ahhhh daar kwam het tietenonderwerp vandaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hopelijk niets ernstigs.
[..]
Dat was wel een speciale TR in ieder geval.
Want...Jaloers?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd, dit is te grievend.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Dees, het absolute zonnetje in 40+SC, altijd!!" ?
Lolquote:
Een like ipv een TR kan ook nog, die knopjes zitten ook dicht bij elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
heb wel regelmatig een TR gezet ipv een quote
Ook al last van rondswiepende tieten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toequote:
Gerapporteerd. Dit is te grievend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toe
Jouw knoppen blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een like ipv een TR kan ook nog, die knopjes zitten ook dicht bij elkaar
TR gemachtquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Dit is te grievend.
Waar mijn faalacties al niet goed voor zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.
Ja denk dat wij allemaal beide kanten wel kennenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan wat kennen is, heb hem als aardige gast en als irritante zuiger meegemaakt
Als mod van dat UTO ging je even naar de bioscoop en als je dan terugkwam mocht je een hele waslijst wegvinken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stelletje jankmuilen af en toe
in KSC kende ik hem voornamelijk als zuiger, DTS viel er prima mee te communicerenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja denk dat wij allemaal beide kanten wel kennen
Of de handel opbinden voor men gaat fokkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ontdek het meestal net op tijd. Heb het inderdaad weleens met scrollen op m'n telefoon, maar nu weet ik dus dat ik dan in de trein niet tegelijkertijd iets uit m'n tas moet gaan pakken.
quote:
DTS werd strenger gemodereerd, misschien daarom.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC kende ik hem voornamelijk als zuiger, DTS viel er prima mee te communiceren
Gooit ze over de schouders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of de handel opbinden voor men gaat fokken
misschien houdt ie zich schuil onder een of ander pipo accountquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DTS werd strenger gemodereerd, misschien daarom.
Voortaan roep ik wel...Dan heb je er geen last vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Dit is te grievend.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Voortaan roep ik wel...Dan heb je er geen last van
ligt er aan waar je dat doet, levert je ook irl al gauw wat ongewenste intimiteiten gedoe opquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:33 schreef pullup het volgende:
In ieder geval is er nog geen vent hier geweest die kwam melden dat hij een TR bij elkaar geswaffeld had
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Als mod van dat UTO ging je even naar de bioscoop en als je dan terugkwam mocht je een hele waslijst wegvinken.Dat was dan ook wel een zootje af en toe
Opknopen, met een strikje erin!quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Of de handel opbinden voor men gaat fokken
Hahaha, niet van mij denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
JaDaar komen mijn 4 of 5 notes vandaan
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Weet iemand al een leuke TT voor Dees?
Geen ideee. Ik ga kijkenquote:
Compleet met aftellen weer zekerquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Als niemand iets leuks weet dan maak ik wel weer een nieuwe Romano TT.
Dat wordt dan de eerste zinnige TR in het volgende topic.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:36 schreef SolidasRock het volgende:
Als niemand iets leuks weet dan maak ik wel weer een nieuwe Romano TT.
Ben benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |