quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op deze manier valt het wel heel erg op dat jij een kloon van FANNN bent.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem er ook wel voor aan om hier op te oefenen de hele dag
[ afbeelding ]
Kan dit in een spoiler of zoquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef pullup het volgende:
Ik zie hem er ook wel voor aan om hier op te oefenen de hele dag
xxxxxxx
Precies het geschikte topic hiervoorquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik weet amper wat ik gisteren gegeten heb, laat staan, dat ik weet wat er voor de oorlog hier getypt werd
![]()
![]()
Ten tweede lijk ik daar in de verste verte niet op.
Ten derde: KUT TT
Lekker dan, hopelijk kan hij wat voor je doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:03 schreef tong80 het volgende:
De huisarts wist niet eens dat ik gedotterd ben. Schandalig. Vond het al zo vreemd dat ze geen contact met me zocht. Doen ze gewoonlijk wel. De assistente neemt vandaag contact op met de cardioloog in Den Bosch.
Daar ga ik nog eens over denkenquote:
Met SF gaat het best oké. Overdag slikt hij bijna geen pijnstilling meer... Hij heeft de pijn onder controle...quote:
Gelukkig iedereen aan de beterende hand.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met SF gaat het best oké. Overdag slikt hij bijna geen pijnstilling meer... Hij heeft de pijn onder controle...
Verder natuurlijk afwachten met de 3 afspraken wat daar allemaal uit komt.
Kleinzoon begint weer op te knappen van zijn corona. Dochter heeft 2 dagen liggen janken van de pijn in haar lichaam, maar dat ging vanmorgen ook wat beter. Wel nog knallende koppijn en weinig smaak.
Ja, gelukkig wel. ik hoop, dat de jongste van nog geen 2 bespaard blijft van die ellende. Enrico ( de oudste) had ook zo'n pijn aan zijn benen/hele lijf en kreeg amper een glas omhoog.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig iedereen aan de beterende hand.
Gelukkig gaat het de goede kant weer op met de coronazieken. Koppijn hoor je vaak als klacht bij corona.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met SF gaat het best oké. Overdag slikt hij bijna geen pijnstilling meer... Hij heeft de pijn onder controle...
Verder natuurlijk afwachten met de 3 afspraken wat daar allemaal uit komt.
Kleinzoon begint weer op te knappen van zijn corona. Dochter heeft 2 dagen liggen janken van de pijn in haar lichaam, maar dat ging vanmorgen ook wat beter. Wel nog knallende koppijn en weinig smaak.
Het is een zij. Hopen dat het iets wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, hopelijk kan hij wat voor je doen
Sterkte tongquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een zij. Hopen dat het iets wordt.
vast welquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:58 schreef chufi het volgende:
Vanavond speelt Ajax met @:Prisha op de tribune tegen Vitesse... ben benieuwd of er daar ook gezongen gaat worden
quote:Op woensdag 9 februari 2022 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou @:Prisha, je kent de tekst nu! Zet hem in
Ik ga over een half uurtje wegquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaloers op Prisha
Tenzij ze voor Vitesse is
Lekker genieten. Nergens aan denken alleen aan het spelletje. Veel plezierquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Ik ga over een half uurtje wegVeel zin in, ondanks al dat gedoe van de laatste dagen
Geniet er lekker van!quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Ik ga over een half uurtje wegVeel zin in, ondanks al dat gedoe van de laatste dagen
Veel plezier Prishaquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Veel plezier.. Ik kijk wel op TV... welk vak zit je ?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Ik had een mooie vrouw gevonden die ook Romano heet, maar leek het mij niet verstandig die foto te gebruikenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:02 schreef Domnivoor het volgende:
Giulio Romano, de beroemde Italiaanse schilder
[ afbeelding ]
Portret gemaakt door Tiziano
Je mag bijna naar huis toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
Er is iets vast blijven zitten in mijn keel en nu zit ik hier een beetje mijn keel te schrapen met een verontschuldige "ik-heb-echt-geen-corona-hoor" uitdrukking
Vak 422. Aan de kant van de warming up, tweede ringquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier.. Ik kijk wel op TV... welk vak zit je ?
Veel plezier Prisha.quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel
[..]
[..]
Om 17:00 gaat mijn vrijheid officieel inquote:
Wel effe zwaaienquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vak 422. Aan de kant van de warming up, tweede ring
quote:Op woensdag 9 februari 2022 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om 17:00 gaat mijn vrijheid officieel in
Ik heb een echte 9/5 baanquote:
Das voor het uitpubliek als dat binnen mag komenquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ga maar niet dat liedje van Mazaru oefenen
Ja joh! Dat brengt vast de sfeer erinquote:Op woensdag 9 februari 2022 16:42 schreef Prisha het volgende:
Ik ga maar niet dat liedje van Mazaru oefenen
Na een paar maandjes durft Solidas er voor uit te komen dat hij eigenlijk stiekem MCH .quote:
Dus tochquote:Op woensdag 9 februari 2022 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Na een paar maandjes durft Solidas er voor uit te komen dat hij eigenlijk stiekem MCH .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |